Vážený(á) pane/paní,
přemýšlíte Vy vůbec? Jak tak na Vás koukám, moc Vám to nejde
1)Zisk neodchází za hranice? Opravdu? To mi teda vysvětlete Podle Vás je koncern VW česká společnost?
2)Je to sice méně důležité, ale pro pořádek: Škoda Auto nezaměstnává 30000, ale 22000 lidí.
3)Platy zaměstnanců Škoda Auto jsou průměrné (záleží na pozici, ale ve výsledku ano), v evropském měřítku podprůměrné.
4)O Poldi s Vámi nehodlám diskutovat. Situace je trochu složitější, než se veřejnosti zdá. Navíc se nevylučuje s mým prvním příspěvkem. Chcete-li se bavit na téma Poldi, nejprve si zajistěte skutečně relevantní informace, jinak to nemá smysl.
5)V skutku se nemýlíte, že Škoda Auto za své zaměstnance platí daně i daň ze zisku. Ale nenechte se vysmát, desítky miliard ročně?! Mohu Vás ujistit, že celkový roční výnos pro českou republiku zatím v historii nepřekročil 1,3 MLD Kč. Nevěříte-li mi, zjistěte si nejprve relevantní data.
6)Privatizace Škody Auto je i podle mě nejlepší privatizační tah, jaký kdy česká vláda udělala. Ovšem považte z čeho je vybírat...
7)Jestli bylo lepší Škodovku prodat nebo ji podporovat vlastními zdroji? To je zajímavá otázka. Ovšem Vámi prezentovaný názor je za předpokladu kvalitního managementu zcela zcestný a vskutku strohý Osobně jsem přesvědčen, že by to bylo právě naopak (při dodržení výše zmíněné podmínky). Tento problém je podle mě nutno více prodiskutovat, současně při dodržení opravdu relevantních informací, takže tuto otázku nechávám otevřenou.
8)jsme rel. malá země, ale s vaším názorem na velikost thru zásadně nesouhlasím, opravdu si myslíte, že se Škodovky prodávají pouze v České republice? Toto je předmětem výše zmíněné kvality managementu! Trh není malý lokální, ale obrovský globální - v tomto případě záleží pouze na schopnostech managementu...
S pozdravem Vávra.