Prodeje Honoru v Česku rostou, do konce roku by značka mohla spustit vlastní e-shop

Prodeje Honoru v Česku rostou, do konce roku by značka mohla spustit vlastní e-shop

Čínská značka Honor zaznamenala zvýšený zájem o své produkty v rámci prodejní akce Fans Days 2020, která probíhala celosvětově ve dnech 30. března až 12. dubna 2020. V regionu střední a východní Evropy, kam patří i Česká republika, se dařilo hlavně nositelnému příslušenství. Jeho prodeje se zejména díky hodinkám Honor MagicWatch 2 meziročně ztrojnásobily.

Celkově se prodeje v České republice a na Slovensku v kategorii nositelností zvýšily o 250 %. V kategorii smartphonů to pak bylo až o 220 %. Nejvíce se prodával model Honor 8X a Honor 20. Hodinky Honor MagicWatch 2 se staly nejlépe prodávanými ve své kategorii u prodejců Alza, Datar, Mobil Pohotovost nebo Electroworld. Fitness náramek Honor Band 5 si vysloužil první pozici u prodejců Datart a Mobil Pohotovost.

Klepněte pro větší obrázek
Nárůsty prodejů během prodejní akce Honor Fans Days 2020 na českém a slovenském trhu

V Česku se Honor nadále spoléhá na prodej prostřednictvím retailových partnerů, v mnoha evropských zemích ale už provozuje vlastní e-shop na stránkách HiHonor.com. Do konce roku chce firma spustit svůj oficiální obchod v dalších zemích a není vyloučeno, že jednou z nich bude i Česko.

"Do konce roku máme v plánu spustit další evropské země. O přesném spuštění e-shopu pro Českou republiku a Slovensko určitě dáme brzy vědět. O tom, že speciálně Česká republika je jednou z top zemí, kde se nakupuje v Evropě online, víme. I proto spuštění tady také zvažujeme," uvedlo na dotaz MobilManie české zastoupení Honoru.

 
Diskuze (7) Další článek: Jde to i bez Googlu. Huawei najde ztracený telefon a ukáže vám jeho polohu na mapě

Témata článku: Honor, Statistika, Nositelnosti, E-shop, Nákup a ceny, Česká republika, Slovensko, Prodej, MagicWatch, MobilManie, Datar, Evropa, Prodejní akce, Konec roku


Určitě si přečtěte