Na jednu stranu rozumím, že chodit kvůli výpovědi služeb na pobočku nebo psát doporučený dopis je otravné...
...ale jsou kritické procesy, kde musí být jasné, že jedná zákazník za sebe a ne někdo, kdo se za něj jen vydává. Jeden ze silných způsobů ověření je kontrola občanky a fotky na ní s osobou, která na pobočku přišla...
Zrušit někomu z konkurence telefonní číslo, na kterém leží jeho obchod... jen díky tomu, že znám jeho telefonní a rodné číslo? Ne, to by vám nelíbilo.Na druhou stranu - vím, že služby u O2 se dají rušit i po telefonu (přinejmenším pro fyzické osoby). Vlastně - i když přijdete na pobočku, tak vám stejně nakonec zavolají telefonem někoho z retencí/výpovědí, a ten to s vámi dořeší. Alespoň tak to funguje, když se ruší SIM na účtu, kde je těch SIM více. Nevím, jak by to vypadalo, kdyby chtěl člověk ukončit služby úplně.A pokud O2 guru nevědí, že se už nějakou dobu dá požádat o vrácení nevyužitého kreditu při převodu čísla - tak je to ostuda.