Proti obtěžujícím hovorům z callcenter je možné se bránit

  • Můžete všem zakázat, aby vám volali kvůli marketingu
  • Ale budete muset s kůží na trh a nechat se zveřejnit v seznamu
  • Za porušení zákazu hrozí callcentrům mastná pokuta

Dobrý den, mluvím s...

Tohle jistě znáte, callcentrum, které volá kde komu a dnes to zrovna vyšlo na vás. Odkud máte moje číslo, ptáte se, ale vždy je to jen náhoda, tvrdí operátor... 

Pokud vám už nevyžádané marketingové telefonáty lezou krkem, můžete využít rady ČTÚ a zatnout obtěžujícím callcentrům tipec. Neobejde se to ovšem bez toho, abyste zveřejnili své číslo v seznamu:

Další možností je odvolat u všech společností typu operátor, banka, poskytovatel energií, atd. souhlas se zpracováním osobních údajů za účely marketingu, pokud jste ho v minulosti udělili.

A jestli od poskytovatele čehokoli odcházíte, existuje jedna novinka – právo být zapomenut (web UOOU). Existují zde zákonná omezení (např. finanční služby), ale například u bývalého operátora, který může vést jakousi vaši osobní kartu, by to fungovat mělo.

Diskuze (79) Další článek: Vývojáři jsou zase o kus napřed. Tlačítko Bixby u Galaxy Note 9 lze přemapovat

Témata článku: Nevyžádané hovory, ČTÚ, Marketing, Zajímavosti, Legislativa, Poskytovatel, Banka, Finanční služba, Porušení zákazu, Porušení, Seznam, Souhlas, Kůže, Operátor, Pro +, Dobrý den, Zákaz, Osobní údaj