Průzkum: zajímají operátory dotazy zákazníků?

Diskuze čtenářů k článku

Leni  |  30. 05. 2006 10:15

Jo IL telecomu je hruuuuza. Jednou jsem tam volala k vuli nefunkcnosti volani na jedno cislo CT...jedna pani(=pani na IL) mi dala kontakt na druhou pani (=pani, ktera zjistuje telefonni cisla, ze mam zrejme spatne cislo), druha pani mi dala kontakt na prvni pani, ze to spatnym cislem nebude, prvni pani mi dala kontakt na pana (=technik), pan mi chtel dat kontakt na druhou pani. To uz jsem se fakt nazlobila, tak mi dal kontakt na dalsiho pana (technik)....no nadhera. Kdyby byli schopni si me aspon mezi sebou prepojit. Ne kazdy Vam da kontakt, aby jste zavolali nekam jinam...clovek prijde o nervy, o cas i o penize za volani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  18. 04. 2006 07:55

Nechal jsem se po telefonu před vánoceni ukecat na pořízení ADSL v akci. Když se několik týdnů nic nedělo ( mělo to být do 14 dnů ) volal jsem na infolinku co se děje. Bylo mi řečeno, že moje objednávka byla stornována. Po dvojím přepojení jsem se dozvěděl, že důvodem ke stornování byl nedostatek objednaného modemu. Vůbec se mi neobtěžovali oznámit, že objednávka byla stornována a ani se nepokusili mi nabídnout náhradu. Navíc měli tu drzost mi po dalším týdnu zavolat a znovu nabízet jejich ADSL. Divili se, že již nemám zájem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  17. 04. 2006 16:02

Telecom je opravdu naprosto rezistentní ke komunikaci. Měl jsem problémy se zasíláním základního vyúčtování při zřízení služby E-účet, kdy ČT lstí nabídl zdarma podrobný výpis na 6 měsíců (mimochodem mi jej ovšem, pak chtěl stejně zaplatit) a mezi tím změnil pravidla, takže nedostávám písemně ani základní vyúčtování, přestože jsem je vyžadoval a podle zákona na ně mám -jako na veškeré jiné zboží a služby - nárok. Při korespondenci s Telecomem jsem popsal desítky stránek a provolal desítky hodin s různými operátory, kteří nebyli k ničemu kompetentní a udělali víc škody než užitku. Je to firma se skrývajívím se managementem, ale to je ET a další mobilní operátoři také.
Nedovedu si představit, že je to možné v jiných odvětvích, kde se člověk může se stížností obrátit na ředitele firmy nebo management a ne na ty, na které si stěžuje! Až po mailu na adresu španělského generálního ředitele, kterou jsem si intuitivně odvodil, protože v ČT "ji nikdo nezná" se začaly hýbat ledy, ale účty papírové nedostávám doteď. Dříve jsem ČT hájil, že investovali a narozdíl od dřívšjších dob se člověk dovolá, ale je to zkostnatělá firma, kde jsou jistě stále lidé zvyklí na to, že se jich za komoušů museli lidé o zřízení telefonu doprošovat. Zdraví Kp
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pokročilý uživatel  |  17. 04. 2006 00:30

Nahlásil jsem závadu na ADSL operátorce, prý se mi ozvou technici. Po týdnu bez odezvy po urgenci opět stejná odpověď. Tak jsem nakonec závadu po delším pátrání odstranil sám a poslal doporučeně velmi nepříjemnou stížnost s dotazem konkrétní odpovědné osoby a s požadavkem jejího okamžitého propuštění. Tak jsem na to zvědav...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  16. 04. 2006 18:16

Jsem zvedav jak se v pristim testu projevi slouceni GTS Novery s Contactelem a Nextrou, zda-li se index GTS Novery/Nextry zvysi na dobrou uroven Contactelu popr. zda-li to vse bude nekde na desatem miste /nebo snad horsim/. Jsem zvedav

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  15. 04. 2006 18:44

Vážení a milí čtenáři MobilManie,
já mám s komunikací s Č.Telecomem více než dobrou skutečnost! Několikrát jsem potřeboval poradit, několikrát jsem si i stěžoval, ale někdy i pochválil. Vždy mi odpověď došla NEJPOZDĚJI do 2 pracovních dnů. Jednou to bylo dokonce formou doporučeného dopisu, takže tyhle články jsou buď zkreslené anebo nemají žádnou skutečnou váhu či smysl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kamil  |  16. 04. 2006 03:40

ty jsi komik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karlos  |  16. 04. 2006 14:10

Kuš,ty jeden žluťásku..... :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  16. 04. 2006 18:19

no jo, kdyz nekomu posilaji doporuceny dopisy a poslou s tim babu na postu tak to je pak jasny ze za tu dobu co stoji frontu u prepazky by mohla z kanclu odpovedet na 50 emailu ktery pak po prichodu z posty smaze jako ze je vyridila :)))

ps: neberte to tak vazne, ale jako predstava a fungovani Telecomu dobre, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laďa  |  22. 04. 2006 02:40

Také mám s ČTc jen samé vynikající zkušenosti:
Když dávali v televizi reklamu, kolik nových účastníků ten den připojili, těšil jsem se, že se to konečně bude týkat i mne. Přednostní podnikatelskou linku (byr nedaleko ústředny) mně zapojili po více, než 3 letech, když jsem ji už nepotřeboval. Bez telefonu se moc podnikat nedá a mobily byly tehdy u nás v začátcích. Po celou dobu připojení na internet se nestalo, že bych měl rychlost vyšší, než dnes přes GPRS u Eurotelu.
Skoncoval jsem veškerou, hlavně finanční spoluprací, s ČTc a pořídil si mobil. Joj, to je blaho! Připojení na internet nonstop, volání kdykoliv odkudkoliv. To vše měsíčně za 1/3 toho, co jsem platil Telecomu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leni  |  30. 05. 2006 10:26

To si delas svandu ty
Dopisy jim rozhodne posilat nebudu, ten cas, co stravim psanim dopisu, cestou na postu a na postě + cekani na odpoved, mam u ostatnich mobilnich operatoru vyrizeno po telefonu za par minut a zadarmo...delka reseni pripadu je sice individualni, ale pokud to nebylo vyrizeno hned, mam aspon pocit, ze se s tim neco deje. U CT chybi jakakoliv spoluprace. Pokud tam volas s problemem, zapojuji te zbytecne do jejich reseni...co si neobvolas ty, to nemas. V CT jsou k tem zidlim prikovany a jenom ty telefony zvedaj...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JanFogaš  |  15. 04. 2006 02:28

Můžu naprosto souhlasit. Komunikace po emailu selhává a pokud volám na jejich kouzelnou linku 800123456, tak akorát mlží a každý říká něco jiného. Měl jsem zájem o jejich ADSL. Všude kolem je, jen v naší obci ne. Nakonec jsem to nevydržel a pořídil si WiFI. Hamba jim!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yess  |  14. 04. 2006 23:36

Některé výše uvedené neřesti s Čtc jsem měl a ještě mám se společností NEXTRA. Operátoři jsou celkem slušní, ale když mě přepojují, tak se hovor buď ukončí a nebo to po dlouhém zvonění nikdo nezvedá. Po x slibech, že se mi ozvou technici a sdělí mi kde byl problém mi ještě nikdo nikdy nezavolal. Před týdnem jsem dostal mail, že mi byla navýšena rychlost a pokud se tak nestalo ať restartuji modem. Po restartování se rychlost samozřejmě nenavýšila a po týdnu ji mám stále stejnou. Navíc mi přišla faktura s podstatně vyšší cenou, přičemž cena měla zůstat stále stejná. Když jsem asi před měsícem a půl přecházel na platformu Telenoru, tak se vyskytl problém, po nahlášení se mi ozval velmi ochotný člověk z Čtc, navštívil mne doma v dobu kdy se mi to hodilo a během několika desítek minut problém vyřešil s pomocí techniků v centrále. Bohužel internet stále nešel a při původně avizovaných sedmi dnů šel internet až za třináct dnů. Ovšem provází mě s ním stále starosti. A nikdo není schopen je vyřešit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Furlo  |  14. 04. 2006 21:29

skoleni v ceskem telecomu je 3 tydenni, konci se testem ktery se musi splnit na 95%. Pak chodí operátori na odposlech hovoru, pak jdou naostro a nadrzeni nad nimi stoji a radi jim ze zacatku, tak se proste nekdy stane ze nema veskere informace okamzite, jinak informovanost si myslim ze je v pohode, delam v jednem z dvou nejvetsich callcenter, stane se ze urcite procento zakazniku ma problem ale asi zapominate na ty ostatni co nemaji zadne problemy, ja vim ze volaji zakaznici co maji problemy z dostupnosti internetu, operator jim nedokaze rict blizsi info, protoze to tam skratka nekdy neni vypsane, proste se to stava v nekterych pripadech a pak je zakaznik nespokojen, je to tak, za to nemuzem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bulvounek  |  14. 04. 2006 20:51

S infolinkou Českého Telecomu mám dvě zkušenosti:jednu docela negativní,to když jsme přetáhli výši faktury pres limit nastavený u inkasa a kupodivu se podařilo dovolat operátorku,ta mi,ale odpověděla tónem,co ji vyrušuji ze sladkého nicnedělání,že u vyučtování bude přece složenka.
 A teď ta pozitivní:i mi jsme rozšířili řady uživatelů Internet Expres,ale nešlo mě odesílat e-maily pres Outlok,tak jsem tam poslal mail s problémem a kupodivu asi za 2 dny mi přišla odpověď i s návodem. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  14. 04. 2006 19:57

Asi před rokem jsem si psal s Telecomem na téma zrušení telefonní linky v bytě, který jsem si nově pronajmul. Infolinka mi poskytla během několika dní na 5 stejně položených dotazů 5 naprosto různých odpovědí a pokud jsem poukázal na zjevné rozpory v informacích poskytnutých jednotlivými operátory, dostávalo se mi univerzální odpovědi "nemám tady takovou informaci". Rozhodl jsem se věc řešit e-mailem, abych mohl milému Telecomu připomenout co mi tvrdili. Na svůj první dotaz jak mám postupovat, když chci zrušit telefonní linku u stanice, kde není žádný závazek používání služeb ani dluh následovala celkem blesková odpověď (jeden den), že požadavek je příliš obecný a že mám sdělit telefonní číslo, kterého se to týká, protože je možné, že na něm je závazek nebo dluh ... navrch obligátní přání pěkného dne a poděkování za využívání služeb. Prostě řeč jak rozprávka.
Na dotaz, zda kde mají na stránkách ke stažení formulář výpovědi smlouvy mi odepsali, že žádný takový neexistuje a že se výpověď dělá dopisem s tím, že musí mít všechny náležitosti, jinak je neplatná (o tom co jsou to "všechny náležitosti" již taktně pomlčeli). Během pár hodin jsem si ten neexistující formulář sehnal a poslal jsem jej v příloze s dotazem, zdali je to pro ně akceptovatelná forma dopisu. A tak dál a tak dál. Prostě hráli o čas - a povedlo se. Kvůli jejich nesmyslným asertivním kecům jsem prošvihnul datum výpovědi a tím pádem kasírovali navíc jeden měsíční paušál. Ať si ho užijou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZdenekP  |  14. 04. 2006 18:19

Ale nekřivděte Telecomu. Nesmíte spěchat.  Jednou jsem jim poslal dotaz přes web (Napište nám) a za dva měsíce byla odpověď doma
A to jsem nemusel ani urgovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anuse  |  14. 04. 2006 18:49

Ale jděte, já jim asi před dvěma měsíci psala email, že mi nefunguje na telefonu zobrazení čísla volajícího (přitom to běželo normálně), asi před 14 dni mi volala operátorka domu co že to mám za problém 
No jinak si nemůžu stěžovat, protože díky jejich blbosti mám jednu obrovskou a neskutečnou výhodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pokročilý uživatel  |  14. 04. 2006 15:39

Není čemu se divit, pracoval jsem v Telecomu 15 let, z toho 10 v nižší manažerské funkci a velmi dobře vím, že mezi zaměstnaci Telecomu je myšlení "My jsme Telecom,nám se nic nemůže stát a ty zákazníku neopruzuj !" Možná jen pár manažerů a nadšenců s vyššími příjmy se snaží, ale většina lidí,hlavně běžní zaměstnaci na to s.... a neudělají víc, než nezbytně musí, vlastně jen tehdy, pokud by za nečinnost hrozil neodvratitelný postih. Je to socialistický moloch s pseudokapitalistickým bordelem, je zázrak, že to vše nějak funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda Maly  |  18. 04. 2006 17:11

eh, mozna jsem naivni, ale neni prave veci manazeru zaridit aby jejich podrizeni svoji praci opravdu odvadeli a nejenom simulovali cinnost? Cekani na zazrak asi neni nejuspesnejsi strategie (zjevne prave u CTc zazrak stale ne a ne prijit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wojtishek  |  14. 04. 2006 09:25

http://safe.wz.cz/telecom.htm a nic vic uz nemusim rikat :o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
flying.rhino  |  14. 04. 2006 12:39

no tak to je velkej nářez. prokousal jsem se celým textem. pokud bych byl psychicky labilní jedinec p. Mokrá by dostala sekerou do hlavy a budovu českeho telekomu bych počastoval několika molotovy ... ¨
díky bohu za alternativní operátory.
smrt telecomu !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Danielsan  |  14. 04. 2006 15:22

Tak tohle je drsne, myslel jsem si, že UPC nic moc, ale teď děkuji bohu, že jej mám:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vX  |  14. 04. 2006 15:47

LOL, este ze uz s CTc nemam nic spolecnyho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rosta  |  14. 04. 2006 16:21

Ziral jsem, docetl jsem, nechtel jsem verit, ale neco mi rika, ze tohle si vycucat z prstu nejde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukas26  |  14. 04. 2006 18:45

čoveče, respekt...tohle bych neunesl a asi bych na té infolince už někomu nadal nevím do čeho všeho a ještě bych jel do Prahy osobně do Telecomu a tam bych někomu nakopal p.del ...
jinak v kostce se dá říct snad jen tohle: "Telecom, no..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anuse  |  14. 04. 2006 19:57

Autor: Wojtishek: Opravdu Vás lituji, nic více nemohu dodat. Váš článek jsem přečetla celý a nemám slov, doufám, že už jste aspoň takto spokojený. Kdokoho by odvezli do Bohnic či Dobřan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wojtishek  |  14. 04. 2006 23:01

Diky, ale rad bych to uvedl na pravou miru (coz jsem asi mel udelat hned ze zacatku)...nejedna se o me osobni zkusenosti (diky bohu), shodou nahod mi to prislo dneska rano na ICQ od kamarada :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  14. 04. 2006 08:28

Tvrdili mi mailem, ze zvysili rychlost pripojeni k internetu, ale okno pripojeni ukazovalo stale puvodni hodnotu. Nezavisle mereni rychlosti ukazalo pochopitelne rychlost jeste daleko nizsi, nez si vymysli telecom. Poslal jsem jiz pet mailu - bez odpovedi. Akorat me skoro v deset vecer obtezovala jakasi elektronicka hlaska, ze rychlost byla v poslednich dnech zvysena a ze to uvidim ve sluzbe moje konto. No, coz o to, tam to sice vidim, ale fyzicky je rychlost stale puvodni. Je videt, ze telecom je opravdu CESKY - proste to co maji na lejstrech je pravda, bez ohledu na skutecnost. Asi se domnivaji, ze kdyz mi to ohlasili dopisem s razitkem na hlavickovem lejstru, tak ze padnu na zadek a budu to brat jako fakt a nedovolim si to overovat. Tak to je omyl... A mimochodem, co tady co maji vystavovat v diskuzi moji IP adresu? Taky maji komplexy s tim, aby kazdy zadaval jmeno, rodne cislo, adresu trvaleho bydliste, velikost penisu, velikost boty...? Krasa internetu je v jeho anonymite, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnny  |  14. 04. 2006 12:10

"Krasa internetu je v jeho anonymite, ne?" ... internet a anonymita? nejlepsi vtip, jaky jsem za posledni tyden slysel....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  14. 04. 2006 07:34

Cca před měsícem si švagr pořídil internet expres od ČT. Protože si netroufal na zapojení sám, pomohl jsem mu s tím. Byl pátek večer něco málo před půlnocí. Bohužel si při objednání zapsal špatně přístupové heslo, museli jsme volat na zákaznickou linku. Člověk by řekl, že v tuto dobu žádný problém. Trvalo to asi hodinu, než jsem se tam dovolal. A to mají na letáku 365 dní v roce, 24 hodin denně. Na speciální lince pro internet expres to dlouho hlásilo, že mám počkat, že operátoři vyřizují ostatní zákazníky a cca po čtvrt hodině to ohlásilo, že momentálně nikdo nemá čas, že to mám zkusit později. Na běžné zákaznické lince sice byli operátoři, ale ti k heslům nemají přístup. Zkoušel jsem to i přes anglickou linku, jestli to není míň přetížené, ale marně. Už jsme to chtěli vzdát, ale nakonec se to PODAŘILO.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prcek  |  14. 04. 2006 08:27

Budit je v tuto hodinu. Styď se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  14. 04. 2006 02:44

mi není jasné, jak si může komerční společnost dovolit neodpovědět na dotaz ZÁKAZNÍKA nebo POTENCIONÁLNÍHO ZÁKAZNÍKA. Kdybych nevěděl, jak to chodí, myslel bych si, že jsem jediný případ a že se nejspíš email ztratil cestou k operátorovi/operátorce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnny  |  14. 04. 2006 12:08

jakehopak zakaznika, telecom ma, pokud se nepletu, UCASTNIKY...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nxau  |  14. 04. 2006 00:37

Nevíte, proč mě vůbec neudivuje že ty žluté pras*ta skončily nejhůř?
Se fakt vůbec nedivím, pořád jenom zdražujou a ještě si to sprostě zabalujou do svých pohádek že zlevňují, hrabou si na svém písečku a koncoví zákazníci jim neleží ani u prd*le!
Sorry za ten hrubší slovník, ale když se někde debatuje o telekomu tak mám chuť vždycky vraždit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  14. 04. 2006 02:42

Nemohu zapomenout, jak Telecom nebyl schopen vyřešit mé přihlašování do Memoboxu na internetu. 3x!!! mě přepojili, jeden z operátorů dokonce tvrdil, že Memobox není jejich služba (bylo to v pondělí...asi byl ještě pod vlivem ze sobotní pařby bo co) a nakonec mi zablokovali volání na infolinku (plechová huba mi oznámila, že nemám zájem o služby ČTc a ať zavěsím). No dost dlouho jsem to rozdejchával. Teď už pevnou nemáme a nechybí nám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blafo  |  14. 04. 2006 00:19

Vlastne to s tim Telecomem musim potvrdit,pac mam naprosto stejne zkusenosti. Jak email,takhle hlavne volani na infolinku, ale aby se mi nekdo ozval a muj problem vyresil(konkretne s Internet Expres), tak to se mi i po 2 mesicich volani 3xtydne na infolinku nikdy nepodarilo. Zkratka Telecom je fakt nejvetsi SHIT!!!! Ale to sem vlastne asi na mobilmanii vubec nepatri.:o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karlos  |  16. 04. 2006 13:59

Svatá pravda,na dotaz zda existuje připojení k netu bez jejich povedených hlasových služeb mi odpověděli za 14 dní (!),zrušil jsem pevnou a už půl roku to stále funguje(příjem hovorů).Tam musí být srašný bordel.S příchodem Telefoniky se nic nezměnilo,naopak.Vůbec to jako živnostník nechápu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor