První dvoujádrový smartfon od LG je na světě

Diskuze čtenářů k článku

Valmonte  |  14. 04. 2011 10:42

Tak je za mnou dalsi den s LG Omtimus 2X a pomalu beru zpet, co jsem napsal. Baterie vydrzi pri nonstop Push synchronizaci s Exchange cca. pul dne, coz je ale uspesne kompenzovano tim, ze synchronizace s Exchange na tomto telefonu vubec nefunguje. Po nastaveni pristupovych udaju funguje prenos asi 15 minut a pak se uz telefon nedokaze na Exchange server pripojit. Rada pro kazdeho, kdo si tento telefon chce koupit.... pouze v pripade, ze se chcete kochat rychlosti, v zadnem pripade nebrat, kdyz ho chcete vyuzivat na Exchange. Nesmim zapomenout na to, ze vcera kolem osme vecer vytuhl natolik, ze bylo potreba vytahnout baterii. Takze dovetek : nekupovat ani v pripade, ze si chcete byt jisti, ze rano Vas vzbudi:o) Muj momentalni zaver je, perfektni hardware...uboha implementace Androidu! Jeste jedna chyba a jde z baraku!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ss  |  14. 04. 2011 18:37

hahaha!Sa smejem,ale tak ti treba!Ja by som ti zobral opravnenie pouzivat mob.tel.Takze radsej tu nokiu,aspon sa po polnoci dovolam kde chcem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Valmonte  |  14. 04. 2011 18:49

To jo...vis jaky je rozdil mezi tebou a mnou? Ze ja ten telefon klidne hodim do popelnice a koupim si novy,ale ty musis s tou tvou 3310 zit jeste dalsi dva roky,nez si nasetris na novy:o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pje  |  14. 04. 2011 22:58

okazale ignorantstvi kohosi, kdo jeste netusi, ze penize se nadaji jist...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Valmonte  |  13. 04. 2011 11:31

Tak damy a panove, mam ho 24 hodin a jedine, co muzu rict....je to naprosto skvely stroj. Mam aktualne Ipad 1.gen,Samsung Tab a Iphone 4 a LG je ze vseho absolutne bezkonkurencne NEJRYCHLEJSI!! Vim, ze 2.2. Andr. nepodporuje dualcore, ale i presto je narust rychlosti znat extremne. Jeste uvidime co stava, ale zatim baterie celkem drzi. No a displej je absolutne OK. V patek jsem si koupil E7(v nedeli jsem ji obratem prodal:o) a Nokia by mela mit odebrano opravneni vyrabet telefony:o) Mam rad Ihracky, ale toto LG hodilo muj Iphone fakt na lopatky! P.S. jestli nekdo ma zajem o Iphone 4 16 GB od Vodafone ve skvelem stavu....dejte vedet:o) Cena 11 000?-:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paserack  |  12. 04. 2011 13:11

Moderuje to tady někdo??Jsou tu nepřesné informace..například mini HDMI má nokia N8 ,LG optimus 2X má micro HDMI,nikdo z redakce nereaguje?Žeby neměli oprávnění měnit článek od LG?Na mou žádost o zařazení LG P990 do galerie fotomobilů se taky nikdo neozval.stále tam není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lewel  |  12. 04. 2011 05:57

je dobré koupit si teď LG P990 Optimus 2X,nebo si počkat na samsung galaxi s2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jakub  |  12. 04. 2011 09:00

Tak já osobně bych šel do LG
dle mé zkušenosti co mam ze samsungem a nejen já ale i lidi kolem ,volím LG
skušenosti :
mobily : každy samsung odešela (display,elektronika)
TV: crt (ta ještě hraje ale 3x jsem ji musel opravit studené spoje) PDP display ko
DVD : hrálo 1 měsic pak reklamace za reklamaci
A reklamace nemožná
timto končim se samsungem a nesmi mi za prah

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  11. 04. 2011 21:40

Ako tu čítam, tak sa tu riešil výkon SGS2 a pochbujem ze SGS2 s tegrou bude vykonnejsia ako s Exynosom pretoze verzia s exynosom bude 1,2GHz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pan smajl  |  11. 04. 2011 23:11

No, v dnesni dobe s modernimi procesorovymi architekturami uz jaksi davno neplati, ze cim vic MHz tim vic Adidas... Pomerovat vykon poctem MHz je proste mimo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  11. 04. 2011 20:15

Přehraje film v blu-ray kvalitě? HA HA HA! Až tam dáte 25GB rip a bude to hrát, tak si povíme, že to hraze v blu-ray kvalitě, ju?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lermi  |  11. 04. 2011 21:07

Od kdy je BR kvalita = 25GB? Co třeba 5min video v "BR"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenda  |  11. 04. 2011 18:49

tak jsem si při čtení kapitoly o dvou jádrech pomyslel, kdo asi psal tento článek, a hle, on to byl pan "inzerce placená"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
theo2  |  11. 04. 2011 16:48

Využil bych této příležitosti pro dotaz na odborníka nebo uživatele - zatím mi nikdo tady ani v Sunnysoftu nebyl schopen říct, jestli telefon načte kartu naformátovanou v NTFS. Podle tohohle článečku věřím, že ano : "...poslouží LG Optimus 2X jako výkonný přehrávač filmů na vašem Full HD televizoru." Pokud je tomu jinak, pak tento promočláneček je zavádějící a doporučil bych jeho korekturu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bkf.1  |  11. 04. 2011 16:56

Tak to dost pochybuji... zarizeni obecne "zerou" jen FAT32 (vyjimky potvrzuji pravidlo).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
theo2  |  11. 04. 2011 19:25

Jestli podporují jen formát FAT32, pak by mě zajímalo, jak se fullHD film vleze do 4 GB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bkf.1  |  12. 04. 2011 10:05

Zrejme se rozdeli, jak to ostatne bezne delaji jina zarizeni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Grollw  |  11. 04. 2011 19:36

Nebude tam EXT4?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Drb  |  11. 04. 2011 20:09

LG Optimus 2X ma kernel, ktery nepodporuje Ext4. Veskere partition jsou Ext3...
viz. nejake rozebirani filesystemu ..
http://android.modaco.com/content/lg-optimus-2x-2x-... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Drb  |  11. 04. 2011 20:43

Toto je konfigurace kernelu LG P990 po upravach pro ROM, jsou v tom konfigurace sifrovani, pocet cpu aj.
http://goo.gl/UdDOm...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ufon  |  11. 04. 2011 16:00

Píše se smartphone

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  11. 04. 2011 15:53

Co chtít od bývalého Gold staru, že. Vietnamské a Čínské děti to tam pracně šroubují šroubováčkem z OBI a vy jim to tu haníte. No fuj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pa  |  11. 04. 2011 15:29

Nevíte z čeho je svrchní plocha displeje? Je to nějaký sklíčko, tvrzený sklíčko...? Stejně tak by mě to zajímalo u HTC Desire S, protože mezi těma dvouma si vyberu svůj novej foun.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paserack  |  11. 04. 2011 15:36

lg optimus 2x má gorrila glass,a je na něm nalepená přepravní folie,která je docela dobrá..zátím jsem ji tam nechal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raccon  |  11. 04. 2011 16:58

Kde se člověk dozví že jde o gorrila glass? V případě gorilla glass už pak není potřeba ochranná folie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paserack  |  11. 04. 2011 18:30

třeba na stránkách přímo gorrila glass je uvedeno tohle zařízení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paserack  |  11. 04. 2011 15:13

a ještě bych chtěl upozornit, že v galerii fotomobilů stále nejde přidávat fotky pořízené LG Optimus 2X

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paserack  |  11. 04. 2011 15:10

nejedná se o mini HDMI ale o micro HDMI

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Demonicus  |  11. 04. 2011 14:29

No, berte to jako placenou inzerci, což také článek je.
Každopádně se množí problémy s náhodnými restarty 2X a není to jen pár uživatelů, ale je jich hodně. Viz vlákno na XDA, které se tohoto týká.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bkf.1  |  11. 04. 2011 14:30

Jo to vim, ale lidi, co si to LG kupovali ze solidnich obchodu restarty nemaji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jay  |  11. 04. 2011 14:36

zajimave... a jak si to vysvetlujete? to si telefon rekne "je, oni me prodali pres sedivku, tak je trochu potrapim"... nebo ma LG dve vyrobni linky, jedna pro "solidni obchody" a druha pro ostatni? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bkf.1  |  11. 04. 2011 14:49

Co ja vim... treba spatna serie (hw nebo sw chyby) nebo se kusy ktere nebyly uplne v poradku dostali do prodeje pres nejake "kseftare"... samozrejme take v tom mohou byt zapleteny levne tovarny, kde se ty telefony sestavuji (to jsme zase u te vystupni kontroly - to mi pripomina Nokiu a jeji "kvalitni" telefony sestavene v madarsku, rumunsku atd. nebo Siemensy z polska - na zaklade toho si tehdy slizl pruser i T-Zlodej, ze kupuje telefony pokoutne za pakatel).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paserack  |  11. 04. 2011 18:38

osobně jsem neměl zatím žádný restart..kupovánu u sunnysoftu bez problémů.jestli někteří uživatelé mají časté restarty,tak je mi jich líto,ale nejsem si jistý,jestli to není jen fáma.. I když beru xda jako celkem seriozní,píší tam uživatelé..U iphonu 4 bylo na začátku prodeje hlášeno taky spousta bugů a žádný se mi neprojevil.zatím na čem se všichni shodli je chyba senzoru jasu displeje-blbne všem -obnovuje na automatický jas asi co 2 s.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bkf.1  |  11. 04. 2011 14:02

"Nový LG Optimus 2X je další ukázkou toho, že LG patří mezi největší technologické lídry"
Muzete mi prosim napsat JEDINY vyrobek od LG, u ktereho by se dal LG oznacit jako technologicky leader? Ja to vidim tak, ze LG Optimus 2x je PRVNI nebo ma nekdo pocit, ze z LG nekdy vyslo neco technologicky kvalitniho?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zheiko  |  11. 04. 2011 14:19

Co treba rada Displayu Flatron? ve svy dobe to byla spicka na trhu TN displayu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
desperado  |  11. 04. 2011 14:22

kamo,tech vyrobku je vic a ne jeden.koukni na pracky,tv,mobily

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bkf.1  |  11. 04. 2011 14:34

Ja vim ze jsou i mikrovlnky atd. Co jsem cetl nejake nazory na pracky a lednicky tak LG vyslo jako smejd... co jsem videl televize LG taky smejd... vypalovacky LG... smejd (s temi jsem mel i vlastni zkusenosti)... telefony LG... diky tem se dokonce trochu rozmohl nazor mezi nekterymi starsimi uzivateli, ze vsechny dotykove telefony (od jakekoholiv vyrobce) jsou kazove smejdy Tohle mi vubec nepasuje na technologickeho leadera...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  11. 04. 2011 20:43

ano výrobek za nejnižší cenu v dané kategorii bude vždycky šmejd a je jedno jestli se bude jednat o LG nebo jiného výrobce. Chce to zabrouzdat do vyšší kategorie, tam je to jiný šálek kávy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bkf.1  |  12. 04. 2011 09:54

SAMOZREJME ze se nebavim o low-endech, kdyz resim obecne kvalitu vyrobku konkretni znacky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepa  |  12. 04. 2011 00:11

ach tie amaterske názory

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  11. 04. 2011 14:29

displeje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bkf.1  |  11. 04. 2011 14:42

Displeje LG? Tak jedine na zakazku pro iPhone, ale ja se bavim o vyrobcich na kterych je logo LG Kdyz srovname napr. displej tohoto LG se Samsungem Galaxy S,tak jasne vidime, ze LG do svych vyrobku rozhodne extra kvalitni displeje nedava (to mu i v pripade tohoto modelu bylo vytykano) spise prumer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  11. 04. 2011 17:10

napríklad LG Optimus Black má nový typ IPS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bkf.1  |  12. 04. 2011 10:22

Podle srovnavaciho videa s iPhone4 a Galaxy S bych souhlasil, ale rad bych to videl v realu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Esaras  |  11. 04. 2011 23:58

No o displayich od samsungu bych se tady moc nezminoval, jelikoz jsem dost nachylny na kvalitni podani barev a o tom si u oled od samsungu muzu nechat jen zdat. Kdyz pominu modni trend prilis sytych barev, coz vyplyva z technologie, tak jsou ty barvy desne prepalene a i u chladnych barev to ma nadech tepla. V tomhle smeru se soucasny super amoled display kvalitativne nemuze srovnavat s ips od lg. Jedine co ma ten display dobreho je, ze cerna je cerna a ten kontrast. Nekdo muze argumentovat citelnosti na slunci, coz jsem osobne zkousel u hd2 vs glaxy s a zaver je takovy, ze galaxy je v tom o neco malinko lepsi, ale stejne je citelnost spatna, protoze sklo na displayi je leskle, takze stejne ani pres odlesky to nema takovou citelnost jak bych od toho cekal. Ja oled technologii fandim a doufam ze samoled+ co ma mit galaxy s2 bude lepsi. Kazdopadne abych se vratil k tematu, lg podle me taky neni technologicka firma. Vzdyt ten cpu vyrabi nvidia a kdyz to prezenu, tak ty komponenty dokaze na desku poskladat i cvicena opice. Jedine co je na tom lg telefonu lg je asi ten display.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bkf.1  |  12. 04. 2011 10:17

Ano ja jsem take dosti narocny na barvy (ostatne musim byt kvuli svemu povolani ) ALE co se tyce barevneho podani displeju v PRACOVNICH/DOMACICH podminkach ne v mobilnich podminkach, kde proste barevnost jde stranou resp. nejdulezitejsi parametr (alespon) pro me je kontrast. Citelnost na slunci nebude s temito podobnymi technologiemi nikdy dobra, ale bavme se o "barevne citelnosti" na svetle (tzn. kdyz je venku svetlo, ale slunce zrovna silne nesviti/oblacnost atp.). A to se na me nezlob, ale HD2 s tim tragickym displejem bych vubec nevytahoval do diskuze o displejich (a vubec HTC obecne to uz radeji SE)
PS: Samozrejme mimojine je take nutne NEZAPOMINAT na kvalitu pouzite ochranne folie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Esaras  |  12. 04. 2011 12:01

Souhlasim s vami, ze hd2 nema dobry display, ja ale provadel testovani na primem slunci, jak jsem psal, pri oblacnosti je mi to vcelku jedno, protoze pak to jde precist na jakemkoliv telefonu pomerne dobre (kdyz nepocitam ty s rezistivni vrstvou, ktera dost svetla pohlcuje). Samozrejme v takovych podminkach oled bude mit navrch, ale to neznamena ze to na hd2 neprectu. HD2 ma jak jsem psal spatny display, ale radsi si vezmu tento, ktery mi z nejake barvy nedela jinou, nez vyblitek od samsungu bez ohledu na jeho kontrast a jestlize pracujete s grafikou, musite vedet ze oled se nikdy ips technologii nemuze vyrovnat a to uz jen z principu technologie oled displayu. Souhlasim taky s vasim postojem na htc. V te dobe to byl top a podle me je to asi jejich nejlepsi zarizeni co vyrobili, pote uz jen vydavali totez v jine krabocce a to se nebudu bavit o jejich pristupu k zakaznikum. Dalsi pristroj zcela jiste htc nebude. S tim SE bych se taky krotil, protoze v dobe kdy vsichni vydavali nove pristroje s androidem 2.2 froyo, oni zcela beze studu do svych zarizenich davali 1.6 a to se nebavim o dilenskem zpracovani tech pristroju. V tuhle chvili me zpracovanim a designem zaujal dell venue pro/thunderstorm, akorat ma na dnesni dobu stary hw a u venue mi vadi wp7. Galaxy s2 nevypada papirove spatne, ale zase to u samsungu totalne pos*ali tim, ze to bude z plastu. Cili to bude takovy plastak na steroidech...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas woody  |  11. 04. 2011 14:57

Prosim ta a displaye Retina do UBER MEGA SUPER iphonu 4 vyraba kto ? Ano technologicky lider LG...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bkf.1  |  11. 04. 2011 15:06

Odpoved viz muj post nad vasim postem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Esaras  |  12. 04. 2011 12:19

to jste sice psal, ale to ze dela ty displaye nekomu na zakazku neznamena, ze to je smejd. A v postu nahore jste psal, ze delate do grafiky....jestli nedokazete ocenit kvalitu ips displaye ktery lg dodava do iphonu, tak uz potom nevim...samozrejme stale si stomjim za nazorem ze lg neni technologicka firma, protoze ten display je asi to jedine co se jim opravdu povedlo. Jen bych ale pripomel, ze existuje rada firem, ktere jsou technologicky top a sve vyrobky neprodavaji pod svou znackou. Jsou pouze subdodavatel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Esaras  |  12. 04. 2011 12:19

to jste sice psal, ale to ze dela ty displaye nekomu na zakazku neznamena, ze to je smejd. A v postu nahore jste psal, ze delate do grafiky....jestli nedokazete ocenit kvalitu ips displaye ktery lg dodava do iphonu, tak uz potom nevim...samozrejme stale si stomjim za nazorem ze lg neni technologicka firma, protoze ten display je asi to jedine co se jim opravdu povedlo. Jen bych ale pripomel, ze existuje rada firem, ktere jsou technologicky top a sve vyrobky neprodavaji pod svou znackou. Jsou pouze subdodavatel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kultus  |  11. 04. 2011 15:19

souhlas co je to tady za spam a reklamu kolik jste za tuhle saskarnu dostali neni to zadny zazrak a co se tyce fotaku si delate p-del ne??? Fotky jsou horsi nez z moji X10tky...a tech.lider??? Minuly rok nemeli zadny hi end...a to ze to stihli jako prvni to neni nic nez jen marketingova strategie samsung G S2 vypada o dost slibneji... se podivejte po trhu kolik telefonu uz ma 800x480 to uz neni nic extra abyste to museli takhle zduraznovat!!! Takze me MM zase jednou sklamala...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bkf.1  |  11. 04. 2011 15:32

Pokud myslite Galaxy S2 osazeneho TEGROU, tak souhlasim. Pokud LG vyda koncem kvetna update, ktery opravi softwarove chyby, tak si troufam rict, ze to bude telefon s nejlepsim pomerem ceny a vykonu, alespon co se tyce trhu v CR. Uvidime po update...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  11. 04. 2011 17:15

Práve verziu s tegrou 2 by som nebral, nie kvôli Tegre ale horšiemu displeju(SLCD) a čispetu(horšia wifi, bluetooth "iba" 2.1 atd)
Že mal Galaxy S 2 s Exynos v predproduknom prevedení(softwarovo limitovaný) o niečo malo horšie výsledky ako skoro finálny LG s Tegrou 2 nieje podstatne, aj keby ten výkon vo finále nebol vyšší, tak by bol stále výborny s možnou menšiou spotrebou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  11. 04. 2011 15:59

omg co sa rozculujes, vsetci musime z nieco zit nie? ked je tam jasne napisane ze " inzerce placená" tak to necitaj a basta...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
theo2  |  11. 04. 2011 16:40

Určitě se líp přeskakuje tato "statická" reklama, než nějaký vlezlý banery. jj, s tím focením si trochu zapřeháněli, optiku a snímač dual procik nenahradí. Ale Mobilmánii bych tohle určitě nezazlíval, já osobně v placené inzerci nespatřuju nic špatnýho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
EINEX  |  11. 04. 2011 21:11

Ježíš, Ty hňupe když si na ten odkaz klikla jasně tam snad je napsáno "placená inzerce"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
theo2  |  11. 04. 2011 16:35

Kterej výrobek? U mě osobně zabodovalo LG např. prvním přehrávačem HD videa v mkv v provedení jako spotřební zboží a ne IT výrobek (tam už byli dřív eGreaty a Popcorny) a taky high-end kombi mikrovlnkou Solardom - ta je snad dodnes bez konkurence. To jsou ty, co mám doma, další možná jsou, ale podobně jako Ty o nich nevím...
Smozřejmě jako velká firma má v portfoliu výrobků i hodně balastu, ale čas od času vytáhne LG z klobouku něco zajímavýho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor