Bohužel celá tahle tvoje čučkařina zadrhává od počátku na naprosto zásadním parametru a tím je skutečnost, že dotyčná služba je mimořádně nabídnuta zcela zdarma a neomezeně.To je jako bys chtěl tvrdit, že český národ má hlad po rohlících, protože po té, co jej začal Kaufland rozdávat zadarmo, jich zákazníci odvezli 10x víc, než jindy za peníze.Co na tom, že s tím krmí prasata, kozy, slepice a přidává se to do malty, aby lépe "držela". Když je to zadarmo, tak plný vozík.Neumíte si spočítat výplatu, ale hlásáte tady bludy o "gramotnosti" zákazníků českých operátorů. Fakt dobrej fór.Žádní psi nikde zakopaní nejsou a nikdy nebyli. TM si strategicky ověřil svou síť, na tři měsíce parádně zmrazil konkurenci, která jen mezmocně zírá a třese se se v obavách co udělá TM na podzim.No ale můžete být úplně klidní, protože nic, ale vůbec nic trvale zadarmo už zase nedostanete. Tedy pokud vydržíte do příštích prázdnin Zase za to budete muset zaplatit a průměrná spotřeba dat půjde zase dramaticky dolů."Žádný rohlík zadarmo, ani jeden".