Raiffeisenbank pořád vzdoruje a vedle Google Pay nabízí vlastní mobilní platby. RaiPay má nové funkce

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 18

Názory k článku

25. 07. 2022 10:42

S Raiffkou nemám dobré zkušenosti, celkově na mě působí jako nějaká garážová firma a rozhodně NEDOPORUČUJI.Velký problém s číslem účtu na přání - kvůli technické chybě jsem nakonec měl úplně jiné číslo než jaké jsem původně chtěl. Když jsem řešil problém s kreditní kartou, tak po mě operátorka štěkala jako po malém klukovi, přitom mě pochopila až na popáté. Můj bankéř mi neustále opakoval, že má primárně na starosti klienty kteří mají minimálně 1 mil.na účtě. Bylo to poměrně nepříjemné a ponižující. A když už jsem měl všeho plné zuby a prostřednictvím datové schránky jsem jim poslal výpověď + žádost o ukončení všech služeb, tak mi odpověděli že tento typ výpovědi (skrze DATOVKU!) neuznávají a ať se obrátím na svou pobočku.Jediné co musím pochválit, je multiměnový účet a výhodnější devizové kurzy za 39,-Kč měsíčně. Jinak děs, hrůza a amatérismus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (16)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 07. 2022 07:08

Jen tak ze zvědavosti, funguje jim to nějak slušně? Než přešla Česká spořitelna na Google Pay, tak jsem používal to jejich Saifu/Poketka a s přechodem na Google Pay mi došlo, jak to jejich řešení bylo strašné. Tam jsem i desítky sekund přikládal mobil, než se to chytlo. Po přechodu na Google Pay zaplaceno na první dobrou se stejným telefonem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor