to s těma ovcema jsi teda trefil jak nikdo
Jinak teoretická úvaha:
1. vzhledem k tomu, že operátoři jsou všechno dcery jedné matky (rozuměj VF, Telefonica, T-mobile), nepřipadá naprosto v úvahu aby si konkurovaly přes hranice. Přenosu čísel bude (samozřejmě zcela legálně) zabráněno nebo to bude komplikované. Také propojovací poplatky na zahraniční čísla fungující v tuzemsku budou tak vysoké, že se to stejně nevyplatí.
2. vstup zahraničních virtuálů, kteří spolupracují se zahr. operátory bude ostře sledovaný, podle mě si kdejaký virtuál rozmyslí rozdmýchávat tu předražené stojaté vody operátorovi, pod jehož křídly v zahraničí funguje. A to nemluvím o tom, že virtuální operátor musí projít přes pařáty ČTÚ, který je placený operátory aby nic nedělal, a to NIC dělal dlouho a dobře.
3. náš problém nejsou operátoři, ti se chovají, žel bohu racionálně a ekonomicky správně - maximalizují svůj zisk. Ti pitomci jsme my, zákazníci, protože nemáme na to, abychom určili pro nás výhodnější pravidla.
Dokud nás sama EU nepožene před soud, operátoři se postarají aby z nás vysáli poslední koruny. Problém je v tom, že český zákazník, i když remcá, tak nekoná. A když koná, tak napůl. A ti co konají, jsou stejně v minoritě, takže pro operátora žádná bolest.
Příspěvek byl 1× upraven, naposled 07. 07. 2011 10:32
Největší lidské břímě je hloupost. A největším trápením je zase to, jak hloupost vymýtit.