Ray tracing měl znamenat herní revoluci. Mobily na „konzolovou grafiku“ ale jen tak nedosáhnou

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 30

Názory k článku

avatar
24. 11. 2022 13:00

A k cemu to? Na tom pidi displeji se beztak ani poradne hrat nic neda, leda si zkazite oci, mozna tak nejakou obcasnou klikacku pri cekani na zastavce, doma pustim na pekne velke obrazovce. Takze tento segment mi prijde dost okrajovy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 11. 2022 15:22

Tak zatím bude RT na mobilech spíše jen taková třešnička na dortu, ale kdysi byla pecka had na Nokii 3210 a podívejte se, kde je grafika ne mobilech dnes. Takže vývoj jde raketově vpřed a kdo ví co bude za 24 let.
Samozřejmě dnes je i reálné varianta, že se budeme mlátit klackama po hlavě, když se podívám na bezpečnostní situaci na východě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 11. 2022 08:08

A bude na mobilech i co hrát? Ono, ty F2P, F2W a různé odnože farmville mě nechávají chladným. Jedině, kde by se to opravdu hodilo jsou pravé přenosné konzole ala switch... Ale na druhou stranu Switch doma mám, a s tím jak většina her, které jsem na něj hrál vypadá nemám opravdu žádný problém (ano koukám na tebe BOTW)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (14)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 11. 2022 19:38

To je fascinaující, jak se v "reklamách" na raytracing vždycky musí ta nonRT-voda udělat schválně mnohem hnusnější než ve všech současných hrách, aby ten rozdíl pořádně vynikl :)PS: ta voda s žebříkem je nějak špatně - vodní hladina předmět procházející skrz "opticky zlomí", ale nikdy ho neposune (tak jak to mají na tom RT obrázku).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor