Reakce ministerstva na stížnost na ČTÚ

Diskuze čtenářů k článku

Martin  |  19. 01. 2011 13:43

Ahoj vsem,
pokud se chcete skutecne pokusit neco udelat s cenami mobilniho volani a nejenom diskutovat jak je to spatne, tak kouknete sem:
http://www.stopdrahemuvolani.cz/petice.php...
a pridejte se k petici.
Zdravi M.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  19. 01. 2011 09:37

Podle mě odfláknutá analýza ČTU vznikla v nějaké kanceláři něktérého našeho operátora. Nebo minimálně dali podklady a na základě podkladů vyšlo co potřebovali. Proč by se machři v ČTU namáhali, jednoduše řekli, hele Béďo pošli nám nějaké numera, ať máme krytou prde,l ať ten Klondajk tady ještě chvili vydrží. Je jisté, že v ČR se zákazník zastání nedočká. Tak jak podnikatelé jezdí zakládat bankovní účty na Slovensko tak se brzy bude jezdit pro tarif např. do Rakouska. Rejžování ZDAR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  19. 01. 2011 13:11

Nemyslím, že to přímo vzniklo v kanceláři nějakého operátora, ale celkem důvodně věřím tomu, že to bylo před zveřejněním v pracovní verzi s "velkou trojkou" projednáno... A pokud měli operátoři věcné a odůvodněné připomínky (rozuměj, pokud tam Úřad navrhoval napsat něco, co se OPům nelíbilo a nebyl schopen to obhájit), tak byl materiál ¨dle připomínek pravděpodobně upravován. To není nic zvláštního.
Jistá potíž ale spočívá v tom, že u nás chybí (na rozdíl od západní Evropy) spotřebitelská sdružení, která by jasně deklarovala, že hájí zájmy uživatelů služeb elektronických komunikací a byla ČTÚ v tomto ohledu "partnerem". Kdyby někdo takový existoval, úřad by se velmi rád zaštítil tím, že to s nějakou spotřebitelskou organizací bylo konzultováno. Problémem ČTÚ totiž je, že ne vždy má dostatek informací. A často je má jen od jedné strany...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nokia.Maniak  |  19. 01. 2011 03:11

Jednoduše JE MI Z NICH NA BLITÍ (s prominutím)....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oskar  |  18. 01. 2011 05:46

Děkuji moc za pěkný článek.
S tohoto státu mám v plánu emigrovat. Nejen k vůli tomuhle, ale tady se v globálu nedá prostě slušně a klidně pracovat, natož slušně žít. Daří se jen podvodníkům, kteří se smějí a chudí chudnou a dívají se na ten binec, nemohou ani důstojně žít natož pochopit to, co se v tomto státu děje. Mám toho dost už opravdu všeho. Sravedlnost, poctivost, charakter, pravdomluvnost, to jsou vlastnosti, bez kterých já nemohu žít, nemohu je ani náznakem zde najít a nemám v tomto státě co dělat. Děkuji Vám za váš čas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  18. 01. 2011 11:22

Obavam se ze uz tady nepomuze vubec nic. Na dotaz zda v soucasne dobe bude mozne pouzivat tarify srovnatelne s jinou zemi v ramci EU jsem dostal odpoved:
"nas operator" funguje v každé zemi separátně a nabízí jiné služby - a to dle místních poměrů a situace na trhu. Proto Vám nemůžeme potvrdit, zda a kdy budeme nabízet některé tarify a služby, které jsou k dispozici u "nas operator" v jiné zemi. Děkujeme za pochopení.
O2, Vodafone i T-Mobile se v teto veci chova naprosto stejne, schvalne si zkuste prudit prodejce nebo klientske centra...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Vapenicek  |  18. 01. 2011 00:12

Tedy demokracie opet selhava. Jako obcane vlastniho statu nemuze vubec nic delat. Je to vysmech a vsichni nahore si podali ruce. Ja bych provedl defenestraci :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xxx  |  18. 01. 2011 00:22

Jestli existuje nejaka cesta, tak je to pres EU. Pak mne napadla takova utopie. Vsichni lide by prestoupili ze dne na den k jednomu operatorovi a ti dva druzi by nemeli ani jednoho klienta. V teto chvili by zacal brutalni boj o klienty a totalni snizeni cen. :)) Ale do toho se cely narod neopre :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  18. 01. 2011 04:46

Češi jsou bezmocní "specifičtí" knedlíci.
Podívej se kolik z nich se už léta dobrovolně nechává sdírat blbým účtem v Komerčce, Poštovní spořitelně a nebo Reifce.
No a u předraženého volání z mobilů budou jen dál u píva kvákat, že oni "si to přece můžou dovolit!!", i kdyby byl přenos čísla "ke konkurenci" za korunu...
To se to pak udržuje kartel a "specifický trh"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pokročilý uživatel  |  18. 01. 2011 00:11

Nevím,co si od toho kdo sliboval. ČTÚ má z různých důvodů cenovou politiku operátorů na háku,jako každý státní úředník neudělá ani o špetku víc,než dle zákona musí a pochopitelně ministerstvo vždy bude už z principu hájit své dětičky proti bandě křiklounských občanů, které je nutno odkázat do patřičných mezí,aby si nevyskakovali na vrchnost. Je jediná cesta, jak donutit operátory jednat - nepoužívat jejich služby a nedat jim možnost vydělat, jenže to je jen utopie a oni to moc dobře vědí, udělali ze sebe nepostradatelné. A o tom je konzumní společnost, stejný princip,jako drogoví dealeři. Udělat ze spotřebitelů závisláky a tím je mít v šachu a diktovat jim podmínky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  17. 01. 2011 17:25

koho jste si ve volbach zvolili,ten vam ted na ministerstvu šafářuje a kryje lumparny CTU,dobre vam tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fefi  |  17. 01. 2011 18:58

Děláš, jako by se to změnilo teprve s novou vládou. Tenhle bordel tam byl vždycky a vždycky tam bude.
A koho si volil ty?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 01. 2011 13:07

Ano...protože u vlády jsou už desítky let jedni a Ti samí lidé. NAPROSTO TI SAMÍ!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miguel  |  17. 01. 2011 15:33

jen kryjou ten bordel co tam je...klasika

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 01. 2011 12:09

řekl bych že to není bordel, ale velice šikovně udělaný systém na generaci zisku...pomaloučku polehoučku se občas něco změnilo, až to vyvrcholilo v tuhle obludnost, se kterou se teď z krátkodobého pohledu nedá pohnout
úplně se chce říct, kde je funkce "obnovení systému"??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Neuschl  |  17. 01. 2011 15:32

A co byla aféra ČOI a špatných čerpacích stanic? To je úplně to samé.
Vzdejme čest těm, kteří s tím něco dělají, kteří se bouří a vyvíjí nějak protiaktivity. A je fajn, že mobilmania o tom takhle píše. Kéž by se to dostalo dál, do televize!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stw  |  17. 01. 2011 14:34

Koukam, ze to asi byl solidni vitr, kdyz na to neodpovidal radovy referent ale reditel odboru komunikace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  17. 01. 2011 18:53

Ten to jen podepsal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TT  |  17. 01. 2011 13:57

Nemyslete si - stát rejžuje spolu s operátory. Uvidíte, určitě další licence na operátora bude stát 10x víc než všude jinde v Evropě a tomu nováčkovi nezbyde než rejžovat vás taky. Jediná obrana nám pak zůstane voip, kde ani prostor pro kartelismus není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  18. 01. 2011 10:28

Stát z toho má 20% DPH a 19% daň z příjmu právnických osob. Z podstaty skutečně odváděné daně z přidané hodnoty (20 % z tržeb na výstupu minus DPH zaplacená na vstupu) přitom plyne, že vlastně při jistém zjednodušení jde, stejně jako u daně z příjmů právnických osob, o daň ze zisku. Čili stát na celkovém zisku participuje nějakými 39 % . Ukažte mi úředníka, který bude rád a dobrovolně při tomto nastavení snižovat zisky, z nichž má jeho chlebodárce zajímavý "vejvar", a ohrožovat tak naplnění rozpočtu a tedy i vlastní příjmy....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  17. 01. 2011 11:25

Asi by to chtělo podat na ČTÚ a na naše operátory žalobu u Evropského soudního dvora a stížnost u EK. A pořádně to zmedializovat, aby se o tom mluvilo a psalo a nešlo to pak jednoduše hodit pod stůl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toyotak  |  17. 01. 2011 11:28

Souhlasím s tebou a klidně bych se přidal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
reda  |  17. 01. 2011 12:22

O víkendu jedu do Plzně, takže v pondělí se o tom můžeme pobavit z právnického hlediska
Ne, teď vážně. Já nemám FB, ale doneslo se mi, že je tam skupina proti našemu specifickému trhu mobilní komunikace. A když to vím už i já, tak to asi nebude nejmenší skupina. A to by bylo, aby se tam nenašel někdo s právnickým vzděláním, nebo alespoň s nějakým právníkem v blízkém okolí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  17. 01. 2011 12:48

Taky FB nemám. O té skupině sice také vím a vím že už tam existuje dost dlouho. Jenže to že nějaká skupina existuje ještě neznamená že něco dělá a že to bude nakonec něco platné. Já bych byl pro založení normálního občanského spolku nebo združení, které by se do toho boje pustilo veřejně. Přez média, přez právníky, třeba i přez tu EK. Chrnící skupina na FB si asi vystačí s nadáváním, ale jinak nehne prstem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  17. 01. 2011 12:51

teď sem na to koukal, "Nechceme předražené mobilní volání a služby" skupina čítající asi 6 000 osob a jediné co se na zdi povaluje jsou články z mobilmánie a ceny paušálu v zahraničí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  17. 01. 2011 13:09

Ono by to chtělo aby někdo kdo tomu opravdu rozumí sepsal podklady o té použité metodice, ze které se mělo vycházet a pak o té kterou si vycucal z prstu ČTÚ. A jednoduše a jasně definovat kde co udělal ČTÚ špatně nebo manipulativně. Pak to celé předat právníkovi a ten by to hodil do právnického jazyka. Myslím si že by to mohl dát do kupy i student práv vyššího ročníku. Pak to chce přidat k petici, na kterou bychom upozorňovali všude možně. Na svých webech, v práci, ve školách, třeba i v hospodách kam chodíme a podobně. A sbírat podpisy od co největšího počtu lidí půjde. Potom petici předložit Parlamentu a aby tam nezapadla, tak by každý z podepsaných lidí bombardoval svého poslance a nenechal by ho v klidu ani jeden den. Do toho samozřejmě namočit tisk, rozhlas, televize, internet. A aby to mělo fakt grády, tak to dát vědět i zahraničním médiím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josee  |  17. 01. 2011 13:43

Jak už bylo mnohokrát napsáno žádné noviny a ani bulvár nebo televize do toho nepujde.Operátoři jim dávaji vydělat na reklamách a proto proti ním nepujdou.Bohužel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  17. 01. 2011 13:53

Otevřený dopis otisknout musí. Nebo ho přečíst.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  17. 01. 2011 15:32

Nemusí. Ne mu sí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  17. 01. 2011 15:46

Za komoušů museli. No, holt je dnes ta jiná doba. Svoboda a tak dále.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Attog  |  17. 01. 2011 19:27

Svoboda jen pro zloděje.
Já jejich podporovatele CSSDaODS nevolil,ale je mi to houby platný, stádo je chtělo a tak je máme a oni zmrví vše od průmyslu, přes třeba školství až po regulační orgány.....jako je ČTU, všude nalezlá pakáž, kamarádíčci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  17. 01. 2011 20:33

Tady v tom rozkradeném státě nemá cenu se bavit o politice a o tom kdo jsme koho volili. Ale myslím si, že to s tou peticí a neustálým otravováním našich poslanců by to úspěšné být mohlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlo  |  17. 01. 2011 13:13

Nemám rád FB, ale registroval jsem se tam před časem když tam vznikla tato skupina proti předraženému volání. Nevěřím ovšem tomu že by tato grupa něco zmohla - beru FB jako skupinu na úrovni hospodských žvanilů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  17. 01. 2011 18:51

Nějaká skupina na FB opravdu moc nezmůže. Na FB je sice hodně lidí, ale mílo těch, kteří mají ekonomickou a rozhodovací moc. Možná, kdyby zvedla ta skupina své sedínky a pravidelně alespoň pár slušně vypadajících občanů demonstrovalo s transparenty a se štosem vysvětlujících letáků před ĆTÚ, MPO a úřadem vlády, tak by to mělo větší vliv.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  19. 01. 2011 12:02

Carlo a nepleteš se? (a spolu s tebou ještě pár dalších diskutujicích tady)
Ve skutečnosti je to tak, že ta skupina na Facebooku něco aktivně dělá, zatímco ty tady vedeš hospodské řeči pod článkem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pp  |  17. 01. 2011 11:07

Máte-li zájem získat výhodný tarif, vyplňte prosím následující anketu, pokud se Vás najde více, kteří budou mít skutečný zájem, je možné jít s cenou volání na minimum.
Děkujeme, že vyplníte správně údaje.
http://www.simfi.cz/...

POJĎME SPOLEČNĚ SRAZIT CENY VOLÁNÍ NA MINIMUM!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toyotak  |  17. 01. 2011 11:27

Jsem se chtěl podívat na tu tvou anketu a nikam se nedostanu tak kdyžtak tady dávejte jen funkční odkazy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  17. 01. 2011 12:13

Dej sem ceny té zázračné nabídky.Ať se ví nač máme dávat mail na nic neříkající stránce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hu  |  17. 01. 2011 20:54

i když mám zájem, tak se nebudu "zavazovat" k něčemu co se dovím až po zavázání - to je horší než praktiky Tdebila

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alex  |  17. 01. 2011 10:59

tato reakce se dala čekat, přesto je to doufám dobrý krok k tomu, aby příští monitorovací zpráva ČTÚ nebyla už zfušovaná ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  17. 01. 2011 11:51

Souhlasím. Když lže ČTU, proč by nelhalo i ministerstvo, že jo. Ale teď narazili a uvidíme, jaký to bude mít dopad u další "analýzy" z pera ČTÚ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  18. 01. 2011 01:44

Dá se na to aplikovat jedno hezké přísloví - i kdyby to líným ministerským ouřadům vadilo, VRÁNA VRÁNĚ OČI NEVYKLOVE.
To by se Vám tak líbilo plebejci, jen tak z plezíru a bez posvěcení stranickými sekretariáty si odvolávat takové kádry jako je bratr Šimonovský...
Víte kolik zasloužilých úředníků je díky němu na šedé výplatní listině firmy Kapsch? Koukejte platit mýtné a držet hubu!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 01. 2011 10:33

I v Rumunsku volají podstatně levněji, než my. Orange nabízí 150 min volání do národních sítí a 1.100 min volání ve vlastní síti za 313 Kč. Navíc, Orange odměňuje věrné zákazníky minutami na volání. Za 4 roky u Orange máš 30 min do všech sítí měsíčně navíc. A co u nás? Škoda mluvit.
http://www.facebook.com/Nechceme.predrazene.mobil... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob  |  17. 01. 2011 20:49

a jeste navic v rumunsku maji skoro cele uzemi pokryto 3g :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wtf?  |  17. 01. 2011 22:34

"skoro cele uzemi" znamena v praxi "nektera desetitisicova mesta", ze? ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bojkas  |  17. 01. 2011 10:06

Nema tu nekdo v rodine pravnika pres obchodni pravo?
Nemuze se MM spojit s idesem a zacit na operatory trosku soudne tlacit? Popripade nechat zformulovat oficialni dopis od pravnika (najit diru v cem jednaji nezakonne) a podat hromadne trestni oznameni?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  17. 01. 2011 10:43

Nezákonné je, že mají všichni stejné astronomické ceny, ničím neopodstatněné. Jasný kartel, i když nemusí být smluvně potvrzený. Stačí ústní dohoda. Jenže kartel se musí prokázat, ovšem to je kámen úrazu, jak prokázat ústní dohodu? Třeba nejsou ani dohodnuti ústně, ale jen navzájem kopírují ceny, viz zdražení Nabité karty. V tom případě to je oligopol a stát by měl jednat, jenže proč, z dražších služeb má více na DPH, státu vyšší daně jedině vyhovují, takže nemají zájem s tím něco dělat. Rozhodnout musí lidi, dokud se nechají od operátorů okrádat a budou dobrovolně platit několikanásobky toho, co platí třeba Rakušani, nic se nezmění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  17. 01. 2011 11:11

Nevím, podle mně pokud porovnáme ceny za jednotlivé paušály u nás a v zahraničí, ne touhle skvělou metodou jak to udělalo ČTÚ tak to musí vidět všichni a jestli s tím nic nehodlá dělat zdejší nadzorčí orgán tak bych se možná zkusil obrátit na orgány EU. Bohužel proti něčemu takovému se bude horko těžko bojovat.... Dokud sem nepustí GSM virtuála nebo jednomu z těch naších 3 nerupne v bedně a nebude chtít mermomocí získat větší klientelu třeba tím že by podlezl ceny tak jsme asi nahraní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  17. 01. 2011 12:09

Mno myslím že MM si pálit prsty nebude.Dostávají od opů produkty k testování a možná požívá i určité výhody.Takže tudy cesta nepovede

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 01. 2011 13:55

Kdo vi, treba by s tim mohli pomoct. Preci jen jde taky o cest :)
Jde spis o to, jestli se najde nekdo, kdo by to umel cele zorganizovat. Sehnat pravnika, dat do toho svuj cas, pripadne udelat nejake stranky, petici apod. Ja tohle neumim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  17. 01. 2011 13:58

Ono se dnes na nějakou čest z vysoka sejří.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  17. 01. 2011 14:42

Z laického pohledu mi to přijde nereálné. Kde je ten zisk pro toho, kdo by se tomu věnoval? Z dobré vůle do toho nikdo nepůjde. Jedinou cestu vidím přes EU, napsat Redingové, ať poradí, jaké jsou naše možnosti a co přesně udělat. Lidi mají důležitější starosti než účtování hovorů a předražené volání. Je to divné: Kvůli 30 kačkám k doktorovi, který jim chrání zdraví a život, se rozčilovali jak blázni, ale že měsíčně vyhazují spousty peněz za astronomicky předražené mobilní služby, to jim vůbec nevadí. Moc tomu nerozumím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  17. 01. 2011 19:09

Možná by pro začátek stačila petice za zavedení volby a předvolby operátora v mobilních sítích . Zatímco totiž ČTÚ nemá žádný pořádný nástroj na vpuštění virtuálů do mobilních sítí (formálně tomu nic nebrání, jen musí s provozovatelem sítě uzavřít smlouvu, a ČTÚ ujišťují, že jsou všemi deseti pro, jen to nemohou nařídit) tak podle § 70 odst. 2 Zák. 127/2005 Sb. je úřad oprávněn o zavedení volby a předvolby operátora rozhodnout "na základě požadavků uživatelů" (a postupem podle § 51, což je analýza trhu). Čili tam má ČTÚ to oprávnění výslovně dáno zákonem. V praxi by to vypadalo tak, že by třeba Vodafone předal na základě kódu vytočeného před číslem (nebo pevného směrování) hovor v nejbližším možném místě třeba 802.VOXu a ten by s ním již nakládal jako s hovorem z vlastní sítě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  17. 01. 2011 09:46

Co jiného čekat v tomhle absurdistánu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmdriver  |  17. 01. 2011 09:45

"státu vlastně vůbec nevadí, že ČTÚ nechává mobilní operátory na českém klondajku v klidu rýžovat a nemluví jim do jejich byznysu". Samozřejmě, že to státu nevadí, protože má více peněz z jejich daní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 01. 2011 10:38

Ale to je od státu, či spíše úředníků, velmi krátkozraké a hloupé. Rozvoj telekomunikomunikací jde ruku v ruce s bohatstvím občanů a tím pádem i bohatstvím státu. Stát nemůže být bohatý z chudých občanů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  17. 01. 2011 10:47

Naivko, si myslíš, že stát zajímá bohatství poddaných? Stát jenom ždímá, co to jde. A zatím to jde stále dobře, takže není co řešit. Rozhodnout se lidi musí sami, do toho jim už stát kecat nemůže.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 01. 2011 11:13

Když kouknu kolem sebe v práci (sami češi mimochodem ) půlka neví co to je způsob účtování . Pochopitelně jsou to věrní zákazníci o2 a tm. Ale na druhou stranu Vodafon nenabídne o tolik levnější tarif aby jim to stalo za to měnit zvyky (a to dělaj velmi neradi ). Tak že kdo za to může ? (mám ještě Ufonúv tarif . Ale to bych neodvážil se doporučit )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fireman  |  17. 01. 2011 12:21

Kdyby lidé ušetřili na hovorech, tak ty prachy utratí jinde, stát by o své prachy nepřišel... Naopak by možná díky tomu i jinde získal další peníze z dalších jiných daní...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  17. 01. 2011 18:41

To není tak úplně pravda. Pokud by to lidé místo za předražené hovory utratili za dotované mléčné výrobky, tak se profit státu bude blížit nule .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  17. 01. 2011 10:48

A komu z těch, kteří tam jsou, jde o stát?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abe  |  17. 01. 2011 09:41

Ryba smrdí od hlavy - odvolat byrokraty z ministersta!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  18. 01. 2011 01:44

Dá se na to aplikovat jedno hezké přísloví - i kdyby to líným ministerským ouřadům vadilo, VRÁNA VRÁNĚ OČI NEVYKLOVE.
To by se Vám tak líbilo plebejci, jen tak z plezíru a bez posvěcení stranickými sekretariáty si odvolávat takové kádry jako je bratr Šimonovský... Víte kolik zasloužilých úředníků je díky němu na šedé výplatní listině firmy Kapsch? Koukejte platit mýtné a držet hubu!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Astro  |  17. 01. 2011 09:41

fakt tam napsali z r. 20101? =D asi na ministerstvu mysleli jinej rok v rámci OECD v r. 20101 bude třeba tahle politika marží coool =D =D =D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  17. 01. 2011 10:16

Copy -)
Stáhněte si z odkazu na konci článku originál odpovědi a pochopíte, jak to s tím letopočtem vlastně je...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor