Realme chtělo pruhované mobily. Nakonec je ale nevyrobilo

Realme je mladá, teprve dva roky fungující značka mobilů, která vznikla vydělením z mateřské značky Oppo. Nyní už figuruje jako samostatná společnost a daří se jí víc než dobře – díky rozsáhlé globální expanzi je nejrychleji rostoucí značkou smartphonů a letos ve druhém čtvrtletí byla podle společnosti Counterpoint Research světovou osmičkou podle počtu prodaných smartphonů (5,5 mil. ks).

Šéf společnosti Madhav Sheth dal na svém Twitteru nahlédnout pod pokličku designového oddělení, které má na starosti vizuální stránku mobilů, a ukázal zhruba dvacítku prototypů, jež se do fáze finálního produktu a sériové výroby nedostaly. Naznačují ale některé zajímavé nápady, které by značka mohla využít v budoucnu.

Je vidět, že i Realme bylo od začátku ovlivněno módou skleněných zad s gradientovými přechody. Firma zkoušela různé textury, tvary, barvy i odlesky. Asi nejoriginálnější z celé kolekce prototypů je čtveřice pruhovaných modelů. Výrobce si pohrával také s různými tvary fotoaparátových modulů, od klasického svislého podlouhlého tvaru („semafor“), který používá dodnes, až po obdélníkový nebo kruhový objektiv. Zatím je ale většina uvedených modelů designově spíše umírněná.

Diskuze (1) Další článek: O2 nabízí letní slevy pro zákazníky. Nižší cenu můžete mít na telefony Samsung a Xiaomi

Témata článku: Realme, Smartphony, Design, Twitter, Prototyp, #realme, Look, Značka, Madhav, Counterpoint Research, Mobil, Madhav Sheth, Tvar


Určitě si přečtěte