Realme chystá vlastní podznačku. Narzo zacílí na mladé a náročné uživatele

Značka Realme se teprve v roce 2018 vydělila jako samostatná firma z mateřského Oppo a nyní si založí vlastní podznačku. Nová série smartphonů Narzo má být představena nejprve v Číně, kde se zákazníci orientují především podle ceny a vůči novým neznámým značkám jsou poměrně vstřícní.

Klepněte pro větší obrázek

Premiéra modelů Narzo 10 a 10A měla proběhnout už koncem března, ale kvůli koronavirové krizi byla odložena zatím na neurčito. Novinky by měly přinést výkonný procesor, 6,5palcový displej, fotoaparát se třemi, resp. čtyřmi objektivy a baterii s kapacitou 5 000 mAh.

Značka Narzo má být určena pro zákazníky „Generace Z“, tedy mladé lidi narozené zhruba mezi léty 1995 až 2010, kteří požadují od zařízení maximální výkon, moderní vzhled a kvalitní fotoaparát. Na tyto zákazníky ale cílí primárně i samotné Realme a tak je otázkou, zda se jeho značka Narzo podívá i na další trhy mimo Indii.

Diskuze (1) Další článek: „Hackněte“ si čtečku otisků u Samsungů. Po malé úpravě bude daleko rychlejší!

Témata článku: Realme, , , , , , , Náročný uživatel, Premiéra modelů, Zákazníci, Narzo, Moderní vzhled, Neurčito, Uživatelé, #realme, Kvalitní fotoaparát, MAh, Značka