Recenze Palm Z22: hodně levný, ale hodně dobrý

Diskuze čtenářů k článku

Diegink0  |  02. 12. 2005 15:52

Jezisi sa tu hadate na to ktory mobil ma aku pamet.Sonyericsson W500i ma pamet 512 MB a le to obycajny maly mobil.A Nokia neviem aka ma pamet 4GB.Sice je to velke hovedo ale ma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  02. 12. 2005 23:30

No tak W500 ma myslim 256MB a Nokia je rada, kdyz schroustne 1GB jak si vybira a jeste chce VD SD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  02. 12. 2005 23:32

DV samo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Molex  |  02. 12. 2005 15:28

No škoda, že nemá slot na rozšíření... třeba na SD karty... by to mohlo bejt aspon jako mp3 player... s 24MB kartou (resp 32) to je k ničemu... ale tak jako diář dejme tomu... ale ta karta tam chybí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  02. 12. 2005 23:31

Boha maria, na to mas urceny Tungsten E2, aby umel SD karty a sluchatka? Co by jsi chtel za 100 dolacu? Aby to povhozeni do vody uvarilo kafe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katka  |  01. 12. 2005 18:04

chtela bych se zeptat nejakeho znalce, zda je mozne na tento palm OS nainstalovat prekladac, shanim totiz elektronicky kapesni CZ-FR s dobrou zasobou,ale nikde neni,tak me napadlo koupit palm a nainstalovat tam tento Paragon software...nebo vubec na ktery levnejsi palm je mozne uz tyto prekladace dat..???
moc diky za rady!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noxik (novy)  |  01. 12. 2005 19:59

Osobne nemam moznost to vyzkouset, ale slovniky slovoed mi fungovaly i na podstatne mene vykonejsim palmu. Co je u vas dobra slovni zasoba? Slovoed ma : velikost slovníku: 2,07 MB, Francouzsko-Česká část obsahuje 87 266 položek, Česko-Francouzská část obsahuje 110 154 položek.

A myslim si ze jen na slovnik lepsi palm netreba, tedy pokud netrvate na klavesnicce. Kdyby neco, ozvete se na oxn zavinac centrum.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krehule21  |  01. 12. 2005 21:07

no lepsi slovni zasoba-alespon 400000 slov dohromady, vim ze prave jen na to lepsi palm neni treba, myslite ze se da pouzit i ten nejnovejsi Z22?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noxik (novy)  |  01. 12. 2005 21:20

TAk to slovoed ma asi polovinu, nevidim duvod proc by nemel jit pouzit, ale praktickej test je praktickej test

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trocken (novy)  |  03. 12. 2005 15:18

Jde tam nahrat Lingea Lexicon, FR-CZ databaze ma cca. 7 MB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trocken (novy)  |  03. 12. 2005 15:18

Jde tam nahrat Lingea Lexicon, FR-CZ databaze ma cca. 7 MB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trocken (novy)  |  03. 12. 2005 15:19

Jde tam nahrat Lingea Lexicon, FR-CZ databaze ma cca. 7 MB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noxik (novy)  |  30. 11. 2005 21:17

fotografie do přístroje můžete přesunout jak v průběhu synchronizace se stolním počítačem, tak i prostřednictvím infračerveného portu mobilního telefonu nebo jiného kapesního počítače - to jako si Z22 skonvertuje jpg soubor do pdb formatu? to dela aplikace photo? jinak to neni mozne, kdyz to nema kartu a palmos nema filesystem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gadgets  |  30. 11. 2005 22:03

Hezký den,
jak je to s případnou konverzí netuším, nicméně přijatý soubor je uložen do vnitřní paměti (jako .jpg a stejně je vidět i v přehledu Info (http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art19/Z22/D/03.jpg)) a je dostupný z aplikace Photo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trocken (novy)  |  30. 11. 2005 22:11

Zadna konverze se nekona! OS Garnet umoznuje ukladat soubory v nativnim formatu, lechce to poznate pomoci RescoExploreru ve kterem uvidite vice disku (ROM, RAM(0:), Builtln(A:), Pam. karta). Fotografie se ukladaji do adresare A://Photos&Videos/ v nativni podobe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trocken (novy)  |  30. 11. 2005 22:12

Oprava: ten adresar Pam.karta na ZIRE 22 pochopitelne neuvidite

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 12. 2005 15:26

OT - opravte si v článku "potencionálním"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noxik (novy)  |  01. 12. 2005 17:08

Zajimave ze pokud vim, tak palmos 5 nepodporuje souborovy system, jen na karte. divne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ampedro  |  02. 12. 2005 01:39

NVFS - Non Volatile File System.
Už více než rok Palm používá nový souborový system.
1. uchovává všechna data i po vybití baterie (používá totiž flash paměti)
2. umožňuje krom palm databází a aplikací též ukládat soubory jiného typu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Bureš  |  03. 12. 2005 16:24

Ano, taky JPG jsou jednim z mala formatu co do pameti dostanete, uz v dobe Zire 72 jsem se tomu divil, je to skoda ze JPG je podporovano a ostatni formaty ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  30. 11. 2005 13:30

Zdravim, muzete mi prosim vysvvetlit, jakym zpusobem se tyto masinky pripojuji k internetu ? Narazim tim na debatu ohledne prohlizece webovych stranek ...
Diky Petr
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  30. 11. 2005 13:35

No Z22 je zrovna model pro toto nevhodny, jak sis vsiml vyse, jinak:
komunikator - pres vnitrni GSM modul
BT pres mobil
WiFi
kabel pres PC
IR pres mobil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  30. 11. 2005 13:38

Dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  30. 11. 2005 10:43

Jiste, koupis iPaq, ale tim stavis na hlavu argument, pristroj pro lidi, kteri nechteji nic sloziteho a jsou u papirovych diaru. Nehlede na to, ze vydrz a velikost jsou dost neporovnatelne. Zire kolme 3k tu jsou uz dlouho, po dvou? letech mas pristroj, ktery ma barevny display, rychlejsi procesor. Ja to vidim z evolucniho hlediska naprosto koser.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirik  |  30. 11. 2005 10:37

Opravdu nechapu, proc vsichni sijou do Palm OS kvuli multitaskingu... nevim, nac ho bezny clovek potrebuje. Neni jedine po cem touzime prepinani mezi aplikacemi? To palm OS umi a jako user neresim, zda program bezel na pozadi ci se proste spousti znovu. Imho lepsi os bez multi nez multi co pada...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  30. 11. 2005 11:01

Pozor, za chvili tu budou PPC fanatici psat, ze u zadavani polozky do kalendare, kdyz prepnes, tak se ti rozepsana udalost smaze, nebo tak nejak. Stale stoji na tom jedinem, co je skutecne mozna problem. Ikdyz ja jsem se do takove situace nikdy nedostal. Na Treu normalne kecam na ICQ, posloucham MP3, vyskoci mi upozorneni na udalost a hledam v mape, kam se sakra mam dostat. Fakt nevim, kde mi ten "neexistujici multitasking" znemoznil praci? Jo a samo, jsem stale dostupny pro SMS a volani atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
osg  |  30. 11. 2005 18:35

Jasna odpoved proc. Internetove aplikace a temer vyzaduji multitaskovy OS. Prestav si ze u multitaskoveho systemu jeden thread komunikuje pres modem, dalsi thread dekoduje html, dalsi thread kresli obrazky. U singletask OS se musi tyto ulohy celkem slozite programovat. Jiste ze to jde, ale je to mnohem pracnejsi. End userovi je to jedno, ale vyvoj takoveto aplikace je v multitaskovem OS daleko jednodussi a transparentni.
Proc do toho vsichni perou je taky jasne, uzivatele vyzaduji posledni technologie ve svem PDA a Palm OS nema tuto zakladni technologii. Multitasking je stara vec a temer dokonale funguje i na Psion series 3, kde procesor je "trapny" 8086. U Palmu byl drive byl mozna problem prave procesor (68K, ikdyz i na nem bezi spousta multitaskovych systemu AmigaOS, QDOS, Unix...), ale dnes kdyz ma palm ARM (DMA, MMU...atd)? Je to zvlastni... nabizi se vysvetleni, ze to ti borci v palmu neumi udelat, ale to neni firma o 3 lidech, takze nezbyva nez doufat, ze na tom delaji a bude to stat za to :)
Proc to pisu: mam psiona, multitasking je nejlepsi vec co od operacniho systemu clovek muze ziskat. Vim co rikam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  01. 12. 2005 09:07

Psiona jsem pouzival dlouha leta. Vzdy jsem prepinal aplikace z jedne do druhe a nikdy jsem u tohoto kapesniho zarizeni nepotreboval preemptivni multitasking, ac to na nem samozrejme fungovalo.
Multitasking v kapesnim zarizeni je spis marketingova vyhoda nez skutecne technicka nutnost (spousta mamlasu bude tvrdit, jak ten Vindous v PDA je skvelej, protoze ma multitasking a pritom ani poradne nevedi o cem mluvi - jen to cetli v nedelni priloze novin) - z povahy tech zarizeni vyplyva, ze uzivatel potrebuje predevsim prepinat aplikace, maximalne u nekterych mit moznost, aby bezely na pozadi - toto vse Palm splnuje. Bohuzel se na Palmech vyskytuji aplikace prasacky napsane, ktere si pamatuji napr. pouze cast sveho stavu, takze pri navratu se neobnovi presne do mista, kde jste je opustili (tyto problemy maji i zarizeni se Symbian UIQ). Pak nezbyva nez zvolit aplikaci jinou. Benefitem pro vas je daleko vyssi rychlost pri praci se zarizenim nez na PDA, ktere si hraje na velky pocitac a pritom jim samozrejme neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Drulux  |  30. 11. 2005 10:04

Nemyslite si ze to neumi nic noveho a ze se radeji nevyplati koupit za 1000 palm z21 ma cb displej takze nerere tolik baterku a umi stejne totez ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trained.Monkey  |  30. 11. 2005 10:25

Za 3500 v pohode koupis ipod...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trained.Monkey  |  30. 11. 2005 10:25

Za 3500 v pohode koupis ipaq...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trocken (novy)  |  30. 11. 2005 10:41

Novy iPaq za 3500Kc? Muzes napsat jaky model a kde ho koupim?
iPod je PDA? Za stejne penize mam holici strojek, ale to sem snad nepatri

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maher  |  30. 11. 2005 09:44

neviete niekdo kde zohnat na slovensku bateriu do palm t3?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trocken (novy)  |  30. 11. 2005 09:55

Baterie pro palmOS pristroje se daji objednat pres palmhelp.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oki  |  30. 11. 2005 09:10

Mohl by nejaky znalec tohoto pristroje napsat jaka je fyzicka velikost displeje? Mam na mysli tu cast kde se zobrazuje tech 160x160 bodu. Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trocken (novy)  |  30. 11. 2005 09:54

Uhlopricka je 64 mm.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomcat  |  30. 11. 2005 08:05

-příšerný barvy na LCD
-spolupráce s různými verzemi MS Outlook v prostředí firmy  + instalace a zpráva v síti
-software v základu
-podpora českých znaků (né překlad to bych asi chtěl moc)
-plnohodnotný OS to není, pokud potřebuje často placený SW "třetích stran" k spolupráci s PC nebo jeho formáty (M$ s.r.o.)¨
+ spolupráce s OS Linux a MacOS
+levnější proti platformě M$ mobile

lušně řečeno desin nezachrání to, že Palmy zamrzli v čase a leckerý mobil umí víc. Oblíbenost Palmu je v jeho ceně (český přístu levný=lepší) a morálnosti není to MS tak to je lepší
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trocken (novy)  |  30. 11. 2005 08:20

A co cekas za tri litry, znas snad neco v podobne cene na konkurencni platforme?
K tem bodum co tady uvadis:
1. barvy LCD jsou poplatne cene pristroje
2. synchronizace s MS Outlook slape bez problemu
3. software v zakladu je poplatny cene pristroje
4. cestina neni problem viz. Fonts4OS. Piloc bude do 14 dni dostupny.
5. DocumentsToGo, ktery je IMHO mnohem lepsi nez Pocket Office a je k vetsine pristrojum bundlovan, nektere palmy (palm TX, T3 ...) ho maji dokonce nahrany primo v ROMce. U ZIRE22 vzhledem k cene pristroje neni, ale jde dokoupit.

"Oblíbenost Palmu je v jeho ceně (český přístu levný=lepší)"
Opravdu je Treo 650, nebo LifeDrive levny? Znam mnohem levnejsi PoPelniCe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  30. 11. 2005 08:41

Muzete mi nekdo vysvetlit, proc maji nekteri lide potrebu nazyvat konkurencni platformy radoby smesnymi jmeny?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trocken (novy)  |  30. 11. 2005 08:52

Microsoft neni moje konkurence a vyraz PoPelniCe (autorem nejsem ja) je dle meho nazoru presnejsi nez jen PPC
Urazet to muze snad jen pana Gatese a ten sem pokud vim nechodi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GreenBeret  |  30. 11. 2005 09:19

Zivot bez POPELNICE si nedokazu predstavit a pokud ji nepouzivas, tak asi mate doma peknej bordel - FUJ! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trocken (novy)  |  30. 11. 2005 09:33

Ja mam popelnice radeji pred barakem, doma to hrozne smrdelo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
flying.rhino  |  30. 11. 2005 10:49

jeee muj favorit trocken, uz sem dlouho necet ty jeho radikalni prispevky (palm nejlepsi - PPC pred barak), ne ze by se mi stejskalo, ale po precteni si vzdycky muzu rict jak strasne me tesi ze tyhle lidi potkam jenom na netu .... zdravim vyschlouna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trocken (novy)  |  30. 11. 2005 10:56

Za toho vyschlouna dekuji, moje zena rika ze jsem tlustej.
Jinak ja jsem milej i v realnem zivote

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GreenBeret  |  30. 11. 2005 09:09

Na to je jednoducha odpoved - zoufalost a zavist zpusobena neschopnosti platformy, kterou prave dotycny uziva v kombinaci s trapnym financnim zazemim, diky kteremu to nemuze zmenit. Tecka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trocken (novy)  |  30. 11. 2005 09:29

Vsechny palmy co mam v podpisu jsem si kupoval nove za svuj plat, napr. palm m505 v roce 2000 stal 22.000Kc a za me Treo jsem dal cca. 19.000. Ted pouzivam palm TX za 11.000 a za svuj mesicni plat si muzu koupit cca. 20 kusu ZIRE 22.
Malo to IMHO neni, ale mozna jsem moc skromny clovek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  30. 11. 2005 10:09

Ja tedy vyraz Popelnice nepouzivam, ale ted jsem se teda fakt "huste" pobavil
Nejak jsem si nevsiml na svem Treu za 18000,- jakesi neschopnosti platformy, Treo bylo nove, cena - jak je videt rozhodne ne lidova.
Jdete s tim zvastem nekam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
flying.rhino  |  30. 11. 2005 10:50

souhlasim, vyschloun = zoufalec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trocken (novy)  |  30. 11. 2005 11:06

Hele brouku, vychladni, na kvalitni osobni vypady sem chodi jini kanoni. Ty se musis jeste hodne ucit ;O)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIrka  |  06. 12. 2005 18:01

Protože co čech to odborník na cokoli.  A to se tady ještě neprojevil nějaký 05...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  30. 11. 2005 09:23

Mno, možná i znám. Co třeba Motorola MPx 200, ta byla jen o chlup dražší a kromě jiného uměla i telefonovat, posílat emaily i SMS a dokonce přehrávat muziku.
Dneska je za podobnou cenu Panasonic X700 (Symbian) nebo Motorola MPx 220 (PPC).
Já bych dal možná přednost jednomu chytrému zařízení před dvěma "skoro" dokonalými. Jo a k čemu je PDA, když mi výrobce neumožní (záměrně) používat email a internet? Co si o sobě ten výrobce myslí? Oni si vážně u Palmu pořád ještě myslí, že jsou nejlepší???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  30. 11. 2005 10:53

Je zrejme, ze jsi ocividne nikdy nepracoval s dotykovym displayem......
Mpx 200 a napr. tydenni vydrz? haha
Mpx 220 do 4 tisic? KDE?
x700 Symbian neni zrovna predstavitel dokonale synchronizace ci PIM aplikaci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  01. 12. 2005 13:08

Je pravda, že mnoho lidí si myslí, že kapesní počítač a chytrý telefon jsou jedno a to samé. Stačí si poslechnout nářky takových uživatelů, že MPx 2x0 není to samé jako PDA s Win...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomcat  |  30. 11. 2005 10:41

To je vono, mě jako admina nezajímá, že to stojí 3000,-, já chci řešení, který něco umí a potom mne teprve zajímá za kolik to řešení, kdo poskytuje.

Ohledně LCD u Tungstena za 20000,- to není o moc lepší, ten Palm display je prostě matnej, hrubý body a barvy horší než na mobilech za pár tisíc.
No ohledně Sw v cenně, podle mne to, že je to v balení znamená v ceně, takže bez něj = levnější. U uživatelů potřebuji SW pro MS formáty , PDF, MP3, WMA ,WMV a někde něco tahat a instalovat z internetu. Jinak je potřeba SW pro práci s tím konkrétním formátem, né že si to konvertuje do nějakého bž formátu. Jinak jak chce dělat systémovou politiku u Palmů? jak chce uživateli „zamknout“ zařízení pro nastavení a to co uživatel může a ne?

Ohledně synchronizace s MS Outlook, pokud máte firemní prostředí s nějakým zavedeným systémem a systémovou politikou není jasné, že to do toho systému zapadne. Instalace aplikací tak jak je poskytována. Nepočítá s tím, že ten kdo na tom PC používá Palm, tak není admin. Případně, že ten kdo to instaluje to nebude používat. Prostě prasárna ze strany vývojářů komunikačního SW.

S kompatibilitou s Office 97 až 2003 bych to neviděl tak růžově. Prostě na starých Offisech a s poštou přes POP3&SMTP to maká slušně, ale pokud to dám k něčemu novějšímu a nebo poštu přes IMAP nebo Exchange tak to skřípe. Takže použitelné to někde prostě není. Nebudu kvůli tomu měnit systémovou politiku, dokupovat SW za desetitisíce případně někomu dávat práva zemina.
Je snad čeština v zařízení nahrána prostě počítá to s ČR, Kč atd… si ne co?
Ohledně DotoGo, lepší v čem,Poffice když je stejně na jednom PDA nevyzkoušíte? Jinak viz to co nahoře.
V síti mi zbylo pár Palmů a je to pohroma, sou na tvz. „dožití“ tak ja nahradí PDA s WM nebo doufám snad něco s Linuxem.

Ohledně ceny pokud vezmu Palm vs WM se stejnou kapacitou paměti, velikostí a rozlišení LCD , bluetooth a Wifi je palm trochu levnější proti PDA s WM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  30. 11. 2005 10:49

Proc furt vsem cpes MS ve fyrmach? Palm je tu v teto oblasti dele nez MS, firmy jsou na to pochopitelne uzpusobeny a verim, ze i spokojeny.Nez aby prekopavaly cely system a kdesi cosi, tak zustanou u sveho vyhovujiciho systemu a ten napr. doplnuji novymi Palmiky, pokud jim doslouzi starsi. Proc by mely prechazet na napr. na MS system, kdyz ho doted nepouzivaly. Pokud pouzivaji MS system, at si poridi PPC, na to j epolitika MS postavena, nabizet jendotne korporatni reseni. Nesmis vydet jen ceske firmy, ktere pred nekolika roky PDA vubec neznaly a ted jsou zblazneny do nejmodernejsich veci, ktere ani nevyuziji, ostatne jako vetsina cechacku.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomcat  |  30. 11. 2005 11:25

Proč cpu MS ? Necpu, já to beru jako fakt, sám dělám na OO 2.0 , Firefoxu a Thunderbirdu a používám Mac, ale většina chce M$ Opice, tak co se dá dělat..
Spousta firem chce nějaké IT řešení, chtějí nějakou funkčnost a technickou podporu.
Moc firem ti podporu k kancelářským a groupware opensource řešení neposkytne. Nehledě
na to že alternativa je často dražší a zůstává jen morálně lepší řešení.

Ohledně toho, že WM je na MS systém bych neřek, je táké na Mac OS, to samé Paml platforma. Zkratka PPC je PowerPC platforma.
Ono nejde o to nechtít překopat systém, prostě by nebylo překopat na co, ohledně systémové zprávy Palmů, nebo člověk nezmění dodavatele a nebo svého klienta. Prostě něco požadují nebo dodávají, pokud to nedostanou nebo to nechci obrátí se na konkurenci jak prosté že?

Ohledně českých firem právě mám pocit že nevědí že PDA nemusí bít jen Palm a Smartphone není jen Nokia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomcat  |  30. 11. 2005 11:33

jo jasně bít Palm ech... jabych to mlátil mělo tam bejt být

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIrka  |  06. 12. 2005 18:07

No ale je vidět, že Word nepoužíváš. Napsat fyrma,  to už musíš mít hodně nízký IQ. Řekl bych tak 85 (se zapnutým mobilem ). Zkus si nejdřív dodělat základku!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trocken (novy)  |  30. 11. 2005 10:52

ZIRE22 je lowend urceny jako nahrada papiroveho diare. Disleje tungstenu (mimo T1) jsou velice kvalitni a napr. displej Trea 650 snad ani nema konkurenci.
Prohlizet uvedene formaty nativne (mimo WMV) je u dnesnich palmu rady T umozneno jiz v zakladu (DocsToGo 7-8, PocketTunes).Doinstalovat si PalmPDF a TCMP zvladne snad kazdy.
Ohledne te ceny nemate pravdu, napr. palm TX, LD, nebo Treo jsou drazsi nez konkurence (Acer n50, MDA C ...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomcat  |  30. 11. 2005 11:29

prisím Acer ne 8-) Bavíme se tu obrazně o Mercedes vs BMW, tak do toho sem netahat Seat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomcat  |  30. 11. 2005 11:42

No pokud se jedná o náhradu bloku, je to vyhozená investice, protože furt to zastave slušný mobil.
To, že si ve firmě uživatel dokáže a může nainstalovat každý, program co "potřebuje" je pěknej průser.
Samo jako admin jim to nainstaluju a štve mě dyž maj na kde jakou blbost, nějaký program místo jenoho pořádnýho bohužel tak se mi to zdá u Palmů


Jinak TCMP používám a je super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hnck  |  01. 12. 2005 08:56

Ale maji dvounasobne rozliseni (320/480)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trocken (novy)  |  30. 11. 2005 10:53

ZIRE22 je lowend urceny jako nahrada papiroveho diare. Displeje tungstenu (mimo T1) jsou velice kvalitni a napr. displej Trea 650 snad ani nema konkurenci.
Prohlizet uvedene formaty nativne (mimo WMV) je u dnesnich palmu rady T umozneno jiz v zakladu (DocsToGo 7-8, PocketTunes).Doinstalovat si PalmPDF a TCMP zvladne snad kazdy.
Ohledne te ceny nemate pravdu, napr. palm TX, LD, nebo Treo jsou drazsi nez konkurence (Acer n50, MDA C ...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  30. 11. 2005 10:57

Dovolim si s tebou nesouhlacit u T1, ten ma display vyborne citelny na slunicku. U Tre 650 mas pravdu, ale kdyz se podivam na jine PDA, vzdycky me do oci bije jeho mala uhlopricka, coz si behem pouizvani ani neuvedomim.
btw. WMV format me fakt netrapi, mam 10GB serialu apod. a nic z toho neni WMV, co je to za format?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trocken (novy)  |  30. 11. 2005 11:10

Ja proti displeji T1 nic nemam, na slunku je fakt super, ale ten "admin" psat o hrubosti a tu ma stary tungstenik opravdu vetsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trocken (novy)  |  30. 11. 2005 11:17

Format WMV obcas zahlednu v mailu, osobne to v KMailu ihned hazu do spamoveho kose, mam strach ze zavirovani meho tucnaka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
flying.rhino  |  02. 12. 2005 17:25

no ty ses hustej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ampedro  |  30. 11. 2005 15:09

2 Tomcat:
Zire 22 není určen do "korporátního" prostředí. Pro ty jsou určeny Palm T|X, Palm T|E2, LD, Treo650 a také jsou podle toho vybeveny.
a hlavně NESOUHLÁSÍM S TÍM ŽE PALM OS NELZE ADMINISTROVAT NA DÁLKU (přesTCP/IP).
citace
"... FOR PALM can be used in a support function to provide helpdesk assistance to remotely located handheld device users. If remote handheld users have trouble with configuration or operation of the device, or with one of its applications, ... CONTROLLER can be employed by a helpdesk agent to effect immediate changes directly to the device."

Holedbáš se adminováním tak hledej i mimo MS říši než napíšeš to co není pravda. Znám pár aplikací které to umožňují a pokud ti nezáleží na ceně tak není problém pár aplikací dokoupit ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomcat  |  30. 11. 2005 16:11

to že to není to do firmy vím.
Já Palm nechci ovládat na dálku přes TCP/IP , protože do sítě mi nesměj, připojeni jen k hostitelskému PC.
Potřebuji na něj administrovat, nahrát aplikace, nastavit a zamknout. Aby to někdo nesynchronizoval s compem co má doma, aby tam nenahrával svoje programy, aby to nepřipojoval do jiných sítí, aby z toho třeba nedostal jednoduše nějaký data až to někdo šlohne atd....

Administrovat Palmy i jdou, ale nemám k dispozici soft. Samo že na ceně vždycky záleží, vzlášť pokud by SW stál víc než ty Palmy co mi zbyly

Sw co by se hodl např.: www.altiris.com/products/handheld/#ss

Proště Palmy nejdou do každého prostředí nasadit, to že to není úplně MS z toho dělá docela problémovou věc ( asi nejsou licence na technologie od MS ). Pokud člověk teprve něco začal od začátku je nasazení Palmu snazší, nebo pokud to má "na doma" je to taky jednoduší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trocken (novy)  |  30. 11. 2005 17:21

Aplikace jdou zamykat i na palmu a klidne muzes zakazat-vypnout komunikaci pres irda, nebo ser. port a nasledne zamknout pristup do preferenci napr. pomoci aplikace AppLock, TealLock ...

"aby z toho třeba nedostal jednoduše nějaký data až to někdo šlohne atd...."
Zamykani zvlada palmOS uz snad od verze 4, bez Hard Resetu se do nej potom nikdo nedostane.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trocken (novy)  |  30. 11. 2005 07:25

Konecne kvalitni recenze palmOS masinky! ;)

Ty "ilegalni" soubory pro pripojeni na net se jiz daji celkem snadno sehnat na internetu a system je po te uprave IMHO stabilni.
Jako web. prohlizec jsem testoval Xiino a pro postu SnapperMail, vse funguje. Ceska lokalizace bude dostupna zhruba do 14 dni, zatim jde v pohode pouzit Fonts4os5.

ZIRE 22 je IMHO nejkrasnejsi PDA co znam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  30. 11. 2005 08:04

"ZIRE 22 je IMHO nejkrasnejsi PDA co znam."

Tak to nemate moc velky rozhled

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trocken (novy)  |  30. 11. 2005 08:12

Mno, ja mam ten applovsky design proste rad, ale treba palm m500, nebo Vx to byl panecku vzhled.
Az ho budes drzet v ruce mozna zmenis nazor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  30. 11. 2005 10:50

No, nevim jesti je nejhezci, nicmene Apple design se mi v posledni dobe take zamlouva vic a vic, Z22 je proste milej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zipiik  |  30. 11. 2005 12:06

me se ve sve dobe libil PalmV prodavany IBM - elegantni cerny s modrymi pismenky IBM :c)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trocken (novy)  |  30. 11. 2005 16:45

Jj, IBM WorkPad , Made in U.S.A., to byl panecku strojek!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PH  |  30. 11. 2005 11:57

ZIRE 22 je na pytel, když do něho nejde dát ani paměťová karta. Tohle je jen o málo lepší kalkulačka. A předražená k tomu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  30. 11. 2005 13:31

Uh, na co by ti v nem byla pam. karta? Pokud mas hromadu dokumentu, na to je urcen jiny model ze staje Palm, LiveDrife, 4GB HDD uvnitr PDA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PH  |  30. 11. 2005 14:26

Nevěřím že by Ti stačilo těch pár mega paměti co tohle dílko obsahuje. I mobily už mají víc a nestojí o moc větší sumu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trocken (novy)  |  30. 11. 2005 17:26

Ktere mobily do 4. tisic maji dotykovy displej, synchronizaci PIM s Outlookem vcetne kategorii a otevreny operacni system?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PH  |  30. 11. 2005 23:13

Dotykový displeje mobily nemají, zato mají ty co mají o poznání lepší barvy než tohle šidítko. Taková Motorola MPX200 má natuti ten display lepší než tahle hračka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trocken (novy)  |  01. 12. 2005 07:29

Je snad tato recenze mobilu? ZIRE22 je PDA a ty sem cpes nejakej obstarozni mobil, navic s Woknama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  30. 11. 2005 17:31

no ja nevim, asi jsi zvykly z MS na obrovske nenazrane macky, tady si musez doinstalovat hafo uzitecnych utillitek, co ti budou pomahat v kazdodennim zivote a bude se jednat o rady KB, ne MB. ostatne, jak jsem psal vyse, pokud potrebujes vice pameti, mas nad Z22 dalsi 4 modely, tak co si stezujes? To je to same, jako u meho Trea, cca 20 mega ramky pro uzivatele, ale za rok s tim nemam absloutne zadny problem a to tu pamet ani nijak nehlidam.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PH  |  30. 11. 2005 23:12

Kdybych do toho stáhnul pár mejlů tak jsem bez místa. Obrázky taky dost zaberou. Kdyby do toho aspoň dali 64 mega paměti, když už kašlou na karty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  01. 12. 2005 10:58

1/vyrobce neumoznuje spojeni na inet a ani email klient neni ve vybave, cili ho emailama nezaplnic
2/prohlizec fotek tam sice je, ale display na to neni urcen, pokud chces prohlizet fotky, mas na to urceny Palm T/E2 ktey ma hires a 18bit display. Necpi funkce jinych PDA do tohoto....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  30. 11. 2005 17:33

Kdyz tak oslavujes MT, napr. Samsung 720? ma CELYCH 80 MB a ovladani MP3 zvenku (je to vecko), oooo mocny to telefon, muzes mit DOKONCE 1 HODINU hudby, wow. A jeste ti to perou do hlavy v TV, jak si tu hodinu muzes ovladat pohodlne. Tomu ja rikam vyhozeny penize....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor