Značka Redmi z portfolia čínského Xiaomi může pěkně zacloumat s mobilním trhem. Včera představila novodobého „zabijáka vlajkových lodí“, model Redmi K20 Pro, který s předpokládanou cenovkou okolo 10 tisíc korun může udělat vítr ve vyšších patrech, ale dlouhodobě je značka nejsilnější ve střední a nižší třídě.
10 milionů za 129 dní. Redmi se chlubí úspěchem modelu Note 7 (Zdroj: Weibo)
Model Redmi Note 7 představila firma začátkem roku a byl vlastně první, jenž zahájil cestu Redmi jako samostatné značky. Od té doby se globálně prodalo 10 milionů kusů tohoto modelu, uvádí Redmi na čínské sociální síti Weibo. To je vzhledem ke stále ještě ne celosvětové působnosti Xiaomi a jeho dceřiných značek vynikající číslo.
Značce na prodej 10 milionu kusů stačilo pouhých 129 dní. Do součtu se počítají tři submodely – tzn. Redmi Note 7, Redmi Note 7S a Redmi Note 7 Pro. Na českém trhu je dostupný pouze první jmenovaný se 48Mpx fotoaparátem a procesorem Snapdragon 660. Na výběr jsou tři paměťové varianty, cena nejoblíbenější prostřední 4 + 64 GB činí 5 790 Kč.
|
| rozměry a hmotnost: 159 × 75 × 8,1 mm, 186 g displej: 6,3", kapacitní IPS LCD, 1 080 × 2 340, 409 PPI sítě: GSM, 3G, LTE (600|150 Mb/s) konektivita: USB Type-C, Wi-Fi 5, Bluetooth 5, GPS paměť: 64 GB, microSDXC (256 GB), RAM: 4 GB, baterie: 4 000 mAh procesor: Qualcomm Snapdragon 660 (8× Kryo 265, 2 GHz, 14nm) operační systém: Google Android 9 (Pie) fotoaparát: 48MPx, video (1 920 × 1 080), autofocus, blesk |
cena: už se neprodává |