Regiojet oznámil spuštění nového rezervačního webu a také mobilní aplikace pro nákup vlakových a autobusových jízdenek. Dopravce změnil grafiku a funkční uspořádání webového i mobilního portálu. K vývoji využil analýzu nákupního chování svých zákazníků a jejich způsob vyhledávání informací.
„Cílem přípravy nového webu a aplikace bylo zpřehlednit a zpřístupnit to, co je z pohledu zákazníka nejdůležitější: vyšší přehlednost spojů v čase, výhody jednotlivých tříd, výběr oblíbeného sedadla, plánování rozsáhlejších cest a notifikace nebo personalizace zákaznického účtu,“ říká Petr Beťák, ředitel oddělení digitalizace skupiny Student Agency.
Zákazníci chtějí platit mobilními peněženkami
Návrh nového webu i mobilní aplikace vycházel z rozhovorů a analýz zákaznického chování nejen na webu a v mobilní aplikaci, ale i přímo ve vlacích, v autobusech nebo na nádražích. Uživatelé požadovali například snazší vyhledávání stanic a zastávek nebo vylepšení fungování košíku a zapamatování vybrané platební metody, zejména Google Pay a Apple Pay.
Prohlédněte si novou aplikaci Regiojetu:
Cílem změn bylo zpřehlednění zobrazovaných informací, ale také zrychlení nákupního procesu. Nákup jízdenky je sice teď rozdělený do více kroků, ale díky navýšené výkonnosti webu i aplikace by měla být rezervace a zakoupení jízdenky celkově kratší. „Čas nákupu jízdenky se v průměru zrychlil o 9 sekund,“ vypočítává produktový manažer pro digitalizaci Petr Bednárik.