Google v rámci marketingové kampaně dost překvapil. V rámci spotu Spa Day upozornil na dlouholetou „přátelskou“ rivalitu iPhonů a Pixelů, navrch přihodil zmínku blížící se premiéry iPhonů 15 a pod čarou se vysmál iPhonům, že jim přechod na USB-C (nařízený EU) trval tak dlouho. Google všechno stihl za necelou minutu a půl a na závěr připomněl svou premiéru Pixelů 8. Jedná se o vyvrcholení úspěšné reklamní kampaně #BestPhonesForever, která odstartovala začátkem léta.
Reklamy, které vídáte v televizi, bývají často úplně nesmyslné, to, Googlu se však povedlo vytvořit něco unikátního. Tato série reklam má aktuálně osm epizod, v nichž se baví Pixel a iPhone jako staří přátelé, kteří se potkali po letech. Lidé si reklamy oblíbili natolik, že chválí ty, kteří s nápadem „dvou kamarádů“ přišli. A to i uživatelé iPhonů, kteří na YouTube kanál Googlu nedopatřením zavítají. První reklama hlásí 30 milionů zhlédnutí, u črtvrté a páté se počítadlo zastavilo na 46, resp. 57 milionech, zhlédnutí. Pokud se chcete podívat na celou sadu velmi netradičně pojatých reklam, jejich playlist hledejte zde.
Slide to Unlock a USB-C
V zatím posledním dílu došlo na závan nostalgie, kdy Pixel připomenul iPhonu první dny jeho existence, kdy telefon sklidil aplaus za funkci „Slide to Unlock“, tedy za odemknutí displeje posunem prstu. iPhone zase odpovídá, že se dnes už všichni otáčí za Pixely, protože umí zareagovat na hovory umělou inteligencí, vylepšit staré fotografie a nebo překládat v reálném čase. A navrch přihazuje zmínku o USB-C...
Zatím poslední díl marketingové kampaně #BestPhonesForever:
A něco nám říká, že podobně laděná videa budou pokračovat i poté, co Apple příští týden oznámí iPhone 15. Reklamní kampaň bude probíhat minimálně do 4. října, kdy Google uvede svou řadu Pixel 8. A po obou premiérách čekáme pokračování reklamní kampaně od Googlu, která opět nenásilnou formou vyzdvihne lepší telefon z uvedené dvojice. Tedy samozřejmě Pixel.