Reklamní kampaň na MMS? Bravo operátoři!

Uplynulo sotva několik dnů od chvíle, kdy naši operátoři Eurotel a T-Mobile spustili své reklamní kampaně na multimediální textové zprávy. I přesto již můžeme ve svém okolí pozorovat stále víc běžných uživatelů s otázkou na rtech: Co je to ta MMS?

Již ode dne spuštění můžeme vidět atraktivní reklamní spoty Eurotelu či T-Mobilu v televizi, přehlédnout nelze ani celostránkové inzerce v tištěných periodikách či megalománské bannery na internetu. Operátoři se snaží svou nevěstu vyšnořit a uvést v tom nejlepším světle. Na otázku, zda-li se najdou ženichové, si alespoň já odpovím, že ano. 

I přes mou (a nejen mou) skepsi v budoucnost multimediálních textovek musím uznat, že se reklamní kampaně povedly a způsobily značný rozruch mezi běžnými uživateli mobilního telefonu. Raději specifikuji pojem běžný uživatel: je to člověk s mobilním telefonem, který své bezdrátové sluchátko považuje za pracovní nástroj, pomocníka v nesnázi či nutný doplněk dnešní doby. Nezajímá se o novinky, nečte periodika o mobilech, jen dobíjí kupony či platí měsíční výpisy. Sem můžeme zařadit lidi všech věkových skupin. Studenty, dospělé i naše drahé babičky a dědečky. Dovolím si vyjmout vás, čtenáře Mobilmánie, kteří jistě víte, co jsou, jak fungují, co je potřeba a kolik stojí multimediální textové zprávy MMS.

Svou domněnku o úspěšnosti reklamních kampaní jsem si utvrdil během posledních dnů, kdy kolem mého ucha zaznělo slůvko MMS nespočetně. Dotazy nejbližší rodiny po shlédnutí reklamního spotu v televizi byly samozřejmostí. Ememesky se staly i jedním z mnoha témat proklepnutých v místní hospůdce u šipek. Velmi mne však překvapili mí spolužáci, kteří se ve většině případů mobilními telefony nezabývají. O MMS mluvili zasvěceně (v rámci informací v reklamách) a multimediální zprávy si v praxi dovedou živě představit. Že si drtivá většina z nich v nejbližší době telefon s podporou MMS nekoupí? Nevadí! Dle mého názoru nebylo cílem reklamních kampaní přinutit uživatele ke koupi dvacetitisícového mobilu a využívání multimediálních zpráv, ale spíše zažití pojmu MMS do podvědomí uživatelů. Peníze v reklamních kampaních jsou tedy jakousi investicí do budoucnosti, kdy si fotečku uděláme i s tím nejlevnějším telefonem. Mobily s touto vymožeností se budou těšit díky této funkci stále větší pozornosti publika.

Na závěr si neodpustím popíchnutí: Dnešní situace, tedy předhánění obou operátorů na poli MMS, mi připomíná přísloví, že když se dva perou, třetí se směje. Tím smíškem není nikdo jiný, než Oskar. Ten multimediální zprávy nabídne v pravý čas; i běžný uživatel bude vědět, že už neexistují jen textovky.

Diskuze (43) Další článek: Dostali jste se do dalšího kola Oskarény?

Témata článku: , , Brav, MMS, Reklamní kampaň, Nutný doplněk, Dnešní situace, Ženich