Xiaomi na začátku týdne představilo smartphone Mi 11 pro globální trh a zároveň s tím odstartovalo velkou reklamní vizuální kampaň, v níž vyzdvihuje vlastnosti nového špičkového zařízení.
K vyobrazení si čínská značka vybrala vskutku impozantní kulisy – videa promítá na válcovitou budovu BFI IMAX v Londýně, obrazovky umístěné na nákupní kampus Central World v Bangkoku. Asi nejpůsobivější je ovšem videomapping na nejvyšší budovu světa – mrakodrap Burdž Chalífa v Dubaji.
Xiaomi, které se na konci roku 2020 poprvé stalo světovou smartphonovou trojkou, cítí svoji šanci uspět ve větším měřítku i s vlajkovým modelem. Dosud tvoří většinu jeho prodejů spíše smartphony střední třídy a zařízení pod dceřinou značkou Redmi. Mi 11 má rozumněji nastavenou cenovku než jeho loňský předchůdce a aktuálně platí za nejvýkonnější Android na trhu.