OK, já se tedy pokusím hodit pár "slušných" vět.
Pominu, že už dva roky mám Oskara Odepiš a 90% mých kamarádů má oskara, proto platím měsíčně cca 100Kč. Mám tedy ještě durhou kartu, Partner I. Byla to moje první karta, než mi došlo, že peníze vynaložené za odblokaci (a tu mi peagas jako dlouhodobému zákazníkovi provedl zdarma) jsou jen malá část z toho, kolik ušetřím, když přejdu jinam. Z počátku byly všechny SMS za cenu průměrně 40 hal. To je rozdíl, od 1Kč z Paegase, ne?
Když Oskar zavedl 1,58 do cizí sítě, začala jsem posílat SMS z Paegase (s názvem TMO jsem se ještě nesmířila...). Ano, bylo to moc příjemné, že moji kamarádi mají SMSky za 3,30. A teď, když tedy vyhověli mým požadavkům, a SMS mi zdražili, není pro mě žádoucí jejich kartu vůbec zapínat. Když si potřebuju zavolat, půjčím si tátův mobil se 300 volnými minutami.
Oskar přeposílá mejly s 320ti znaky. A zadarmo.
Vsuvka: obviníte mě, že podsouvám jako jediného možného operátora Oskara... - Ano, je nejlevnější a služby poskytuje dost dobré. Rozhodně poměr služby/cena je velmi dobrý! Služby poskytuje až když je má dokonale zvládnuté (spadla někdy Oskarovi webová samoobsluha?). Komunikace se zákazníkem je příjemná. Rozhodně na mejl nedostanu pouze přednastavenou odpověď (dle mého názoru to nikdo ani nečte).
Co vadí spoustě podnikatelů, lidem, kteří nedělají celý den jen to, že bezhlavě posílají zprávy z netu zadarmo svým kamarádům, a tím "ubírají" zisk a dělají zbytečně velké náklady provozovateli SMSbrány, je již mnohokrát zmíněné přeposílání mejlů. Někdo to prostě potřebuje a 1,70 za jeden mejl je dost peněz, nemyslíte? Kdyby to aspoň bylo trochu zvýhodněné... Třeba za 50 hal. Ale co mi to dává takhle?? A stejně se ptám: na co je pro mě placená SMS brána, kde si pošlu zprávu stejně draho jako z mobilu a ten "komfort" psaní na klávesnici mi ani nevykompenzuje internetové připojení přes telefon (pominu-li, že jsem připojena přes kabel pořád).
Ptám se, jestli je vyhovění požadavkům uživatelů, kteří si chtějí pořídit tarif, že za 1000Kč paušál dostanou 120 minut, místo nynějších 200 a o stovku levněji. Myslíte, že 8Kč za volnou minutu je málo? I 4,něco bylo dost...
Co další argumenty? Že arogantní chování není na místě?
Že melouny se valí nikdo nehrál, protože poslat jim 1000 na zbytečných zprávách nikomu nepřišlo lukrativní?
Jsem studentka, standartní zástupce "smskové generace" a proto se i mě dotkne zpoplatnění brány. Ale znova se ptám, proč aspoň není zvýhodněná!
Argumentace, že je trh přesycen, a proto, že se nemusím k zákazníkovi chovat slušně a snažit se ho na něco nalákat, je taky dost postavená na hlavu...
Mno, je to vlastně zbytečné sem psát, stejně mě někdo obviní, že to a to a tohle ne...
Lednička