Revoluce: U:fon vám zaplatí za příchozí hovory

Diskuze čtenářů k článku

MiF  |  19. 09. 2008 22:37

Nabízený přístroj neodpovídá dnešním technologickým možnostem a silně zaostává za nabídkou pro GSM. Tím, že síť Ufona není kompatibilní s přístroji, které uživatelé používají a nemá pro ně odpovídající alternativu, se stal pro drtivou většinu uživatelů nepoužitelným, i za cenu volání zdarma. Pokud dokáže Ufon nabídnout pořádné telefony bude mít po problému.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  09. 10. 2008 22:06

ja jsem si koupil mobil za 0 od ufona, a vsem davam cislo na sebe, dostavam korunky na ucet, a je mi fajn

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzik  |  06. 01. 2009 00:01

A je rozumět těm kteří ti volají? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr.ZUBR_  |  19. 09. 2008 12:09

A už by mě docela zajímalo, kdy Česká hlavva přijde s nápadem, že si může zavolat s firmního mobilu na svůj soukromej Ufon a vydělat si tak na měsíční útratu ... taky máte v práci telefony, který nikdo nikdy nehlídá? Mě osobně minulej měsíc propadlo u paušálu 200 minut

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kritik  |  19. 09. 2008 12:13

A taky by bylo zajimavy, kdyby ten kredit sel pouzit i na datovy balicek za 200. Nevite nekdo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rejnss  |  19. 09. 2008 12:21

Mate uz nekdo ten dat. balciek za 200? Dnes jsem to aktivoval a kabel mi dali v electroworldu zadarmo no divil sem se ez sem nic neplatil, uz se nedivim ten kabel nefunguje :D :D nekdo podobne zkusenosti? jde to nekomu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kritik  |  19. 09. 2008 13:42

Tak podle informaci infolinky to jde uplatnit jen na volani a sms.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kritik  |  20. 09. 2008 07:47

Mimochodem, nez se clovek spoji s infolinkou z toho jejich mobilu, tak hovor 4x spadne. Fakt tragedie tahle sluzba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  20. 09. 2008 15:41

to je docela zajímavá otázka.. vzhledem k tomu, že se to v samoobsluze ukazuje hned jako přeplatek (ten příchozí hovor), tak by s tím snad problém bejt neměl. Jen nevím, jak budou rozlišovat přeplatky, mám tam přeplatek z předchozí faktury 400 a do toho by se započítával ten z příchozích hovorů. Jak to budou uplatňovat je mi záhadou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal P  |  19. 09. 2008 11:56

Tak jsem to vyzkoušel a není to 1kč bez DPH ale 0,84 bez DPH což je 1kč s DPH.
Typ služby Volané číslo Čas Délka Cena bez DPH
Příchozí hovory z ostatních sítí 19.9.2008 08:36:17 0:01:00 - 0.84
Příchozí hovory z ostatních sítí 19.9.2008 09:03:01 0:01:01 - 0.85
Příchozí hovory z ostatních sítí 19.9.2008 09:05:35 0:01:00 - 0.84

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kritik  |  19. 09. 2008 11:26

Zajimalo by me, zda vubec tak silne dotovane sluzby mohou generovat nejaky zisk?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jacque  |  19. 09. 2008 10:15

No,tak me napada,kdyz U:Fon nenabízí lepší telefony,byl by zas takový problém si je nechat dovezt ze zahranici? Staci zjistit,kde pouzivaji CDMA (doufam,ze se nepletu) a telefon koupit,třebas přes EBay

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  19. 09. 2008 10:47

Zahraniční CDMA jedou na jiné frekvenci než Ufonova, takže ty telefony by nefungovaly. Leda by sis to uměl doma přenastavit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  19. 09. 2008 12:01

Proč chodit daleko pro vodu? O2 v Česku taky používá CDMA. Problém je, že U:fon vlastní specifickou frekvenci. Dokonce jí má jako jediný na světě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pro.jh  |  19. 09. 2008 06:49

U:fonovi fandím, mám jejich Fofr internet téměř od začátku a kromě velkého výpadku sítě na přelomu roku (kdy U:fon odpustil 3 měsíční paušály) jsem velmi spokojený. Na volací mobilní tarify jdou dobře, jediný zádrhel je v nabídce telefonů. Skoro celá naše rodina včetně spousty známých by okamžitě přešla k U:fonovi, vše ale stojí na tom, že nikdo nechce "telefon" typu Ubiquam nebo Aiji. Mohla by redakce zjistit, jestli U:fon chystá (případně kdy) rozšíření nabídky mobilů? Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  18. 09. 2008 21:27

...avšak nemohu se ubránit pochybnosti, zda to celé není kvůli tomu, že U:fon se u nás moc nechytl.
Ano. Asi to tak bude. Napr. me tarif za nula zaujal ale odradila me nabidka jednoho (dnes uz dokonce dvou) mizerneho telefonu, ktery neumi vubec nic (neda se ani legalne pouzivat v aute protoze nema BT) a zadny jiny se pro ufonovu sit pouzit neda. Nikdo totiz pro takovou atypickou sit nic nevyrabi.
Podle me ta atypicka frekvence (a tim nedostupnost hardware) je slapnuti vedle a odradi hodne potencialnich zakazniku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oskar  |  18. 09. 2008 21:34

S tím telefonem máme všichni 4 nějaké problémy, mě se na něm strašně špatně píšou smsky (stisknu i 3 tlačítka najednou), mojí holce taky, známá má problémy s tím, že nechápe to menu.... no jo, je to atypický mobil na atypické frekvenci, máte pravdu. Hergot...Motorola mylím vyrábí mobily pro CDMA...kdyby ji upravili a měla foťák a BT...MP3... proč NE ? Ukazoval jsem ten U:Fonuv telefon v práci, zajímala je ta nabídka, avšak 99% kamarádů poklesla nad tím, co je to za vergl telefon.... a proto jen proto toho U:fona nechtěli a nechtějí dodnes. Prý až bude mít normální telefony. Ptal jsem se pěti kamarádů v práci a měli jsme o tom i diskuzi. Věk 20-30 let.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oskar  |  18. 09. 2008 20:55

U:Fona už máme....4x SMS více rozjedem to je skvělé a volat....no mě volá mamka na U:Foma a tím mi ho i dobije ? Skvělé Jinak ten jejich internet na čas.... 20kč/hoďka nebo jak to je o to tam v U:Fonu budou mít těžký nezájem, to se klidně vsadím. Sám jsem se na to těšil a nic s toho.
Ale tak toto je potěšující krok od U:fona

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  18. 09. 2008 21:24

jejich internet na čas je pro lidi, kteří ho chtějí třeba na chalupu. Je to klasický fofr, jinak měřený. Navíc je omezen tím, že pokud bude uživatel surfovat neomezeně, naúčtuje se mu maximálně 800. Pokud ho někdo nechce na čas, tak bude platit svých klasických 599 nebo 594...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PavlosPM  |  18. 09. 2008 20:40

Přibližně před dvěma měsíci jsem si pořídil mobilní telefon od Ufona s tarifem za 0 Kč. Bohužel jsem zatím zdešen s kvalitou hovorů. Velice špatná srozumitelnost, často se musí opakovat slova. Signál v budovách mizí, to bych ještě pochopil, ale kvalitu hovorů ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oskar  |  18. 09. 2008 20:57

Ano, máš pravdu vypadávají slova.... a největší neštěstí je, jak ten signál vypadává (když jdu po schodech dolů) a jak tomu telefonu TRVÁ STRAŠNĚ DLOUHO, než ho opět uloví, ikdyž jsem třeba už dávno venku...to jsou i minuty, někdy i 5 minut....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T.I.P  |  18. 09. 2008 18:19

Ufon to má tak že si u něho musím koupit nobil že? To nejde abych měl jenom simku, třeba na tento tarif?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart.homer  |  18. 09. 2008 19:04

a k čemu ti bude samotná SIM karta, když bys ji stejně nedal do telefonu GSM....??? To by prostě takhle nešlo....A navíc v Ufon telefonu žádná SIM karta není....Je to něco na způsob bývalého NMT...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T.I.P  |  18. 09. 2008 19:10

No to sem chtrěl vědět, díky. Al epodle mě tak maj míň zákazníků, třeba já si kvůli nim nebudu kupovat new mobil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  18. 09. 2008 19:41

To je samozřejmě blábol, v mobilech normálně SIM karty jsou!! Viz http://www.mobilmania.cz/uploadedfiles/807371602.jpg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T.I.P  |  18. 09. 2008 19:46

Dobře a jde koupit samostatně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kritik  |  18. 09. 2008 20:12

Mobil se da koupit samostatne v eshopu za 1800,ale simka s tarifem za nula jen v balicku za 3000. Jinak podle tarifu je mozne koupit telefon i za dotovane ceny (uz za 300) se smlouvou na 2 roky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T.I.P  |  18. 09. 2008 20:19

Aha no mě zaujalo to Za Nula. Ale tak takhle to pro mě není výhodný za 3000 Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marhul  |  18. 09. 2008 20:55

Hńupe, co není výhodné, kdo ti dá volání zadarmo ? O2 ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T.I.P  |  18. 09. 2008 21:03

to ne, ale nenabuntuju ostatní aby si to koupili taky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  18. 09. 2008 21:22

sim s tarifem za NULA jde pořídit i za cenu aktivačního poplatku 500Kč samostatně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kritik  |  18. 09. 2008 21:29

Nemáš pravdu.Za nula jde pořídit jen v balíčku spolu s telefonem.Samostatně nikoli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T.I.P  |  18. 09. 2008 21:37

Tak co je teda pravda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kritik  |  18. 09. 2008 22:00

Je možné zakoupit tarif ZA NULA bez přístroje?
Ne, bohužel není. Zákazník si musí najednou objednat službu s přístrojem.
http://www.ufon.cz/cs/c/sluzby/mv-sluzby.htm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kritik  |  18. 09. 2008 20:08

Je videt,ze tomu hodne rozumis. Takovy hlouposti tu psat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart.homer  |  19. 09. 2008 17:39

Kritik: Víš co mě můžeš,viď???? Tak jsi mě měl normálně v klidu opravit a bylo by to. Já se tolik o U:fona nestarám, tak chybička se může kdykoliv vloudit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A BC  |  19. 09. 2008 22:24

Tak co o tom krafáš, když nemáš ponětí o co jde? Když se nestaráš tak tu pak nerozdávej rozumy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart.homer  |  20. 09. 2008 18:13

Víš co mě můžeš, viď???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Halina Orlová  |  18. 09. 2008 17:26

No jo, diskontní operátor, místo toho, aby nabídnul nějakou kvalitu, tak radši bude zákazníkům lézt do zadku nízskými dumpingovými cenami.
Pro mne vždy zústane tím nejlepším a nejkvalitnějším operátorem Telefonika O2. Kvalita za rozumnou cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart.homer  |  18. 09. 2008 19:02

Ha hááááá.... Prej kvalita za rozumnou cenu.... A u Telefoniky....No já jdu do kolen.... Telefonika je kvalitní, ale až moc předražená...Chtělo by to kouknout i na nabídku konkurence...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlad  |  18. 09. 2008 19:16

Proč tedy nepoužíváš pro připojení na net 02, ale diskontního providera?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  18. 09. 2008 21:21

No vida, a kde vidíš diskontního providera? Sis trochu spletl IP adresy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  19. 09. 2008 10:06

Kdepak, IP adresy určil doibře
212.71.128.0 - 212.71.139.255 (Rozsah z kterého nám psala Halina Orlová)
netname: IPEX-NET
address: Ipex a.s.

Že by to byla pobočka toho jejího výborného O2? D
Ať si tvrdí, že je O2 nejlepší, proti tomu nic. Ale chlubit se tím, že využívá jejich služeb, a takhle hloupě při tom lhát je teda trapné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ufouňák  |  18. 09. 2008 17:15

Copak se stalo s panem Sláčíkem? Do nedávna to byl, tuším, šéf péče o zákazníka a prodeje (a taky bylo jeho jméno u každé tisk. zprávy)? Že by vyhazov (normálně se tomu říká "rozhodl se hledat příležitost jinde)? Ani bych se nedivil. Ufon upadá. Dávám mu rok, max. dva

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
st.  |  19. 09. 2008 15:05

Taky by mě zajímalo co se stalo s panem Slačíkem u Ufona už nepracuje,že by zavčas opustil potápějící se loď,nebo že by vyhazov..??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MArlow  |  19. 09. 2008 17:46

b je správně ... i když nevím zda i pro zákazníka .... ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fredie  |  18. 09. 2008 16:51

Ufon jede v Ostrave super, ale ty jeho příšerné telefony všechno kazí. To byl tak blbý nápad nakoupit takové šunky, že toho budou brzy litovat. Tyhle nefunkční krabice odrazují i děcka z první třídy, je to návrat o deset let zpátky. Takže, každý místo aby volal v jeho síti, čeká, že se konečně vzpamatuje a nechá udělat telefon, aspoň na úrovni nejlevnější Nokie. Snad se toho dožijeme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sx  |  18. 09. 2008 16:08

i kdyz me ufon zklamal co se tyce rozsireni pokryti a poskytovani kvality svych sluzeb tak v prinaseni novinek je jednicka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milos  |  18. 09. 2008 15:22

já chci U-founa do svý N82....nevíte někdo jak ho tam mám narvat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart.homer  |  18. 09. 2008 19:06

Zkus to tykadlama dopředu....Třeba to půjde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  18. 09. 2008 15:08

Taky mám 2 ufony pro „vnitroufonní“ hovory, osobně se taky obávám že je to začátek konce mimozemského operátora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  18. 09. 2008 15:19

Jo, taky jsem 4 do firmy pořídil. Já bych to neviděl jako začátek konce, ale zatím tam nic dalšího, za co bych byl ochoten utratit peníze, nevidím. Pokrytí jakž-takž, kvalita zvuku mizerná (ale u VF to mám doma ještě horší), ty telefony jsou na normální volání (tj. vyťukání čísla nebo hledání v seznamu) totálně nepoužitelný, o smskách nemluvě. Zmáčknou zelený tlačítko a nalistovat si mezi 3 posledně volanými příslušný číslo je maximum, co se s tím dá dělat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  18. 09. 2008 15:38

Podobné zkušenosti (včetně toho VF) používám rychlou volbu – tedy přednavolené tlačítko pro tel číslo – podržím li 1 volám na 790......... atd. Nastavení trvalo dlouho a odvíjí se od čísla pod položkou „i“ v kartě kontaktu. Ještě bych upozornil (aby U nekrachnul) že lze utratit peníze za volaní po EU, ty ceny u U jsou rozumné, pod 2,-Kč minuta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  18. 09. 2008 14:51

LUL, U:fon zdá se být ještě větším diskontem než Vodafone, a to je co říct

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  18. 09. 2008 15:10

Jé ahoj
Jo jo, Ufon to je diskont Akorát nějak nevím, co by na tom mělo zákazníkům vadit??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zvědavec  |  18. 09. 2008 17:49

Jo vadí to hodně, třeba jako nízké ceny v některých hypermarketech. Tam taky téměř nikdo nenakupuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  18. 09. 2008 14:47

Nevím jak u ostatních, ale já jsem Ufona pořídil rodině a zatím spokojenost.
Původně jsem používal na volání Oskar odepiš + o2 go kartu do jiných sítí (5,50/min).
V současnosti to mám Ufon za nula + odepiš.
Po rodině volám zadarmo, do jiných sítí za 4,90/min a do oskara za 40 min/10 kč a spokojenost.
PS: nejsem zaměstnancem Ufona

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Štefan  |  18. 09. 2008 20:24

Odepiš je super věc, už padlo i omezení na jedno rodné číslo. Pokud by Vám jej odmítli aktivovat, tak ať Vám ukáží, kde je to omezení napsáno, nikde jsem jej už nenašel a mám úspěšně aktivováno několik čísel s tarifem Odepiš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  18. 09. 2008 14:02

Už vidím ty vykuky studenty, jak dávají inzeráty s neodolatelnýma nabídkama, aby jim lidi volali. Ale pro ty, co jen hovory přijímají, to je super nabídka. A cíl kampaně je jasný – naučit lidi volat i do cizích sítí, protože co s kladným kreditem, že? Nebo ten lze proplatit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
d  |  18. 09. 2008 14:04

Tak me napadá jsou tarify které mají neomezené volání po CZ tušim O2. No a zbytek je jasný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zvědavec  |  18. 09. 2008 14:08

jenže to je až u toho nejvyššího za 3900

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hihi  |  18. 09. 2008 14:25

autor článku to napsal dobře, nikoho nepřesvědčuje a zvažuje obě možnosti, ikdyž jedna z nich je úplná blbost. Marťani už neví, jak získat zákazníky.Kdyby byla jejich strategie taková, jakou popisoval pan Antoš, tak by to udělali už dávno(na začátku příchodu do ČR).Jelikož ale poznali, že se k nim zákazníci moc nehrnou(a když,tak odcházej naštvaní z kvality), tak museli vymyslet něco, co jim trochu navýší počet klientů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  18. 09. 2008 14:42

jde získat i za 2tisíce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marf  |  18. 09. 2008 20:16

To se zaplatí po třídenním hovoru, dalších 27 dní vyděláváš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trepifajxl  |  19. 09. 2008 08:48

Oni vám nic platit nebudou, odečtou to maximálně do nuly od vašeho účtu za volání!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vykuk  |  18. 09. 2008 14:14

bingo! navod pro vykuky - kupte sobe i cele rodine a dalsim kamosum (minimalne vsak 20 lidem aby se to vyplatilo) Ufony a k tomu jeden o2 unlimited ktery bude v noci volat dle potreby na tech 20 cisel a tudiz mate na ufonech unlimited volani za 4000/20=200. Cim vas vic bude, tim lip. A to se vyplati ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  18. 09. 2008 14:43

Vzhledem k tomu, že jde unlimited získat za 2 tisíce, by to byla dobrá varianta 8-) mezi sebou zdarma, do jiné sítě si "nabiju" :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  18. 09. 2008 15:04

Obávám se ale, že by to nebylo dlouhodobě průchodné, při podezření na zneužívání (stovky minut na jedno číslo denně) by ti paušál asi zatrhli a možná i napařili pokutu. Kdoví, bylo by zajímavé vyzkoušet reakci O2.
Den má 1440 minut, což je teoretické maximum, protože délka hovorů je omezena na hoďku, takže po hodině vždycky vytočit znovu. Ale ti schopní by podle mě byli schopní udělat i litr za den... Za 4 dny mají náklady zpět a pak už jen vydělávají. No pro vykuky se tu rýsují zajímavé možnosti. Jsem zvědav, jak dlouho tato situace vydrží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart.homer  |  18. 09. 2008 17:08

Jééé, chlapi.... A proč to tu říkáte??? Takhle si my vykukové nic neyděláme... Jinak nabídka od Ufonu je tímhle krokem daleko lepší a i přitažlivější, ale dokud nezlepší pokrytí, tak o něm asi ani uvažovat nebudu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Štefan  |  18. 09. 2008 20:22

Den má pětkrát více. Vzpomeňte si na konferenční hovory. Jednou jsem je docela často využíval, protože tehdejší Oskar měl akce pro volání ve vlastní síti zdarma. Každopádně ty 2 nebo 4 tisíce za ten o2 xxl dáte, protože když půjde faktura u Ufona do mínusu, to mínus se vymaže a ani se nepřevede do dalšího měsíce. A je pravda, že vás o2 odpojí kvůli zjevnému vytěžování sítě, 1000 minut denně neprovolá ani ten nejvytíženější manažer workoholik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pfhawk  |  19. 09. 2008 00:13

na ktere planete zijete, ze den ma u vas 5x vice nez 1440 minut

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  19. 09. 2008 08:04

No z jednoho telefonu můžeš volat i na 5 čísel najednou, takže za hodinu provoláš 5 hodin. To mě vůbec nenapadlo, výborný zlepšovák.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Antos  |  18. 09. 2008 13:51

Pane Pospíšile, z článku cítím, že u:fonovi hodně fandíte a to je dobře , zákazník si určitě udělá názor sám. Doufám, že se shodneme, že pro zákazníka se jedná a veskrze pozitivní zprávy, žádné podmínky či omezení, pro všechny, nové i stávajcí...
Pokud si budete chtít o u:fonovi a jeho výsledcích popovídat, bude k tomu tuším brzy možnost, rád vám vše osobně vysvětlím , že děláme vše pro to, abychom měli zákazníků co nejvíce je snad logické, pro zákazníky na trhu jedině dobře
Mějte se hezky!
Lukáš Antoš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetriK  |  18. 09. 2008 13:46

Máme doma dva Ufony a bereme si je dle potřeby, je sice fakt, že si pak voláme zadarmo, ale kdybych měl za takovou "kvalitu" hovoru platit, tak letí oba Ufoni oknem. Můj názor je (i když si to nepřeju), že pokud nenabídne slušněji vybavené telefony (např. BT) a hlavně se nezlepší kvalita hovoru, tak opravdu zkrachuje. Protože fakticky je to s tou kvalitou tak, že rozumíte každé druhé slovo a nedovedu si představit, že bych měl takovým způsobem řešit po telefonu nějaký vážnější problém... to by bylo sadomaso i pro druhou stranu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zajDee  |  18. 09. 2008 13:44

Tak nevim. Ve clanku se pise, ze jde o prevratnou novinku.
Pokud se budeme bavit o pevnych sitich, tam to az takova novinka neni - minimalne mne Ha-Loo (VoIP, pravda) vraci za kazdou minutu pet haleru uz dobry rok a kousek.
Pokud se budeme bavit o mobilnich sluzbach, tam by to uz smysl melo a z propojovacich poplatku by to urcite slo zaplatit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Crescenzio  |  18. 09. 2008 23:32

Italský TIM to provozuje už hezky dlouho (minimalne od roku 2000). Tam je podmínka, že po přijetí hovorů v celkově délce 50 min. operátor připsal 3 eur kreditu (nebo odečetl 3 eura na faktúře). A bylo to úplně jedno za jaký čas se téch 50 min. nastrádalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  18. 09. 2008 12:52

Nevím, proč by to nemohlo být převratné. Na Slovensku to měl Eurotel / T-Mobile na předplacených kartách a byla to tuším taky koruna. Není to žádný krok k posuzování nakolik komu teče do bot, nemůže to posuzovat žádný redaktor bez ekonomického vzdělání a plácat takové blbosti. Eurotel byl na Slovensku jednička na trhu a taky to měl pro své zákazníky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  18. 09. 2008 12:37

Buďto je toho článku půlka, nebo tam je něco pod čarou. Korunu milostivá, a za minutu, no to bychom si mohli rovnou tykat, zvláště když originující operátor dá Ufounovi za minutu 0,38/0,19 Kč. To snad chce Penta dotovat?
P.S. A první rozhodně nejsou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  18. 09. 2008 12:49

Ty seš taky talent. Píšeš o propojovacích poplatcích do pevné sítě. Propojovací poplatek do mobilní, o kterou se tu teď jedná, je někde přes 3Kč. Pro příště - dvakrát čti, jednou piš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Q  |  18. 09. 2008 18:47

Nemám zrovna tarif, ke kterému se bude úplně jednoduché dostat, ale za hovor do cizí sítě platím 2,6 Kč s DPH a to u tarifu v řádu pár desetikorun měsíčně. Nějak se mi nezdá, že by na tom můj operátor ještě 40h prodělával.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart.homer  |  18. 09. 2008 19:08

Tak tomu věř, protože spojovací poplatek do cizí sítě je přes 3 Kč. Tuším jstli to nebude něco mezi 3,40 a 3,60 Kč.... A pokud máš takovouhle sazbu tak tebe třeba operátor částečně dotuje, ale neboj... On si to zase vytříská z jiných lidí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  18. 09. 2008 23:53

kolem 3 Kč, +- desetník myslím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeno  |  30. 12. 2008 15:10

Spojovaci poplatok do inej krajiny je virtualna kravina
Viac tu:
http://trsek.blog.root.cz/2008/09/23/o2-t-mobile-vodafone-a-dalsi-zlodeji/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal P  |  19. 09. 2008 08:47

Hlavně se to vyrovná na příchozích hovorech, za ty to inkasuje zas tvůj operátor. Logicky je přibližně stejný počet příchozích a odchozích hovorů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  19. 09. 2008 08:15

To si piš, že talent jsem. V úvodu článku se píše o cizí síti, ne jenom o mobilní, a tam je 2,99 Kč/min.
Takže mi z toho vychází, že z jakékoliv sítě.
Navíc potenciální Fraudy, koupím si Ufona a od rána do večera mu ze své pevné budu volat na svého Ufonka. Samozřejmě z nějakého dobrého tarifu od O2, když do toho zatáhnu pár příbuzných v důchodu, tak při sledování telenovel si docela vydělají

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  19. 09. 2008 08:18

Musím se opravit, Fraudy tam určitě budou, ale jenom v rámci domluvené komunity, nechtějí tu korunu platit, jenom jako kredit, šmejdi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal P  |  19. 09. 2008 08:49

Takže budeš volat z pevné za nějaké 4 kč nebo kolik to O2pevná účtuje do mobilního ufona kde získáš 1kč za minutu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  19. 09. 2008 09:34

Terminace na mobil je 2,99 a na pevnou 0,38 v propojení, odkudkoliv.
A Ufoun má pevná čísla v provozu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal P  |  19. 09. 2008 12:02

Jenže tohle vyplácení 1kč za minutu příchozího hovoru funguje jen na ty mobilní čísla na pevné se nevztahuje. Už je to jasné?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Centrální mozek lidstva  |  18. 09. 2008 12:28

samej ekonomickej génius

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  18. 09. 2008 12:36

Vypadá to ,že jako operátor v CDMA zde nebude získávat zákazníky a brzy zkrachuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladik  |  18. 09. 2008 13:47

Nesmí zkrachovat, já jsem s ním spokojenej net mi jede docela slušně, uvídal bych nějaký mírný snížení ceny ale to asi nehrozí když mám podepsanou smlouvu na 2 roky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kotrcka  |  18. 09. 2008 12:24

to je presne dovod. tečie mu do topánok. podobne, ako slovenskej telefonice. ZIADEN operator neznizi ceny len tak - a uz vobec nie vyrazne (teda aspon opticky vyrazne).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dyzl  |  18. 09. 2008 12:47

Nechápu smysl této poznámky. Proč by se neměl Ufon snažit prosazovat nižšími cenami a případně novými službami. Z mého pohledu to svědčí o obchodním citění a dynamice na zatuchlém rybníčku stávajících operátorů. Jsem přesvědčen, že majitelé Ufonu umí počítat a že se postupně prosadí, tak jako to byl před časem Oskar. Tohoto považuji ze svého pohledu a zkušenosti od samotného počátku jeho působení za nejlepšího operátora (s vyjimkou datových služeb).
Je zcela logické, že Ufon trpí dětskými nemocemi, pokrytí se buduje, má ale v nabídce zase trochu jiné služby než ostatní a pro rodiny nebo i firmy možnost volat si mezi sebou zdarma nemá obdobu.
Článek je také laděn v podobném negativním duchu, asi Ufon nechce investovat do reklamy u upadajicího Computer Pressu nebo kdo vlastně za Mobilmanii stojí. Myslím, že by se písálkové měli spíše zajimat o vlastní prosperitu svého bývalého posthlavenkového imperia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alf  |  18. 09. 2008 22:43

samozrejme sa s vami da suhlasit. kotrcku si vsimat netreba, na slovensku je zazalovany za sirenie nepravdivych informacii o O2, skoda ze sa tu objavil, myslel som ze uz je vo vykone trestu, ale asi len rozsiril svoju posobnost do CR. jemu sa nepaci nic co ma volania lacnejsie ako 14 sk a sms 4 sk, lebo zboznuje primu od orangu ktora svoje ceny neznizila uz 6 rokov, a to je podla neho dobra politika mobilneho operatora

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k..  |  19. 09. 2008 22:50

vy slovaci se nam tu cpete nejak vubec vseci... a to nedavno jste na vladka nedali dopustit a na ceske navstevy hazeli v bratislave vajicka.... jooooo, kdeze lonsky snehy jsou, ted by jste se chteli bratrickovat,,,, a spousta lidi tady vam to navic jeste zere.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alf  |  20. 09. 2008 21:05

skor vy cesi sa cpete na slovensko, vdaka nasej vyspelejsej ekonomike a technike, podnikatelskemu a stavebnemu boomu, lacnejsim a kvalitnejsim sluzbam atd atd. takze tu moc nemachruj, curko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubík  |  21. 09. 2008 20:49

Ne že bych chtěl vyvolávat česko-slovenský flame, ale pokud to s tou vyspělejší slovenskou ekonomikou myslíš nikoli ironicky, ale opravdu vážně, tak proč je v brněnské Hypernově tolik Slováků? Proč v nemocnici jako pomocný personál potkávám slovenské dievčatá? Naproti tomu třeba loni na dovolené v Piešťanech jsem v supermarketu na žádného Čecha nenarazil. Do nemocnice jsem neměl tu čest zavítat. Proč CZK vůči EUR a USD dlouhodobě posiluje, ale proti SKK se dlouhodobě drží na kursu 100 SKK = kolem 80 CZK? Čím to tak asi je?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  18. 09. 2008 12:06

...příjemná je také skutečnost, že bonusový kredit bude připisován za každou sekundu, tedy způsobem 1+1, nikoli po celých minutách a podobně....
To rekl tiskovy mluvka nebo to ma redaktor z vlastni hlavy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr. B  |  18. 09. 2008 12:16

Tak to je super vtip! Tak dlouho uz jsem se na Mobilmanii nenasmal!
Jako kdyz Franta Kocourek skladal duchodkyni v Brne uhli. Ona si delala carky za kazdou putnu, aby je zkontrolovala a Franta ji hlasi: Kdyz si tak si tam pani nejaky pripiste, at toho mate vic!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  19. 09. 2008 23:43

No ony jsou totiž 2 možnosti, jak připisovat kredit po celých minutách:
a) za každou započatou minutu (tj. tak, jak někteří operátoři účtují hovory)
b) za každou celou (dokončenou) minutu
A oproti tomu b) je to po vteřinách opravdu výhodnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor