Revolut jako primárně fintechová firma znovu nahlédne i do světa mobilních operátorů. Po zavedení roamingových eSIM s mnohdy výhodnějšími cenami, než jsou roamingové balíčky od tradičních poskytovatelů mobilních služeb, připravuje nabídku domácích tarifů, kterými chce konkurovat klasickým operátorům.
Měsíční mobilní tarify Revolutu nabídnou neomezené hovory, textové zprávy a domácí data, a k tomu 40GB roamingový limit v rámci EU – vše s místním telefonním číslem a bez závazků. Tarify budou nejprve k dispozici ve Velké Británii a Německu, později se nabídka rozšíří i na další trhy, počítá se i s Českem.
Už teď se uživatelé Revolutu na prvních trzích mohou připojit na čekací listinu a získat tak přístup k zaváděcímu měsíčnímu tarifu za 12,50 eur (cca 312 Kč). „Mobilní tarify jsou dalším krokem Revolutu v rozšiřování do oblasti mobilního připojení a přináší na trh novou konkurenci tradičním operátorům, a to zejména v Německu, kde ceny mobilních služeb patří k nejvyšším v Evropě,“ uvádí Revolut v tiskové zprávě.
Platby věrnostními body
Pokud bude Revolut v zavádění tarifů postupovat podle zemí s nejvyššími cenami, dočkají se pravděpodobně velmi brzy i Češi, zvlášť pokud Revolut bere v úvahu nejen nominální výši průměrných cen tarifů klasických operátorů, ale i kupní sílu jednotlivých trhů. Přímo o Česku se ale zatím tisková zpráva nezmiňuje. Prvními mobilními trhy pro Revolut budou Spojené království a Německo, kde své služby spustí ještě letos. Revolut bude fungovat ve formě virtuálního operátora, síťové partnery v jednotlivých zemích odhalí až později.
Po spuštění služby si zákazníci budou moci zvolit buď nové mobilní číslo poskytnuté Revolutem, anebo přenést své současné číslo od stávajícího operátora. Mobilní tarify budou přímo integrovány do aplikace Revolut, která v tomto případě bude fungovat podobně jako mobilní samoobsluha klasických operátorů. Platit za tarif bude možné i pomocí RevPoints – body z věrnostního programu, který odměňuje zákazníky za každý nákup.
Loni Revolut jako jeden z prvních fintechů zavedl globální eSIM, díky níž mohou zákazníci zůstat připojeni i při cestování do zahraničí. Podle údajů Revolutu zákazníci od té doby aktivovali miliony datových tarifů, které využívají na více než 100 lokalitách po celém světě, a eSIM se stala nejpopulárnějším nebankovním produktem Revolutu.
Ředitel pro telekomunikační služby Revolutu Hadi Nasrallah shrnul, proč se Revolut do klasických tarifů chce pustit: „Podle nás spotřebitelé čelí problémům s tradičními nabídkami operátorů, které trpí nedostatečnou transparentností, skrytými poplatky, špatnou zákaznickou zkušeností a zastaralým uživatelským rozhraním. Naším cílem je tyto problémy odstranit a zákazníkům Revolutu nabídnout technologicky vyspělou zkušenost, nejlepší hodnotu a žádné pevné smlouvy.“
Zdroje a další informace: TZ Revolut