Stalo se mi něco podobného ovšem v rámci akce SMS z Rakouska zdarma, kdy SMSky poslané ze sítě A1 mezi 19:00 a 20:00 měly být zdarma.
Oznámení této akce byl věnován, řekl bych, standardní prostor: tisková zpráva, tím pádem zveřejnění např. na Mobilmanii či Mobilu, oznámení na webových stránkách Oskara atd.
Poté co mi SMSky, na které se akce měla vztahovat byly naúčtovány, jsem zjistil, že akce najednou platí jen pro tarifní zákazníky, což nebylo při oznámení akce absolutně nikde zmíněno.
Po reklamaci mi bylo sděleno, že podmínky akce (až v jejím průběhu na začátku února) změnil rakouský partner a že to Oskar oznámil na svých webových stránkách. A skutečně! U původní zprávy oznamující tuto akci byla doplněna patřičná větička.
Rozhodně toto informování nepovažuji za dostatečné, obzvlášť když při překročení hranic obdržíte uvítací SMS: "Welcome to A1! Send SMS for free - daily between 7 and 8 p.m.! For information (taxi, restaurants...) just dial 66666. Your A1 team." A to ať už máte předplacenku nebo tarif.
Jsem zvědav, jak dopadne druhé reklamační kolo. Oskarova odpověď v rámci prvního kola, kdy reklamace byla de facto smetena ze stolu konstatováním, že se nejedná o akci Oskara ale rakouského partnera, mě skutečně pobavila, leč neuspokojila.