Rok poté aneb co se změnilo s příchodem Oskara

Diskuze čtenářů k článku

Radek  |  17. 07. 2001 19:03

Měl jsem PG...,do té doby,než jsem se přesvědčil o Oskarově pokrytí.O tom kdo má nejlepší ceny ,nemůže nikdo zapochybovat ani sekundu.A tak se ptám zarytých ET a PG:platí Vám snad Vaši operátoři za to,že jim měsíčně cálujete prachy za jejich "ultravýhodné"tarify? PS. Jestli ano,dejte mi vědět,možná se k vám přidám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:03

Rozhodne jsem spokojen z Oskarem vice nez s tim blbym Eurotelem.Eurotel je banda zlodeju.Okradaji jak se da.Paegas zas nevi,co se mu deje v siti,ale je rozhodne lepsi nez Eurotel,ale Oskar vede.Co udelal Eurotel za rok a co dokazal Oskar.Jsem s Oskarem spokojen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  17. 07. 2001 19:03

S Oskarem jsem dostatecne spokojen, jen se tesim az aktivuje slybovane sluzby - oboustranny roaming na Oskartach, sim tolkit, 2 cisla na jedne SIM, GSM banking, atd. Potom to bude teprve parada. Snad by jeste mohly sms z Oskarty stat 1,-Kc a uctovani po sekundach by mohlo byt po 30 sekundach a ne po minute, to bych uz asi chtel moc, ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tessi  |  17. 07. 2001 19:03

Jen takové malé zamyšlení.
Paušál Volám málo: měsíční poplatek 150 Kč. Volných minut 20. Cena volání 6,- za minutu kdykoli kamkoli (což znamená max. 120,- Kč ušetřených na volných minutách).
Oskarta: volání 3,- Kč do Oskara a 6,- Kč do jiné sítě kdykoli.
Jediné, co je výhodnější u paušálu je cena SMS (1,- Kč oproti Oskartě 2,- Kč). Nebo mi něco uniklo?
Změnit paušál na Oskartu lze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
celda  |  17. 07. 2001 19:03

Mam Oskartu a absolutne nechapu, proc ma Oskar tarrif Volam malo. Je opravdu "zbytecny". Smysl by mel rekneme tarif za 250 korun, takovych 50 volnych minut a hovorne za pet korun. Ale tento tarif pokud jeste navic pripocteme bonusy u Oskarty je nevyhodny. A SMSky to nezachrani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  17. 07. 2001 19:03

S tim vracenim zalohy to u Oskara take neni tak zhave. Kdyz jsem o to vraceni pred nejakou dobou pozadal, bylo mi to prislibeno. Kdyz jsem tam po vice jak mesici volal, dozvedel jsem se, ze o takovem mem pozadavku tam vubec nic nevedi a ze to tedy se mnou znovu sepisi. Tak jsem zvedav, co se dozvim az tam zas za mesic zavolam. Podle ohlasu v konferenci GSM je takoveto chovani prakticky pravidlem a nepomaha pry ani poslani te zadosti faxem. Ostatne zatim mi celkove (ceny, technicke novinky, kvalita signalu, kvalita infolinky, rychlost zvedani infolinky, reseni reklamaci a pod.) porad vychazi nejlepe Paegas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  17. 07. 2001 19:03

Provozování sítě na 900 namísto 1800 MHz bych neviděl jako něco, co by se Oskarovi mělo vyčítat. Duální telefony zvládají hravě obojí... Ale Oskar mi doma funguje i na mojí předpotopní šunce! No řekněte, není to pro člověka, který nemá peníze na lepší telefon, ideální stav?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Stavěl  |  17. 07. 2001 19:03

Několik let sem měl Twista.Poté sem přešel na Oskara.Myslím,že má svoje tarify opravdu pro každého.Já posílám spoustu textovek a moc nevolám,takže je pro mě jak dělaný tarif Slyším vás,ale časem přejdu na Volám málo.Jediná nevýhoda Oskara je,že je na něj hodně drahý volání z jiných mobilních sítí,hlavně s Eurotelu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
holda  |  17. 07. 2001 19:03

taky se ale podivejte na to, jak oskar licenci ziskal: postavil si call centrum v chrudimi, a kdopak nam tam kandidoval do senatu? no prece mira slouf. to je zcela jiste nahoda, cista shoda okolnosti, ucast IPB ve viteznem konsorciu je jiste take zaruka nestranneho vyberu. myslim, ze oskar si nevede nejhure, ale zase na druhou stranu, ono mu pri pozicich na trhu, jake maji PG a ET nic moc jineho nezbyva, proste musi byt nejlepsi, prece si tu draze zaplacenou licenci neprosustruje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oldřich  |  17. 07. 2001 19:03

Pakliže máte důkazy o korupci, neváhejte podat trestní oznámení. Pokud ne, jedná se jen o dohady a pomluvy....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
holda  |  17. 07. 2001 19:03

ale proc bych to delal? podle informaci ktere o tom byly zverejneny se proste domnivam, ze to vyberove rizeni bylo podvodne. to staci na diskreditaci dotycnych politiku v mych ocich a vyjadreni teto disonance v pristich volbach. a psat si o tom muzu jak chci, o tom je prece listina zakladnich prav a svobod ne? rozhodne si nemyslim, ze existuje pouze soudne odstihana korupce, protoze v tom pripade by byla ceska republika zemi s nejmensim podplacenim na svete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ales  |  17. 07. 2001 19:03

Se svobodou slova mate a nemate pravdu. Svoboda obecne totiz neni neomezena, ale konci tam, kde zacina svoboda nekoho druheho. Muzete si tedy rikat, co chcete, ale s trochou Vasi neopatrnosti by Vas mohli zalovat treba za pomluvu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Růžička  |  17. 07. 2001 19:03


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Celda  |  17. 07. 2001 19:03

Zacinal jsem s mobilem asi pred mesicem. Mam Oskartu a puvodne jsem si chtel dokoupit jeste i Twist kvuli pratelum. Diky bonusum na kuponech a moznosti sehnat v Brne ten nejdrazsi i za 1430 KC (370 KC k dobru) se ale vse vyresilo (hovor "mimo" za 5 korun s DPH). Volam v 90% pres den.
Jedine, co v dohledne dobe udelam je koupe tarifu Slysim vas (kvuli textovkam).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
robert  |  17. 07. 2001 19:03

Kde ho kupujes za 1430 Kc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 07. 2001 19:03

Já mám Oskara a jsem s ním velmi spokojen. Ceny má výrazně nižší než konkurence a signál srovnatelný. Myslím si, že EuroTel a Paegas mají mezi sebou vážného konkurenta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  17. 07. 2001 19:03

Poridil jsem si nejdriv Twista, potom Oskartu (10Kc/hod.), pak Slysim Vas a dnes jsem prodal Twista. Myslim, ze to nepotrebuje dalsi komentar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor  |  17. 07. 2001 19:03

Postupoval jsem presne stejne, akorat Twista jeste susim pod baterkou ) Na volani PG-PG je IMHO vyborny... Na volani do ET a OS mam Oskartu a default SIM je Slysim Vas... Nemuzu si stezovat a zaryti ET necht zkusi taky neco jineho nez 15,50/min )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:03

Oskara doporučuji všem. Pevnou linku meziměstsky již nepoužívám, neboť 3,60Kč za minutu oproti 1,83Kč/min. u Oskara je zatraceně rozdíl (za 550Kč měsíčně máte 210min. ve špičce a 90 min. mimo špičku). A když náhodou minuty provoláte tak je to 3Kč/min.
A tyhle ceny mi u Oskara garantují po čtyři roky ! A SMSka za 0,50Kč !
Ať žije Oskar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:03

S příchodem OSKARA se staly mé hovory srozumitelnými a čistými. Bydlím v Hradci Králové. U "Paegasů" jsem byl po 4 roky. Poslední rok - krátkodobé výpadky a nesrozumitelné hovory. Infolinka RADIOMOBILU vždy tvrdí : Nemáme hlášeny žádné závady. Zkontrolujte si telefon. To je zajímavé. Můj ERIK nyní - s OSKAREM - už půl roku šlape jako víno... Teď teprve mám klid a mohu se při telefonování plně soustředit na obsah hovoru a ne na "doplňovačku". Paegas není pro podnikatele. Paegas lže...
P.S.: Nebo je to už lepší ? Už není A-E-I-O-U ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike  |  17. 07. 2001 19:03

Měl jsem Paegas Twist,ale sms mě připadly drahé,tak jsem šel na oskartu.Ovšem z té zase byly drahé hovory na Paegas.Tak sem se vrátil na Twist,(jelikož nikdo z kamošů neměl Oskara) a pak přešel na tarif Paegas 60.Kdybych měl ještě twista,tak si ho nechám a od oskara bych šel na tarif volám málo,kvůli ceně smsky.

Ale přechodu na tarig nelituju.Dovolal jsem se zatím skoro vždy,sms chodí jakžtakž dobře,partner mi platí 130 kč paušál a sám volá dle tarifu PG60,takže si taky nestěžuje.

Dnes bych ale klidně (pokud bych měl twist) šel na tarif dohoda s oskarem,protože 300 minut volných a sms za 50 haléřů - to nemá konkurenci a 3 roky se dají přežít.

Ale v jednu dobu jsem zvažoval i Eurotel Komplet,protože 60 minut volných za 300 kč - taky dobrý,jen ta cena smsky - 2kč,no to je trochu proti srsti.Divím se majitelům Go karet,že platí za sms 3,30 - to já bych proesemeskoval 360 kč za měsíc a kamoš přes 1200 kč !


Mike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vitalik  |  17. 07. 2001 19:03

S Oskarem jsem docela spokojen.Je levnější a pro to odešel od Eurotelu k Oskarovi.Za dobu co mam Oskara patrně zlepšilo se pokrytí signálem,byl uveden do provozu WAP atd.Ale komunikace se zákazníkem je nevyhovující,čekáni na Oskarlince trvá zpravidla pul hodiny,mají bordel se zasíláním faktur,profesionalita pracovníku na prodejně Oskara je velice nizká(jsou to kluci a holky s ulice které o GSM četli jenom v letákách)které na místo toho aby vyřešili problém přesměruji vás na Oskarlinku.Je to podivný podnik bez tváře,kde nikdo za nic není zodpovědný.Mají velkou dodatečnou zalohu na voláni do zahraničí a roaming a při tom neprovoláš víc jak volací zálohu kterou už zaplatil.Mají své + a -.Každopádně přeji Oskarovi vše nejlepší v roce 2001 a at se polepši.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MIREK KOZÁK  |  17. 07. 2001 19:03

U Oskara jsem třetí měsíc a musím říct, že jsem naprosto spokojen. Před tím jsem byl u Pegasu, který se svými službami s Oskarem nemůže rovnat, i když nabízí sice SMS info, e-mailovou adresu a spoustu dalších služeb, ale úroveň péče o zákazníka je hluboko pod úrovní Oskara. Oskar mne zatím vyrozuměl o každé změně služeb( u Pegasu se mi to nestalo ani jednou), o otrávených hlasech pegasovských operátorů ani nemluvím. Poslední kapkou pro mne bylou u Pegasu po pozdě docházejících SMS a nespojených hovorech-byť jsem byl na příjmu, když jsem si dobil kredit, a přesto mi byl vzápětí zablokován telefon, prý pro závadu na servru dobíjení(operátor měl ale k dispozici v počítači veškerí údaje o dobití).Kredit mi naskočil až po téměř 24 hodinách. Mnozí Twistaři mají určitě rovněž zkušenost se sprinterským zadáváním čísla dobíjecího kuponu-nestihneš, máš smůlu. Oskarta je proti tomu pohádková služba, která navíc roste, takže co nemá teď bude mít co nevidět.
Neřekl bych, že Oskar nenabízí dotované telefony, podívejte se na vánoční akci. Rozhodně Ericsson A2618 je svým způsobem dotován. Phonehaus tento telefon nabízí za cca 8.000,-Kč a podle vyjádření jednoho soukromého prodejce, tento telefon nelze od distributoru sehnat za cenu konkurující ceně Oskara.
Takže Oskarovi přeju všechna nej do příštího roku, a jeho konkurenci, ať se polepší. Třeba i v tom, aby nebojkotovali Oskara přemrštěnými cenami za volání do jeho sítě. Múže se jim také stát, že jim prostě jejich zákazníci odejdou na druhou stranu, až se přesvědčí o čem jsem se přesvědčil i já, že kdo zkusí Oskara(v mém případě Oskartu) rozhodně neudělá chybu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
medvidek  |  17. 07. 2001 19:03

mám problém, že při volání z oskara na oskara se hovor vždy po pár minutách přeruší. i když oba účastníci jsou v místě s plným signálem. mám vánoční tarif za 3kč/hod, ale jestě se mi nikdy nepodařilo udržet hovor hodinu. vetšinou po 5 - 10 minutách se z ničeho nic přeruší. není to signálem ani telefonem. signál mám plný, zkoušeno s telefony sagem mc922 a siemens c25 (na paegasu fungují bez problémů i při hodinových hovorech). žeby oskar šetřil síť? nejvíc člověka zamrzí, když se phovor přeruší po prvních 10 sekundách, to už se mi stalo mockrát! 1.března se na oskara vykašlu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:03

Měl jsem podobný problém, ale poslal jsem reklamaci na Oskara a on mi to uznal a vrátil mi peníze za spadlé hovory, bylo to asi 50,- Kč - nic moc, ale odpovídalo to pravdě. Chyba nebyla v telefonu, ale v konfiguraci sítě - vysílače. Jakmile ho vyladili, nemám jediný problém s hodinovými hovory. Zkus dusit Oskara - ale písemně, přes operátora to nefunguje. Musí Ti odpovědět do 30 dnů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  17. 07. 2001 19:03

Jsem šťasným uživatelem Oskara, připadám si ale spíš jako člen nějaké tajné sekty. Proč? Protože Oskara nikde v obchodě neuvidíte a musíte si ho sami vypátrat. Navíc je zatím stále jaksi natruc ostatním operátorům. Není možné zajít do obchodu a vybrat si z nabídky telefonů, ale případný zákazník se musí rozhodnout podle kusých informací které se mu donesou a následně si pro Oskarův mobil zajet do specializovaného obchodu (v mém případě cesta tam a zpět 90 km). Druhá možnost je objednávka přes telefon. To ale já a nejspíš i další potenciální zákazníci nehodláme risknout. Zboží-telefon si potřebuji vybrat a vyzkoušet. To ostatně v době podivných zásilkovách služeb není nic zvláštního. Zvláštní mi spíš připadá zavolat " pošlete mi jeden telefon!", jako bych si objednával pizzu!! I když se asi Oskar snaží o opak, zdá se mi, že jeho dostupnost je špatná a žije stále v jakémsi utajení, které není možné překonat ani každodenní televizní reklamou na zboží které nikde nevidíte. Ostatně z hodin marketingu si ještě dobře pamatuji pravidla pro úspěšný nástup produktu na trh. Jedním z nich je i to, že zboží musí být vidět! Tady spatřuji oskarovu překážku v dalším rozšiřování základny uživatelů.
Pro úplnost dodávám, že pro Oskara jsem se rozhodl až po emailové konverzaci s jiným Oskarovým uživatelem, který mi osvětlil jeho výhody o kterých jsem neměl ani ponětí. Tedy opět jakési sektářské zasvěcování

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav Stejskal  |  17. 07. 2001 19:03

Oskar nabízí možná zajímavé služby, ale chybí v obchodech a tak mu utíkají stovky tisíc nových zákazníků.
Prodáváme GO i TWIST a vím, že některým (zvláště starším) zákazníkům je téměž jedno, jakou sadu koupí. Důležitá je cena a momentální nabídka prodejny. Pokud Oskar chybí, nikdo po něm ani nevzdechne. V naší prodejně jsme prodali v roce 2000 asi 10 000 sad TWIST a GO. Ale ani jednoho Oskara, neboť ten prý preferuje vlastní systém prodeje (tj. snad co nejméně prodejních míst?). A prodejen podobných té naší jsou spousty. Myslím že tupost šéfa prodeje připravuje Oskara o obrovské sumy. Snad ho někdo brzy vymění!?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j.c.  |  17. 07. 2001 19:03

A preju OSKAROVI VSECHNO NEJLEPSI!

Mel jsem PG od jeho zacatku podzimu 96 do leta 00 a k Oskarovi jsem presel kvuli PG nekvalite, nespolehlivosti, nabubrele aroganci v tiskovych zpravach, a nesplnenym slibum.

S Oskarem jsem velmi spokojen, i kdyz s odstavcem "se vycita" souhlasim. Nicmene bez problemu telefonuji, a to u PG neslo. Pohybuji se vetsinou v Praze, ale i kdyz cestuji nestava se, ze by mne Oskar neprijemne prekvapil.

Vykaslal jsem se na tarify a mam jen predplacenku. U oskara BYLO NAPROSTO SUPER, ze jste se mohli podivat na PODROBNY VYPIS ON LINE. Rikam BYLO, protoze posledni dobou ma tato jinak vynikajici sluzba SPOZDENI I NEKOLIK DNI a je tim padem temer k nicemu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tessi  |  17. 07. 2001 19:03

Pravda je, že si netisknu výpisy každý den, ale co se tak koukám na ty, které jsem si vytiskla v prosinci, tak tam byly vždy uvedeny hovory i za předchozí den. Dnes ráno jsem si tiskla nový přehled a jsou tam i hovory ze včerejška ve 20,30 hodin. Tak to vypadá, že to funguje dobře. Je to opravdu prima služba ). Tessi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor