Rok poté: Paegas se mění na T-Mobile

Diskuze čtenářů k článku

Robert  |  23. 04. 2003 12:27

Jsem u T-Mobile (drive Paegasu) jiz od jeho vzniku a nemuzu si stezovat - spokojenost. Je pravda, ze nektere kroky spolecnosti nejsou spravne, ale nikdo neni 100%. Jeste nedavno, kdyz se mela spoplatnovat sms brana, tak Eurotel tvdril, ze nic takoveho nechystaji a par mesicu ci tydnu pote omezil svoji branu na 60 znaku (zbytek reklama). Tim spoustu uzivatelu odradil a je to temer to same jako T-Mobile. Oskar zatim take tvdri, ze nic neplanuje, ale je tu pouze 1/4 existence co eurotel ci t-mobile, takze ma jeste cas, ale prijde to take nebojte oskamaradi  Obecne lze rici, ze kazdy operator je vyhodnejsi v necem jinem, ale zadny neni idealni  Kdyby se tak chteli vsichni spojit, tak by to byl mozna 99,9% operator. Ja to resim tak, ze mam vsechny simky a je vymalovano. Vyuzivam vsech akci od vsech operatoru a jsem spokojen, ale prioritne a stale pouzivam T-Mobile. Motto: Nic neni zadarmo a kazda firma chce tvorit zisk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Naštvaný Člověk  |  22. 04. 2003 21:12

Já osobně si myslím,že změna značky nic nepřinesla.Nevím, jestli by starý dobrý Paegas takhle zdražoval,tak jako T-mobile CZ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hnusná socka  |  22. 04. 2003 11:26

Před rokem byl stav takový, že jsem měl telefon s dual SIM, trvale jsem tam měl Paegas Twist standard a jako druhá karta byla Oskarta (pro volání na Oskara, Eurotel a pevné linky a posílání SMS). Doma jsem ve starém telefonu měl Slyším Vás (večer na pevné linky a posílání SMS z domu). Podotýkám, že v kanceláři mám pevnou linku, kde platím, co provolám a doma Home mini.

Otec měl tehdy také Twist standard a Oskar Slyším Vás, v té době byl v nemocnici, tak jsme si volali velmi často, on měl mé číslo jako nejčíslo.

Takže výsledek je - před rokem jsem provolal z Twistu asi 200 Kč měsíčně a z Oskarty asi 100 Kč měsíčně, dnes se s Twistem vejdu do 50 Kč za měsíc a O

E-maily jsem posílal a přijímal přes click.

V červnu loňského roku jsem udělal následující změny:

Twist standard jsem si nechal, své Slyším Vás jsem převedl na Odepiš a Oskartu provolal a neobnovil.

Otci jsem nechal Slyším Vás, 35 minut na pevnou linku večer se při Home mini hodí, jeho Twist jsem zrušil. On nezvládá SMS, ale prozvonění zvládá, když něco potřebuje, prozvoní a já mu zavolám Oskar-Oskar.

Po zpoplatnění e-mailů z t-zones jsem všem oznámil, ať e-maily posílají na atlas, odtud ho dostanu zdarma na Oskara jako 2 SMS, tak už většinou pochopím, o co jde.

Dnes nosím 2 telefony, ze 40 minut na Odepiš 30 minut provolám a 10 "prokecám", pošlu 40-60 SMS a fakturu 120 Kč platím za 2-3 měsíce. Kromě toho potřebuji plný roaming, na to je Oskar bezkonkurenční - pro neznalé - kdekoliv po Evropě přijmu hovor za 10 Kč/min. - podívejte se na ceny ostatních.

Na Twista mi volají všichni kromě zákazníků Oskara - kterých přibývá. Abych jen nehaněl - před rokem se sice volalo na pevné linky mimo špičku za 5 Kč, ale teď 7 Kč celý den je přece lepší než 10 a 8 Kč/min. SMS jsem z Twista neposlal od roku 2000, když jsem si pořídil Oskartu.

Logo na displeji mám stále Paegas.CZ, přitom mám Alcatel 302 z Vánoční akce Pagase v roce 2001 a Alcatel 311 od Oskara koupený v prosinci 2002.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
outside  |  22. 04. 2003 13:09

kdekoliv po Evropě přijmu hovor za 10 Kč/min.

Myslim, ze na Slovensku dokonce uz za 3.7, aspon tak jsem to pochopil z infolinky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arag  |  22. 04. 2003 15:24

no k lepsimu se toho moc nezmenilo,ale to hlavni (volani u pausalu) zustava stejne.

musim uznat,ze ceny prichozoch hovoru v zahranici ma velice zajimave. U TMO je to jednou tolik(pro me 80HIT + partnerske karty),ale u OS me celkem dost iritovala(byval jsem zakaznikem - 300 min-1000 Kc) zaloha 5000 Kc u TMO zdarma(vcetne partnerskych karet). Jinak me zatim porad vychazi volani o kapku lepe nez s OS. a hlavne je to volani spolehlivejsi nez u OS. Samozrejme se vse vyviji a mozna se uz OS zmenil.To vyhodnejsi je mozna tim,ze moc nevyuzivam volani o vikendech,ale spis pres tyden a tam OS(podle meho mineni) je drazsi(pausaly)

Ale kazdy si vybira to co mu nejlepe vyhovuje

Pavel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X-ray  |  22. 04. 2003 19:00

Tak nevim jestli je lepsi pul roku platit vcas faktury, pripadne dat zalohu 5000Kc a nebo platit za roaming podstatne (ano podstatne) vice.

Mimochodem kvalita hovoru v roamigu zavisi na aktualnim opeartorovi v roamingu a s domovskym operatorem ma spolecne jen minimum Takze zmenou domovskeho operatora se rozhodne nemuze zmenit kvalita hovoru v zahranici. Roamingove smlouvy byvaji uzavrene az na vyjimky skoro se vsemi operatory v dane lokalite. Pokud jeden funguje spatne, staci preladit na jineho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arag  |  23. 04. 2003 14:08

to mas urcite pravdu,ale kdyz potrebujes byt napr tyden v zahranici(na dovolene), tak zaplatit za to,ze sem tam prijmes hovor nebo ho provedes(to same o SMS) 5000 a kdyz se to netyka jen Tebe tak se ti tahle castka nasobi. pak ti ji samozrejme vrati ale i tak to v pripade dvou lidi je 10000 a tolik urcite neusetris.

Navic kdyz bezne volani vychazi minimalne stejne nebo spis lepe nez nejvyssi tarif OS, tak se stoji za to nad tim zamyslet.

A co se tyce kvality hovoru v zahranici,tak mas samozrejme pravdu. Ja mel na mysli kvalitu site v CR. Ono kdyz mas na telefonu plny signal a lide se Ti nemuzou dovolat(overeno na nekolika telefonech), tak pak se mi zda,ze je neco spatne. stejne tak kdyz pri temer plnem signalu(u obou stran) Ti behem 10 min hovoru 4x vypadne spojeni, tak se namichnes... no a vysledek je poohlednuti se jinde.

Ale jak jsem napsal, kazdemu vyhovuje neco jineho

Hlavnim problemem toho co jsem zminoval,je to,ze OS je nejmladsi operator a jeho kvalita sluzeb nemohla byt na takove urovni jako u ostatnich. Klidne  v to muzeme zminit napr. GSM banking, ktery taky driv nemel a ted uz ano a tak to bude asi se vsim. Nevim jak dlouho OS pouzivas,ale ja jsem ho mel vice nez rok(od 1/2 2000) a kdyz jsem se od zastupcu OS pokazde dovidal neco jineho, tak to taky nepridalo. Ale to uz bude asi historie a soucasna situace bude pravdepodobne v nekterych vecech lepsi.

Pavel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  22. 04. 2003 09:35

Dobrý den, prosím můžete mi poradit - kolik stojí reaktivace Twist karty.

Omylem jsem kartu dobil 200Kč kreditem (místo 400Kč) a karta se zablokovala- končila platnost...

Dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaLer  |  22. 04. 2003 03:15

jako "pausalni" zakaznik utracejici v prumeru 2500 kc mesicne zustavam u tmo, protoze je pro me stale nejvyhodnejsi. Ovsem dost me mrzi ztrata Peagase, ktery byl lokalnim brandem, s lokalnim rozhodovanim a pod, na TMO, ktere je sice uzasne globalni, ale tyto globalni vyhody my nepocitujeme bud vubec (worldclass) nebo negativne (TMO proste NEMUZE reagovat na krok eurotelu ohledne GPRS Nonstop, protoze jim to nemci nedovoli). Pokud vim tak steje jiz posunuli uvedeni svych sluzeb ze zacatku dubna na kveten, predpokladam ze v TMO zavladla oskliva panika kdyz se GPRS nonstop ukazal. Pro me jako zakaznika proste znamena to, ze je TMO aktivni soucasti nadnarodni spolecnosti ztratu "drivu", protoze vse je nutne konuzltovat v riechu, delat zaroven s ostatnimi a podobne a take absence urciteho prizpusobeni si ceskym potrebam. takze z meho pohledu si uvedomuju sama minus, zadne plus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman Joura  |  22. 04. 2003 02:11

Ježíšmarjá Josefe, najdi mi někde na internetu společnost T-Mobile Česká Republika a.s.. Pane Martine, já dobře znám situace, kdy se s textem spěchá, ale nezlobte se na mne. I když čtu noviny jen průměrně, taková bota, to byste si snad neměl dovolit ani Vy Mám snad citovat četku?

Co to blábolíte o majoritním vlastníku? Co mají České Radiokomunikace společného s Rakouskem? Reaguji "on-line" na text a nevěřím svým očím. Máte vůbec v pořádku nějakou základní strukturu?

18. duben 2002 se stal T-Mobile majoritním vlastníkem německého DeTeMobilu???? Nebo jak jste to myslel? Kristepane, kdy konečně přestane MM s těmahle zmatkama. Slyšel jste něco o smluvním datu, ve kterém DT převzal majoritu nad Paegasem od ČRa? To jako je podle Vás stejné datum jako majorita v TM UK a TM A???? Boha jeho živýho, čtete aspoň ty tiskové zprávy??

Nezlobte se na mne, ale kromě výše uvedených nepřesností zbytek první kapitoly článku obsahuje vyložené blbosti korunované bláboly o nějakých telefonech kupovaných či snad dokonce nabízených za nějakou výhodnou cenu. Ať si každý zajde do značkové prodejny tohoto operátora.

"Změna názvu proběhla téměř „na jedničku,“ neboť T-Mobile změnil kromě loga na prodejnách a firemních dokumentech také název operátora na displejích mobilních telefonů, což byl první krok k tomu, aby lidé pomalu ale jistě začali zapomínat na starý Paegas. Spolu s názvem operátora se ale také poměrně chytře změnil název portálu Paegas Click, a to na T-zones. Právě Click měl totiž vybudované velmi špatné renomé spojené se zásadními chybami při jeho spouštění. T-zones ale byl jakoby „nový“ portál, který s Clickem neměl nic společného, a tak se na původní neúspěchy Clicku mohlo začít rychle zapomínat."

Člověče, snažte se si zachránit zbytky nějaké soudnosti....

"Poměrně vydařená reklamní kampaň Melouny se valí"

Ne, Vy si prostě děláte srandu.

"Největší rána však přišla spolu se zpoplatněním SMS brány a přesměrování e-mailů na mobilní telefon. Zatímco druhou změnu by ještě množí přetrpěli, tak první byla pro mnohé poměrně citelným zásahem do jejich dosavadního způsobu využívání SMS jako takových. Prakticky okamžitě se začal organizovat bojkot, ze kterého se postupem času vytvořila akce několika málo slušných lidí, ochotných diskutovat s T-Mobilem doufaje, že T-Mobile snad odvolá nebo zmírní plánované změny, doprovázených desítkami primitivů, kteří si kompenzovali komplex méněcennosti nadáváním operátorům infolinky a nadáváním a vyhrožováním zaměstnancům T-Mobilu, tiskového mluvčího nevyjímaje."

A dál to už nečtu, nezlobte se. Vy jste si ani nevšiml, o čem se posledního čtvrt roku diskutovalo, takže to nemá cenu.

Na http://tmo.webpark.cz neustále vychytáváme chyby počínaje drobnostmi typu nedostupnost SMS brány až po vyložené průšvihy - pro příklad jedno z novějších zjištění, že definice filtrů, které si zadáte v MobilePageru, obdrží každý Váš odesilatel, jehož email se nepřeposlal na Váš mobil, tj. na Váš MobilePager. Je toho víc, nefunkčnost filtrů v MobileBoxu Easy, záhadná hlášení bývalých uživatelů placeného MobileBoxu atd. T-Mobile Czech Republic a.s., jak bude znít oficiální název firmy v případě soudního schválení od 1.5.2003, neustále dodává dostatek materiálu, kterým stránky http://tmo.webpark.cz můžeme aktualizovat prakticky denně. Fungují jako takový zákaznický magazín T-Mobile. Konec reklamy.

Poraďte mi laskavě někdo, kde je nějaká analýza přechodu Paegase na T-Mobile z ohledu, jak na tom vydělal konečný uživatel. Prosím odkaz. Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  22. 04. 2003 13:57

RadioMobil, a. s., se přejmenoval na T-Mobile Česká republika, a. s., tak nevím, o co Vám jde? (zdroj: bývalý RadioMobil, a. s.), viz zde.

Ad vlastníci (cituji www.t-mobile.cz):

Akcionáři společnosti RadioMobil

39,2 % České radiokomunikace, a.s.
60,8 % CMobil B.V.

Mezinárodní konzorcium CMobil se sídlem v Nizozemí kontroluje:

  • T-Mobile International (92,136%)
  • STET mobile holdings N.V. (7,164%)
  • PVT a.s. (0,7%)

  • Ad změna názvu - nějaký věcný argument by nebyl?

    Ad Melouny - to, že se Váš názor neshoduje s mým rozhodně nemusí znamenat, že já si dělám srandu a Vy jste letadlo...

    Osobní PR si děláte poměrně hezky, ale mám takový dojem, že ne zrovna nejvhodnějším způsobem. Je sice pěkné, že si myslíte, že máte patent na rozum a že svým finančně analytickým a diskuterským umem jste mistrně smetl celý obsah mého článku ze stolu, ale musím Vás ubezpečit, že to je pouze Váš pohled na věc a nikoliv můj. Pokud byste chtěl někdy diskutovat na úrovni, tak nejsem rozhodně proti. Na to je ale potřeba mít nějaké věcné argumenty a trochu slušnosti.

    Příště si tedy laskavě nejdřív zjistěte fakta a pak přijďte někoho poučovat...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    viktor99  |  22. 04. 2003 19:17

    Nehodlam (a ani na to nemam cas) zde reagovat na vse, co zde bylo uvedeno.

    V te zmene jmena vsak musim dat Romanovi za pravdu. Vzdyt i v oficialnich informacich primo od T-M se pise:

    Společnost RadioMobil a.s. podala u Městského soudu v Praze návrh, aby ke dni 1.5.2003 byla do obchodního rejstříku vedeného tímto soudem zapsána změna obchodní firmy společnosti z dosud užívaného názvu „RadioMobil a.s.“ na nově zapisovaný „T-Mobile Czech Republic a.s.“.

    Z toho se mi jevi jako naprosto jasne, ze minimalne do 30.4. je to stale Radiomobil. A od 1.5. T-Mobile Czech republic - tedy pokud to zmineny soud schvali...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Martin Zikmund  |  22. 04. 2003 21:39

    T-Mobile tuto změnu oznámil již počátkem měsíce. Ten článek na MobilManii bude ještě pár let, ale RadioMobil bude RadioMobilem de iure už jen pár dní. O tom to ale zrovna nebylo...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    viktor99  |  22. 04. 2003 23:10

    Na webu jsou "par let" snad vsechny clanky, ne? A schvalne - kolik ctenaru si je precte v prvnich 10-ti dnech a kolik v nasledujicich "par letech"? Je klidne mozne, ze v te prvni variante jich bude vice...

    V kazdem pripade nelze preci psat clanky o tom co teprve bude v pritomnem case. Ctenare to mate (opet ta prvni skupina) a moc profesoinalni mi to neprijde...

    Extrem: Jiz se tesim na to, jak si zitra poctu, ze Sony Ericsson T610 je jiz na trhu. Co na tom, ze se tak stane az za par mesicu. Pak tady preci clanek bude "jeste par let"...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Martin Zikmund  |  23. 04. 2003 16:54

    S tím telefonem je to skutečně extrém, u přejmenování společnosti jde trochu o něco jiného. Uvedu příklad - když před rokem Paegas oznámil, že v červnu se změní na T-Mobile, také jsme od března začali psát T-Mobile, i když síť se jmenovala stále Paegas. Nikomu to tehdy ale nevadilo...

    Když ale teď o pár dní dříve napíšeme, místo RadioMobil T-Mobile, tak to problém je, i když situace je v podstatě stejná jako v předchozím případě. Trochu divné, ne?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Tonda  |  21. 04. 2003 09:18

    Me uz je cely T-MOBILE ukradeny. Presel jsem na OSKARA a jsem velmi spokojeny s jeho sluzbami. I nasi zakaznici si rychle zvykli na nova telefonni cisla a zadne problemy jsme nezaznamenali. Tak at si zdrazuji (hrabou) v T-MOBILE klidne dal.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Johan  |  20. 04. 2003 12:51

    Mam dotaz ohledne sluzby GPRS. Chtel bych si poridit tarif GPRS NONSTOP DATA, ale pouzivam OSKARA. Nevite nekdo jestli prijde s necim podobnym, abych nemusel prechazet k eurotelu? Diky moc.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Grrr  |  20. 04. 2003 18:44

    Nevime... a to nemuzete mit dve SIMky?  

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Paul  |  21. 04. 2003 00:05

    mno, na Oskarlince mi bylo zděleno, že je "možné očekávat" nějaké změny v GPRS tarifech.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Peťánek  |  21. 04. 2003 15:29

    U Oskara můžeme očekávat tat trochu velký třesk, neboť pčijdou nškteré změny v GPRS tarifech a zřejmě i přibudou nové

    A bude spuštěna u Oskara dlouho očekávaná služba MMS!!!

    Chcete termín MMS? Tady je: 4. 8. 2003

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    radim  |  22. 04. 2003 11:12

    A bude spuštěna u Oskara dlouho očekávaná služba MMS!!!  Kým očekávaná???

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Peťánek  |  22. 04. 2003 11:56

    Kým očekávaná?

    No například zákazníky Oskara, kteří jen kvůli MMS nechtějí přecházet ke konkurenci

    A zřejmě bude očekávaná i zákazníky ostatních operátorů. Cena MMS u Oskara má být "velmi konkurenční", hovoří se o 5,-Kč/MMS, což může mít pozitivní vliv na ceny multimediálních služeb ET a TMO.

    Nebo Vám spuštění MMS v síti Oskar nějak zásadně vadí?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    radim  |  22. 04. 2003 14:23

    Rozhodně mi nevadí, ale nezdá se mi, že by na ni toužebně čekalo nějaké významné procento zákazníků (spíš desetiny procenta).

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Peťánek  |  22. 04. 2003 15:48

    Zkuste si projít pár diskusí zde na mobilmanii a dost často narazíte na otázky ohledně spuštění MMS u Oskara.

    A jestli na MMSky čeká polovina všech zákazníků, nebo jen pár desetin, je snad jedno, ne? To přeci není důvod, aby to Oskar nespouštěl, ne? Nějak Vaše příspěvky nechápu.

    Je snad vždy lepší, když služeb u operátorů přibývá, než když stagnují, či ubývají, nebo nemám pravdu?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    ETman  |  23. 04. 2003 09:54

    Wow, to je vic jak rok za "zbytkem sveta"! To jsou ale "inovatori", ze?  Jinak pro ichtyly, co rvou, ze je to na nic. Ja to taky nepouzivam (i kdyz zrejme hlavne proto, ze mam kolem sebe same nemohouci oskarity ci neadekvatni founy), jenze tady jde o pravo svobodne volby...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jan  |  21. 04. 2003 20:36

    Ja bych neváhal, Oskar zrovna minulý měsíc zavedl blokování portů pro přístup na WAP prostředníctvím APN internet. S takovým přístupem jsou od GPRS paušálu vzdálení několik světelných let. Kromě toho karta na které běží GPRS je v dnešních telefonech jenom omezeně použitelná pro hovory.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    johny_x  |  19. 04. 2003 23:27

    NO jasně že to byla velká změna......jenže.......tu euforii co se nám T-Mobile svým velkým poevropštěním snažil vnutit postupem doby vystřídalo trapné vystřízlivění...........D.Telecom si z nás chtěl udělat asi srandu...     jakožto dlouholetý spokojený zákazník Radiomobilu jsem si říkal ,no snad to nebude o moc horší než s Paegaskem....ale....po půl roce a slavném zrušení SMS brány ,nefunkčním T-Zones a arogantním přístupem T-Mobilu jsem musel změnit operátora................

                      tak alespoň takový byl můj pocit ze "změny jména..."

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    hermik  |  19. 04. 2003 22:43

    Me ted prisla znicehonic zlata karta Bonus klubu, pry jako dik za to, ze jsem se registroval. Jenze ja se registroval uz pred par lety :) Asi se boji, abychom jim neutekli, tak si nas zacinaji predchazet.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Dave 12  |  19. 04. 2003 18:49

    Jak Vas tady vsechny ctu, mam pocit, ze nikdo ani nevite, ze TMO za minuly rok vykazal nejvetsi narust aktivaci. Ani ET jich nemel tolik jako TMO. Jak je tedy mozne, ze pokud udelal tolik chyb, presto provedl vice aktivaci nez ET? To je divne, ne? Ze by nejaky dalsi podvod?

    Nejvic me pobavil ten pisalek, co psal ty plusy a velke minusy. On za to nemuze, ale je to asi jen rejpal. Pokud by se na to nekdo podival vice z glob. hled., asi by si uvedomil, ze tech zmen, ktere ho staly nejake penize, je pramalo. Bohuzel, nejvic ho asi stve, ze uz mu nekdo neda nic zadarmo (SMS z NETu). Ja bych chtel videt jeho, kdybych k nemu prisel a kazdy mesic bych po nem chtel napr. 1000Kc za nic. A trvalo by to treba 4-5 let. Asi by se mu to nelibilo. Ja vim, ze kazdy zase namitne neco ve smyslu :"kolik jim uz zaplatil penez" a tak, ale stale jsou to penize za poskytnute sluzby. Pokud mel nekdo pocit, ze je to drahe mohl klidne prejit jinam. Kazdy ma svobodnou volbu se rozhodnout. Chce to ale umet pocitat.

    Jen abych uspokojil ostatni. Pouzivam vsechny tri operatory a mam vsechny tri Pre-Paid karty. Z toho vim, ze pro mne je nejvyhodnejsi TMO.

    PS: Nechci, aby se to ted zvrhlo v nejakou debatu na tema, kdo je lepsi. Jak uz jsem napsal, kazdy se muze rozhodnout.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dejvidek  |  19. 04. 2003 19:57

    2Dave 12: Spousta kotrmelců se tehdy ještě Radiomobilu "povedlo" ke konci roku, melouny,sms,změny cen tak jak to chtějí zákazníci....

    dejv

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Pluton  |  19. 04. 2003 20:05

    Mnojo cece, to je pekny ze presne vis kdo je rejpal, pisalek, co vsechno nevime, co koho nejvic stve, za co kdo nemuze, jak te kdo pobavil, atd, ale kdyby jsi si nejdriv clanek radne precetl a az pak zacal presentovat svuj radikalni nazor, mozna by ti neunikla vcelku podstatna veta 'První opravdovou chybu ale zaznamenal rychle „rostoucí“ T-Mobile před Vánocemi.' - v jejimz svetle je drtiva vetsina tveho projevu na hlavu postavena...

    Vyjimkou je snad jenom ten priklad s tisicikorunou na pet let, ten neni pouze na hlavu postavenej, ten je absolutnim nesmyslem

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr K.  |  19. 04. 2003 22:04

    Jak Vas tady vsechny ctu, mam pocit, ze nikdo ani nevite, ze TMO za minuly rok vykazal nejvetsi narust aktivaci.  No to je sice pravda ale trochu Vám uniklo, že všechna kritizovaná opatření přišla až na přelomu loňského/letošního roku. Takže Vaše poznámka bude mít cenu až v případě výsledků letošního roku, pokud ovšem budou také tak optimistické. Sám jsem zvědav jaké ty statistiky za r.2003 budou, ovšem na to si musíme ještě rok počkat.

    Nejvic me pobavil ten pisalek, co psal ty plusy a velke minusy.   Pokud myslíte příspěvek Luboše, nevím co je na něm k pobavení. Zkuste jeho jednotlivé body znovu přečíst a hlavně vyvrátit. Já tedy jako dlouholetý zákazník PG a následně TMO jsem opravdu čekal po těch jeho reklamách kde nás přesvědčoval o výhodách začlenění do globální skupiny T-Mobile, že dojde k lepším změnám hlavně u cen roamingu a to logicky zejména v rámci sítě T-Mobile. Bohužel ale tarif World Glass je fakt výsměchem (dražší než normální roaming), no a když si porovnáte běžné roamingové ceny jednotlivých operátorů tak zjistíte že v mnoha případech voláte v roamingových sítích T-Mobile s telefonem T-Mobile.CZ dráž než s telefonem EurotelCZ případně Oskarem.

    Takže ačkoliv jsem stále zákazníkem TMO a tento operátor i nadále prozatím zůstal pro mne výhodný, s jednotlivými body v příspěvku Luboše vcelku souhlasím. Nevzpomínám si totiž na žádné zvláštní plus (až na drobné vyjímky), které by mě změna na T-Mobile jako zákazníkovi přinesla. Naopak pro mne přinesla především dva velké mínusy:

    1) díky úpravám (výrazné zdražení SMS) v letošním roce mě pěkně zamíchal s Partnerskými kartami, kdy bylo nutné dvě z nich převést na samostatné paušály HIT. Cena sice stále přijatelná, ale přeci jen dražší než dřív.

    2) musel jsem zrušit přeposílání e-mailu protože platit i za SPAM by mohl jenom sebevrah. Filtry jak jsou udělané v T-Zones nic neřeší a bezplatná notifikace je k ničemu když neobsahuje ani odesílatele, což by mě úplně stačilo.

    Bohuzel, nejvic ho asi stve, ze uz mu nekdo neda nic zadarmo (SMS z NETu).  Pokud vím tak to byl pouze jeden z mnoha bodů které Luboš popsal. Nejde ovšem o to že by někdo chtěl něco neustále zdarma, článek je o tom co nám zákazníkům vlastně změna PG na TMO kladného (nebo záporného) přinesla. A jsou to bohužel zatím většinou mínusy. Jinak mě osobně je zrušení nějaké free brány úplně jedno, stejně jsem jí nepoužíval jelikož jsem na to neměl nervy. Radši jsem to naťukal na telefonu nebo poslal placeně z t-zones kde to bylo funkční na 100%.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Fido  |  19. 04. 2003 23:37

    No co se tyce poctu aktivaci tak letos asi brutalne vyhraje ET. Kdyz jsem zhruba pred tydnem byl aktivovat data nonstop byla tam poradna fronta a jedna nova aktivace za druhou.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    @ndre  |  21. 04. 2003 10:38

    jakej je rozdil mezi EUROTEL GO a T-MOBILE TWIST, kdyz rikate, ze je pro vas TMO nejlevnejsi a nejlepsi?

    alespon nejakej rozdil, treba v cene?? Ted me teda vazne zadnej nenapada

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    echo  |  22. 04. 2003 16:19

    Kdyz mi ten samy clovek da za ten mesic 20000,- Kc tak mu tech 1000,- rad dam. Aby u me zustal.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Pluton  |  19. 04. 2003 13:51

    No, ja mam pocit ze s tou tlustou carou se to TMobilu opravdu povedlo. Spousty lidi vnimaji Paegase jako skvelyho operatora a TMobile jako hrocha pred kterym je nejlepsi utyct...

    Co je podle myho nazoru pro TM nejhorsi - konkurencni vyhody. Pagas jich mel hned nekolik - byl dlouhodobe levnej, mel styl prijatelny pro mlady lidi, mel sadu bezkonkurencnich sluzeb, byl bran jako nejinovativnejsi, jako flexibilni... zkratka fura duvodu pro ktery se vyplatilo si ho vybrat. Ze zasadnich nevyhod vim snad jenom o zmrsenym Clicku. Proti tomu TM vsechny tyhle vyhody pohrbil, a prinesl jedinou kterou se snazi nalit lidem do hlavy -- prislusnost ke globalni skupine. Prusvih je v tom ze se tahle vyhoda jednak projevuje jako vyhoda snad jenom v reklamach a druhak v tom ze tahle prislusnost je vetsine zakazniku co zustai od Paegase, dost ukradena.
    Takze zatimco Oskar se muze spolehlive oprit o to ze je nelevnejsi, nejvyhodnejsi, nejferovejsi, atd, ET o to ze je nejkvalitnejsi, nejsilnejsi, nejspolehlivejsi,... TM sem lifruje Agassiho a doufa ze to cesky lid oslovi. Hajekovo oblibena replika 'podle naseho nazoru stale TMo nabizi nejlepsi pomer kvalita/cena' je spis usmevna.

    Myslim ze tahle skladba konkurencnich ne/vyhod je to co je na TMo nejtragicteji... potahne ho to dolu dokud neprijde taky s necim v cem by mohl byt nejlepsi. Necekam ze by se mu to ale mohlo podarit v dalsim ctvrtleti, skody se napravuji hur nez se delaji. Takze narozdil od autora clanku jsem v kratkodobych vyhledech znacne pesimistictejsi. V dlouhodobych se uvidi. Zalezi to na TMo. Ale nejlepsi by asi bylo udelat dalsi tlusou caru. Ta posledni opravdu pusobi dojmem predelu mezi koncicim dobrym a zacinajicim spatnym..

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    rentgen  |  19. 04. 2003 13:27

    TMO nebude mit od 5.5. zadne GPRS NONSTOP tarify. Bude nekolik GPRS tarifu (tusim, ze 5) a kazdy za nejakou cenu urcity pocet MB na NET a podle ceny tarifu pak dalsi cena za kB...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  19. 04. 2003 13:58

    Ano, to T-Mobile na tiskovce přiznal, že nebude žádný neomezený tarif. Pokud ale víte něco víc, budu rád, když se mi ozvete na moji e-mailovou adresu.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Grrr  |  19. 04. 2003 14:27

    jedna z dalsich vyhod globalni skupiy TM... pan Hajek nam to urcite vysvetli, ze maji porad nejlepsi pomer vykon/cena...  

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Martin Zikmund  |  20. 04. 2003 11:02

    No, ono třeba takový Tarif 400 HIT je pro hodně volající uživatele (tuším nad 700 minut měsíčně) pořád bezkonkurenčně nejlevnější na trhu, tam nemusí pan Hájek nic říkat, to si každý může ověřit v Tarifikátoru...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    1911A1 .45 ACP  |  20. 04. 2003 14:48

    Ale fuj, takhle se rouhat proti bohu Oskarkovi

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Z  |  21. 04. 2003 02:11

    Oskar je buh do 600 min/mes, nad je buh TM.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jiří Porkát  |  19. 04. 2003 11:28

    Vcelku jsem se pobavil, když jsem se dočetl jak Paegas zvládl změnu loga na prodejnách i displejích MT. Ze začátku jsem čekal kdy to proběhne. Nyní už nečekám a Paegas mám na displeji stále. Používám Erika T39, který byl v seznamu MT, na kterých proběhne změna automaticky. Ne, že bych o změnu tolik stál, ale je to taková ukázka, jak všechmno proběhlo bez problémů.

    Přeji pěkný den - Jirka

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Z  |  19. 04. 2003 14:13

    Ja su rad, ze v mym okoli sviti vic Paegasu nez T-Mobilu. A Paegas sviti na displeji i kamosovi, kterej si kupoval telefon (Siemens M35) loni v listopadu prave od TM.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    czwex  |  20. 04. 2003 10:34

    Nápis Paegas CZ se objevil i na mé N3650, ačkoli v seznamu nalezených sítí je správně T-Mobile CZ. Je to tím, že si název operátora načetla ze SIM karty. A moje SIM je natolik stará že neumožňuje změnu tohoto názvu pomocí servisní SMS, jako novějši. Toť celý problém.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Z  |  20. 04. 2003 12:11

    Aby bylo jasno - on si v listopadu kupoval od TM novy telefon s novou SIM a sviti mu tam Paegas.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Z  |  19. 04. 2003 11:11

    V clanku je napsano, ze vice lidem vadilo zruseni gratis SMS brany nez preposilani mailu. To ale neni (aspon v mem okoli pravda)! Napr. webSMS mi za 2 a pul mesice prisla na OS jedna, preposlany mail tam mam min. 2x za 3 dny - spis casteji. A ani za pausal to nenabidl, tak se odrizl od (byt minimalnich) zisku od jednoho zakaznika...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Lubos  |  19. 04. 2003 11:05

    Jeste k hodnoceni celeho clanku - opravdu dobre napsan.

    ¨No a to T-zones je opravdu jeste horsi nez Paegas click- co bude dal ??  Dalsi tlusta cara??  a nastupce T-zones ( ze by ejč plejgraund   H-playground   - Hájkovo hriste     )

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    wang  |  22. 04. 2003 10:12

    a to jako proc je horsi t-zones nez click? asi to neumis ovladat vid Lubosi?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    kubisek  |  22. 04. 2003 10:33

    t-zones je stejnej šmejd jako click, protože je to jenom překabátěnej click

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Karel  |  19. 04. 2003 10:59

    At si tedka TM snazi "usmirit" Twisty jak chce, jeho vsechny jeho aktivity na konci roku mne donutily zmenit operatora. Mych 3500 Kc rocne je pro nej asi kapka v mori, ale Oskarovi se jiste budou hodit.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    eF  |  19. 04. 2003 15:50

    Uprimne, sem tam se da pozorovat trend a snaha zbavit se mnozstvi nejistejch predplacenkaru a mit vic jistejch tarifnich. Dela se to formou nejakyho zneprijemnovani neceho, napriklad zvysenim minimalni sumy na dobiti. Schvalne - kdy a kdo prvni zavede minimalni dobijeci kredit cca 1000Kc?
    Totiz - imho je sice hezky mit miliony lidi, ale pro planovani je potreba mit jistej prehled o tom kolik ty miliony lidi budou realne platit... no pech :)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Lubos  |  19. 04. 2003 10:58

    Zmeny od T -mobilu tak jak se dotkly mne

    1) Zmena nazvu na T-mobil a vyslovovani - tymoubajl  - proc kdyz jsme v cesku? Rikame snad jurotyl? Jsou sice zancky kde se to vyslovuje anglicky napr JVC , protoze jevece se hur vyslovuje nez dzejvisi - nekdo tomu sice rika porad dzivisi         Hodnocení - spíš minus

    2) Zbytecne vydaje na reklamu (tenistu)   Hodnoceni : minus

    3) World class roaming -  do zemi kam jezdim - vzdy drazssi nez standardni roaming           Hodnoceni : minus

     

    4) Roaming. partneri  T-mobil. - pri pouzivani zahranicniho operatora T-mobil , v zemich kam jezdim - vzdy drazssi nez ostatni ( hovory i SMS - nekde dokonce o 4 Kč na SMS)    Hodnoceni: minus

     

    5) V nejblizssi dobe zpoplatneni prichozich e.mailu na mobil  ( rarita pouze globalni spolecnosti T-mobil i kdyz jen v nekterych zemich - CR, Nemecko a Anglie)  Hodnoceni : velke minus

    6) Zruseni volne SMS brany  ( je to sice i ostatnich opratoru, ale T -mobil ji ma nejdrastictejsi)  Hodnoceni : minus

    7)  Nemoznost pruzne reakce na narodni podminky- vzdy je nutne vyckat na pohyb celeho gigantu ( napr GPRS tarif s pausalem - neni  schopen pruzne zareagovat na konkurenci ( Eurotel)   Hodnoceni : minus

    8) Nutnost vyuzivat T-zones - z duvodu mobilni e-mailove adresy . T - zones nespolehlivy a trochu nezabezpeceny ( pri chybovych hlasenich se muzou dostat informace o Vasem nastaveni v T-zones tretim osobam - overeno na vlastni kuzi)   Hodnoceni : obrovske minus

    9) Neschopne technicke oddeleni : po 3 mesicich neni schopno odladit portal T-tones.( Zkuste si zadat 28 e.mailovych adres do filtru )   )  Hodnoceni : dost velke minuis

    10) Neschopne marketingove oddeleni a mluvci Hajek ( mlzic a lhar) ( akce Melouny se vali , propagace zpolatneni e-mailu a zruseni SMS brany - naprosta nepripravenost)   Hodnoceni : giganticke minus

    11) Registr zmeskanych hovoru : dobry napad a funkcni sluzba : velke plus

     

    Takze 10 x -  proti 1 x +  je dost mizerne skore. Alespon u mne . Jestli to nekdo vidi jinak at napise.

    Zkratka podle mne by Radiomobil udelal lip kdyby do zadne globalni spolecnosti nelezl a Paegas zustal Paegasem. Vzdyt je to poskytovatel sluzeb predevsim pro lidi z CR, takze proc nejaky zviditelnovani pred svetem ???

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petrolin  |  19. 04. 2003 14:40

    I ten registr zmeškaných má svá mínus. Bez něho telefon zvoní asi 2 minuty než se to přeruší, s registrem jen asi půl minuty. To je málo, mnohokrát jsem takto nestihl zvednout telefon (zaslechnout - zvoní nejdřív potichu, vylovit z kapsy, najít, ...) až jsem celý registr zase deaktivoval. Myslím že je to technická chyba T-Mobile, ale už asi před dvěma měsíci se zde na diskusi objevilo, že je jejich technické odd. prostřednictvím infolinky informováno. No, zatím se nic neděje. Nebo je to schválně, ušetřit volná pásma i za cenu omezení doby vyzvánění. To ale pak člověk začíná pochybovat o soudnosti svého operátora...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    čtenář  |  20. 04. 2003 23:23

    A co SMS poslané z té jejich slavné brány? Doručenka u odeslané SMS jako odpověď na SMS, která je uložena na SIM, tu původní textovku vymaže. Na infolince tvrdí, že je to způsobeno starým firmwarem. Jenže, proč to neudělá při odpovědi poslané přímo z mobilu? Podle mě je to jejich chyba a nechtějí to přiznat. Je to bordel.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Inteligent  |  19. 04. 2003 10:53

    Oskar to jistí       

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Grrr  |  19. 04. 2003 10:28

    Pekny clanek, jenom lyncovat se nepise s mekkym i...  

    Ad t-zones - no myslim, ze v tomto pripade by asi byl vhodny cas na treti zmenu nazvu, protoze to je snad jeste horsi nez Click...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zdenek  |  19. 04. 2003 10:40

    Asi patřím mezi šťastlivce, kterým t-zones chodí bez problémů, i když nezainteresovaný člověk by s diskuzí musel nutně nabýt dojmu, že to není možné  !

    Bohužel těch hrubek i za y apod. je v článku povícero, ale to už je nejspíš taková mobilmaniová tradice, není-liž pravda

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Martin Zikmund  |  19. 04. 2003 11:19

    Za ten pravopis se omlouvám, už by to mělo být vše v pořádku.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Broža  |  19. 04. 2003 17:25

    Bohužel je to tím, že články ve většině případů vznikají v noci, kdy redaktor tak trochu usíná za klávesnicí. To nás ale samozřejmě neomlouvá a stydíme se každou chybu, kterou v článku necháme.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zdenek  |  19. 04. 2003 17:37

    Cením si toho, že až si přečtete článek i ohlasy pod ním ve dne , většinou všechny ty blbé chyby zmizí, a takoví rýpalové jako já můžou pak v klidu diskutovat k tématu, a né se rýpat v detailech. ( teda většinou zase jenom do dalšího nočního článku  )

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    radim  |  22. 04. 2003 08:19

    A to už pak ani nezbydou 2 minuty na ospelování ve wordu? Ten většinu takových hrubek najde.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    zakaznik  |  19. 04. 2003 10:18

    Moc pěkný článek, který vše vtipně analyzuje bez emocí. Blahopřeji, jen houšť.

    Osobně jsem s datovými službami T-mobile spokojen, hlavně s GPRSpeed, nabídka Eurotelu však znamená poměrně velké pokušení.

    Doufám, že i když T-mobile nezavede paušál, alespoň výrazněji slevní ceny za objem přenesených dat.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Patafista  |  19. 04. 2003 09:17

    Změna značky mi nevadila, respektive přežiljsem ji celkem ve zdraví. Ovšem čekal jsem, že skutečně přijdou "ty" výhodné služby pro klienty. No nestalo se tak. Jsem moc rád, že si můžu poslat MMS, použít GPRS nebo využít super služeb t-zones. Uznávám, že jsou to služby vcelku dobré a v případě t-zones někdy dokonce i funkční (nenarážím na SMS bránu,můj problém je s využíváním e-mailu, celou dobu co ho používám (3 roky) mám s jeho obsluhou  problémy), ale jaksi nesplňují moje očekávání. Těšil jsem se na levnější volání a SMSky..... Nestalo se, přesto pořád doufám.

    V určité chvíli jsem se rozhodl pro doplnění portfolia svých operátorů o Oskara a aniž bych chtěl komukoliv dělat reklamu, nelituju toho. Výsledek je ten, že dnes můj účet u T-Mobilu každý měsíc klesá (ideálně se chci dostat jen na zaplacení paušálu) a Oskar má ode mě své jisté.

    Nemyslím si, že toto je definitivní. Moc se těším na dobu kdy T-Mobil ukáže tu proklamovanou výhodu nadnárodní společnosti a já coby zákazník budu moci využívat výhodných služeb (hovory, SMS) a kdy se nebude neustále zdokonalovat jen "přidružená výroba". Opravdu zatím nechci s mobilem fotit a brouzdat po netu.

    Hezký den všem a užijte si velikonoce )

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Z  |  19. 04. 2003 10:52

    Ja bych cekal jako nejvyraznejsi vyhodu "svetove site" ci "silne mezinarodni skupiny" podstatne levnejsi roaming v ramci vlastni skupiny. A ono ho*no.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jakub Šafanda  |  22. 04. 2003 09:11

    Nedávno jsem byl v Edinburghu ve Skotsku a přestože mi na letišti po přihlášení do sítě skupiny T-Mobile přišla i česky psaná SMS že můžu používat zkrácená čísla jako v ČR (privátní síť), nedovolal jsem se ani na infolinku přes 4644. Tak nevím, co to má za výhody. Já žádné ve světě nezaznamenal.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    networ  |  22. 04. 2003 13:29

    neni infolinka 4603?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Bronajzzz  |  22. 04. 2003 14:16

    4644 je infolinka pro nas, vyznamne zakazniky. 4603 je standardni infolinka pro vsechny ostatni. Vyhodou 4644 je zcela minimalni cekaci doba na operatora a absence slozite plechove huby. Nevyhodou naopak omezeni prac. doby - pozde vecer a v noci jste prepojeni na 4603.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    miki  |  19. 04. 2003 09:14

    Nějak jste zapomněli na podvod s 50tisící zákazníky, kteří měli dostat bonus, pokud si dobijí. To byl podle mne velký podvod viz ty diskuse ty, kdy T-Mobile odmítl zveřejnit datum ukončení akce a ony bonus dával zcela náhodně.

    Jinak co že se to u Twist standard zlevnilo v prosinci? Tuším že jediná cena, a to z 9.90 na 7.00 volání na pevnou ve špičce, které krásně kompenzuje zdražení z 5.00 na 7.00 mimo špičku. Vše ostatní se zdražilo.

    Jen tak dál T-Mobile. Jinak má nyní super akci: nevolej a když budeš mzi 20tis tak dostaneš bonus 50,-

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Bronajzzz  |  19. 04. 2003 09:06

    Clanek jest dobry, ale jeste musim uznat, ze se autor je i opravdu napadity, protoze dokaze popis liteho boje mezi operatory i poradne okorenit:

    "...a jako dlouhá a ostrá dýka do zad konkurence kódovaní CS-3 a CS-4 pro GPRS..."

    "...však mistrně využil situace a obrazně řečeno si vytáhl dýku ze zad, trochu ji přibrousil, a vrazil ji T-Mobilu do břicha..."

    "...a aby tím nožem v břiše T-Mobilu pořádně zakvedlal, tak představil paušál za neomezené GPRS připojení..."

    Uz jsem se dlouho u zadneho clanku Mobilmanie tak nezasmal. Jen tak dal. I do vaznych textu se da vnest trochu humoru.

    Jinak muj nazor je ten, ze ta rana v brise T-Mobile je mozna i vetsiho rozsahu, nez se zda, po uvedeni ET Data Nonstop uz totiz na nove uzasne TMO data tarify neni skoro nikdo zvedavy, stejne pujde jen o upravy stavajiciho stavu a rozdilne uctovani dat podle casovych pasem.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jirka 2  |  19. 04. 2003 09:45

    No jak si mi na srazu gsmwebu v Ostrave rekl, kolik "proGPRSujes" za mesic, tak pro tebe musi byt ET Data Nonstop celkem vyhodny. Ja jsem zvedavej jestli se TMO-CZ povede presvedcit sve nemecke bossy, ze musi zavest podobnou sluzbu, protoze jinak nebude v tehle oblasti konkurencne schopny. A pritom by stacil TMO DATA NONSTOP za 999....

    Jirka

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Bronajzzz  |  19. 04. 2003 11:42

    No jasne Jirko, pro mne je to primo spasa, ne jen vyhodne. Proc bych platil drahemu TMO prumerne 2500-3500 mesicne za GPRS ? Kdyz staci dat litr a mam toho jeste vic. A je mi celkem ukradeny, jestli tech 1000 dam ET, nebo treba OS, jde mi o efekt. Nicmene neunahlil jsem se a pockal do one zmatene tiskovky TMO, abych si potvrdil, ze nejsou schopni odpovedet a az teprve presel na ET. Mimochodem, ET udelal v podstate takovou malou revoluci, navic vubec necekanou. Nikdy by mne napriklad nenapadlo, ze budu nekdy chodit po lese, v kapse telefon, v druhe iPaqa, oboje propojeny pres BT a budu posloucham treba Radio 1 z Prahy pres internet... Nee, ze bych to delal denne, ale nedalo mi, abych to nevyzkousel... Jde to...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zdenek  |  19. 04. 2003 13:31

    O nepružnosti TMO píšu níže-prostě hrůza, jak jeho místní "vedení"-i kdyby chtělo!!!-nezmůže vůbec nic...

    PS: I ty jeden deviante, v lese poslouchat internetové rádio

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Dave 12  |  19. 04. 2003 18:24

    Opet dalsi chytrak, ktery vi vse dopredu. Copak uz je nekde na netu info o tom, co  TMO pripravuje nebo co vlastne spusti? Nevim, nevim, opravdu nevim. A jen pro info. Jakou rychloste se pripoji zak. ET pres GPRS k siti INET? Mam takovy pocit, ze pokud by nejakou podobnou sluzbu zaveld TMO (samozrejme pokud by byla cena srovnatelna), tak by asi spoustu lidicek vyuzivajicich ET DATA NonStop uvazovala o zmene, jelikoz u TMO by se pripojili skoro dvojnasobnou rychlosti.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  19. 04. 2003 19:09

    T-Mobile na tiskovce jasně řekl, že datový tarif v podobě, jak jej nabízí Eurotel (tj. neomezená data za paušál), nebude. A obávám se, že jakkoli výborné služby GPRSpeed a vyšší kódovací schémata nikdy nepřebijí výhodu možnosti připojení bez omezení. Jinak mám osobní zkušenost s datováním přes obě sítě a rozdíl není zase tak extrémní.

    Pokud má být datová nabídka T-Mobilu konkurenceschopná Eurotelu, očekával bych tarif, se kterým bych měsíčně za řádově stovky prodatovaných megabajtů zaplatil kolem tisíce korun (paušál plus poplatky). Pro méně náročné budou určitě existovat i nižší tarify, toto by ale mohla být špička, která by byla na úrovni Eurotel Data Nonstopu.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Martin Zikmund  |  19. 04. 2003 20:52

    No, upřímně, jasně to na té tiskovce nikdo z T-Mobilu neřekl...

    Jinak rozdíl v rychlostech rozhodně znát je. Problém je v tom, že ne každá BTS T-Mobilu umí CS-3 a CS-4. Ve velkých městech jej ale zvládají zpravidla všechny BTS. Má osobní zkušenost je, že v kombinaci se Samsungem SGH-V200 lze poměrně bez problémů dosáhnout krátkodobě (na pár minut) rychlostí od 60 kbps výše, což je o 10 kbps více než je technicky možné u Eurotelu... (průměr se pohybuje nad 40 kbps). Pokud ale k tomu ještě přičteme GPRSpeed Plus, pak je ale rozdíl (u surfování a stahování nekomprimovaných souborů) ještě citelnější!

    Problém je ale v tom, že přenosové rychlosti dosažitelné u GPRS se mění v podstatě místo od místa, neboť na rychlost má vliv mnoho faktorů jako např.: konfigurace dané BTS, konfigurace daného SGSN, kapacita a vytíženost linek mezi BTS a SGSN, počet volajících na dané BTS a v neposlední řadě také použitý telefon.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  19. 04. 2003 23:01

    Nestíhal jsem sice odpovědi na otázky novinářů psát slovo od slova, ale základ tam byl:

    Bude mezi tarify i očekávaný paušál?

    Každý zákazník má jinou představu, co je pro něj paušální tarif.

    Bude tarif jako má Eurotel nebo ne?

    Víme, jaké jsou potřeby našich zákazníků a v tomto smyslu přineseme nový tarif. Co se týká neomezeného množství, tak tento tarif nebude. Otázkou je, jestli uživatel potřebuje takový paušální tarif.

    Z další debaty s techniky také vzešel důvod, proč T-Mobile do paušálního tarifu asi nepůjde - jeden "stahovač" by mohl zablokovat ostatní zájemce na kanálu.

    Uznávám, že když budeme srovnávat kilobity za sekundu, určitě najdeme rozdíl a zejména GPRSpeed je výborná služba. Jenže projeví se opravdu výrazně v celkovém dojmu z rychlosti práce? Myslím, že při běžné práci na internetu nepoznám, jestli se stránka stahuje dvacet sekund nebo pětadvacet. A když se k tomu přidají aspekty, které zmiňuješ v předchozím odstavci, vyjde to už potom téměř nastejno. Kdybych si zkrátka jako uživatel měl vybrat, neomezená možnost připojení by pro mě byla důležitější.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Martin Zikmund  |  19. 04. 2003 23:14

    Jasně, že je flat tarif lepší než počítaná data, to je bez diskuse....

    Rozdíl v rychlosti je ale opravdu znát. Kromě toho taková stránka www.msn.cz se načítá cca. 4 - 5 sekund  Nejlépe jsou na tom šťastlivci žijící tak okolo 10 metrů v přímé viditelnosti od BTS. Tam je pak CS-4 již poměrně reálné (ne, že bych se na CS-4 občas také nedostal, ale 9 pater paneláku mezi MS a BTS je poměrně nepříjemný problém, který znamená, že CS-4 je spíše výjimkou).

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Z  |  20. 04. 2003 01:04

    Tak to mate dobry, me se pri prumerne rychlosti 15 kB/s v Opere ("the fastest browser on earth") nacetla za 8 s. Mozna vam to nacitalo nejakou orezanou verzi anebo pomohla ta komprimace obrazku.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Martin Zikmund  |  20. 04. 2003 11:01

    Já jsem použil IE 6.0 )+ několik desítek záplat ) a GPRSpeed Plus s plnou kvalitou obrázků + SGH-V200 a můžu Vám slíbit, že to nebyla "ořezaná" verze a že to je průměrná rychlost načítání této stránky. Kdyby nebyl ping okolo 900 ms, tak je to ještě rychlejší...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Z  |  20. 04. 2003 12:05

    To GPRSpeed plus ma potom pri neteni opravdu velky vyznam, kdyz s max. 80 kbps mate lepsi realnou rychlost nez ja se stalymi 128 kbps...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Martin Zikmund  |  20. 04. 2003 17:45

    To mi tvrdí kamarád se 128 kbps bezdrátem taky  Problém je ale v tom, že ne každou stránku se podaří načíst tak rychle, nicméně tam, kde je více textu a hodně "omáčky" (typicky stránky Microsoftu) se komprese může poměrně uplatnit. Nejmarkantnější je samozřejmě rozdíl při stahování nekomprimovaných souborů (například DOC) obsahujících nepříliš dobře zkomprimované obrázky...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    vrabcak  |  23. 04. 2003 16:37

    Neni to slavne GPRS speed jenom obycejna kompresni proxy? Ta jde pouzit u vsech operatoru, jen se musi vedet jak. A vzhledem k tomu, ze GPRS speed plus je pouzitelny jen v MS Windows, je pro vetsinu PDA a firemni pripojeni k nicemu.
    Rozdne bych uvital, kdyby se nekdo podival na GPRS speed z technologicke stranky a neco o tom napsal.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Martin Zikmund  |  23. 04. 2003 17:02

    Ale o tom už jsme dávno psali...  Každopádně podrobný technický popis toho, jak GPRSpeed funguje si asi jen tak někde nepřečtete. T-Mobile totiž rozhodně nebude mít chuť dělit se o svoji práci s ostatními operátory jen tak zadarmo...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    gecco  |  22. 04. 2003 15:35

    Nejlépe jsou na tom šťastlivci žijící tak okolo 10 metrů v přímé viditelnosti od BTS

    ... a ze jich je ...

       

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Smrtihlaf  |  19. 04. 2003 09:00

    Hlavni problem Paegasu po zacleneni do obrovskeho neohrabaneho kolosu nadnarodni skupiny vidim v jeho neschopnosti pruzne reagovat na aktualni situaci. Nebo si myslite, ze pred nekolika lety by byl jeho postoj, na neco takoveho jako je nyni GPRS za pausal od ET, takovy jako ted? Vsichni netrpelive cekali nekolik dnu na tisvkovku, jak zareaguje a proste nebyl schopny. Skupina ho brzdi.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zdenek  |  19. 04. 2003 10:35

    Přesně, už sem to tu kdysi v nějaké diskuzi o GPRS paušálu psal: globalizace nemá vlastně žádné výhody, jen samé nevýhody, přičemž nejhorší je v tvrdé konkurenci nepružnost: management firmy je v rámci republiky ( či "regionu" , jak trefně pojmenovali dožívající samostatné státy globalizátoři ) vpodstatě nesvéprávný a o ničem důležitém nerozhoduje. Jelikož však hlavní vedení sídlí obvykle kdesi na druhém konci světa, je poněkud odtrženo od dění v regionu, nemůže vlastně objektivně vzato taky činit žádná rozhodnutí, reagující vhodně na vývoj v daném místě. Proto se pak frma jeví zvenčí nějak "divně", nikdo ji jakoby "nevede" a směřuje odnikud nikam bez jasně definovaných cílů, ba začíná jednat zpátečnicky a chovat se úplně nepružně - poslední výstřelky českého T-Mobilu budiž odstrašujícím příkladem...

    Proto je otázkou, jak vůbec celý tento experiment se světovou skupinou T-Mobile dopadne, pokud se podobně nepružně chovají dcery TMO i v jiných zemích, asi skupinu bez razantních změn strategie nic dobrého nečeká  !

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Dave 12  |  19. 04. 2003 18:01

    Ja stale nedokazu pochopit, proc si vsichni mysli, ze pokud nejaky opaerator udela nejakou novinku (NET za pausal u ET), ze by i osatatni meli okamzite udelat to same. Jen proto, ze to ma ten druhy, to musim mit take? Nebudte jak mal?. Ostatne vyuzivam sluzeb TMO a jsem stale spokojeny. Mam naproste pochopeni pro vsechny ostatni, kazdy si muze vybrat sveho operatora dle sveho rozhodnuti. Je sice pravda, ze mene chapu ty nesmyslne debaty o tom, kdo je lepsi, ale budis. Jsme jen lidi. A to ze je TMO CZ brzden skupinou TMO Int. asi nebude tak pravda. Jsou jen nepodlozene domenky (kachny).

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Barbar  |  19. 04. 2003 07:28

    Já jsem měl Paegas několik let a musím říct, že s jeho službami jsem byl 100% spokojen (dokonce mi jednou při chybě BTS při které jsem přišel o cca 100Kč po mé e-mailové stížnosti tyto peníze přičetli zpět ke kreditu!!)

    Jenomže jak přišlo to zdražení a o hovorů se to zdražilo i o víc než o 10h (třeba T-Mobile >> T-Mobile se před zdražením platilo ve slabém pásmu 2,80Kč a po zdražení 3Kč!! ostatní si nepamatuji), no a pak hlasová schránka za 2Kč/min to je teda síla... a když jsem se ještě dozvěděl o SMS, tak jsem vyslovil "pod vousy" pár silně vulgárních slov na adresu T-Mobilu a podíval jsem se na ceny ostatních operátorů.... a vybral si Oskar, protože:

    SMS z netu nejsou omezené, hovor Oskar >> Oskar stojí 3,15 po celý den (T-Mobile 3Kč ve slabém pásmu a v silném tuším 2x tolik!!), hovor do jiné sítě po celý den 6,30Kč (T-Mobile to má za 7Kč), SMS z mobilu 2,10Kč (T-Mobile má 3Kč), SMS z internetu v pohodě (T-Mobile po registraci 3Kč a dají mi 20 volných měsíčně "óóóó´taková štědrost!!" - nemohl jsem si odpustit trochu sarkasmu!), hlasová schránka zdarma (T-Mobile: 2Kč/min)

    Navíc u Oskaru je SIM karta zdarma (stojí 400Kč a je přednabitá na 400Kč), takže přechod byl pro mě k Oskarovi velmi snadný... (a i příjemný, když jsem si ubjedomil, že za to nemusím nic platit navíc!!)

    Navíc Oskar zavedl pro paušální telefony výhodné terafy... za 250Kč je 50 volných minut na jakoukoli síť a o víkendech a svátcích (už od pátku od večera až do pondělního rána!!) je volání z tokové tarifu na jiný Oskar (i kartový) 100% zdarma a už od první minuty...!! čehož využívám dost silně a je dobrý si s někým zadarmo pokecat třeba 3 hodiny!! To se může celej slavnej T-Mobile s minutou za 1Kč schovat!!

    Takže SIMku T-Mobile jsem dal do šuplíku a vytahovat ji v dohledné době nehodlám... (samozřejmě ani dobíjet o což T-Mobilu asi jde nejvíc, zhe...)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marian Matys, ComTEL  |  19. 04. 2003 10:40

    Chtelo by se to nejdrive podivat na ceny T-Mobilu nez zacnete psat takove nesmysly jako napr. 7 Kc/min. A srovnavat nesrovnatelne ceny se mi take zda nesmyslne.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Milovnik Oskara  |  19. 04. 2003 10:59

    Spíš se zamysli ty než napíšeš hovadinu. Za 7Kc do ostatních sití to opravdu je tak nevim co se jevíš?!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Milovnik Oskara  |  19. 04. 2003 15:02

    Hele ty sasku, vymysli si vlastni nick.

    Diky.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Z  |  19. 04. 2003 14:02

    Srovnavat ceny Twistu a Oskarty je srovnavat nesrovnatelne?

    Prectete si, na co reagujete...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    eF  |  19. 04. 2003 15:42

    No ale vzdyt v jednu chvili porovnava predplaceny a pak plka o pausalu ;)
    Takze mi unika smysl porovnani predplacenek pokud si oskara vybral na pausal - vybiral snad operatora pro pausal porovnavanim pre-paidu? No to nema moc logiku :)
    Tech sedm kacek na twistu castecne sedi.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Z  |  20. 04. 2003 00:39

    O pausalu tam plka jenom v poslednich vetach, ale vsechny tam uvedene ceny jsou Twist Standard vs. Oskarta (klasicka). Ty kecy o pausalu tak trochu zavani reklamou, ale ty ceny sedi na tyto dva tarify.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Barbar  |  20. 04. 2003 07:12

    No o paušálu na konci "plkám" pro to, že spousta z mých kamarádů si to dala (já mám jen Oskartu, protože za měsíc ani těch 250Kč neprovolám, tak 150-200), ale kdo to provolá, tak se mu ten tarif rozhodně vyplatí, protože jsem úplně unešenej tím, že o víkendu je volání z paušal Oskar >> Oskar zadarmo!! A neříkal bych to, kdyby to nebyla taková bomba, protože v žádné jiné síti si v ČR třeba 3 hodiny zdarma s někým nepokecáte! (btw: Ono tam sice platí, že maximální délka hovoru je 1hodina, takže po hodině se ten hovor ukončí, ale stačí když volající zavolá znova a jede se dál, protože je to zdarma... takže pohoda...)

    A tím samozřejmě neříkám, že Oskar a jedině Oskar, když bude u jiné sítě výhodnější nabídka, tak klidně během jednoho dne jsem tam... ale teď tomu vévodí Oskar... jediný, co je na něm špatný, že nepodporuje všechny moderní datové služby, v tom je zase král EuroTel a u Oskara je možná ještě trošku horší pokrytí, ale já stejně využívám jen hovory + SMS (jako asi většina lidí), takže mi to stačí...

    Ovšem musím uznat, že třeba paušál na net od ET je taky cool! Jenom doufám, že když ho teď koupí telecom, tak to nějak nepodělají nebo nezruší (jak je u telecomu a datových služeb zvykem...)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Z  |  21. 04. 2003 02:06

    Ja mam od ledna Oskartu SE, tak taky vim, co znamena nemuset si hlidat cas. A navic to nemam omezeny na pul roku.

    Ale ten prvni prispevek vypadal bud na silny emoce nebo na reklamu, neber si to osobne.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    George  |  22. 04. 2003 08:49

    Ja jsem si poridil oboji. SE uz pred vanoci a Rekni mi na konci ledna. A jeste jsem musel zainvestovat 371 CZK do vytahovaci anteny abych si v praci zavolal (Brandys nad Orlici), ale presto jsem o moc vic spokojenej nez drive. (Rok a pul twist a pak 3 mesice 20 HIT...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    kubisek  |  19. 04. 2003 20:00

    Počkej, až ti toho tvýho milovanýho oskara koupí Orange nebo Vodafone. Ten druhej už si na ČR taky browsí zuby - podívejte se na www.vodafone.cz. Tohle tam ještě nedávno nebylo.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Martin Zikmund  |  19. 04. 2003 20:57

    A co teprve www.orange.cz... To je spiknutí, co? 

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    MaLer  |  22. 04. 2003 03:22

    spis jste mel poukazat na tiskove inzeraty Orange v MF Dnes, objevujici se posledni vic nez mesic... jsou to takove decentni ctvrtinky, upozornujici na sluzbu reminder. jejich vyznam me osobne unika, pokud to nema znamenat testovani zasahu ctenaru a neznou (nenapadnou) tvorbu brandu

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    kubisek  |  22. 04. 2003 10:21

    www.orange.cz ale funguje už min. od doby výběru provozovatele na třetí licenci GSM (dnešní Oskar). www.vodafone.cz ale funguje teprve tak 2 měsíce.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mirek77  |  19. 04. 2003 07:20

    Jo jo, starej dobrej paegas.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mirko  |  19. 04. 2003 06:41

    Ja si myslim,ze zmena prospela,ikdyz jako vsichni ostatni operatori drzi cenu volani stale nahore a pritom tvrdi,ze je vse pro zakaznika,t-zones je celkem v pohode,obcas ma sve mouchy,ale s t-zones jsem nadmiru spokojen.Ale kdyz kouknu na spoustu zahranicnich operatoru,kteri maji mnoho sluzeb a tarifu,ktere alespon trosku kompenzuji drazsi volani,at uz volne minuty,volne vikendove volani atd.,tak by se mel t-mobile zamyslet.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor