Ježíšmarjá Josefe, najdi mi někde na internetu společnost T-Mobile Česká Republika a.s.. Pane Martine, já dobře znám situace, kdy se s textem spěchá, ale nezlobte se na mne. I když čtu noviny jen průměrně, taková bota, to byste si snad neměl dovolit ani Vy Mám snad citovat četku?
Co to blábolíte o majoritním vlastníku? Co mají České Radiokomunikace společného s Rakouskem? Reaguji "on-line" na text a nevěřím svým očím. Máte vůbec v pořádku nějakou základní strukturu?
18. duben 2002 se stal T-Mobile majoritním vlastníkem německého DeTeMobilu???? Nebo jak jste to myslel? Kristepane, kdy konečně přestane MM s těmahle zmatkama. Slyšel jste něco o smluvním datu, ve kterém DT převzal majoritu nad Paegasem od ČRa? To jako je podle Vás stejné datum jako majorita v TM UK a TM A???? Boha jeho živýho, čtete aspoň ty tiskové zprávy??
Nezlobte se na mne, ale kromě výše uvedených nepřesností zbytek první kapitoly článku obsahuje vyložené blbosti korunované bláboly o nějakých telefonech kupovaných či snad dokonce nabízených za nějakou výhodnou cenu. Ať si každý zajde do značkové prodejny tohoto operátora.
"Změna názvu proběhla téměř „na jedničku,“ neboť T-Mobile změnil kromě loga na prodejnách a firemních dokumentech také název operátora na displejích mobilních telefonů, což byl první krok k tomu, aby lidé pomalu ale jistě začali zapomínat na starý Paegas. Spolu s názvem operátora se ale také poměrně chytře změnil název portálu Paegas Click, a to na T-zones. Právě Click měl totiž vybudované velmi špatné renomé spojené se zásadními chybami při jeho spouštění. T-zones ale byl jakoby „nový“ portál, který s Clickem neměl nic společného, a tak se na původní neúspěchy Clicku mohlo začít rychle zapomínat."
Člověče, snažte se si zachránit zbytky nějaké soudnosti....
"Poměrně vydařená reklamní kampaň Melouny se valí"
Ne, Vy si prostě děláte srandu.
"Největší rána však přišla spolu se zpoplatněním SMS brány a přesměrování e-mailů na mobilní telefon. Zatímco druhou změnu by ještě množí přetrpěli, tak první byla pro mnohé poměrně citelným zásahem do jejich dosavadního způsobu využívání SMS jako takových. Prakticky okamžitě se začal organizovat bojkot, ze kterého se postupem času vytvořila akce několika málo slušných lidí, ochotných diskutovat s T-Mobilem doufaje, že T-Mobile snad odvolá nebo zmírní plánované změny, doprovázených desítkami primitivů, kteří si kompenzovali komplex méněcennosti nadáváním operátorům infolinky a nadáváním a vyhrožováním zaměstnancům T-Mobilu, tiskového mluvčího nevyjímaje."
A dál to už nečtu, nezlobte se. Vy jste si ani nevšiml, o čem se posledního čtvrt roku diskutovalo, takže to nemá cenu.
Na http://tmo.webpark.cz neustále vychytáváme chyby počínaje drobnostmi typu nedostupnost SMS brány až po vyložené průšvihy - pro příklad jedno z novějších zjištění, že definice filtrů, které si zadáte v MobilePageru, obdrží každý Váš odesilatel, jehož email se nepřeposlal na Váš mobil, tj. na Váš MobilePager. Je toho víc, nefunkčnost filtrů v MobileBoxu Easy, záhadná hlášení bývalých uživatelů placeného MobileBoxu atd. T-Mobile Czech Republic a.s., jak bude znít oficiální název firmy v případě soudního schválení od 1.5.2003, neustále dodává dostatek materiálu, kterým stránky http://tmo.webpark.cz můžeme aktualizovat prakticky denně. Fungují jako takový zákaznický magazín T-Mobile. Konec reklamy.
Poraďte mi laskavě někdo, kde je nějaká analýza přechodu Paegase na T-Mobile z ohledu, jak na tom vydělal konečný uživatel. Prosím odkaz. Díky