Chtěl bych se podělit o moji zkušennost s touto společností.
V době, kdy se ještě jmenovala Paegas jsem byl jejím zákazníkem. Už nevím přesně jak dlouho, ale více než rok a půl to bylo.
Síť jsem využíval bez problémů, občas se stalo, že nebyl signál, že byl nějaký výpadek sítě, neodešla mi SMS apod. To je myslím všude podobné. Zase až takový kretén nejsem abych toto nepochopil. Jedná se přece jen o počítače, které vše řídí a člověk je jen usměrňuje. Tarif který jsem měl byl za cca 600 penízků měsíčně, ale provolal jsem o tzrochu více platil jsem faktury v rozmezí 600-800 Kč.
Problém nastal v době před Vánoci. Okolo 20.prosince jsem zavolal na svého operátora a hovořil jsem s operátorkou ohledně možnosti využít dočasnou deaktivaci služeb za polatek 100 peněz. (název služby asi není úplně správný). Operátorka mi sdělila, že mám možnost tuto službu využít na dobu max. 3 měsíců v roce. Proto jsme se dohodli, že službu takto využiji. Operátorka mi potvrdila, že deaktivaci zadala a že bude trvat někdy do konce března. Spokojen, jsem ukončil hovor. V době, kdy moje služba nebyla aktivní jsem vyzkoušel tehdy "nového" oprátora Oskar a jeho Oskartu. Cca koncem února jsem potřeboval telefonní číslo na jednoho známého, které jsem měl uloženo na SIM kartě Paegasu. Proto jsem ji vložil do telfeounu a světe div se - měl jsem služby aktivní.
Ihned jsem tedy zavolal na operátora a tam mi s ledově klidným hlasem operátorka sdělila, že mám službu aktivní od 1. února. Připadal jsem si jako ve snu. Požadoval jsem reklamaci a to mi bylo odmítnuto s tím, že si mám zavolat na reklamační oddělení (samozřejmě, že už za prašule) a nebo podat reklamaci písemně (opět za moje prašulky - poštovné cca 14 penízků). Tak jsem je obětoval a napsal písemnou reklamaci. Moc se neobtěžovali situaci prověřovat, protože mi napsal řéďa marketingu, že situaci již nelze prověřit, ale že se rozhodli, že mi měsíční paušál za únor účtovat nebudou. To byla podle mého názoru sprostá odpověď, protože nevěřím, že společnost, která v té době všude rozhlašovala, že využívá moderní technologie by neměla hovory nahráté a archivované. Žádná omluva prostě oni mají pravdu, ale rozhodli se, že mi vyhoví.
A to není vše, už dříve mi naúčtovali něco navíc a opět jsem usel písemně reklamovat. Efekt pro měl nebyl moc velký (prašule za nesprávně naúčtované služby ve výši cca 42 Kč mi sice vrátili, ale poštovné mě stálo zase 14 peněz). Možná se to někomu bude zdát, že jde o malé peníze, ale vzhledem k tomu, že chyba je na druhé straně, nevidím důvod proč ještě za to platit.
Trochu odbočím, jsem klientem jedné velké české banky, u kteréé může klient podat reklamaci zdarma na bezplatné infolince. Samozřejmě, že je to zneužitelné u chronických stěžovatelů, ale už to něco o společnosti vypovídá.
Toť mé špetné zkušenosti s úspěšným operátorem T-Mobile.
Zdeňour