p. Prerovsky trosku (dost) me hneva vase politika. Samozřejmě i majitelé Oskaret mohou používat MMS. Oskar se snaží motivovat zákazníky k přechodu na tarifní plány, proto je balíček deseti MMS měsíčně zdarma určen majitelům paušálů. 1.) Nemam zajem o pausal, nebot volam 70-80%hovoru (SMS) za 2,10 (1,05) co nema zadny Vas pausal. (standartni Oskarta, FlexiLimit prekrocim vzdy). Mesicne Vam udelam 800-1200,- uz asi 2roky. 2.) Ako po slovenskom obcanovy po me chcete 5tis zalohu + ani nechcem vedet co chcete za ROAMING. 3.) nevadi mi 6,30 za hovor inde po CZ, nebot to opravdu dela 20% nebo nekdy i drive. Tazko urcit, nebot na nete neni jste schopni mi udelat statistiku. Implementovat tuto funkci o prevolaniych minutach do Samoobsluhy jiste neni tezke, zvlast pokud tam "jakasik" stat. uz je.
Priznam sa ze mi neni jasne nac me chcete motivovat k prechodu na pausal. 1.) Kdykoliv se muze cokoliv stat a pokud budem mit na krku 1000,- pausal tak dik. (1000,- proto abych aspon trochu dosahl na vyhody sucasne OSKARTY) 2.) nechcem se vazat. Nech to zni jakkoliv, takl se proste vazat nechci.
TAKZE ... proc mi nenabidnete vyhodne sazby na GPRS? GPRS WAP? Aneb minule jsem zjistoval Bussines tarify a tam to funguje na zaklade uvazku na objem penez/obdobi. Klidne neco tak by mi vyhovovalo, ale s moznosti to vypovedet ak potrebujem + nechcem davat zalohu 5tis. Firmu = ICO nemam.
Neuvazujete ze by jste nejak zvyhodnili takoveto lidi?Predse ja ve svem okoli znam kopu Slovakov, ktery by radi vyuzivali vyhodu pausalu, ale nechte ji se vazat.Uz len z principu.
Diky za odpoved, vas skoro spokojeny zakaznik (obcas me vytaci *077 - komepletenstnost a neco resit na 50telefonatu - no nevim)