Zdravim vsechny Siemensaky, ja osobne se mezi ne rozhodne pouzivam, vcera jsem si zupgradoval k me spokojenosti SL45 na SL45i tzn. verze 49 a JAVA i ceska T9 jede jako vino. Pro vasi informaci - Siemens servis vam to udela za 1800 Kc "na pockani", pokud chcete udelam vam to za 300 Kc "na pockani", ale to jen tak na okraj. Btw mit SL45 GPRS tak je to docela fajn co myslite ? No a ted k tomu zasadnimu - Siemens servis to je kapitola sama pro sebe, hrajou na to, ze si sami servisuji sve pristroje - otevreli nedavno pobocku tusim v Brne, ale jinak klasika je Evropska ze ? Nezapiram, ze jsem dealer mobilu, ale musim zaklepat v Siemensu jsem nebyl asi rok, sypou se akorat Nokie - u mych zakazniku a to fest ;-( No Siemens hraje na to, ze je to velky komplex, maji velkou budovu, spoustu oddeleni od servisniho az po reklamacni, pamatuju na jejich zacatky kdesi v Rimske ulici u Vinohradske v male usmudlane sklepni mistnustce coz prilis profi nevypadalo, dnes maji tel. linku kde sebe propagace je zaklad - 10 min cekani a nasledneho sdeleni at vyuzijete jejich web pro pripadne dotazy - zkuste se tam na neco zeptat treba. STAV ZAKAZEK na WEBu - to by pomohlo, nemuseli by na 50% dotazu odpovidat telefonem atd. Dalsi poznatek - Siemens resi tezkym zpusobem odbloky - presne jak tady nekdo rikal, kazdy telefon je potencionalne odblokovan a za vsechno muze odblok, pritom jsem z oboru a vim princip a take vim, ze pokud se to udela jak ma tak nelze nic znicit ani narusit - jsou to jen pohadky. Nelegalnost odbloku nebyla nikdy prokazana a jsou to jen vystrelky v jednostrannych prohlasenich vedoucich pracovniku velkych spolecnosti, kteri si proste mohou rikat co chteji. Zkuste napadnout tiskove prohlaseni Ceskeho Telecomu - pomuzete si ? Skoncite na stole nejake slepice z reklamacniho co si vzala za svoje, ze bude tvrda a reklamace jsou jeji uplatneni v zivote, mam sve zkusenosti treba od Oskara pi. Holubova, pred rokem radova reklamatorka, dnes vedouci reklamacniho, pritvrdila, neni vstricna, je vyskolena - je drsna - je jejich .... Lhuta 30 dnu po kterou dle zakona muzou zarucni opravu tzn. reklamaci vyrizovat je v Siemensu abnormalne na den dodrzovana, takze pokud jste dealeri jako ja napr. zakaznik preda telefon 1.1.2002 a vy se dostanete do servisu nejdrive 2.2.2002 a je naplneno 30 dnu tak o den nestihate a kdyz pujdete do dusledku a zakaznik bude nejlepe vystudovany pravnik nebo pravidelny divak TV N@VA tak bude chtit nekompromisne penize zpet, jaky uzas kdyz se po te dobe vrati telefon ve stavu jakem jste ho tam odvezli popr. horsim napr. predtim sel zapnout, ted uz ne, to je urcite baterkou si rikate a ouha, takze znova reklamace opravy a vlastne u servisu muzete porad reklamovat, penize nedostanete nikdy zadne take za co ? Max. kdyby uznali ze si nauctovali za opravu ktera evidentne neni provedena nebo nepomohla. Vypravit se na Evropskou me dnes ceka, mam tu vadnou datovou kartu v SL45, ktery jinak jede jak vino, ale te datovky je skoda, je dost zasadni a taky jedna vadna baterie v C45, takze se pujdu na hodinku postavit do fronty v naprosto vydychanem prostredi s jednim pomalu se otacejicim se ventilatorem, to nemluvim o ceste, ktera me ceka nez dorazim uspesne a ve zdravi na Evropskou. Co se tyce mezinarodni zaruky - od noveho roku pritvrdili , uz nestaci doklad o koupi v dane zemi, ale musite mit specialni mezinarodni SIEMENS zarucni list v anglictine, kdybyste ho nekdo nekde videl dejte mi prosim vedet. A posledni vec co s tim uzce souvisi je tzv. "sedy dovoz" - co to znamena ? Muzete mi to nekdo vysvetlit ? Kdyz legalne dovazime telefony ze zahranici, spedice, clo tak jaky sedy dovoz ? To si mam pripadat jako druhorady paserak co dela neco nekaleho ? Vzdyt Siemens je nemecka firma, telefony jsou nemecke, a jaky je rozdil mezi Siemensem prodavanym v CR a v Nemecku ? Cesky SW a cesky navod - to je cele, tak o co jim jde ? Chteji prodat nebo diskutovat ? Nekdy si pripadam jak v Kocourkove, ale jsem prilis malinkaty sroubecek uprostred obrovske masiny ... a co vy ?
Jaromir Kus