djaxlt
djaxlt
30. 8. 2018 • 8:33

Zakopaný pes je jinde. Dřív si člověk musel spočítat, jestli potřebuje takový či makový tarif. V současnosti chce data....kdyby je nekupovali ,sami by podkopávali ceny. Já si spočítal , co mi vyhovuje ,data objednám, když potřebuji, jinak jsem nevázaný na virtuálovi. Taktéž si myslím, že není pravda, co se týče laxnosti zákazníků měnit služby. Kdyby některý z operátorů přišel o milion zákazníků, určitě by management musel přemýšlet,jak je lákat zpět. Nyní si dovolují takový prasárny , že už se snaží dostat z jedné peněženky až 3 tisíce za měsíční paušál. . . . . .

Anonymizovaný
29. 8. 2018 • 22:16

Díky službám jako TelcoScore začínám uvažovat, že bych mobil, respektive mobilní číslo úplně zrušil.Četl jsem si několik článků na webu od lidí, kteří žijí bez mobilu už hodně let a jsou v pohodě. Jenom mě nenapadá, jak bych vyřešil autorizační SMS z InternetBankingu. Nevíte někdo o nějaké službě, které například dokáže poslat SMS z nějakého virtuálního čísla do e-mailu?Mobil bych si nechal, ale používal bych ho jen na WiFi k netu a ve volném prostranství jako hudební přehrávač, foťák a off-line mapu s GPS 🙂.
Zjistil jsem, že stejně většinu hlavních hovorů mám přes VoIP z WiFi (FaceTime) a ten zbytek nejsou nijak dlouhé hovory a mohl bych to řešit přes VoIP veřejnou síť (např. Odorik).Nejde mi ani tak o cenu, ale nechci si s sebou tahat doslova sledovací náramek jak odsouzený v USA 😀. (Dokud tedy ještě mám svobodnou možnost volby 😀)

Jabarkas
29. 8. 2018 • 17:36

Ten studentský tarif Vodafone už taková tragedie není. Za pětikilo deset giga dat a neomezené volání a sms... To už docela jde. Byť holt omezeno platným ISICem.Mám obdobný ("firemní"). Jen cca o stovku levnější a toliko padesát volných SMS a sto volných minut (což mi bohatě stačí). Klidně bych platil ještě méně, ale už se to dá nějak snést. Za ty tři kila, co si to někdo výše vyhádal, už bych byl spokojen.Fascinují mě ty místní reakce, kdy vládne přesvědčení, že lze nějak odspodu drobnou národní prací porazit oligopol a vnutit mu férové tržní prostředí. Hlavně když se argumentuje drobnou úsporou tam či onde, když mají operátoři ceny prakticky ve všech oblastech do koruny srovnané. :) Dokud nezačnou padat vysoké tresty za nelegální oligopol, tak není naděje na dlouhodobé zlepšení. Nebo vysoké pokuty určené procenty obratu. Každopádně střílení do vlastních řad s tím, že "si za to můžeme sami", je imho trochu nepochopení situace.

Jarda V
Jarda V
29. 8. 2018 • 14:15

Lide stale doufaji, ze nastupem ctvrteho operatora tady nastane cenovy raj. Ale pokud novy hrac prijde, budete jen zklamani.

miami4533
29. 8. 2018 • 10:48

jooo lidi, musite si koupit VOUCHER na T-MOBILE na slevu 50% a pak máte klid na 2 roky. Sleva není nikdy zadarmo!!!

carlooser
29. 8. 2018 • 10:31

Jako já jsem spokojenej, firemní tarif za 130,- (neomezně + 2GB dat) je fér. Stejně tak další členové rodiny. Ale jako soukromá osoba je to fakt peklo a operátorům se evidentně podařilo trh takto zakonzervovat, že už ani lidé nechtějí migrovat mezi operátory. Gratuluji milí poskytovatelé.

Petr Hájek
29. 8. 2018 • 9:54

Kolik takovychto clanku bude treba, aby se neco skutecne zmenilo? Pockat, ja zapomel.. vzdyt jsme v CR.. tady je vse jedna velka firma a rodina...

intago
29. 8. 2018 • 9:50

Jsem vyjímka, spokojený jsem. Mám staré Tesco a za 247.- mám VPN, což je 99% hovorů a 7,5GB.
Ale to není nic proti chlápkovi, co se chlubí na webu, že za 30.-, slovy třicet kaček má od nadnárodního zaměstnavatele neomezené minuty po celém světě, SMS i data...Ale třeba emtecko.cz je velmi pěkné
http://emtecko.cz/trz/cenik-zame.html...
Proč je tolik lidí u velkých opů?

Názor byl 1× upraven, naposled 29. 8. 2018 10:43

Obluda Obluda
29. 8. 2018 • 9:40

Naposledy když jsem se hádal s operátory že nechci neomezenej tak to vypadalo jako na nějakém arabském tržišti..... A stejně vždy dávali nabídky nahovno.... Asi jsem nebyl tak atraktivní s jedním číslem...

Jirka1or
29. 8. 2018 • 9:35

S cenami tarifů Češi spokojení nejsou, ale operátora měnit nechtějí. Vědí, že by si nepomohli.
------------------------------------------------------------------------------------------------Přesně tak .Proto ty České Šmejdy na komunikaci nepoužívám .Jsou jiné možnosti, kdo hledá, najde !Radit nebudu, kvůli blbečům, co jim to vadí .

Terminator3
29. 8. 2018 • 9:22

Graf se dá ale také vyložit tak, že většina (51%) není s cenami nespokojená, takže nadpoloviční většině ceny nevadí...

Dave7777
29. 8. 2018 • 9:20

Český národ snese hodně! Operátoři to vědí tak proč se nepakovat??? Já bych udělal to samí ....

Martin Prokop
Martin Prokop
29. 8. 2018 • 9:10

Máme rok 2018 a šedivky a virtuálové bez LTE, bez platby a přehledu o službách bez aplikace do mobilu a při předprodeji tarifů i bez faktury na jméno opravdu nikoho nevytrhnou. Do toho zkouší operátoři divadlo s cenou rozpočítaný za jednu minutu jenže u tarifů ideálně pro rodinu za xxxx,-Opravdu fakt nic nového.

mol191280
29. 8. 2018 • 9:01

Jestli se objeví 4. operátor, jdu k němu jen z principu, i kdyby nabídl stejné ceny jako jsou teď. Nějak musím dát najevo svůj nesouhlas s naší kartelovou trojici! Jsou to zloději a já se nenechám okrádat! Jinak dnes se vyhýbám mobilu a preferuji volání přes VoIP, abych nepodporoval ty zloděje.

ziki
29. 8. 2018 • 8:56

"Přesto jen zlomek z nich uvažuje o změně operátora. Možná právě proto, že u konkurence s velmi podobnou nabídkou i cenami by si nijak nepomohli."
Obávám se, že s tímto přístupem se český mobilní trh z bahna bohužel asi nikdy nedostane 🙁. Kdyby lidi nebyli líní a byli schopni změnit operátora i kvůli malé úspoře nebo jen z principu, tak to by byla teprve páka na operátory narozdíl od bezzubého ČTÚ. Kdyby měli operátoři velkou fluktuaci zákazníků, tak to by je snad dohlano něco dělat.

imaster
29. 8. 2018 • 8:50

Přesně tak, není kam přejít. Ceníkové ceny vice méně na korunu stejné a navíc mi z důvodu žádného signálu vypadává z volby Vodafon. Doma a na chalupě nemám signál. Tak jsem si na retenčním u T mobilu vysmlouval 100min+100 sms a 10GB dat za 299 a jsem spokojený.

Anonymizovaný
29. 8. 2018 • 8:43

Cituji: ...reprezentativním vzorku pěti set respondentů z internetové populace Českého národního panelu starší 15 let....

bigt
bigt
29. 8. 2018 • 8:30

Jak za komunistů, všude samé podpultovky...

ryo2
29. 8. 2018 • 8:26

Tak ono přejít není kam. Normálně se k jiným lepším cenám nedostanete. Já přešel od t-mobilu k o2 pod firemní tarif, ale i tak hodnotím cenu jako žádná hitparáda. Mám 10gb za 440kc a nevýhodné volání (naštěstí moc nevolam). Nevím o žádné pro mě výhodnější nabídce, máte-li typ, tak sem s ním.

Anonymizovaný
29. 8. 2018 • 7:55

Citace: "Nejpozitivněji ceny hodnotí mladší uživatelé ve věku 15–34 let."
Tak to tady v diskusích bude nejspíš samý penzista s jednou výjimkou, co potvrzuje pravidlo 🙂.

mikiqex
29. 8. 2018 • 7:23

Taky bych chtěl takové zákazníky. Jejich nadávání v hospodě by šlo mimo mě, na rozdíl od jejich peněz. Lidé rozhodují svými peněženkami, ne stížnostmi, takže dokud platí, není na operátory žádný tlak na změny k lepšímu.

Vestor
29. 8. 2018 • 7:19

Člověk musít pořád smlouvat jak na bazaaru nebo hledat firemní nabídky po známostech, aby se dostal na trochu rozumné ceny. Zajímavé že v zemích s trojnásobnými mzdovými náklady mají poměrně nízké ceny normálně ve veřejných cenících.

Určitě si přečtěte

Články odjinud