S dražším Siemensem můžete žít levněji

Diskuze čtenářů k článku

Ivana Sedlářová  |  07. 07. 2005 21:34

je to v poho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xfantasy  |  24. 09. 2004 23:18

Pokud má "věc" vadu do šesti měsíců od data prodeje,jedná se o vadu již při prodeji.A při vadě již při prodeji máš nárok na odstoupení od kupní smlouvy a to podle Tebe (kupujícího)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepe  |  18. 02. 2004 12:27

Tak sem se zkošel taky zaregistrovat a taky mě to nešlo a to s čárkama i bez čárek A co sem tak vypozoroval tak se nemohli zaregistrovat hlavně lidi co maj telefon od Eurotelu. Tak kdo vi odkud Eurotel ty telefony taha. Jinak upadli mě tlačítka 2 a 3 tak by se předbíhání docela šiklo. Ale podle občanského zakoniku mam na vyběr už při první reklamaci na vrácení peněz. Tak si necham vrátit prachy a koupim nový S55¨Bude to třeba rychlejší než reklamace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  19. 02. 2004 17:35

hmmmm no jen abys nemel pravdu, to bych byl docela nastvany. jo dej vedet jak si dopadl. mas naprostou pravdu, ze by to bylo rychlejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Novotný  |  11. 02. 2004 12:43

Asi to uz vyladili, muj S55 z osme ruky to vzalo.. Bez pomlcek..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SpaceHacker  |  10. 02. 2004 16:25

Tak jsem se asi 1000 x zkoušel registrovat a nic. Tak nevím, jestli jim to nemám heknout, nebo jako co ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viktor99  |  10. 02. 2004 15:10

Vcelku by me zajimalo, jak to je s sedym dovozem... Doufam, ze je to nejak osetrene, aby majitele neoficialne dovezenych telefonu meli smulu.

Dalsi duvod, prosc si kupovat pasovane, kradene a jinak pochybne veci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nenitreba  |  10. 02. 2004 22:51

Jak jsem psal, pokud je ta databaze stejna jak pro servis je pouze pro telefony z CR. ALE!! Mnohdy ani telefon z CR v ni nebyva :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eduard  |  09. 02. 2004 09:04

Tak jsem tam volal a zatim jim ten system nefunguje. Omluvili se a vzali si telefonni kontakt s tim, ze zavolaji az to bude funkcni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  09. 02. 2004 12:04

jo ja tam take zavolal. slecna evidentne nedokazala mluvit spisovne a furt se ji to pletlo. ale byla s ni sranda btw Jana no prej to bude behem dneska nejpozdeji zitrka vyreseno. kontakt sem jim nenechaval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nenitreba  |  10. 02. 2004 00:22

Na infolince nikdy nic nevi. Navic je kdesi na slovensku. Ty lidi co tam delaj sou lidi z ulice. Takže se nediv že nemluví spisovně. Ale můžu ti dát email nebo i mobil na ředitele SPS jestli chceš. Jistě bude rád :)) V siemensu jsou titiž všechna čísla přísně tajná :))

P.S. Nefunguje to a je to siemens, takže to asi nebude fungovat dlouho:))

P.S. 2 jestli použíbají tu databázi co byla aji pro vnitřní potřebu tak tam jsou jen IMEI z unidaty tedy z ČR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  10. 02. 2004 10:06

no hele ja su z pulky slovak, tak slovenstinu poznam :o). dokonce byt jen mirnej nadech.

jak uz sem psal vyse, mam telefon z eurotelu a z prosince, takze asi zadnej kiks z me strany tam neni.

o mailu pouvazuju :o) dik za nabidku. ale spis nez reditel SPS ( coz ani nevim co je ) by me zajimal mailik na nejakou sympatickou slecnu z PR ktera se pro zakazniky muze roztrhat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lace  |  10. 02. 2004 10:42

No me to funguje. V pohode jsem tam prave zaregistroval svuj SX1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nenitreba  |  10. 02. 2004 12:48

SPS je siemens phone services s.r.o. neboli právě ten servis. Už dávno to není siemens. Slečny se pro zákazníky nepřetrhnou :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nenitreba  |  10. 02. 2004 22:52

A myslis ze kdyz ta infolinka byla v rakousku ze na tebe mluvili nemecky? :)) Zamestnavaj cechy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  11. 02. 2004 02:22

hmmm tak to teda asi museji dost brzo vstavat na vlak kdyz dou do prace co :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  08. 02. 2004 16:36

Siemens místo toho, aby zlepšil celkově svůj servis, tak ho v lepším případě "vylepší" jen někomu a na ostatní majitele telefonů nižší třídy zbyde jen dlouhé čekání. Běžná oprava teď v Siemensu trvá 14 dní, v Britexu nebo Febře 48hod. Naprosto běžné je i to, že již několik týdnů nemá Siemens k dispozici systémový desky a tak vám mobil prostě neopraví vůbec. Prostě servis na úrovni.

dejv

PS. Majitelé statisíců Siemensů se mají na co těšit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nenitreba  |  10. 02. 2004 00:17

No jo že nejsou CB je běžná věc. Ale to je tím že si v Praze neumí zajistit dodávky z Něměcka a nebo že dokonce ani v německu ty desky (či jiný díl) nejsou. Tohle je celkem běžné. Ale v klidu po 30dnech dostaneš vyjádření o neopravitelnosti :) Nikdy mě nebyvilo to vypisovat :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  11. 02. 2004 08:13

2nenitreba: Že nejsou CB je běžná věc, ale jen u Siemensu a kdysi to bejvalo u servisu Sony (na Vinohradský), nikde jinde takový problémy nemají. Jednou nebyly desky u Motoroly v PPI-ETC, ale v EBM je měli. Asi si Siemens dobře nespočítal, že ty jeho low-endy budou tak moc poruchový a oni jsou a jak, no a vzhledem k tomu, že před vánoci T-Mobile A55 tlačil do reklam, tak se jich prodalo strasně moc.

dejv

PS. Ano pokud nejsou desky, tak je vada neodstranitelná (a máš nárok na odstoupení od smlouvy) , ale co když si někdo třeba na C55 zvyknul a už jí nesežene, Siemens je taky nemá a místo toho ti vnutí repasovej mobil s roční zárukou, nebo A5x za 2700,- ....  tomu říkám přístup

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xyz  |  08. 02. 2004 15:53

Asi to funguje jak komu. Mam pred sebou S55, pred mesicem koupeny novy kus, vyrobeny pro cesky trh, atd. atd. Koukam na displej opisuji IMEI a stejne to pise: "Zadal jste pri registraci neexistujíci IMEI !" Tak tedy nevim. Me prijde, ze existuje, vidim ho na vlastni oci, ale oni mi tvrdi, ze je to klam. Bez pomlcek i s nima...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raxy  |  10. 02. 2004 08:31

To je dobrý , docela hlásíš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raxy  |  10. 02. 2004 08:31

To je dobrý , docela hlásíš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rohm  |  08. 02. 2004 14:17

Já jsem se tam registroval bez nejmenších problémů!!!

IMEI se psalo bez všeho akorát čísla!!!

 

Ciao Rohm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robsn  |  08. 02. 2004 14:53

Souhlas, registrace v naprostém pořádku.... Pokud tam někdo vypisuje i pomlčky, tak to má potom špatné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  08. 02. 2004 19:31

no tak sem opsal to co mi to napsalo na displeji a IMEI neexistuje. stejne jako kdyz tam napisu pouze cisla. muj s55 je od eurotelu koupeny v prosinci. maj tam peknej chaozzz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freeya  |  08. 02. 2004 12:49

ani kdybych se rozkrajel, me IMEI to nebere (s55, prvni majitel). zkousel jsem s pomlckami i bez - zadny rozdil 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
standa  |  08. 02. 2004 13:47

Vubec to nefunguje "IMEI neexistuje" je to NAPROSTA HOVADINA!!!!!Ať si to strčí...........no však vy víte kam.......Mám S55,určený pro český trh, 2 měsíce starý, první majitel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freeya  |  08. 02. 2004 14:03

právě jsem to zkoušel z dalších dvou telefonů (s55, první majitel, určeny pro český trh, zakoupeno u eurotelu) a všude stejné - NEJEDE. mobilmania by si měla ověřit, o čem píše, protože takhle jen zveřejňuje nesmysly!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  08. 02. 2004 14:09

A nepíšu snad v článku, že podle zkušeností uživatelů z diskusních fór jsou s registrací problémy? Napřed si ho aspoň přečtěte, když už chcete kritizovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr.Mudr  |  27. 02. 2004 11:24

No tak jsem se tam taky aktivoval.Funguje to.Nejdříve tam zadáte IMEI a nějaký vygenerovaný kód a váš e-mail na ten vám příjde odkaz na přihlašovací formulář.Tam to vyplníte a je to.Nic na tom není ale musíte si do 48 hod od registrace přihlásit jinak to musíte dělat znova.Kvůli ochraně Vašich dat.No ale myslím si že pokud si koupím vyšší třídu telefonu tak chci i vyšší služby.Když si nechci čekat tak si připlatím tak to funguje všude.Je to prolidi co mají málo čsu a moc peňez a z takových lidí vytáhnete víc než z nějakého anarchisty co nemá ani na kredit a má nějaké "A"čko.Člověk s dražším telefonem ho určitě bude víc potřebovat než nějaká nižší třída a proto by ho chtěl i rychleji opravit ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.Novak  |  08. 02. 2004 09:14

Jestli to má být náplast místo poskytování slušných služeb - posledním důkazem bylo uzavření servisní pobočky v Brně, tj. jediný servis je teď celorepublikově v Praze - tak potěš uživatele Siemensů.
Navíc to celé zavání pouze křížovým marketingem, kdy k jednomu výrobku naváží slevy či výhody u výrobku jiného, ovšem opět z "rodinné" stáje (Fujitsu-Siemens).
A co se mi jako uživteli Siemensů nelíbí už vůbec, je zvýhodňování majitelů několika dražších značek v servise. Konec konců v servise si mají být takříkajíc všichni rovni a má platit pravidlo "first come - first serve" a pokud se Siemens bojí, že by množství oprav levnějších telefonů odradilo kupující z dražších vrstev, tak na to je jedna jednoduchá rada - dělejte VŠECHNY telefony kvalitní (konec konců kdysi platilo cosi o německé důkladnosti, ale si je to už minulost, stejně jako pořekadlo o zlatých českých ručičkách )

Sice jsem stále (zatím) věrným zastáncem Siemensů a netrpělivě očekávám představení S65, ale konkurence v podobě Motoroly či dokonce i donedávna černého koně Samsungu už nepříjemně dýchá na záda (o Nokii nemluvě, ta je momentálně na své sestupné dráze a hledá sama sebe - ale to je teď částečně i problém Siemensů, kteří v poslední době chrlí množství telefonů u nichž je vždy něco, ale ne všechno). Asi by bylo záhodno si konečně uvědomit, že existují de-facto dvě sorty uživatelů - jedna chce levný telefon klidně i s ČB displejem jen na volání a sem tam poslaní SMS/MMS, kde nemusí být vůbec nic navíc (Java, foto, organizer, kalendář...), zatímco druhá část spektra chce naopak úplně všechno (Java včetně přístupu k vnitřnímu API telefonu - na to se hodně zapomíná a omezuje to značně tvůrce aplikací v možnostech, organizér, MMS, GPRS, BT, IR, WiFi, velký 65k aktivní LCD, podporu externí klávesnice přes BT, snad i to foto i když je to obyčejně dost krám, rádio tuner, TV snad raději ne , sloty pro datové karty, audio rekordér, a pokud "panbůh" dá snad i MP3/OGG/WMA/MPG/WMV player , hlavně všechno vyrobené s důrazem na výkon a nízkou spotřebu), byť to nevyužije hned, ale postupně se k tomu dopracuje).
I když to, co jsem tu teď popsal vlastně nažnačuje, kam by vývoj měl směřovat - dnešní PDA by měly nahradit inteligentní mobilní telefony by se měly slít v jedno menší a univerzálnější zařízení, zatímco PDA by se měly propracovat spíše do oblasti o něco větších handheldů. Navíc doma či v kanceláři by měly další práci zastoupit desktopy, na které by se obě výše zmíněná zařízení měla dát bez problémů napojit (bezdrátově) a bezproblémově synchronizovat (klidně i tak, že by bylo možno otevřít si funkce mobilu virtuálně na desktopu - podobně, jako když si tam dnes je možné spustit flashové preview funkcí dnešních telefonů)...

Jediná věc, která je potřeba, je hlas spotřebitelů, jaké telefonu chce. Zatím totiž vývoj diktují mobilní operátoři (tvůj operátor ví nejlépe, co je pro tebe dobré tj. na čem utrží nejvíce) a částečně výrobci (cenou), zatímco uživatel se musí klonit ke kompromisům a na jeho názor se nikdo neptá...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  08. 02. 2004 09:24

Konec konců v servise si mají být takříkajíc všichni rovni

Z jakého důvodu tak usuzujete? Pokud by to měla být pravda, není potom proti pravidlům i byznys třída v letadle, infolinky operátorů pro firemní zákazníky, nebo autoservisy, které si za poplatek pro vůz přijedou a po opravě ho přivezou zpět?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robsn  |  08. 02. 2004 11:24

Naprostý souhlas s Markem. Když si koupím výrobek vyšší třídy, tak je jasné, že budu mít nějakou prioritu před "průměrnými" telefony.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  08. 02. 2004 12:18

Blbost .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robsn  |  08. 02. 2004 14:49

No řekl jste blbost... Když si koupíte BMW řady 7, tak by jste asi byl raději, kdyby jste měl přednostní servis, před uživatelem, který si koupil před lety trojkovou řadu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  08. 02. 2004 20:14

To bych tedy rad nebyl, pac by me predbihali lide s X5 a Phaentomem :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mira  |  09. 02. 2004 09:10

Phaeton patří k VW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  08. 02. 2004 12:19

Pekne - zrovna se mi u Siemensu S55 pokazilo tlacitko 1. Proste se tam nejak hejbe. To budu muset posilat telefon do prahy? No potez.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zaslepenec  |  08. 02. 2004 13:08

co se tyce nazoru na "first come - first serve" tak si myslim ze za svoje penize ktere jsem investoval do telefonu vyssi tridy, v pripade siemensu dokonce do top mobilu si zaslouzim lepsi zachazeni. pokud nemaj techniky na to aby zvladli i low end at je najmou, z brna se urcite nekdo najde

ale kvalita servisu je vec jina..to ze zrusili servis v Brne me fakt nastvalo a kdyz nejsou schopni uvest telefon do puvodniho stavu po oprave me zarazi napr vymena displeje..nechal jsem si vymenit displej a musel jsem tak jeste dvakrat jelikoz to udelali nekvalitne a nechali pod displejem smitka...pak vymena krytu a na zaklade toho se mi rozvrzaly tlacitka..jeste tam pujdu..tak jsem si postezoval  to je tak vsechno co muzu delat



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.Novak  |  09. 02. 2004 09:47

Je vidět, jak mají zákazníky vycvičené - jádro je v tom, že peníze neinvestujete (alespoň doufám) do telefonu kvůli výhodám v opravnách apod., ale hlavně kvůli funkcím. Ty se platí na těch "lepších" telefonech. A kvalitně by měl Siemens vyrábět všechny, protože není v pozici, kdy by si mohl dovolit v kterékoliv třídě nabrat image nespolehlivých krámů...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nenitreba  |  10. 02. 2004 00:14

No ty seš pěknej týpek. Takový rejpálky jsem opravdu měl rád. Idiot co 2x vopruzuje se smítkem pod displejem který je vidět leda lupou. Kup si nokii a nevotravuj! Teď ti to říct můžu už nejsem zaměstnanec siemensu. A z Brna za debilama do Pražskýho siemensu nepudu. 99% lidí co tam teď je sou naprosto neschopní. Jak technici tak vedení. Brno zavřeli protože kvalitativně bylo lepší a to je štvalo. No nic. Užijte si to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zaslepenec  |  10. 02. 2004 12:38

ano otravuju a otravovat budu.za sve penize chci kvalitne odvedenou praci a pokud to neni schopen udelat napoprve budu tam chodit tak dlouho dokad to nebude perfektni. chyba vedeni ze si tam takovy jako ty drzi a neda jasne najevo ze odflaknuta prace generuje dalsi naklady a snizuje renome firmy.pokud si nechas vsechno libit je to tvuj boj ale ja takovy nejsem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nenitreba  |  10. 02. 2004 12:46

Jak říkám, kup si nokii a nevotravuj. P.S. Nedrží, jsem z Brna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zaslepenec  |  10. 02. 2004 13:32

no aspon jeden dobrej krok od vedeni  jestli tam byli tobe podobni tak se jim ani nedivim...

btw nevim jestli bych to s nokii vyhral pokud by tam takovi jako ty...je to i o lidech...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nenitreba  |  10. 02. 2004 22:49

No a takový zákazníky jako seš ty nepotřebujeme. Nech si vrátit prachy a hlavně si nekupuj siemens. Jo většina je jak já jen musí držet hubu a krok. Já jsem ten co si tu hubu otevírám. Jestli si myslíš že když se na tebe za přepázkou usmívá je vše OK, tak bych ti přál slyšet co si o tobě myslí "vzadu".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zaslepenec  |  11. 02. 2004 11:41

me proste pripada ze zijes jeste za komancu.nedejboze aby si snad nekdo stezoval na nekvalitne provedenou praci, sup s nim pred vybor

to ze se na me tvari mile je OK jsou za to preci placeni ne? a co delaji za mymi zady me nezajima...

koukam, ze rozumna diskuze s tebou asi nebude takze to balim..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Leitner  |  08. 02. 2004 08:29

V servisu Siemensu jsem naštěstí nebyl a tak nevím, jestli tam je opravdu fornta. Ale pokud to předbíhání nebylo myšleno obrazně ale skutečně, tak si myslím, že hrozí reálné nebezpečí úrazu při využití této "výhody". Majitelé levnějších telefonů čekající ve frontě mohou totiž takovému předbíhajícímu goldclassákovi dát klidně po hubě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
collin  |  08. 02. 2004 08:13

hlasi mi to hlasku ze zadane IMEI neexistuje...svoji s55 mam kupovanou primou od siemense a jsem 1. majitel......zkousel se uz nekdo registrovat a fungovalo to?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brk  |  08. 02. 2004 11:10

Taky mi to nejede. Taky 1. majitel. Telefon od Siemense urceny pro cesky trh. Delaji si z lidi akorat prdel a to si rozhodne budu pamatovat, jak budu zas budu vybirat novy telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martina  |  08. 02. 2004 11:39

Mě to funguje, je třeba zadat IMEI bez pomlček, jen čísla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
collin  |  08. 02. 2004 12:48

zadaval jsem to bez pomlcek, s pomlackam, s mezerama, proste na vsechny zpusoby, a proste to nefunguje....:(((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vashik  |  09. 02. 2004 11:33

Mne to taky nefunguje a cely problem je v tom, ze jdou registrovat jen telefony zakoupene v ceske republice. Ja mam sx1ku z nemecka a pry to nepujde. At se jdou bod.... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vit  |  12. 03. 2004 08:14

Registrace mi nefunguje,i kdyz jsem koupil mobil SX1 v CR u zdejsiho prodejce a  mam vystaveny cesky zarucni list fy Siemens,ktery byl prilozen k telefonu.Zastoupeni fy Siemens tel.844131131 resi tuto situaci neuspesne jiz nekolik dni. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vit  |  12. 03. 2004 08:14

Registrace mi nefunguje,i kdyz jsem koupil mobil SX1 v CR u zdejsiho prodejce a  mam vystaveny cesky zarucni list fy Siemens,ktery byl prilozen k telefonu.Zastoupeni fy Siemens tel.844131131 resi tuto situaci neuspesne jiz nekolik dni. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor