S IGTV to neskončilo. Instagram potichu zrušil další dvě oblíbené aplikace

Není tomu tak dávno, co se Instagram rozhodl zrušit aplikaci IGTV a vlastně celou službu vertikálních videí. Ty jsou nyní více integrovány do samotné aplikace Instagramu po značkou Instagram Video. V nabídce má ale aplikace i krátká videa. Nicméně službou IGTV sociální síť s ukončováním aplikací neskončila. Nyní potichu ruší další dvě: Boomerang a Hyperlapse.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Instagram ruší své dvě aplikace Boomerang a Hyperlapse (obr.: PhoneArena)

Aplikace Boomerang přišla přitom již v roce 2015 jako reakce na Apple a jeho Live Photos. V aplikaci totiž lze vytvářet krátké animace, které pak můžete snadno sdílet. Nešlo přitom o nijak minoritní aplikaci, v obchodem Google Play a Apple App Store měla přes 300 milionů stažení a zhruba 26 tisíc stažení každý den. Je tedy překvapivé, že se ji Instagram odhodlal zrušit.

Méně překvapivé je však zrušení aplikace Hyperlapse, který sloužila k tvorbě časosběrných videí. Ta se totiž na poměry Instagramu tolik nerozšířila a za 8 let existence má na kontě 23 milionů stažení. To ale bylo způsobeno hlavně tím, že narozdíl od jiných aplikací Instagramu bylo Hyperlapse dostupné exkluzivně na iOS.

Zajímavé je, že Instagram aplikace zrušil potichu bez jakéhokoliv ohlášení na webu či blogu. Zkrátka jen 1. března z ničeho nic zmizely z obchodů s aplikacemi. Samotné zrušení ale dává smysl, jelikož vznikly v době, kdy firma chtěla dát uživatelům nástroje na úpravu fotek a videí, aniž by zbytečně zahlcovala samotný Instagram. Vzhledem k tomu, jak se ale aplikace za poslední roky rozrostla o hromadu funkcí a navíc čelí tvrdé konkurenci TikToku, nedávaly už samotné aplikace příliš smysl.

AR efekty v Instagram Stories:

Via: TechCrunch

Váš názor Další článek: Google přisypal Pixelům nové funkce. Jaké jsou největší novinky březnového Pixel Feature Dropu?

Témata článku: , , , , , , , , , , Stažení, Instagram Stories, Live Photos, Oblíbená aplikace, IGTV, Boomerang, Aplikace, Obchod, TechCrunch,