S mobilem do ciziny: co všechno byste měli znát

Diskuze čtenářů k článku

UHacker  |  17. 07. 2001 19:31

Nejak jste v tabulce zapomneli (asi zamerne) uvest kod na zruseni vsech presmerovani do hlasove schranky... Na co budu hl.schranku deaktivovat, kdyz do ni staci zrusit presmerovani kodem ##002# . Je pravdou, ze zruseni presmerovani nefunguje u Go a Twistu, ale porad jsme tady jeste my pausaliste !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rx 007  |  17. 07. 2001 19:31

A nebo vsichni s Oskarem :)) Omezeni pro presmerovani jsou jen u Twist a Go.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
UHacker  |  17. 07. 2001 19:31

Tento tyden mi prisel od ET letak, ze mi aktivuji roaming (u pausalu, ktery jeste neni ani 3 mesice) automaticky a zdarma (bez zalohy). Pouze pokud bych ho nechtel aktivovat, tak mam zavolat na infolajnu. Takze predpokladam, ze EuroTel toto rozeslal vsem pausalistum, co jeste nemaji roaming aktivni, aby z nich pak o prazdninach zdimal prachy...
No ale kdyz ty ceny volani a SMS v zahranici srovnam s Go, tak opravdu zlaty tarif !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:31

No já tedy ET moc rád nemám ale tohle si zaslouží určitě pochvalu, po necelých 3 měsících zdarma aktivovaný roaming. Jsem zvědav kdy se v tomto směru rozhýbe Oskar který zatím pořád trvá na záloze 5000Kč. Sice je to vratná záloha ale je to dost peněz který každý honem po ruce nemá, případně není ochoten operátora sponzorovat bezúročnou půjčkou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
quido  |  17. 07. 2001 19:31

Tak sa mi vidi, ze nasledujuce tvrdenie nie je uplne OK :
"Podmíněné přesměrování je takové přesměrování, jehož podmínky máte uloženy ve svém telefonu v položce Přesměrování. Jelikož údaje o tom, kam mají v různých situacích směřovat příchozí hovory jsou uloženy ve vašem telefonu, tak se může stát, že například při přesměrování do hlasové schránky, v době, kdy nezvedáte telefon, budete za takový hovor platit nemalou finanční částku. "
Ak medzi podmienene presmerovania patri i "NEDOSTUPNY", potom sa presmerovanie nemoze vykonat na zaklade udajov v telefone. Ten je totiz pre akukolvek siet nedostupny - napr. vypnuty.
Prosim preverit informaciu o spoplatnovani podmieneneho presmerovania. Aktivacia akehokolvek nastavenia presmerovania sa mi vidi ako komunikacia so sietou a nie s telefonom. Mozno sa to u jednotlivych operatorov lisi (?).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  17. 07. 2001 19:31

Tak mi to nedalo a zkusil jsem zjistit vše potřebné. Podmíněné přesměrování se nastavuje v telefonu, ale je uložené v síti, kde se telefon nachází. V případě, že jste v roamingu, tak jsou informace o podmíněném přesměrování uloženy v síti roamingového partnera. Proto platíte příchozí hovor do dané země a následně hovor odchozí zpět do vaší mateřské sítě (pokud tak máte to přesměrování nastavené).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
quido  |  17. 07. 2001 19:31

Dakujem za odpoved. Predsa vsak nechapem, preco operator mojej domovskej siete si len nezisti, ci su splnene podmienky presmerovania v sieti roamingoveho partnera a potom presmerovanie nerobi len v ramci svojej siete. Mozno je to problem standardu GSM. Skoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  17. 07. 2001 19:31

Pokud se chystáte do ciziny a chcete přijímat a posílat jen SMS, dejte si pozor, co vám operátoři poradí. Mně poradili kód, kterým se zablokuje úplně všechno. Informaci si ověřte nejlépe u více operátorů a situaci jim pečlivě vysvětlete. Ptejte se raději víckrát, nenechte se odbýt. V cizině si pak už moc se zablokovaným telefonem neporadíte a ikdyž se vám blokování podaří odstranit (máte přece kódy s sebou na papírku volání na infolinku by se mohlo prodražit....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  17. 07. 2001 19:31

Jak se používá a co stojí volání na kartu X v cizině? Zajímá mě hlavně Řecko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:31

O kartách X budeme psát také; nebojte, do prázdnin je ještě daleko...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel Konrad  |  17. 07. 2001 19:31

Hezky den,
resim mensi problem, tykajici se prave roamingu. Dnes jsem dorazil do Californie {konkretne do San Francisca} a ac mam zaktivovany roaming, moje Nokia 5110 se nechyta a nenachazi zadne site {a roamingem to byt nemohlo, protoze jeste ve Francii pri prestupovani jsem se napojil na sit SFR} - bojim se, zde existuji jenom dualni site. Muze mi nekdo prosim pomoci ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 07. 2001 19:31

Mozna to bude tim, ze Nokia 5110 pracuje pouze na 900mhz ale v USA je sit 900/1800/1900mhz.........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel Konrad  |  17. 07. 2001 19:31

Dekuji vam vsem, kteri jste mi poskytli pomoc. Vazim si toho

Daniel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  17. 07. 2001 19:31

Opravdu jsou uzivatele Nokii ,tak naivní,že si myslí,že jejich "nádherná,špičková,tak drahá a prostě Nokia" bude fungovat v síti,která podporuje trošku víc pásem?? (900,1800,1900)

PS:Kup si nový model,ale ne Nokii ta by ti zase nechodila tady u nás.Viděl bych to na R520,nebo nějakou triband Motorolku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Evžen  |  17. 07. 2001 19:31

Ono to bude trochu jinak. Kdyby sítě v USA podporovaly 900, pak by se přihlásil do sítě bez nejmenších problémů i s nokií 5110. Jenže 900/1800 je Evropský standard. V USA mají JEN 1900 a tam se evropské mobily nechytají. Jen ty triband a těch je velmi málo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halap  |  17. 07. 2001 19:31

no, ve Statech maji Nokii take vice nez dost ... a take existuji nokiacke dualy 900/1900, ktere jsou v pripade PG a ET pouzitelne i u nas ...(jen pro info, nejak se Nokie nezastavam)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:31

No koukam, ze nejses nejak technicky zdatnej )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  17. 07. 2001 19:31

Někdo musí být ten blbej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:31

A proc zrovna ty ? )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pajous  |  17. 07. 2001 19:31

hod tu plecku do SF bay a jdi do nejblizsiho Sprint obchodu a kup si cellular na 1900 tam a budes mit klid
maj i predplacenky asi za 50 babek
Pajous

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:31

Jak muze jet nekdo s takovym starym kramem do USA, kde jede GSM na 1900MHz?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  17. 07. 2001 19:31

Dobry den,

Vase Nokia 5110 v USA skutecne fungovat nebude, protoze neni prizpusobena pro pasmo PCS 1900 MHz. Pokud ale nutne potrebujete telefon, obratte se na www.cellhire.com. Snad Vam to nejak pomuze.

S pozdravem

Martin Zikmund

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor