Tak sa mi vidi, ze nasledujuce tvrdenie nie je uplne OK :
"Podmíněné přesměrování je takové přesměrování, jehož podmínky máte uloženy ve svém telefonu v položce Přesměrování. Jelikož údaje o tom, kam mají v různých situacích směřovat příchozí hovory jsou uloženy ve vašem telefonu, tak se může stát, že například při přesměrování do hlasové schránky, v době, kdy nezvedáte telefon, budete za takový hovor platit nemalou finanční částku. "
Ak medzi podmienene presmerovania patri i "NEDOSTUPNY", potom sa presmerovanie nemoze vykonat na zaklade udajov v telefone. Ten je totiz pre akukolvek siet nedostupny - napr. vypnuty.
Prosim preverit informaciu o spoplatnovani podmieneneho presmerovania. Aktivacia akehokolvek nastavenia presmerovania sa mi vidi ako komunikacia so sietou a nie s telefonom. Mozno sa to u jednotlivych operatorov lisi (?).