S Oskartou bude možné volat a esemeskovat v jednom kuse

Diskuze čtenářů k článku

Stanislav Vyvrátil  |  11. 02. 2002 11:05

Odpovědí o levnějším volání z bonusových kuponů mě trochu překvapily, ale skutečnost, že třístovkový Go kupon seženete za 280, nebo dokonce 250Kč, je stále levnější. Započítám-li 100% kvalitu, kterou mi Eurotel (žádný error tel) nabízí, jsem ochoten platit neomezené množství. Mimochodem můj Oskárek, kterého mám taky mi už druhý den nedoručuje SMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  19. 02. 2002 16:32

S tou kvalitou bych to tolik nepřeceňoval, taky používám kombinaci zmíněných dvou operátorů a už se mi vícekrát stalo, že jsem na ET musel volat z Oskara, protože neměl signál nebo to prostě nešlo (přetížená sít??). Totéž se mi samozřejmě stalo i naopak, asi i častěji. Velmi mizerný signál má ET např. leckde v Krkonoších, kde má OS plno, naopak OS chybí pokrytí v budovách (např. některé hotely), kde má ET mikrocely. ET častěji padají hovory při pohybu ve městě (když jedu autem nebo tramvají), OS častěji padají mimo město a při výstupu z metra (přechod 900->1800). Rozdíl kvality IMHO neodpovídá rozdílu cen, nemluvě o roamingu - 93 vteřinový příchozí hovor v Londýně 15,47Kc (Oskarta 400, s vetšími ještě míň) nebo 60Kč ET Go), přičemž kvalita je stejná (daná roamingovým partnerem - Vodafone).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rx 007  |  22. 02. 2002 10:57

Jo jo s Oskarem se prichozi hovory v roamingu daji brat v pohode, nepokecejte si za ty penize. Volajici z CR plati z Oskara 3,15Kc/min a ja platim 10Kc/min - a to cely den at jste Recku, Dansku ...
Usmivam se jen nad cenami ET a PA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanislav Vyvrátil  |  11. 02. 2002 10:46

Kupon není daňově odečitatelná položka. Zkus si jej zaúčtovat a pak si pozvi na návštěvu správce daně (finanční úřad). Uvidíš sám. Nebo se tam zeptej.

Zdarec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  14. 02. 2002 19:23

Mam pocit, ze odpovidas na muj prispevek - i kdyz jinde.
Nevim, jake mas zkusenosti, ale ja vim o auditovanem ucetnictvi, kde maji v nakladech i Oskarty. Samozrejme, ze ne kupony, ale danove doklady o jejich koupi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mohykán  |  06. 02. 2002 19:31

Jestliže pláčeš nad tímto prohýřeným šedeáti haléřem na smsce, chce se mi smát se Ti do očí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mijhagon  |  04. 02. 2002 21:22

no konecne nejaky prijatelny ceny.ale porad to jeste neni ono.ceny za mobilni telefonovani jsou proste jeste moc vysoke.proc treba nedaji volani zdarma od 22.-02.hodiny rani?a tak 2 kacky za minutu.to budou casy.ale i tak oskar je na spravne ceste za ziskavanim stale vice zakazniku.ale proc se nam "vanocnim oskarkum" krizi tento termin?proc to trebva neposunul tak o mesic.mohl jeste chvili pockat.ale i tak je to urcite super.tak dotoho oskare!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanislav Vyvrátil  |  04. 02. 2002 10:38

Volat za 1,58 Kč je paráída. Teď už člověku nemusí vadit, že mu Oskar naúčtuje celou minutu v kuse. Textové zprávy za 1,58Kč (navíc jen do sítě Oskar, kterého moc lidí nemá) - nic moc - ET je má 1,80 a Paegas za 1,70.

Zaráží mě však Oskarova daňová politika. Proč uvádí ceny za volání u Oskaret bez DPH. Jednak je to matení vůči konkurenci, která ceny uvádí včetně daně a Oskar tak vypadá lkevnější, i když není.

Druhá věc: Telefonní kupony nelze odepisovat! Fakt je to tak, a správce daně vám je stejně vyháže. Oskar tak vlastně podvádí nadruhou a to se mi nelíbí. Uvádění ceníku předplacené karty bez DPH je stejný reklamní trik, jako když vám v TV reklamě řeknou, že kus čokolády je sexy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  04. 02. 2002 12:21

Ono to do teto diskuse moc nepatri - ale proc by nesly odepisovat kupony???? Jestli dobre chapu, jedna se o financni odepisovani z hrubeho zisku, jednoduseji receno do nakladu.
Samozrejme ovsem neni mozne vlozit do ucetnictvi kupon jako takovy, musi to byt doklad o koupi (paragon, faktura...), v pripade platce DPH danovy doklad nebo zjednoduseny danovy doklad - pro moznost odectu nejen DPH. Ma-li takovy doklad vsechny patricne nalezitosti, nevidim zadny duvod pro jeho neuznani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  04. 02. 2002 15:50

Na Oskarte 1500 stoji sms 1,75Kc kamkoliv odjakziva. A kolik stoji volani do vlastni site pokud mas u Eurotelu a Paegasu sms tarif ? Tusim pres 6,5Kc. Oskara mas sms za 1,75Kc a vlastni sit za 2,6Kc, ostatni za 5,25Kc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pat  |  04. 02. 2002 16:34


No bez větších problémů se dá kupon koupit za 1450 Kč - zde už je textovka za 1,69, minuta kamkoliv kdykoliv za 5 Kč a do Oskara 2,54 Kč. Argumentovat textofkami u Pekáče a Errortelu za 1,70 (1,80) je úchylárna. Z telefonu se totiž taky volá, a platit 6,60 místo 5/2,54 za minutu je pořádný rozdíl. I kdybych volal z Oskarty JEN na Errortel nebo JEN na Pekáč, stále mě to vyjde levněji než Fun Go nebo SMS Twist. Kdo ale chce, nechť platí 6,60... (Akční víkendová minuta/všednodenní textofka tak vyjde na příjemných 1,20 Kč.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  01. 02. 2002 18:13

 Ano, Oskar je super a je to ten nej operátor pro mou rodinu. Všichni jsme společně přešli od Paegasu k Oskarovi a nemůžem si stěžovat. Náklady na SMS a volání razantně poklesly a my jsme na vísost spokojeni. Jen kdyby mněl Oskar taky SIM TOOLKIT a GSM BANKING. To by bylo fajn. Ahoj!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xift  |  02. 02. 2002 13:13

Oskar už SIM Toolkit má,ale zatím pouze pro zákazníky,kteří mají platební kartu KB (lze provádět platby faktur,dobíjet Oskarty .... prostě hradit jejich služby).O kartu se SIM Toolkitem můžete požádat na Oskarlince,kde Vám ji do 2 dnů zašlou zdarma na Vasi adresu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavla  |  01. 02. 2002 14:23

Jsem taky jedna z těch, kteří mají všechny 3 operátory, z toho 2 na karty a jeden tarif. Oskar je bezkonkurečně nejlepší. Ostatní operátory bych ihned zrušila nebýt jedné maličkosti a to, že prozatím  u Oskara nejde ovládat bankovní účty. Myslím, že až Oskar zavede i tuto službu, získá tím hodně dalších spokojených zákazníků.   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oskar  |  01. 02. 2002 15:31

což bude 2/3 čtvrtletí tohoto roku

"Oskar předpokládá, že bankám v ČR umožní nabízet služby GSM bankovnictví klientům v síti Oskar na přelomu druhého a třetího čtvrtletí letošního roku. Již v současné době Oskar již nabízí služby Platby prostřednictvím mobilního telefonu a služby WAP bankovnictví"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra  |  01. 02. 2002 18:10

Oskar je super.Po sesti letech pred mesicem jsem zrusil pausal a ted jsem mesic u Oskara a je to poradnej rozdil.Takove reci,ze Eurotel  ma mnohem lepsi zvuk zas tak neni pravda.A za ty ceny je to super.

Ja jsem proste spokojem s Oskarem.Platival jsem mesicne 22 000 kc Eurotelu a tento mesic jsem za to same platil 11 800.Tak to je poradny rozdil.Hned zitra porizuji deckam Oskarty.

Oskar je proste bomba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanka  |  01. 02. 2002 08:33

Nevíte někdo, jaké je časové ohraničení víkendu? Mimochodem, na www.mobilmag.cz píšou, že SMS jsou za 1,50 stále, a na Oskarovi pořád nic, ani žádná reklama. Je to určitě ode dneška?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pat  |  01. 02. 2002 09:27

U Slyším Vás, kde je špička a mimo špičku, je víkend ještě i pondělí 0:00-8:00, u Oskaret ovšem špička není, viděl bych to jasně jen na 48 hodin sobota+neděle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanka  |  01. 02. 2002 09:38

No, to je právě to, co mě mate, u Slyším vás je víkend od pátku 18.00 do pondělí 8.00, ale tam je to kombinované i normální nocí. Taky si myslím, že bude spíš limit půlnoc. Oskar už to má na netu, ale hodiny tam nejsou. Je tam:

Od února budete s Oskartou SMSkovat i volat vjednomkuse. Oskar Vám totiž teď nabízí zasílání SMS během pracovního týdne a minutu volání o víkendu v rámci sítě Oskar pouze za 1,50 Kč! S Oskarem Vás teď nic nezastaví!

Nabídka platí od 1. února do 30. dubna a vztahuje se jak na nové , tak i současné uživatele Oskarty s výjimkou těch, kteří vlastní Oskartu se zvláštním tarifem 10,- Kč za hovor. Uživatelé Vánoční Oskarty mohou nabídky využít od 1. března 2002.

Od 1. května 2002 bude zvýhodněná sazba změněna na standardní službu Oskarta. Ceny jsou uvedeny bez 5% DPH.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  01. 02. 2002 22:59

Je to od půlnoci do půlnoci, tedy celou sobotu a celou neděli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  01. 02. 2002 02:29

Jsem student a mám Twist, ale tahle akce Oskara a jí podobné jsou fajn. V tomhle je Oskar jasně nejlepší. Nebýt způsobu, jakým získal licenci, asi bych si ho taky pořídil.
P.S.: Ano, vím že volání z Oskara je levnější než z Paegasu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fluke  |  07. 02. 2002 13:21

Muzes mi ten zpusob popsat? Ja sem asi blbej a bezcharakterni, ale pro operatora se rozhodnu podle toho, kdo mi nabidne nejvyhodnejsi sluzbu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  31. 01. 2002 22:24

Připadá mi divné, že se někdo rozplývá nadšením nad SMS za 1.50 po dva měsíce, když totéž může mít za 0.50/0.35 při zanedbatelných fixnich nákladech přinejmenším ještě dva roky. Posílat SMS z Oskarty je prostě pitomost.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  31. 01. 2002 22:27

Ze Slyším Vás se ale nedá rozumně volat a každý nemá náladu kvůli každé textovce měnit SIM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mojmír  |  31. 01. 2002 23:23

Ze Slyším Vás se sice volat nedá, také to mám doma v archaickém telefonu, na kterém se píší dobře SMS. 5 minut ve špičce je opravdu sranda, ale 35 minut měsíčně na pevné linky mi umožnilo dát Home mini. I když se mi teď prodraží internet, při stahování pošty to zvládnu za 2 minuty, tak by to nemělo být ani těch 2,60 co stála pošta nyní.

A na SMS je Slyším Vás super, já posílám za tuto cenu od zdražení na jiné sítě a na Oskara to mám za 0,35 a 0,50 Kč.

Jinak mám v telefonu který nosím dual sim Twist klasický a Oskartu a dnes už provolám více z Oskarty než z Twistu. Ten používám prakticky jako nejčíslo a při volání na Paegas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oskarka  |  02. 02. 2002 10:09

Dle tvych příspěvků už soudím, že jsi na Oskara nějak zaujatý. Myslím, že si u Oskara každej vybere to co mu nejvic vyhovuje... a ne za tolik peněz. Vyzkoušej si Eurotel ta cena co je přece krása...a super pokrytí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  31. 01. 2002 21:30

Jen tak se do diskuse zeptám, co je příjemnější? Mít občas nějkou tu slevu na volání, SMSky, mít bonusy u kuponů vyšší hodnoty, SIMku zdarma, nebo vestu k Vánocům, blokovaný telefony v sadách a nebo nedejbože hokejisty na kuponech?  Já mám Oskarty (10kč/hod, pak nomání) a ještě ze setrvačnosti TWIST ze kterýho stejně nevolám jen tak profláknu ty 400/rok  dejv

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Děda Lebeda  |  03. 02. 2002 13:24

To ano, příjemnější to je. A hlavně je to o pružnosti a schpnosti člověka-uživatele, aby z toho získal co nejvíc, dokud to funguje. Oskar je firma jako každá jiná a potřebuje zákazníky. Je možné, že bude mít trvale o něco nižší ceny než ostatní operátoři, ale pravděpodobně ten rozdíl nebude časem tak výrazný. Podívejme se na Paegas: Dokud potřeboval dohnat EuroTel, měl levnější volání v Twistu, včetně kupónů s bonusem. A po čase, když natáhl do sítě dost lidí, tak jednoduše zdražil (6,80 do jiných sítí, kupóny bez bonusu). Už se zkrátka nemusí tolik snažit být výhodnější oproti Eurotelu. Na oko to vyvažuje zvýhodněním paušálních programů. Ale realita je jasná, zdražení to je, protože ten studující tenaager na to peníze nemá, čili musí stejně volat z té předplacené služby. A o to tady jde: Obchodní taktika. Ano, přejděte všichni na Oskar, ale počítejte s tím, že i on za čas pravděpodobně zdraží své služby. A pak je zase ten správný čas, zcela bez sentimentu přejít k jinému operátorovi, který bude v té chvíli výhodnější. A tak pořád dokola. Konzervatizmem a patriotstvím si v této situaci škodí každý asi nejvíce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mates  |  31. 01. 2002 20:51

...naprosto nechapu, proc se uprava cen SmS netyka tkz.Bezlimitnich karet. Navic SmS do Oskara by mely byt i tak v cenach do 1Kc a v pripade nejakych "akci" cena do konkurencni site za onech jiz uctovanych 1.50kc. Jinak je si treba uvedomit, ze Oskar na sve zakazniky nezapomina a to mu lze jen pochvalit.Dve az tri akce do roka, v trvani i nekolika mesicu, to je opravdu skvele.Oskar by mel opet "zaktivovat" slevu 10% na dobijeni z bankomatu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  31. 01. 2002 21:43

Já to chápu. Hodina za deset korun je levnější než hodina za devadesát korun. Je jasné, že pro hovory kratší než šest minut to je výhodnější, ale pro hodně lidí s desetikorunovou by to bylo zdražení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mates  |  01. 02. 2002 01:32

Marku....jde mi o zmenu ceny SmS, ta se podle vseho Bezlimitnich karet netyka a ja nechapu proc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oskar  |  31. 01. 2002 20:45

Proč sms přes týden, volání o víkendu? Protože je všeobecně známo, že dobíjecí služby se využívá více pro smsky během týdne (málo času na volání, studenti, což je podstatná část prepaidů, posílají smsky ve škole...) a naopak o víkendu více lidí věnuje čas voláné.

 

Proč jsou zvýhodněné dobíjecí karty. Jsou zvýhodněné na volání mezi sebou. Oskarty si většinou kupují lidé, co si hlídají hodně své vídaje a volají hlavně na úzký okruh čísel (rodina, přátelé...). Tarify Oskara, jsou myslím pro člověka, který volá rovnoměrně na všechny operátory mnohem výhodnější než Oskarty i přes různé doplňkové promoakce.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lidičky  |  31. 01. 2002 20:27
Tomáš  |  31. 01. 2002 20:01

No Comment

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ben  |  31. 01. 2002 19:48

A je to tu zas kdo z koho . Měl jsem Paegas, aua to jsem si dal.  Odeslat ze záp. čech SMS to bylo v odpoledních hodinách unikum. Pak jsem pořídil Eurotel a počítal. Počítal jsem i Oskara. Poměr muzika/cena je jednozančně na 1. Eurotel. Nenechte se zaslepit cenami, které vidíte na první pohled. Ale je to můj názor, nechci Vám brát iluze o Vaši nej operátorech, každý má na to právo. (Ale názor zam. Oskara mě dostal, je mi tě líto).  Nemá cenu moc se zde rozepisovat, už se těšim na Oskárky jak se do mě pustěj. Ale je to Vaše zdraví.... Mějte se fajn a bacha blbost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
K a i l  |  31. 01. 2002 19:13

 Po dlouhé době jsem se zase mrknul na stránky MobilMánie a byl jsem velmi příjemně překvapen tím co jsem se zde dočetl o smýšlení

                                       " NAŠICH OSKÁRKŮ "   .

 

Fakticky Díky - jste SUPER!!!

 

K a i l  -  v současné době zaměstnanec OSKARA.

 

PS: Jen pro redakci, jiné osoby NEČÍST!!!

 Články máte MobilManisti perfektní, jen tak dál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  31. 01. 2002 21:11

No comment

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  31. 01. 2002 18:08

 Tento operátor GSM by si zasloužil ocenění! Alespoň v tom, že je nejlevnější ze všech a nejlidovější.  Má tedy blízko k lidem a nežere jenom prachy jako ostatní (Paegas a Eurotel - pomalu Telecom!). Ti dva (tři) hnusáci by se museli stydět, že smolí na zákazníky, ale věřte, prosím, jsou tam takové slušně řečeno (bestie nenažrané), že jsou zaslepeni svojimi příjímy a tak.... proč by jsme něco takového dělali??????? Vždyť oni jsou vlastně chudáci, nevidí mezi lidi! Neslyší je, nic pro ně nedělají v takovém stylu, jako Oskar. A Oskar se chová aspoň lidově. A věřte, on má na to, aby časem Pekáčovi a Errortelovi přešli zákazníci k němu. Jednou se to stane a ti dva (tři-Telecom) ignoranti co si dělají, že je to nezajímá a smolí na to zvysoka (na Oskarovy akce) brzy poznají, co je to tržní ekonomika a heslo: náš zákazník-náš Pán! Paegasi, Eurotele, přicházíš o zákazníky....ale to nevadí, že? Jasně, že ne. Ale aby ti vůbec nějací za nějakej ten rok zbyli.  Ahoj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  01. 02. 2002 13:39

Myslíte,že všichni přejdou od Paegasu ,Eurotelu a Telecomu k Oskarovi?No to bysme asi dopadli !Nemyslíte,že konkurence je zdravá?A pochopte také,že spousta lidí má právě toho "svého" operátora i kvůli jiným požadavkům,než je cena.Např. já mám GO Quatro,protože volám pouze na ET a mimo špičku,SMS píšu z NETu.Hlavním důvodem,proč mám "drahého" Eurotela je ,že tam ,kde já potřebuji, mají ostatní pouze mizivý,někdy také žádný signál.A to je pro mě prioritní.Ale souhlasím,že ET (Paegas nemohu posoudit) už hodně dlouho nepřišla s něčím "inovativním".A obrázky na Go kuponech?To je hrůza!!!!

Když bude mít Oskar signál,kde já potřebuji,neváhám a přejdu k němu.Ale zatím nesplňuje moje potřeby.

Toť všechen můj názor!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jifi  |  01. 02. 2002 14:43

No, co se tyka konkurence, nelze nez souhlasit, je velice prospesna - hlavne pro zakaznika

     Ale abych volal jen mimo prac. dobu a jen do svyho operatora? To neni telefon na univerzalni pouziti; je pouzitelny jen omezene, jen za jistym ucelem.

     Vubec s Vami vsak nemohu souhlasit ohledne signalu. Najdou se i mista (mozna jsou vyjimkou), kde se E.T. proste nechyta. Ja vim, ze Oskar ma vic takovych mist, ale mne to nevadi, ma proste SUPER  CENY !!!!! Jenze mne desne nasrala ta reklama E.T.ho o signalu , to jsem tady psal uz dostkrat.   Moje mama si poridila prave E.T. - a jen kvuli tomu, ze ma nejlepsi signal. Jenze na chalupe si s nim ani nezavola, musi jit pesky skoro kilometr, nez ma dostatecny signal. No, taky to v tech koncinach ve sluchatku ruzne praska ...    Ja uz zazil daleko vic takovych mist u Oskara, ale taky jsem u nej nevidel tak nabubrelou reklamni kampan prave na kvalitu signalu  Je to jen otazka toho, jak moc cestujete po nasi vlasti - jinak by se Vam taky nekdy stalo, ze se nedovolate.

     Jeste jednou opakuji, ze netvrdim, ze ma Oskar svou sit dokonalou, to maji snad jen satelitni founy. Pro mne je dulezita i cena a to, abych mohl telefon NORMALNE pouzivat k ruznym hovorum a nevolat jen znamym vecer

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  01. 02. 2002 15:10

O reklamní kampani se bavit nebudeme.Eurotel má nejlepší signál,před Paegasím se zase nikde neschováte a Oskar tomu nasadil korunu.Tohle je věc marketingového oddělení každého operátora (a nejen operátora),jak se bude snažit nalákat zákazníka.Ale to jsem trošku odbočil.

Eurotel mám hlavně pro to,že tam kde nejvíc potřebuji (doma) ,má plný signál ! A to že volám pouze do jeho sítě je způsobeno také tím,že převážná část  mých "mobilních známých" je na Eurotelu.A ten kdo není,pro toho obětuji i tu korunu (5Kč) navíc . Ti hlavní však jsou.Mě to takhle "zatím" vyhovuje.A neprotelefonuji toho zase tolik.Mobil mám spíš abych byl "na příjmu",než abych aktivně volal.

A kvalita našich operátorů je dle mého názoru spíše subjektivná pocit.Přece,nic není dokonalé.To by už nebylo co zlepšovat.

Zdravím uživatele fšech telekomunikačních prostředků

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  31. 01. 2002 17:34

Hmmmmmmmm - ted mne tak jeste napadlo.............

Nejen, ze tu nejsou nejake velke ohlasy uzivatelu jinych siti, nez je Oskar, ale dovedete si - vy vsichni, kteri tady pochvalujete Oskara, predstavit, jak tato diskuse musi PR oddelenim Eurotelu a Radiomobilu lezt krkem???
Jak si tady spousta jejich byvalych zakazniku medi, ze presli jinam???
Protoze nejen, ze neprovolavate sve penizky za jejich sluzby, ale soucasne prisli i o propojovaci poplatky tech, kteri sice moc nevolali, ale bylo jim volano???
A docela bych se divil, ze by prave zamestnanci techto oddeleni nedostali "po usach" a ukol, co nejdrive vymyslet a rozjet markenigovou akci, ktera pritahne aspon polovinu tak priznivych ohlasu jako tato. Srovnavam se soucasnou akci Eurotelu k sv. Valentynovi, ktera - aspon na webu, moc kladne publicity neziskala...........

Ja jsem proste skodoliby.              

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xm  |  31. 01. 2002 18:23

je to tezke. napriklad marketingovou akci oskara (1 kc na sluzby v siti) jsem povazoval za absolutne neprekonatelnou vzhledem k trapnym pokusum et a pg s dvema kartami nebo bundickou (ano ironicky se u toho usmivam:)). jenze kdo nakonec prilakal vice zakazniku ? "lidi maji et nebo pg a tak si to koupim taky. navic jarmil rikal, ze ma oskar blby pokryti a ze mi nebude volat, protoze to ma za 15" :) - tohle je podle me uvaha mas. navic pubertaci to dostanou od rodicu a ty maji casto pracovni et nebo pg. pak si tedy koupi, ci dostanou, telefon s mikinou.

vim, ze s temi cisly se da krasne manipulovat a ani nejsou dulezita. dulezity je zisk - ano, proto to vsichni tri provozuji. za dva tri roky se prokaze, zda je oskar schopny prilakat lidi, co utraci. pokud bude hospodarit se ziskem, tak mu muze byt uplne jedno kolik ma zakazniku. nejmene do te doby nez bude chtit vic penez :)

-xm

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blee  |  14. 02. 2002 00:58

Presne souhlasim - a to co vymyslel Eurotel jako reakci na unor a brezen, tak to je fakt hodne velkej vysmech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Polonyi  |  31. 01. 2002 17:04

Sice mám paušál, ale to nevadí. Oskar je prostě nej operátor. Je skvělý. Předtím jak přišli Oskamarádi si všichni stěžovali, že Oskar nemyslí na Oskarty................a teď???Je to super.

 

Jen tak dál Oskárku.     

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  31. 01. 2002 17:02

Přidám také svoji reakci na téma Oskarta.

Do nedavna jsem pouzival Paegas (Twist) a kredit me mizel takrka pod rukama rychlosti blesku. Dalsi vec, ktera me stvala, ze jsem se dost casto nedovolal, protoze Paegas nemel signal. Resil jsem to tak, ze jsem si k Paegasovi prikoupil Oskartu a tu vyuzival prave v pripadech, kdy Paegas nestihal.

Zustaval jsem verny Paegasu taky z duvodu, ze vetsina lidi, kterym jsem volaval melo taky Paegas.

Pak jsem jednoho dne trochu koukal na Oskarovy stranky a kdyz jsem si to tak pocital, tak me vysel Oskar daleko levnejsi a priznivejsi, nez cokoliv jineho.  Chtelo to ovsem jedinou vec - presvedcit minimalne "moje nejblizsi", aby presli na Oskara. Kdybych presel na Oskara sam, tak by to nemelo takovy "slevovy" efekt. Dobra vec se podarila a ted uz jsem Twista vyhodil a mam pouze Oskara a "ti nejblizsi" maji take Oskara a vsichni jsme spokojeni.  Kdyz srovnam utratu kdysi a nyni, tak je to nesrovnatelne.  Jediny co me stve je to, ze jsem na to neprisel uz davno a cpal prachy do Paegasu.

Co se tyce pokryti, tak si myslim, ze Oskar je na tom lepe nez Paegas.

Slevu na volani a SMS samozrejme vitam a doufam, ze Oskar nas bude takto prijemne prekvapovat stale casteji Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  31. 01. 2002 15:59

Oskare, pokud budeš takto pokračovat a pro tarifní programy dáš volání ve své síti za 2 Kč / min. a o víkendech pro tarify nad 1000,-  měsíčně volání OSKAR-OSKAR zdarma, tak ti garantuji, že do konce roku 2002 budeš mít 2.500.000 zákazníků.  Pokud to ovšem vydrží tvoje síť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Chrz  |  31. 01. 2002 17:28

Volání v mobilní síti zdarma je z dlouhodobého hlediska téměř nemožné. Z toho důvodu, že existuje fyzikální omezení max. počtu volajících. Mobily můžou konkurovat vyší paušálu a řekněme rozumným hovorným. Leda pro tak vysoký paušál, který jen tak někdo mít nebude (určitě by to nebylo 1000 Kč/měs) Volání zdarma můžou nabídnout jenom pevné linky, kde toto fyzikální omezení není (teoreticky můžou volat třeba všichni najednou). Existuje sice omezení technické (např. kapacita ústředen), ale to se v dlouhodobém horizontu dá vyřešít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.ales  |  31. 01. 2002 15:02

Samý Osralty a predplacenky,ale ten kdo ma tarif je nezajima!!!??? Proc teda ty tarify jsou,kdyz zvyhodnujou porad jenom nejaky trapny karticky na kredit???

Proste to nema cenu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  31. 01. 2002 15:17

Ty mas tarif mene vyhodny nez je Oskarta????? A na co ho mas???? 

Podivej se o par prispevku vys, uz jsem tam jednou rozepisoval prakticke duvody, proc zrovna Oskarta.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jifi  |  31. 01. 2002 15:46

No jestli hodne volas tak si porid dohodu, ta je bezkonkurencni a 2 roky neni tak dlouha doba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  31. 01. 2002 22:14

Protože tarify jsou zvýhodněný už od začátku. Neznám tarif, se kterým bych volal tak levně jako s Dohodou. Nejbližší tarif je u PEGASe za 1700, já platím 950. Největší bomba vůbec je, že i když voláš 100% do PEGASe z toho PEGASáckých tarifu, tak je Dohoda furt levnější... No fakt sranda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luky  |  31. 01. 2002 14:56

 Oskare díky, normálním lidem jsi udělal radost!!! Jsi super a drž se! Ti dva pažravci (ET a PG) půjdou zase o něco více do....! Jenom ať se ti přilívají zákazníci! To ti přejí spokojení uživatelé Oskaret! Díky, nezapomenem! A na ty dva pažravce, co nám nikdy nic nezvýhodnily taky nezapomenem (ale v tom špatném slova smyslu) !!!  !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  31. 01. 2002 14:55

To jsem zvedavy, jak to Oskar bude resit s cisly z karet, ktere si lidi na ruzne akce koupi a potom zahodi........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  31. 01. 2002 15:19

To jej jednoduche, stejne jako ostatni operatori je vyradi z evidence aktivnich karet....

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  31. 01. 2002 15:33

Jenomze ty cisla jsou potom stejne nepouzitelne a to je myslim skoda....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  31. 01. 2002 15:48

Skoda ceho? - tech krasnych cisel???
Domnivam se, ze pokud nekdo koupi Oskartu s tak peknym cislem, ze by se dala prodat, tak ji asi nezahodi, ale bud si ji necha a nebo proda.

A cisel jako takovych ma Oskar zatim dost - neco pres pul milionu aktivnich zakazniku a tri miliony cisel - to urcite staci i pro nejaka ta rezervovana cisla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jeden z nich  |  04. 02. 2002 17:55

jojo, nechcete nekdo jedno mooooooc pjekny cislo za mensi uplatu? odpovim na e-mail

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  05. 02. 2002 08:15

Trosku pdrobnosti by neskodilo... Treba to cislo, jakou uplatu si asi tak predstavujes - no a tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  31. 01. 2002 22:24

Třeba začne Oskar recyklovat čísla....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  01. 02. 2002 09:40

Jo a budou na zazloutlem plastu s hrubym povrchem....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fluke  |  07. 02. 2002 13:08

Recyklovat cisla v soucasnosti neni mozne, ale nebojte, jen tak brzo nedojdou. Ted ma Oskar nove predcisli 77x  a plus dalsich xxx xxx pozic to dava celkem cca 10 000 000 cisel, pricemz z toho je pouzito tak 500 000. O cislech 608 xxx xxx ani nemluve :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  31. 01. 2002 14:32

Táák to maji mazlíčci rádi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.F.  |  31. 01. 2002 13:36

Pořídil jsem si Oskartu asi před rokem a za poslední měsíce jsem se mírnil asi na 200,-/měsíc. S vánoční Oskartou jsem provolal doposud 400,-/měsíc pouze na Oskara a vůbec mi to nevadí! Že by konečně začal někdo přemýšlet?

    Jsem si jistý, že se sazbou 10,-/min bych neprovolal ani ty dvě stovky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
conquest  |  03. 02. 2002 14:32

že by si neprovolal ani 200,-/měsíc s OS10,5/hod? Tak to se pěkně mejlíš! Většinou Ti vyjde hodina tak na 60kč, záleží, kolikrát Ti o spadne, a to se nemusíš ani hnout z místa, aby Ti to spadlo. A nestává se to ve výjimečných případec, leč velmi často!

 Posranej Oskar, za tohle by měl dávat náhradu, když vidí, že volám na jedno číslo 5x za sebou a po 5-ti minutach to vzdy vypadne!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DuckDaffy  |  03. 02. 2002 22:02

Musím se Oskara krapet zastat.
Měl jsem loni (přelom 2000/2001) vánoční Oskartu 3 Kč/hod. Mnohokrát jsem telefonoval s kamarádem často pobíhajícím po VŠ kolejích Brně, zatímco já jsem občas pobíhal po bytě v Ostravě.  Drtivá většina hovorů končila překročením časového limitu (1 hodina). Jednou dokonce až po hodině a deseti minutách.  Samovolně se přerušily pouze 3 hovory. A to si stejně myslím, že už nestíhaly naše akumulátory. Toť má osobní zkušenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.F.  |  04. 02. 2002 08:18

Nemluvil jsem o OS 10,5/h, s tou zkušenosti nemám, ale obecně o ceně 10,-/min, což je dneska téměř historie.

A k té OS 10,5/h bych řekl jen tolik: až na zajímavou cenovou politiku jsou v Českém mobilu pěkní .... . Ti zadarmo nic nedají, na podrazy jsou jak dělaní. Mám s nima ne jednu zajímavou zkušenost. Určitě nejsem sám. Dát se nás pár dohromady, to by byl článeček.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  04. 02. 2002 12:29

Ja s nimi mam taky jednu zajimavou zkusenost, ale nedomnivam se, ze jde o umysl - i kdyz jsem byl jednu dobu na Oskara pekne nas*anej!!!

Nepochlubis se s tou tvoji - treba jen tak na maila...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kokotík  |  20. 03. 2002 23:32

Tak si  totéž zkus s Twistem, pak zjistíš, že je to horší, měl jsem tu zkušenost, kdy  jsem volal po cestě do místa A s Twistem - pohyb autem měl stál 5 přerušení ( v tom 2 místa se slabým signálem ) s Oskarem ( při použití  téhož mobilu ) o půl hodiny později pouze  1 přerušení při cca 20 min hovoru :-p

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JINDRA  |  31. 01. 2002 13:28

Zase jedno milé překvápko od Oskara, zajisté to využiju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  31. 01. 2002 13:09

Řekl bych že ikdyž to slevní tak se jim opět vyplatí, protože si myslím že lidi budou bud více volat nebo smskovat aby toho využili , je to dobrá lákavá akce, a budu patrit mezi ty kteří budou oboje jak více volat tak i smskovat v určité dny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trup  |  31. 01. 2002 13:01

Nejsem homosexuál, ale Oskara asi miluju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  31. 01. 2002 12:58

plati to jen pro SMS do site Oskara nebo pro vsechny?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  31. 01. 2002 13:19

Jen do site Oskar - jako obvykle (ono by to do jinych siti za tyto ceny asi neslo - tam Oskar plati propojovaci poplatky).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanka  |  31. 01. 2002 14:11

No, já to tam vidím pořád, ne v textu, ale tom kurzívou psaném výcucu článku pod titulkem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laudon  |  31. 01. 2002 20:00

Tak to se pleteš, já mám sms do ET a P za 1,58, Oskar na mě vydělává 10h, 1,4 za sms mimo síť a 8h DPH!!!

SMS na Oskara mám za 0,37 a 0,53

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  01. 02. 2002 09:41

S Oskartou??? - tak to jsi vetsi kouzelnik, nez David Coperfield!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laudon  |  06. 02. 2002 20:03

Kdo říkal že s Oskartou?

Se Slyším Vás, stačí se podívat do ceníku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  07. 02. 2002 16:24

Jenze tady byla rec o Oskartach.

A, jen tak mimochodem, se Slysim vas bych byl uz davno zebrak - mesicne provolam tak 1800.    

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nora  |  31. 01. 2002 12:48

Tak pro vsechny co si stezuji na gramaticke chyby na mobilmanii tady mam neco z mobilserveru.V clanku (http://www.mobil.cz/mobilni_komunikace/operatori/zpravy-operatori/vjednomkuseoskar020131.html) se pise: V rámci zvláštní akce Vjednomkuse budou všichni majitelé Oskaret volat o VÝKENDU za 1,50 a SMS v týdnu budou za stejnou cenu. Honem nez to opravi

www.paegas.biz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nora  |  31. 01. 2002 12:49

tak ted vazne nevim zda to plati o vikendu nebo o vykendu , muze mi to nekdo vysvetlit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  31. 01. 2002 13:02

Pro lidi se slusnou znalosti ceske gramatiky o vikendu, pro ty ostatni o vikendu i o vykendu.

Zase jsou na tom negramotove lip!!! (vcetne redaktoru)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  31. 01. 2002 13:23

Uz to opravili - ale stejne tam maji preklepu az hruza.

Nevite nekdo, zda ten, kdo pise podobne prispevky, musi mit (ci ma) nejakou jazykovou prupravu??? Obcas mi to pripada, jakoby prispevatel byl policajt, nejlepe propusteny pro blbost (reminiscence na Svejka).

Nebo se pletu??? - pani redaktori?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  31. 01. 2002 12:42

Tak to se mi líbí, po delší době si vzpoměli na starší Oskartisty, ne jen na uplně nove . Každé zlevnění vítám   Ale mohli by aspon sms byt levne do ostanich siti, ale neva, i tak je to dobrá zpráva

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viclef  |  31. 01. 2002 14:03

No ja myslim, ze akce 77h za SMS o prazdninach prece zvyhodnovala taky vsechny Oskaristy a ne jen nove.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  31. 01. 2002 14:15

Pravě proto píši, že po delší době si vzpoměli, neříkám že to udělali poprve.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  31. 01. 2002 12:25

Je to prijemne zlevneni, asi bych presel na Oskartu, ovsem kdyby to nebylo casove omezeno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  31. 01. 2002 12:15

Pokud oskar chce zvyhodnit stale zakazniky, proc se zlevneni hovoru netyka taky oskarty z prvnich 30000 ks ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek Fleško  |  31. 01. 2002 12:36

To by to zlevnění bylo poněkud pofidérní, kdyby se za 60 minut hovoru zaplatilo místo 10,- Kč 60x1,50,- = 90,-. To by podle mě bylo až 800%-ní zdražení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pernik  |  04. 02. 2002 14:54

No jestlize mas oskartu 30000, tak by te myslim otazka usetreni 60 hal. na smsce nemela moc vzrusovat... Teda aspon me to nerve zily z tela -- myslim ze zvyhodnenej zakaznik ses s touhle kartou tak, ze se muzes zbytku sveta jen smat ze ju namajou taky.. (a porad -- ne na mesic enbo dva...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  31. 01. 2002 12:03

SMS o vikendu budou stat stejne?

Nevztahuje se na Oskarty bez limitu. U hovoru je to jasne. Netyka se to ani SMS?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  31. 01. 2002 12:15

O víkendu je levnější volání, přes týden textovky. (Opravený příspěvek)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beruska  |  31. 01. 2002 12:27

O víkendu je levnější volání, přes víkend textovky.

 Co jste to vyplodil za vetu??? Z clanku snad jasne vyplyva, ze o vikendu budou levnejsi hovory a ve vsedni dny textovky. Asi by bylo dobre obcas pri psani take myslet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanka  |  31. 01. 2002 12:44

Nebuďte tak přísná, zjevně se vloudia chybička a pan Lutinský chtěl napsat "mimo" a ne "přes" víkend. to se stane, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  31. 01. 2002 14:00

Marek se jmenuje Lutonský

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanka  |  31. 01. 2002 14:02

Omlouv8m se, to fakt nebyl [mysl, ale p5eklep. No, v3ak jsem psala, to se stane...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanka  |  31. 01. 2002 14:06

Tak, teď se fakt stydím, nekoukala jsem na monitor a hele, ona angl. klávesnice i po Alt Shift zůstala... Mělo to být: Omlouvám se, to fakt nebyl úmysl, ale překlep. No, však jsem psala, to se stane...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paul  |  31. 01. 2002 20:34

No to je hezkýýýýýýý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halap  |  01. 02. 2002 12:42

ok, pro Oskartu 30000 je jasne, ze hovory neplati, ale co textovky, ty budou levnejsi ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš  |  31. 01. 2002 12:03

A proč jsou na tom Oskarty lépe než placené tarify !!!!!!
Proč všichni naši operátoři vždy zvíhodní jen předplacené karty????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  31. 01. 2002 12:05

To by me taky zajimalo. Sice tech vyhod moc neni ale hovory v ramci site jsou casto levnejsi z predpacenek nez z tarifu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  31. 01. 2002 13:05

Takoveto akce jsou urceny pro pretazeni zakazniku jinych operatoru - koupi Oskartu, vyzkousi a mozna zustanou. Tezko si lide, majici pausal jineho operatora, budou porizovat rovnou pausal i pro Oskara. Cimz je dana kategorie zvyhodneni.
"Pausalisti" to zase maji vyhodnejsi mimo Oskarovi akce - nebo ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juri  |  03. 02. 2002 21:44

Tak to si nemyslím, že tarif je mimo akce výhodnější. Když platíš za 100 minut 500 Kč, tak to máš 5 Kč/min. a pak 4,50 za min. No nevím nevím. Myslím, že by se slušelo paušál tak o 100 Kč snížit.

Jen tak pro zasmání:

„Oskar dokazuje, že nechce zvýhodňovat jen nové zákazníky, ale že myslí i na své věrné klienty,“ říká Sylvie Scott, vicepresidentka pro marketing a prodej.

..hlavně na paušalisty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  04. 02. 2002 09:57

Ty platis za 100 minut 500????? - a proc to delas??? S "Dohodou" bys za 500 mel minut 300!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dan.fryda  |  31. 01. 2002 23:45

Hovory v rámci sítě jsou nyní VŽDY levnějsi z předplacenek než z tarifu. Bohužel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  01. 02. 2002 01:46

Dovolim si nesouhlasit. Ne vzdy ale v naproste vetsine pripadu. Napr. u Fun Go je hovor z predplacenky drazsi i v ramci site. Pokud uvazujeme pouze Oskara pak je tomu tak skutecne vzdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  31. 01. 2002 13:29

Je to na pováženou. Kdyby chtěl Oskar přitáhnout více lidí, tak by začal nabízet lacinější volání v rámci vlastní sítě i pro paušální programy. Takhle se prakticky nevyplatí mít tarif. Jedině snad Volám stále, ale pokud někdo provolá méně jak 300 minut měsíčně, tak pro něho nemají paušály smysl. Takhle sice předplacenkáři provolají více minut za stejné peníze, ale myslím, že tato akce přitáhne spíše mládež, která si koupí kartu a 30.4. ji zahodí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Čech  |  31. 01. 2002 13:52

Pro hodne SMSkovaci se tarif (standardni) taky muze vyplatit. O kacku levnejsi SMSka ci jeste vic srovna tu vyssi cenu do vlastni site. Mimo Oskara je tarif levnejsi (ci stejny)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pat  |  31. 01. 2002 13:56

Někdo zahodí, někdo ne. Mnozí možná mají ještě předsudky vůči kvalitě oskarovy sítě a pokrytí, takto zjistí, že je to stejné jako jinde (vyjma míst, kde lze chytit jen jednoho nebo dva operátory), ale levnější i po 30. dubnu - a zůstanou. Nehledě k tomu, že i do toho 30. dubna budou pravděpodobně nějaké hovory i přijímat, i z jiných sítí, na čemž Oskar taky vydělá. Tomu říkám marketingová akce, ne ty stupidity u Eurotelu např. s valentýskou seznamkou přes SMS s 3,30/SMS nebo obrázky hokejistů na kuponech Go...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  31. 01. 2002 14:58

Souhlas - marketingove akce Oskara maji rozumny smysl i pro normalne uvazujici lidi.

Jen mi v teto diskusi chybi nazory lidi pouzivajicich jineho operatora - "eurotelaci" a paegasisti" asi nemaji slov... 
V jinych diskusich se ohaneji lepsimi sluzbami sveho operatora vuci sluzbam Oskara a tady jim nejak dosla rec - a mozna ztuhla i huba (resp. ruce nad klavesnici).    
Nejsem zurivym zastancem Oskara, ale protoze mam SIMky vsech operatoru, mohu sledovat i akce Paegasu a Eurotelu a od 1996 (muj prvni ET) jsem u nich zadne akce srovnatelne s Oskarovymi nezaznamenal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  31. 01. 2002 16:02

IMHO to Eurotel nema zapotrebi. Jeho podnikova klientela mu generuje dost zisku bez ohledu na takoveto akce. Ja naopak moc nechapu, proc ma tolik lidi GO. I takovych, kteri prevazne volaji do jinych siti. Ale maji nejlepsiho operatora ...

U Tvistu je PaegasNej. Navic Paegasi sit byla donedavna v dost hroznem stavu, ani by si to nemohl dovolit. Uvidime, co chysta letos. IMHO se spis orientuje na pretazeni podnikove klientely (viz. nove tarify a cislo zdarma).

Pepa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  31. 01. 2002 16:36

Jojo - taky si mi nedavno jedna holka stezovala, jak je ten mobil strasne drahy - 15,50 za minutu. A kdyz jsem se ptal, co ma, rekla GO. Pak jsem ji vysvetlil, ze za ty prachy muze s Oskarem volat skoro trojnasobnou dobu, nechtela verit. Setrvacnost a neinformovanost jsou drahe......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob  |  31. 01. 2002 19:37

Spis je tva kamaradka mimo a ty taky. neznate ani ceny tarifu tak nic nedrbej, stupido

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Hubner  |  31. 01. 2002 20:28

Myslím, že si Oskartu nepořídí hodně lidí, protože účtuje celou první minutu. Já například vyřídím (pokud si nechci pokecat) asi 50% hovorů do 20 sekund. Nic proti Oskarovi nemám, vždyť mám Dohodu , ale zavedením účtování po prvních 30 sekundách by udělal velký pokrok!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Pecha  |  31. 01. 2002 20:35

Tak to vám teda závidím   Já se pod tři minuty nedostanu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  01. 02. 2002 09:46

Ja taky nechapu - nejsem ukecany (i kdyz me okoli tvrdi opak), ale vejit se telefonatem do 20-ti sec je pro mne zhola nemozne. Prumerna delka mych hovoru je tak 2 - 3 min, pokud chci jen neco "jednosmerne" sdelit, pouziju SMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor  |  31. 01. 2002 16:16

To je pěkný, ale mě se stále vyplatí Paegas, protože z 50_ti tel. čísel co používám je Oskaří jen jedno  

Předpokládám, že máš adaptér na 3 SIM_ky, ale i to přepínání musí být pěkná otrava?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  31. 01. 2002 16:33

Predpokladas spatne - mam nekolik founu, ktere stridam.  
Nemam rad "tluste" founy a zatim jsem nenarazil na "interni" adapter na 3 SIM.

Jestli se ti ale vyplati Paegas nevim - nepises, kolik z tech ostatnich 49-ti cisel je u ktereho operatora a kdy na ne volas ani jaky mas tarif - nebo snad TWIST???

Paegas si jeste porad hraje na spicku a mimospicku a tak to nejde spocitat tak snadno jako u Oskarty, kde je to 6,30 kamkoli a 3,15 vramci Oskara (nebo mene - pri akci) kdykoli. Resp. spocitat to neni tezke, ale je potreba vice informaci, nez jsi poskytl.
A jen tak mimochodem - nedavno jedna cela mala firma presla k Oskarovi a krome mistnich hovoru (CTc) volaji jen z mobilu - a usetri tak cca 30%!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor  |  31. 01. 2002 17:30

Střelil jsem vedle, ale starat se o několik founů také není dvakrát pohodlne  

Adaptér na 3 SIM jsem už viděl - pro starou 5110 (Nokia).

Uhodl jsi - mam Twist a to Twist standard, jestě existuje Twist SMS (všechny tel. sítě za 6,60 a SMS za 1,70) kde si Paegas uz na spičku nehraje, ale cena nic moc. Jasně, v těch číslech jsou ještě nějaká eurotelácká a jedno na pevnou (tam volám po 19:00 za 5,-Kc)  Paegasí však značně vedou. Ač je to možná kuriozní, tak se mi to fakt vyplatí.

A taky je dobrý že 400,- Kč kupon mužu používat celý rok - to u Oskara nejde 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  31. 01. 2002 17:42

No jo -  nosim dva nebo tri (Paegase nejmene, je to Twist), ale neni to takova hruza - spis nekdy pusobim jako debil, protoze mi zvoni treba dva soucasne. Ale to mi nevadi.   

Tak jo, tobe se to asi vyplati, protoze volas malo - ja na Oskarte nekdy provolam 1800 (kupon 1500) za mesic - a tak mne tato nevyhoda netrapi     

A ten adapter - ten jsi videl kde???? Ja mam jako hlavni foun N7110 a tam prislusenstvi na 5110 pasuje, ten by se mi libil.....
Ja zatim videl jen takovy, ktery se vlozi mezi baterku a telefon - a zvetsi tloustku mobilu o cca 3 mm - bleeeeeee.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DesBes  |  21. 02. 2002 15:08

Myslim ze u 7110 se ti nejaky 3mm lehce ztrati a nejaky ten gram taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  21. 02. 2002 16:00

O gramy nejde, ale ty 3 mm mi vadi - foun by se mi pak nevesel do WS pouzdra 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DesBes  |  21. 02. 2002 15:12

Jsme firma kde je asi 35 phounu. At jsem pocital jak jsem pocital nam se stale vyplaci eurotel. Je to divny ale i firma zabyvajici se propoctem nakladu moji domneku potvrdila. Hlavni duvod je v tom ze vetsina vetsich firem ma Eurotel a pro firemni zakazniky ma ET fakt dobry akce a slevy.

Ale o tech asi moc nevis a co je to Ka centrum ti asi taky moc nerika. :o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  21. 02. 2002 15:56

Hm ........
Budes se divit - ja jsem sice privatne na Oskarte, ale proto, ze firemni mam ET (volam tak 1200 min/mes odchozi, podobne prichozi), vim i o akcich ET pro "vicefounove" zakazniky - ale budes se divit, Oskar taky nabizi takovymto zakaznikum slevy. Ja jsem jen ten prispevek smeroval spise na bezneho telefonistu s jednim ci dnema founy...

Konkretne - v te firme si poridili 10 telefonu (2x 3310, 3x6210, 5x3210 - od Oskara zdarma), volani vzajemny maji za cca 1,6 Kc, jinak dle tarifu (3x Volam stale, zbytek Volam malo).

Nevim presne, co nabizi takovymto zakaznikum ET (ve firme mame telefonu s ET kartou cca 1000), ale lepsi to nebude.....

A co je to Ka-centrum mi opravdu nic nerika     

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DesBes  |  22. 02. 2002 10:36

Nevim zda by Oskar daval telefony zdarma. Navic v te sestave co ty pises. Zakaznik s deseti telefony jeste neni dostatecne BIG. Spocitej si kolik by tedy Oskar dal za telefony a kolik mesicne dostane za tarify + naklady na levnejsi sluzby. Samozrejme jsem si taky pozval Oskarova zastupce pro firemni zakazniky. Mozna bych jeste nekde nasel mail se zpracovanou nabidkou. Nic moc. Na telefony a prislusenstvy vyrazny slevy oproti obchodum. Jinak pausal nic moc.

Ka centrum je u ET oddeleni pro firemni klienty. Zpracovavaji nabidky a akce. Telefony nakupujem levne, prisl. taky. Navic uz i nase firma ma vnitrni firemni okruh. Cenove jsme tak kde jsi psal ty. 1,60 + - do  site ET, na telefony zarazeny do nase site je volani jeste malicko levnejsi. Co ale je zajimavy je snizeny cen za volani na ostatni operatory. To treba Oskar nijak vyrazne u "firemnich tarifu" neudelal. Hmm, ted me jeste napadla dalsi vyhoda: Benefit. Urcite znas. Benefit body diky velkemu poctu volani naskakuji dost rychle. Berem za ne poukazky na benzin. Prima kseft. Od ET dostanes poukazku na benzin. U cerpacky naberes benzin a dostanes danovy doklad ktery das do nakladu. Nemluvim o novych telefonech atd. ....

Kazdy se tady vzdycky trefuje do nejsilnejsiho. At uz je to ET nebo CT. Pritom CT stale zdrazuje ale na druhou stranu zase zlevnuje. Vetsina nasich hovoru je mimomestskych a tak paradoxne ucty za pevny telefon klesaji. Divny co??

O spatnych zkusenostech s alternativnim volanim (kuprikladu Kiwwi) ani nemluvim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pat  |  31. 01. 2002 16:39

Důvod, proč máte jen jedno oskaří číslo z 50, souvisí z předchozím příspěvkem - taky nechápu, proč má stále tolik lidí Go při těch cenách. Nadávají, jak je to drahé, ale nic s tím nedělají. Nicméně tržní podíl Eurotelu klesá, Oskarův roste, Pegas si zatím drží svoje. Je také pravda, že Eurotel o drobné zákazníky nestojí, v podnicích mají z důvodu setrvačnosti stále eurotely (protože zde byl Eurotel první a podnikatelé a podniky nechtějí měnit čísla - ztráta zákazníků), ale taky to nebude navždy, ve spoustě podniků už také začali počítat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pat  |  31. 01. 2002 16:55

Ano, správný postřeh, určitě máte z těch 49 čísel i nějaký Eurotel a pevnou linku, kam voláte z Twistu (předpokládám, že máte Twist) za 6,80, jestli se nepletu. Z oskarty to máte za 5 Kč, navíc máte o korunu levnější textovky. Kdybyste vzal do ruky tužku a papír, možná byste byl překvapený, že byste s oskartou ušetřil (nebo za stejné peníze měl více muziky), i když máte v seznamu jen jedno oskaří číslo... A buďte si jistý, že by si ho pak pořídili i někteří z těch 49... Jde jen o to nebýt líný a nemít strach ze změny. Já jsem měnil číslo tento týden, stačil jeden hromadný mejl a asi 5 textovek z Internetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  31. 01. 2002 17:20

Dalsi varianta pro zmenu cisla je ta, kterou jsem pouzil ja - mam v PhoneBooku totiz prilis mnoho cisel, u nichz neznam mail dotycneho a posilat zmenu jako SMS z inetu taky nejde vsude....

Aktivoval jsem na puvodni karte hlasovou schranku a namluvil vzkaz:
"Ahoj, tady ****, rad bych te slysel, ale jsem na cisle 060*******, tady uz ne, vzkaz nenechavej."

Proslo to bez problemu a puvodni karta je ted jen jako zalozni....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pat  |  31. 01. 2002 17:31

Věřte nebo ne, udělal jsem totéž (v kombinaci s těmi mejly a textovkami), a jsem naprosto fklidu.   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurio  |  02. 02. 2002 23:13

Je mi jedno, komu budu platit (pokud to není Microsoft), zájímá mě kdo mi vyjde nejlevněj, nejkvalitněj a kdo má nejlepší služby, proto mám Paegasa. Do něho jde asi 70-80% mých hovorů (z PG za 2,80 - 5Kč, z OS  6,30). Do Oskara asi 10-20% (PG 6,80 , OS 3,15) a zbytek na ostatní dvy operátory, kde ceny vychází podobně. Drtivou většinu hovorů mám do minuty (účtování po sekundách bych tak stejně moc nevyužil), nezanedbatelná část je i do půl minuty (obrovská výhoda PG a ET). Textovky posílám hlavně z netu - nejen že je to levnější, ale hlavně pohodlnější. Dobíjím z bankomatu s 10% navýšením kreditu, navíc můžu i po dvou stovkách. Teď se podívejte: Kdo je pro mě nejlevnější? Kdo má aspoň jednu mozkovou buňku, ani nemusí počítat, že je to Paegas. Na Oskara přejdu až u něho bude většina kamarádů, kterým nejvíc volám.
Samozřejmě, mohli by zlevnit (hlavně textovky - přinejmenším do vl. sítě mimo špičku a volání do cizích sítí), ale Oskar je taky pěkně drahý. Teda s vyjímkou Dohody a Slyším vás, které za dva roky čeká změna nebo zrušení.

Dál: V mé lokalitě má Oskar problémy. Nejenom že si "mobilní schizofrenici" (ti s PG i OS) stěžujou na Oskara, poznám to i když takový člověk posílá SMS z Twistu a ne ze Slyším vás. Už mockrát jsem si musel vyslechnout nadávání, že musel přepisovat textovku, když mu z Oskara nešla odeslat.
U Paegasu mi taky párkrát spadl hovor, ale furt lepší jak Oskar. Nejlíp s kvalitou sítě vychází ET, ale dvojásobné ceny za volání kvůli tomu platit nebudu. Jenom přemýšlím, jestli si za 80 Kč koupit GOučko jako zálohu. Možná bych z něho provolal i těch 17 Kč měsíčně, ale živit Oskartu (min 67 Kč/měsíc) by se mi nejspíš ani nevyplatilo.
Co se týká služeb, Paegas Info mi několikrát ušetřilo pár hodin času, když jsem si našel autobus. Taky jsem nemusel řešit problém, kde v 9 večer v Brně ubytovat 10 lidí s bagáží, kterou jsme sotva nesli. Než by jsme se u pokladny zeptali na vlak, už by byl dávno pryč.

Pokud je pro někoho levnější Oskar nebo je v jeho lokalitě spolehlivější, ať ho má, ale ať ostatním netvrdí, že na tom musí být stejně jako on. To si přece každý musí zvážit sám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DuckDaffy  |  03. 02. 2002 21:48

Nějak jsem nepochopil těch 67 Kč za měsíc na Oskartě.... ??? Nikde jsem o tom nečetl žádnou oficiální informaci. Sám mám od začátku prosince (2001) kredit "hlášen před voláním", tj. pod 30 Kč a dnes (únor 2002) činí něco přes 6 Kč. To znamená, že jste zřejmě omylu, protože to u mě nějak neplatí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  04. 02. 2002 09:59

67 Kc / mesic znamena, ze dobijis-li kuponem za 400, jaho platnost je 6 mesicu (+ mesic na dobiti) - takze prumerne mesicne musis provolat 67 Kc. Volas-li alespon takto, zadne omezeni nepocitis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurio  |  04. 02. 2002 22:09

400 Kč kredit musíte provolat do půl roku. 400/6=66,66666666666666666666666666666666.

66,7 Kč za měsíc je průměrná hodnota, aby se to líp srovnávalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DuckDaffy  |  04. 02. 2002 22:32

OK, napadlo mě to, ale chtěl jsem se ujistit.

Znám několik lidí, kteří jsou schopní 400 Kč kredit provolat s průměrnou spotřebou 60 Kč/1 den.

Myslím, že těch šetřílků, kteří koukají jestli už není půl roku od dobití, je asi dost málo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  05. 02. 2002 08:19

Tak mezi takove patrim taky - bezne mam na mesic "patnactistovkovej" kupon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob  |  31. 01. 2002 19:35

seš mimo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  01. 02. 2002 16:39

Ja bych si oskartu poridil, ale nemam na to si koupit novy telefon(dualni)....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pat  |  01. 02. 2002 16:41

Pokud nebydlíte v Praze, není to zatím nutné. Pučte si od známého kartu Oskara a vyzkoušejte svůj neduální mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fluke  |  07. 02. 2002 12:52

Proc rovnou nekoupit Oskartu?  tech 400 Kc snad neni tolik, nehlede na to, ze je to tvuj kredit, ktery muzes provolat, ponevac Oskarova SIMka je zadara (NEOSKARACI: zapocitavate si do kalkulaci nakladu na volani i pocatecni naklad na aktivaci SIMky?)

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  07. 02. 2002 16:21

Pokud ma single-band foun a je z Prahy, tak je mu cely kredit na prd - zavolal by si jen z metra.

A "neoskaraci" si porizovaci cenu SIMky do cen volani samozrejme nezapocitavaji - proc by to delali?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fluke  |  07. 02. 2002 16:52

A pokud prisel v soustruhu o ruce, tak je mu taky na prd, leda by se naucil mackat tlacitka nosem.

Pokud pocitam, co je pro me nejvyhodnejsi, tak snad musim zohlednit i cenu "aktivace", ne? Jinak bych byl stejnej idiot, jako kdybych se radoval, ze mam nejlevnejsi volani a semesky a pritom platil pausal 1000kc/mes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  07. 02. 2002 18:24

No jo, jenze to bys pak musel do ceny volani zakalkulovat i cenu mobilu, coz je blbost, ne??? Nebo ty SIMku po provolani kreditu zahodis a koupis novou?    

S pausalem je to jine, ten platis periodicky, ale vetsina lidi si nekupuje SIMku casteri nez telefon a tak neni duvod ji do ceny volani zahrnovat.
Jina vec je porizovaci cena zarizeni - tady mne spousta "twisteru" a "gouckaru" zarazi - koupi si casto foun, ktery je v sade, blokovany na operatora a za stejnou nebo i dokonce vyssi cenu, nez tentyz foun volny.
A jeste vic mne fascinuji lide, kteri jdou a koupi low-end dotak a zaplati treba 1 Kc za telefon, pres 3000 za aktivaci a upisou se na treba 2 roky. Takze ve finale maji foun za neco pres tri litry. Kdyby si jej koupili "vedle", daji za nej treba 4000, ale bez upisu a rizika, ze se telefon neopravitelne pokazi a oni sice nemohou bez noveho telefonu volat, ale platit pausal ano. A kdyz budou chtit zrusit kupni smlouvu, tak mohou - ale jen na ten foun za korunu, tu jim operator rad vrati...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fluke  |  08. 02. 2002 08:49

Jo, ja to myslel tak, ze kdyz chces volat s Go, mas tam dodatecnej naklad na aktivaci, coz bys mel zahrnout do kalkulaci narozdil treba od Oskarty, ktera ja bez poplatku. Naklady na porizeni telefounu mas stejny bez ohledu na operatora. Pokud teda nekupujes sadu nebo dotak. Takze vlastne ma smysl kalkulovat i s cenou pristroje. Muzes to rozpocitat podle let odpisovani nebo predpokladany doby vyuuziti, ale to uz je diskuse o ucetni teorii...

Jinak s tvym nazorem na inteligenci lidi, co "vyhodne" berou low-end founy a dotaky se ztotoznuju :)

hezky den.

Fluke

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  08. 02. 2002 09:03

No - ja si naklady na telefon do volani nezapocitavam - uz proto, ze za zhruba 6 let co "mobiluju", jsem si poridil a aspon nejakou dobu pouzival 13 founu - takze by mne volani s libovolnym operatorem a tarifem vyslo pekne draho. Naklady na founy jsem si zaradil do kategorie "konicky".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza Mach  |  31. 01. 2002 11:54

A co SMS o víkendu? To budou stát normálních 2,10? Píše se tam, že SMSky za 1,50 ve všedních dnech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laudon  |  31. 01. 2002 19:49

Tak to by mě taky zajímalo. Možná se o víkendu posílá více sms

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jifi  |  31. 01. 2002 11:39

Ty ceny jsou tedy opravdu skvele, konecne posun dobrym smerem (skoda ze jen do konce dubna). No, i s tou vanocni Oskartou, kterou jsem dodatecne po Novym roku poridil, to neni marny. Ty hovory ve svy siti - to je cenove uplne nekde jinde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor