Sagem MyC-4: vysouvák za dobrou cenu (test)

Diskuze čtenářů k článku

pavlina tomko  |  09. 07. 2007 14:51

Tento telefon ma dcerka a je spokojena

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kimm  |  10. 05. 2006 19:43

Nevíte kolik ten mobil stál když se ještě prodával, alespoň přibližně prosím???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deyana  |  14. 02. 2005 18:05

Dnes jsem si tento mobil koupila a po předchozí zkušenosti s SE T630 jsem docela spokojená. Je to sice rozdíl, ale tohle úplně stačí. Jediné, co mi vadí, je černý displej a taky nedostupnost datového kabelu. Jinak ale nemám výhrady - zatím.
PS: kdyby někdo věděl, kde koupit kabel a jaký (i na netu), poraďte prosím.
Deyana@seznam.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P_E_T  |  28. 01. 2005 21:46

Uz se vam nekomu z toho telefonu zacala po par mesicich uzivani loupat barva? Ja ho mam asi 4 mesice a olupuji se mi jak tlacitka tak okoli coz me uprimne stve.
Jinak mym puvodnim telefonem je Panasonic GD52 a rekla bych ze proti nemu je ten Sagem desne blbej ackoli predtim jsem mela Sagema MC920 a byla jsem s nim pul roku spokojena nez zacal zlobit a po roce me temer bez rozlouceni opustil. Dala jsem jim ted znovu duveru ale citim se celkem zklamana...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivo  |  10. 02. 2006 20:51

Já ho mám dost otřískaný a poškrábaný,ale to mě po roce a 2 měsících nepřekvapuje, když si vzpomenu na některé jeho pády.Spíš to ukazuje na jeho odolnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
UzivaTelka  |  14. 12. 2004 10:33

Ahoj lidi, v recenzi se psalo trochu kriticky o tom, že má telefon nepřehledné menu. Vůbec to není pravda. Každý mobil to má v sobě prostě poskládané jinak a je nutní si před používáním pročíst manuálek, co kde najdeme a pak už není problém. Jistě, že někteří výrobci mají telefomky intutivnější, Sagem my C-4 ale rozhodně nepatří ke zmateným telefonům. Orientuje se mi v něm přehledněji než v Siemensech nebo Motorolách. A některé věci mi příjdou pohodlnější, než na mém stávajícím Samsungu SGH E 700. Já jsem náročný uživatel, Sagem jsem koupila jako dárek pro někoho a kdyby chtěl, klidně si jej s ním vyměním, přestože můj Samsung má foťák, na kterém stejně nefotím, protože to rozlišení, to je spíše ostuda  a ne fotky...  Tak se mějte prima  a za tu cenu takovýhle mobil? Nebuďte blázni a berte, dokud je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
UzivaTelka  |  13. 12. 2004 15:42

Muj sagem my C-4 nevrze narozdil od recenze. Ani ta vule telefonu neni zak velka, aby se oteviral sam v kapse. Jediny sok byl, ze je blokovany, ale T-mobile to resi odblokovacimi kody primo v baleni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IMferio  |  20. 02. 2005 17:58

Tak to se chci zeptat kde je ten kod.Ja tenhle sagem mam a mel sem u nej normalne sim na tmobile.Nemam ho od t-mobilu ale z internetu.Ten kod neni pro všechny sagemy myc-4 asi stejnej abyste mi ho mohli poslat co?
meil:charlie.chaplin@email.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Walcha  |  02. 12. 2004 17:58

t-mobile kabel prodává za šílených 1200Kč.na těchto anglických stránkách http://formymobile.co.uk/datacables_sagem.shtml jsem ho objevil za 10 liber + 2 libry poštovné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Walcha  |  24. 11. 2004 02:58

nevíte někdo co je pravdy na tom, že k myc-4 by měl jít použít kabel od siemensu m65?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
janah09 (novy)  |  01. 12. 2004 21:56

ten kablík by mě fakt dost zajímal!!!Please nevíte někdo o nějakém obyč daťáku do300 max.??? A jak je to s kompatibilitou C-4 a X-6??????????????
Jinak tel. od T-mobile jde bez problémú odbloknout-je tam odblok. kód

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
artos@seznam.cz  |  17. 11. 2004 18:43

Už na něm někdo používá jiného operátora? Nebo je pouze pro T-mobile? Mám Oskara a celkem se mi líbí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
luci  |  08. 12. 2004 16:31

Prodávají ho za dobrou cenu i tady: http://www.mobilpohotovost.cz/index.php?pid=9&name=Sagem+my-C4&kat=NSG
O T-Mobilu tam ovšem není zmínka, takže nevím, jestli je blokovaný, nebo by šel i s Oskarem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pety  |  10. 11. 2004 00:05

V recenzi bylo několikrát zmíněno nepříjemné vrzání. Možná to byl skutečně pouze problém testovaného vzorku. Telefon jsem koupil dceři. Nějaký čas ho již používá a s vrzáním zatím žádné problémy nejsou. Alespoň ne tak zásadní, aby to mohlo být bráno jako výrazný nedostatek. V porovnání s telefony v této cenové relaci bych dokonce řekl, že je na tom Sagem poměrně dobře. Je pravda, že vysouvání flipu jde více ztuha, než je popsáno v recenzi, ale ani to není nějaký výrazný prohřešek. Za tu cenu si dovolím tvrdit, že jde o velice slušný aparát, který sice nenabízí žádné bombastické funkce, ale v této cenové kategorii přesto některými vychytávkami potěší. 4,5 MB paměti je slušný počin a možnost přiřazení obrázku ke každému kontaktu také není v této cenové kategorii zase tak běžnou záležitostí. Za tu cenu ho mohu bez uzardění klidně doporučit. Vzlášť dámským kabelkám bude hodně slušet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majitelka sagemu  |  30. 10. 2004 00:30

Zdravím, poraďte mi prosím, kde seženu na tenhle telefon datový kabel??? co nejlevnějš samozřejmě. díky. jsem z prahy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
problém  |  01. 11. 2004 10:57

Mám problém s tímhle mobilem -  když je zavřenej, je černej displej, a když něco - cokoliv  - zmáčknu, objeví se tam " Kláv. blokov.Odblokujte dl.stisk. prav. tlacít." ---- ale ani jedno (ani pravé) tlačítko nic nezmění !!!
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LJA  |  08. 11. 2004 11:27

Pro odblokování klávesnice je potřeba stisknout pravé tlačítko křížového ovladače! To je ten černý uprostřed....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karlos  |  26. 10. 2004 13:27

Takže:dneska sem byl vybírat mezi Mot.V180 a tímhle Sagemem.K tomu Sagemu:ten displej,když Vám někdo pošle SMS atd,stačí zmáčknout šipku dolů na kříži a nic Vám nezmizí.Nemusíte kontrolovat vysouváním tel.Jinak ale zvítězila Motorola,protože ten Sagem vypadá jak dětská hračka,a je tak možná pro ženský.Navíc to provedení-měl sem v ruce nepouž.kus,zadní kryt už trošičku poskřípával.Když je tel.v zavřeném stavu,stačí malinko a bude se Vám samovolně v kapse vysouvat.Když sem držel oba tel.v ruce,Mot.je pevná,nic nevrže,displeje jsou stejně velký,u Sagema možná o malinko výraznější,ale menu v Sagemu hrozný.Můj názor,samozřejmě.Takže sem od Sagema upustil a snad sem Vám trošičku pomohol.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
schyzoboy  |  26. 10. 2004 10:21

Zdravim. Chci se zeptat: kdyz chci jít na wap.redboss.cz tak jak tam tu adresu muzu zadat? A jak se da vypnout diaktrika pri T9 jestli se da. Mám ho den a docela vrže a pracé tlacitko skoro nefuguje, takže mi dělá problémy odmknout klavesnici aniz bych ji musel vysunout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jara  |  20. 10. 2004 12:26

Funguje nekomu prijem MMS? Me prijde, ale kdyz dam nacit tak napise ze zprava nebyla nactena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
schyzoboy  |  26. 10. 2004 10:26

Mozna chyba GPRS...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IMferio  |  20. 02. 2005 12:42

aktivuj gprs nebo zavolej operatora

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radin  |  20. 10. 2004 02:29

Zdravim, tak sem si taky tento telefon pořídil. Mám ho tejden a zatím vcelku fajn. Mám jen problémy s vlastníma obrázkama. Zatím se mi podařilo stáhnout do tohoto telefonu pouze barevné brázky v rozlišení max. 100x100 jednou dokonce 128x100 ale s tím že samozdřejmě nejsou přez celej displek. Pokud se pokusím stáhnout obrázek v rozlišení 128x128 tak se mi nezobrazí barevně. Nevíte někdo jestli je to problém telefonu, nebo já dělám něco špatně? Máte s tím někdo jinej problémy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alena  |  12. 11. 2004 15:53

stalo se mi to samé, nevíš už jaké to má být rozlišení aby tapety byly po celém displeji? dík za odpověď na e-mail: alena.brudnova@scvk.cz a nebo sms na 737077762
nevíš náhodou kde sehnat na tento telefon datový kabel se softwarem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IMferio  |  20. 02. 2005 12:37

Tak tohle se mi stalo i videem a nevim co s tim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fany  |  15. 10. 2004 17:42

Pan Polesný by se měl vrátit do školy nebo vrátit školné aby nepsal v oficiálním článku takovéto hrubky "S rychlím psaním správ" . Je vidět, že mobilmania stále více upadá. Co na takovou práci svých podřízených říká asi pan šéfredaktor?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
janah09@atlas.cz  |  12. 10. 2004 20:52

Já o něm už nějakou dobu uvažuju-viděla jsem ho i za míň,než u t-mobilu, tak doufám,že bude brzy ve volném prodejiMrzí mě jen nemožnost fotaku a infrák..a to dost..mám víc tel. a přes IrDa bych si mohla fotky aspoň přetahovat...taky doufám,že s tím vrzáním to přehání...není problém ho přeci osobně vyzkoušet,a co se týče jinýho prostředí,ovládání..tak to mě jedině těší..změna je život a ráda objevuju...patří to k mé profesi..prodej mobilů(žel zatím jich moc není-malá firma...raději bych makala v bazaru..-kdybyste někdo o něčem věděl,tak mi please dejte vědět 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
janah09@atlas.cz  |  12. 10. 2004 20:52

Já o něm už nějakou dobu uvažuju-viděla jsem ho i za míň,než u t-mobilu, tak doufám,že bude brzy ve volném prodejiMrzí mě jen nemožnost fotaku a infrák..a to dost..mám víc tel. a přes IrDa bych si mohla fotky aspoň přetahovat...taky doufám,že s tím vrzáním to přehání...není problém ho přeci osobně vyzkoušet,a co se týče jinýho prostředí,ovládání..tak to mě jedině těší..změna je život a ráda objevuju...patří to k mé profesi..prodej mobilů(žel zatím jich moc není-malá firma...raději bych makala v bazaru..-kdybyste někdo o něčem věděl,tak mi please dejte vědět 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LJA  |  10. 10. 2004 14:29

C-4 jsem si pořídil a jsem za tu cenu "v podstatě" velmi spokojen. Vrzání nepozoruju a displej je fakt dobrý.
Vadí mi však jedna věc a pokud někdo bude mít radu tak sem sní...
Telefonu po čase zčerná displej...což bych z úsporných důvodů pochopil ...avšak oživení je možné pouze červeným tlačítkem (tj. ukončení hovoru) To však taky ihned zmizí upozorňovací zpráva o nepřijatých hovorech (no úplně ihned ne ale asi tak za 0,05 vteřiny)!! Na nepřijaté SMSky upozorní obálka na displeji ale nepřijaté hovory se na displeji nijak nezobrazují a pokud člověk nestačí zaregistrovat upozornění za zmíněných 0,05 vteřiny tak musí lézt do seznamů hovorů a přemýšlet jestli s majitelí uvedených čísel v seznamu už mluvil nebo ne.
Má někdo nějaké řešení této nepříjemné vlastnosti ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TM  |  14. 10. 2004 09:05

A neda se probudit telefon i zelenym? (jako normalne nez sagem udelal tu blbost ze prohodil tyhle dve tlacitka na "bezny" zpusob). U x-6 jakmile stisknete zelene tak naskoci displej a dole misto polozky Menu mate pocet zmeskanych hovoru. Pak uz jen zelenym telefonem skocite na vypis volani a vidite v kolik a kdo volal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LJA  |  14. 10. 2004 09:25

Dík za reakci...bohužel displej zeleným tlačítkem oživit nelze (funguje jen zelené).
Jedno řešení jsem však našel. Mobil stačí rozevřít a displej naskočí bez ztráty informací...avšak opakovaně otevírat a zavírat mobil se mi moc nezamlouvá.
No co nic není dokonalé, nějak se s tím budu muset smířit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LJA  |  14. 10. 2004 09:28

Samozřejmě jsem chtěl napsat, že funguje jen ČERVENÉ !!
Sorry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
janah09 (novy)  |  01. 12. 2004 21:47

 proboha vždyť pohotovostní displej se rozsvítí zmáčknutím jakéhokoliv tlačítka!!!!!!???a nebo vysunutím-pokud je flip aktivní
Za druhé žádné vrzání!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zzzz  |  07. 10. 2004 13:59

stále nemám pocit že svou x5 musím vyměnit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Santo  |  06. 10. 2004 19:17

Tenhle Sagem mohl být výborná volba jako levná stylovka. Ovšem jestli je pravdou to s tím nesnesitelným vrzáním, má šlus. Není nad pocit, že v ruce držíte něco betelného , a vrzající, í když hezká krabička, je opravdu nepříjemná.
Jestli další kousky vrzat nebudou, bude to super foun za tu cenu! (ale moc tomu nevěřím).
Ségra teď chce nový mobil, rozhoduje se právě mezi tímto kouskem a Nokií 3100. Ač nerad, doporučil jsem jí Nokii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivo  |  10. 02. 2006 20:43

Blbče,jaká Nokie.Dyť vůbec nevrže!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M-10 Wolverine  |  06. 10. 2004 16:00

Ta rudá červená barva + stříbro evokují Ferrari. Takže kde je koníček ? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Caudy  |  06. 10. 2004 15:17

Takovych chyb a preklepu jsem dlouho v clanku nevidel.... A to dokonce ani tady na MM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  06. 10. 2004 12:16

Koupil jsem manželce tento telefonek hned jak byl na skladě u T-Mobilu (10.září). Řekl bych, že je to opravdu dobrý kousek. O vrzání, které zminuje autor u našeho kusu není ani památka. Co mně vadí a zjistil jsem to hned první den je nemožnost vypnout v tichím režimu vibrace. Měl jsem ho první noc u ucha s nastaveným budíkem a ve 3 ráno po x-tém zavibrování při příchozí SMS málem letěl oknem. Nevíte někdo jak na to ? V menu vypnu vibrace ale tlf. stále vibruje. Displej je opravdu celý černý a nezobrazuje se na něm ani čas datum, prostě nic. Klávesnice je výborná oproti jiným i véčkům např. CF62, na kterém je psaní SMS utpení díky zapuštěným klávesám. Doporučuji koupi. 64 hlasé melodie jsou opravdu skvělé a cena taky odpovídá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  06. 10. 2004 12:57

Kdo vaší manželce píše textovky ve 3 ráno? Nebude problém spíš někde jinde než v telefonu?  Normální člověk si mobil na noc vypne, zvláště když mu někdo celou noc píše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  06. 10. 2004 12:16

Jak se da ztisit zvuk u her? pri takove hlasitosti se to neda hrat ani nekde na nadrazi! Jediny, na co jsem prisel je uplne vypnout vyzvaneni, ale to mi prijde dost blby, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Antonín Kupka  |  06. 10. 2004 10:53

Chcete říct, že tento telefonek neukazuje v pohotovostním  režimu na displeji ani čas?


Nebo je to pouze nastavením, které bylo předmětem předchozí debaty...


Dá se nějak poznat došlá sms nebo hovor? Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  06. 10. 2004 11:45

nesviti ani tuk! :( takova mensi nevyhoda, no.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  06. 10. 2004 08:47

Telefon jsem si poridil a neprijde mi, ze by zas nejak moc vrzal...a za ty penize...no, mam ho druhy den a jeste funguje...ze by se sagem zlepsil oproti prvnim verzim pred nekolika lety?  To fungovaly den, dva a zacaly delat blbosti...


A i rychlost je vynikajici! Jen ta podpora od T-mobilu je nejaka nulova...ani datovy kabel namaji.


Jinak je vazne SUPR!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Polesný  |  06. 10. 2004 09:52

Sagem si před pár lety vybudoval pověst výrobce poruchových telefonů, ale s novými modely už v tomto ohledu napravuje svoji reputaci. Upřímně jsem zvědavý, jak se bude vrzání u vašeho telefonu dále rozvíjet. V mém případě to bylo snesitelné pouze tak první den používání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lefkada  |  06. 10. 2004 21:01

tak toto sa tu omiela uz roky.... skusenosti slovenskych pouzivatelov Sagemov su ine...za tie roky sa u nas medzi ludi dostali nove Sagemy rady "my" a su ziadane a chvalene...  a posledne kusky myX5-2 a myC-3b su hitmi tychto dni. zelam aj Vam dobre skusenosti s francuzskymi kuskami

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
janah09 (novy)  |  25. 11. 2004 22:23

..tak jsem neodala a sagem si pořídila.a to s tím vrzáním fakt nechápu??!!...jediné co na něm vrže je čtyřsměrná ovládácí klávesa,která je gumová,pryžová?a ta při stisku trochu vrže-jinak neuslišíte absolutně nic!!..i zvuk tlačítek je velmi příjemný a originální.. Jinak ta 64hlasá polyfonie je opravdu znát-uchvátný melodie-žádná zvonění,ale hudba(škoda jen formátu MP3 Dále v katalogu píšete,že T9 zkracuje-mě to tak nepřipadá..nabízí 160znaků??? Dále by mě zajímalo jestli už má někdo zkušenosti s propojením s PC????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  06. 10. 2004 10:24

Mam dotazy k SMS (proc to neni v recenzi??).
Jak je to s diakritikou, T9 a zkracovanim zprav? Odpocitava pocet znaku?

Diky
Pepa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Polesný  |  06. 10. 2004 10:49

Vyňato z recenze: "Při psaní jste v levém horním rohu informováni o počtu zbývajících znaků a na kolik částí se zpráva rozdělí."


Vyňato z katalogu: rychlé psaní SMS v češtině - T9 (zkracuje)    --> píše s českou diakritikou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
modry_banan  |  06. 10. 2004 16:07

Vzhledem k obrazku z psani SMS bych rekl,ze telefon nezkracuje,jinak by pri zbyvajicich 65 znacich nezobrazoval 1SMS.A uz tu nekdo rikal,ze nezkracuje,takze by autor nemel odkazovat na podivny katalog a radeji to zjistit...


Jinak mne se moc nelibi,ale cena celkem fajn.Lec chtelo by to prepracovat prostredi telefonu,pac vypada jako u ostatnich Sagemu podivne a funkce jednotlivym smerum ovladace by se take hodily...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
janah09 (novy)  |  25. 11. 2004 22:28

skutečně zkracuje???píše sice s diakritikou,ale mě nepřipádá,že zkracuje-rozhodně ne na 70znaků..a nabízí 160znaků

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  06. 10. 2004 11:43

zpravy se pisou docela pekne...T9 to ma a v cestine tj, hacky a carky.Kdyz to pak odesles, tak normalne 160 znaku bez cestiny! Coz je supr! Vlastne je to oreze. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jobi  |  06. 10. 2004 22:06

Sagem se dal vždy předělat a přepájet, ale moc nevydžel

Jobi -
www.sweb.cz/jobi


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivo  |  10. 02. 2006 20:40

vtipné(ale vážně),ale už ho mám přes rok, zažil pár pádů a pořád funguje dobře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IMferio  |  20. 02. 2005 12:24

Diakritika se píše ale neodesila.Pocet znaku odpocitava.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
UzivaTelka  |  13. 12. 2004 15:49

Datovy kabel uz maji. Dneska mi to rikal pan v oficialni prodejne. Stoji cca 1200,- Koňur

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TM  |  06. 10. 2004 08:44

nefunguje hands free ani klasickynm dvojitym stiskem prijimaciho tlacitka? Pokud ano tak by melo takto fungovat napriklad i u poslechu hlasovych ukolu...
Jeste me napada - poznamka o cernem displeji - nemate zapnute setreni spotreby? V tom pripade telefon po urcite dobe vypne displej a rozsviti ho az po otevreni telefonu nebo po stisku tlacitka na prijem hovoru...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Polesný  |  06. 10. 2004 09:41

Na trik s opakovaným stiskem zeleného tlačítka jsem nepřišel, máte pravdu - funguje to. Se Sagemem to byla moje první zkušenost, děkuji za upozornění. Co se zhasnutého displeje týče, ten takový zůstane i při deaktivovaném úsporném režimu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TM  |  06. 10. 2004 10:11

Tento "trik" funguje u Sagemu jiz asi tak 4 roky a je vseobecne znam. Z recenze je na nekterych mistech videt ze se sagemem jste si jeste moc neuzil Je to skoda protoze pak do recenze pisete o "chybejicim" hands free a jinych vecech ktere mohou koupechtiveho cloveka odradit.

Co se tyka zhasinani - v menu nastaveni usporneho rezimu nastavte na castecne - take vam pak displej zcerna?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Polesný  |  06. 10. 2004 10:35

V nabídce nastavení spořiče energie jsou dvě položky: podsvícení a úsporný režim. V prvním případě lze volit "plné" nebo "pouze obraz", čímž se vypne podsvícení klávesnice a v druhém je nabídka omezena na "Zapnout" a "Vypnout" a v obou případech zůstane displej úplně zhasnutý. Aktivace handsfree u Sagemu je všeobecně známá možná mezi jejich uživateli, mezi které však nepatřím a nikdo v redakci také ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
janah09@atlas.cz  |  12. 10. 2004 20:58

souhlasím,mo je zkušenost je sice taky první..ale alespoň nejsem zaujatá....článek se neustále snaží odrazovat,samá negativa..jak neprofesionálnímoje pozitiva:desing,paměť, 64hlasa polyfonie!!!!,slušný display,zajímavé-originální-prostředí,funkce,ovládání..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor