Zdravím. Netušíte zde někdo, zda existuje možnost - jak zprovoznit FM rádio na S8? Podporuje to HW vůbec? V menu tato app zcela chybí. Zatím jsem skončil u Streamovacích aplikací s českými FM stanicemi, ale žere to data. Díky
..supr ťamťung propagační foto odemykání přes na(s)prosto blbě umístěnou čtečku ukazováčkem LEVÉ ruky..................tak ještě, že valná většina jsou leváci 😝
Nevím kdo z Vás tady v diskuzi používá S8 či S8+, ale jsem levák a pohodlnější odemykání S8+ levou rukou není. Je to ještě míň ergonomické. Na druhou stranu musím říct, že když používáte jakýkoliv originální kryt od Samsungu, tak čtečku otisků nahmatáte pokaždé, aniž by si člověk šáhl na fotoaparát. Pokud to někdo používá bez krytu, tak chápu frustraci při používání čtečky. Proto má Samsung snad nejvíce jiných možností, jak odemykat telefon. Infinity display je pěkný jak u filmů 16:9 s ořezem nebo 2:1 kinofilm bez ořezu, popřípadě youtube appka má také možnost přepnout na roztažení přes celý display formou cropu. Jistota stisku home button je tatam, protože se po hmatu netrefíte vždy a pokud máte něco roztaženého přes celý display, tak se vám spodní lišta softwarových tlačítek schová. Sice díky forcetouch homebutton silným stiskem reaguje tak jak člověk předpokládá, ale aby člověk zmáčkl tlačítko zpět, tak musí nejdříve udělat swipe, aby se soft. tlačítka objevili a až pak teprve můžete zmáčknout tlačítko zpět. Hezký den všem.
Recenze ok, ale nikde ani zmíňka o kvalitě zvuku ze zvukového výstupu do sluchátek,ne těch přibalených, mimo jedné věty věnované špuntům AKG. Čekal jsem, že nějaké info zjistíte ohledně zvuku, hodně lidí to používá místo mp3/flac přehrávače, takhle nevíme do čeho jdeme. Nikdo opravdu nezná výrobce použitého audio čipu a ani nikdo neměl možnost srovnat s S6 s wolfsonem nebo jinou slušnou mašinou v rozumných sluchátkách (např. něco vyloženě určeného pro přenosné audio - slušné Senny, Beyery, B&O atd. atd., dnes je toho mezi lidmi již mnoho) ?
Tak víšjak redakce nemá zvukového experta a hifistu takže se držej svýho kopyta a do tohodle se moc nešťouraj ale souhlasím že je to škoda.
Súhlasím s tebou, tiež som sa chcel dočítať ako je na tom so zvukom.Chcel by som ti však dať vedieť. Neviem či si mal možnosť počuť S6 s Wolfsonom, ale podľa môjho názoru nehrá veľmi dobre. Sám som si myslel, že S6 s týmto DAC bude super (tak ako bola S3), ale ostal som sklamaný. Zvuku chýba na môj vkus dynamický rozsah a príde mi plochý. Pridaj k tomu fakt, že má podanie pásma do "V" a máš pred sebou telefón s priemerným zvukom. S3 hrala oveľa lepšie a živšie.
Ac mam Samsung v oblibe, tak za S7 Edge menit rozhodne nebudu.Roztazeny display je nakonec k hovnu.Nezobrazim na nem normalne fotky, videa a hry.Fotak v podstate stejny, priblble SW tlacitko, mensi baterka a o nekolik tisic vyssi cena.
Nejvic me na cele recenzi zaujala fotka a video kavalira 😃
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 4. 2017 08:29
Uvidime az se zacno samsungy prodavat na bazosi jak budou vypadat po 2mesicich pouzivani u tak velkeho tel nejde zabranit skrabancum a z meho hlediska moc velky a neprakticky!
Obal, folie/sklo a není problém.
A kdo Tě nutí ho kupovat? Závist je svi.a.Já bych naopak nešel pod 5.7", ani kdyby měl "otvor".Tak si kup malého žebráčka,lupu a nefňágej.Z
Jaka zavist ja pouzivam iphone kdybych chtel android tak si muzu koupit ZTE a nepoznas rozdil 😀,vlastne jo ted v reklame je to tel bez hranic nez ti spadne 😀
A je to "DOMA" 🏒
KOMETA!!!Ráno chci vědět, zda Rondo ještě stojí. 😀
"Samsung na český trh uvádí klíčovou novinku, již osmé pokračování legendární série Galaxy S."- Sice je to hnidopišství, ale odpustit si to nemůžu: S8 je sedmým "pokračováním" řady S (tedy S II byl první "pokračování").
Už vám konečně došlo, že Samsung nepotřebuje vydávat modely co se kvality a praktičnosti týče, ale postačí výborný marketing. Těším se na recenzi XZ Premium, kde mínusy budou jenom z důvodu, že plusů bude moc 🙂
Pekná recenzia.Palec dole za čítačku odtlačkov prsta vzadu.Zahnutý displej pre mňa nie je wow, ale ok, môže byť.Ostatné fajn, až na jednu podstatnú vec. 60p stále nevie robiť plynulo, stabilne. Stále je to nejaké vytrasené, ako mal S7.Len si to porovnajte s iPhonom: https://youtu.be/E7oa9EIcppA... Škoda, že sa na to nezamerali v teste. Ak si beriem na dovolenku telefón miesto kamery, tak chcem, aby robil pekné videá, na ktorých nepoznám, že to je z telefónu.P.S.: 4k stále v 30p. Je rok 2017 a S8 chce byť naj. 🙁
I xperia x toci mnohem lepší videa
Podle me ten mobil neni v nicem WOW a je to videt aj na komentarich. Nikdy sem u tak ocekavanehoclanku nevidel tak malo komentu. S8 aby zas takova bomba nebude
S8 jen potvrzuje stávající trend v telefonech - přijít s něčím, co oslní, je příliš těžké. Apple se třetí rok plácá ve stále stejném designu a minimu inovací. LG, HTC jsou totéž. Sony dělá věci šokující, ale odrazující. Číňánci čekají, co kdo vymyslí, aby to mohli okopírovat, takže ti jsou rok až dva pozadu.
Design ok, ale minimum inovací? Možná by to chtělo větší přehled o něčem, když o tom chce někdo pindat...
"Apple se třetí rok plácá ve stále stejném designu a minimu inovací."Pretoze ten dizajn je v prvom rade funkcny a minimalisticky. Ani najnovsi model nebude velmi odlisny a je to len dobre. To je to iste ako kritizovat Porsche, ze sa placaju na mieste, lebo uz 60 rokov v podstate vyzeraju rovnako. Ale to ze nemas ani paru o dizajne si tu uz dokazal nespocetne vela krat, nemusis nas o tom stale presviedcat.
Nespočetněkrát myslíš dneska, kdy jsem se k designu vyjadřoval prvně, jo? Hochu, ty máš v palici vážně vykradeno.Minimalistický design vypadá jinak, ale ten v mobilech nikdo nedělá. A funkční, to už vůbec ne.
Za prve:http://ssjc.ujc.cas.cz/search.php... Za druhe:https://en.wikipedia.org/wiki/Apple_Inc._design_mo... ... Za tretie:http://spyrestudios.com/minimalist-design-a-brief... ... "What Is Minimalist Design?Minimalism is a design trend that started in the 20th century and continues today, most prominently through companies like Apple and various graphic and visual designers. A minimalist design is a design stripped down to only its essential elements.The unofficial mission statement for minimalist design came from architect Ludwig Mies van der Rohe:Less is more.Another motto was from designer Buckminster Fuller:Doing more with less.There’s not much else to add to that, other than reiterating that minimalist design is more of a principle than visual design. It doesn’t matter if you’re designing a website, a flyer, a user interface, a piece of hardware, a house, or anything else – you remove the unnecessary (ie. can the design still function at a 100% level without it?) and keep only the essential elements."Studuj a uz sa k tomu fakt nevyjadruj. Strapnujes sa a je to utrpenie po tebe citat.
To byl poměrně nepříjemný stěr...:)
g-sus:"Pretoze ten dizajn je v prvom rade funkcny a minimalisticky"To jako vazne?? Takze met uhlopricku 4,7" v 5" tele ma byt minimalisticke. Spis naopak gigaticke. Tim ale netvrdim, ze co udelal Samsung s S8 je lepsi, Za me neni. Podstatne je dat kompaktni dislej 5"-5,2" do 4,5"-4,7" tela a ne naopat ty minimalisto 😀
Takto: Industrialny dizajn nie je len o tom, co ako vyzera, ale v prvom rade co sa ako pouziva. Tie ramceky tam nie su take velke preto, lebo by nevedeli spravit vacsi displej, ale preto, lebo to zariadenie v 99% pripadov musis aj za nieco drzat bez toho, aby si si zakryval aktivnu plochu, pripadne sa vyvaroval nechcenych dotykov. Apple skor, nez sa pre nejaky finalny dizajn rozhodne skusa desiatky prototypov roznych tvarov a velkosti displeja, kedze si vsetko nechava vyrabat na zakazku a nie je obmedzeny tym, co je dostupne. Ten vysledny tvar a pomer je preto starostlivo vybrany s ohladom na co najergonomickejsie POUZIVANIE co najvacsej skupiny ludi (kedze maju len dve velkosti).A "minimalizmus" naozaj nie je o tom mat vsetko "minimalne":)
To je zase blabol, iphone ma velkou horni a dolni cast zamerne, lepe se drzi, eliminuje nechtene dotyky...proste nej vec. Pomalu dva roky jsem pouzival LG G3 a na tomto kousku je krasne videt ze telefon muze mit velky displej-5.5 palcu a nemusi byt pri tom obludne velky. Tim ze ma vrh a spodek minimalizovan vubec neutrpela nejaka ovladatelnost. Zadny problem. A vubec kdyby mela G3 amoled displej a ctecku otisku tak ji pouzivam do ted a usetril jsem za nakup S7.
Tvoja osobna skusenost nijak neodporuje ani nevyvracia moj point a zamer Applu.
g-susPromluvila iOvce, to me staci. Zadny objektivni nazor, jen Apple, Apple a nic nez Apple. Dal uz se k tobe vyjadrovat nebudu.
V pohode. Ked nemas co povedat, to si si mohol odpustit aj tento koment.
Nikoliv, to je konstrukcni funkcnost.
mpolan:Stavajici trend v telefonech?? Vzdit byly predstaveny jen 3 mobily takhle zpracovany a to S8, S8+ a G6, ktera vypada z tech trech nejlepe jelikoz nema nesmysl ze zahnutim.
Huawei P10 (a varianty), HTC U (a varianty), Sony XZ (a varianty)... všechno je to stejné. Designový posun v rámci řady minimální, výbavový nebo funkční také.Ale za zklamání z telefonů si nakonec lidi mohou sami, protože mají už přehnaná očekávání...A vůbec... KOMETA!!!
Ta S8+ má rozumně velký displej, níž bych nešel..
Proč se musí používat na odemčení čtečka nebo scanner očí? (nebo tlačítka v Always On módu, který nechci)?? To nejde odemknout tlačítky dole bez Always On módu? Nebo třeba double clickem vypínacího tlačítka? Nebo poklepem nebo jakkoliv jinak? (možností je mrak).Chápal bych to v případě, že chci mít bezpečnost, ale pokud je mi to jedno, to nejde prostě odemknout nějak jednoduše?A když chce telefon odemknout např. kdokoliv u stolu v hospodě, tak ho musím nejdříve namapovat?
Samozřejmě, že pokud nepotřebuješ zabezpečení, odemkneš ho tlačítkem jako jakýkoli jiný mobil. Ale pak nepotřebuješ S8.A co se týká toho odemčení "kýmkoli", počet otisků je omezený, takže nastavíš maximálně tak pět lidí.
S8 nutně potřebuju kvůli designu a velkému displeji:) Takže fakt to odemknu normálně tlačítkem dole jako doposud, byť tedy neviditelným? Ve třech recenzích jsem se to nedočetl, všude včetně komentářů jen strašení senzorem otisků.
Nová Nokia 3310 se ti nelíbí? Co? 🙂 Tam bys minimálně 30% funkcí využil, zatímco S8 ani neodemkneš.. 😀 Ale ty jsi typický Samsung fan, že?
Ja nastesti nejake zabezpeceni typu scanner, ctecka, kod, obrazec apod nepouzivam a ani nechci, pokud k tomu nebudu donucen. Kdyz ztratim telefon, tak proste vypnu vsechny ucty a nebudu se kvuli tomu klepat jak ratlik predem.
Tak si hlavně nezapomeňte zkontrolovat displej: https://www.neowin.net/news/you-might-want-to-ch... ...
No, tak se mi konečně potvrdilo, že zahnutý displej nemá žádný praktický význam, spíše naopak.
Ma pravdu ten chlapec. Jen redakce tady a jinde budou tvrditm, jak je tam displej uzasnej a bezkonkurencni a nejlepsi na svete, ale ze to deformuje obraz, neda se na to sehnat krych co by opravdu chranil, a ten pomer jestu tomu nasadil korunu, hlavne, ze tam je super funkce (evolucne-revolucni), ze se da roztahnout video 16:9 na 18,5:9 a tim dojde k orezu je velka chyba a takovy displej je na nic a ne nejlesi, unikatni je jelikoz kdo chce na mobilu orez??
Proč se nikde nepíše například o tom, že aplikace neumí využít celý displej telefonu a v podstatě na každé straně displeje máte 1cm pruh? Teď jsem to testoval například na hře Simpsons Tapped Out. Stejně tak třeba youtube videa nejsou roztažená přes celý displej. Můžete video speciálním tlačítkem roztáhnout, ale znamená to ořez nahoře a dole.Tedy spousta drobných nedodělků, které mi v používá dost překážejí.Třeba nepřemapovatelné tlačítko bixby, to je taky jak střelit se do nohy...
Je nutno psat v recenzi u jednoho z nejocekavanejsich telefonu roku o hre pro deti a imbecily - Pokemonech?
Copak, utekl ti Pikachu ?
Tobě evidentně ano.
Máte tam chybu!!"Negativa:snímač otisků prstů na zadní straně je u S8+ pro ukazováček hůře dostupný"-Správně by bylo negativum na prvním místě-> čtečka na zadní straně je nepoužitelná a na houno u obou modelů (vůči předchozím generacím Galaxy S).
Recenze potvrdila všechna má slova - od displeje s netradiční úhlopříčkou, přes nepraktický snímač otisků prstů až po generátor přesaturovaných zdeformovaných skvrn, kterému Samsung říká "fotoaparát".. Děkuji B-]
generátor čeho? 🙂 kvalita fotografií patří mezi špičku, bylo už to mnohokrát dokázáno. Recenze, testy....apod. Ano i iPhone 7 fotí skvěle a pár dalších. Jinak třeba tady: https://www.dxomark.com/Mobiles/Samsung-Galaxy-S7... ...
To je jen masáž a zaplacený marketing.. 😉Pouze naprostý slepec to nevidí..:1. S7/S8 má širší úhel záběru, díky tomu jsou okraje a zejména rohy snímků i videí více roztáhnuté a ztrácí se v nich detail. Podívej se na snímek, na kterém se ten panelák "roztéká" jako nanuk na konci července.2. Přesaturované kýčovité barvy. Zelená je až nepřirozeně a nechutně radioaktivní. Totéž viz.noční snímek s tmavě-modrou oblohou, kde se zelená s modrou doslova přebíjí.3. Snímky jsou často zahaleny zvláštní bílou clonou či "oparem". Viz.snímek v parku a druhý s lavičkou.4. Samsungy snad odjakživa trpí tzv.jello efektem, kdy se okraje videozáznamů doslova rozvlní a různě se deformují:https://www.youtube.com/watch... Takže opakuji znovu - generátor přesaturovaných zdeformovaných skvrn. Vykašli se na marketing a DxOMark a raději se podívej na pořádné srovnání se zrcadlovkou střední či vyšší kategorie. 😉
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 4. 2017 19:54
Plácáš a plácáš. Nevím o tom, že by DxOMark měli potřebu lhát. To by pak museli lhát i na mobilmanii, GSMarene, phonearene...atd. Takže to co opakuješ je naprostá dezinformace a zveličování malých ,,nedostatků,,, které neberou samsungu první příčky ve kvalitě fotografií. Ty patří mezi špičku nejlépe fotících mobilů současnosti. Je tam Lumia 950, je tam Pixel, je tam iPhone 7, je tam Huawei P10, je tam LG G6...a další. Ale psát o jednom z nich, že je to generátor....bla bla bla....A ten tvůj jello efekt....mohl bys mi dát návod, ja toho dosáhnout? Protože moje S7 to asi neděla 🙂
Nemám žádný důvod ani plácat a ani si vymýšlet. Jello efekt je výsledkem horší optické stabilizace - stačí si tedy zapnout optickou stabilizaci a natáčet za chůze, běhu, apod., kdy je tento negativní efekt nejvíce viditelný.Ale jak tak čtu tvé "argumenty" a tvrzení jak je tvůj Samsung S7 výjimečný, tak se obávám, že jsem narazil na ovci, která by byla schopná popřít i základní přírodní zákony - jen aby si obhájila svůj kauf či oblíbenou značku.. 😉
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 4. 2017 21:49
Nemám oblíbenou značku. Ale s tímto jello efektem to dost přeháníš. Jestli měl nějaký samsung kdysi problém, nebo tvůj odkazovaný S6....tak na tom nejspíš zapracovali. Kromě toho, že jsem to byl teďkom na chodbě vyzkoušet, jsem zatím nenašel video, kde by to měla být nějaká vlastnost. Ani nevím teda co čekáš, ani optická stabilizace není všemocná a můžeš udělá s mobilem pohyb, při kterém se to projeví. Samozřejmě OIS v mobilech není OIS v nějakém lepším fotoaparátu. Mám třeba doma Nikon Coolpix P610 a ten má OIS úplně někde jinde...na druhou stranu kvalita fotografií je lepší u S7 🙂Je fakt, že s tímto měla trochu problém Lumia 1020, když jsem natáčel jízdu autem z držáku na skle...trochu se to vlnilo.
Jello effect nemá nič spoločné so stabilizáciou... Je to dôsledok snímania dát so senzora - zľava do prava, zhora dole. Trpia ním všetky senzory okrem poslednej gen. Canonu a Sony tie sosnu data naraz na frame, ale to sa k smrteľníkom dostane až dostane koncom roka. Fakt, že sa s tým niekto vysporiadal lepšie, alebo horšie je dôsledkom sw post procesu.
Je tam i xzperia xz.. huawei tam neni
Zrovna s foťákem jsi tedy dost ustřelil. Na mobil je to špička. Nelze od něj čekat výsledky zrcadlovky, ale mezi mobily je momentálně nejlepší.
Co se týče kresby detailů, tak možná ano.. Ale ty přesaturované kýčovité barvy, zdeformované okraje, vlnící se okraje videozáznamů a agresivní postprocessing zcela rozhodně ke špičce nepatří - ani omylem.
Barvy nejsou úplně přesné, ale to je problém obecně a nevidím jej jako velký problém. Malá odchylka, to není problém. Deformované rohy, neostrost...to má až na pár vyjímek každý mobil...bohužel...optika by se u Lumie 950 dala závidět. Postrpocesing by mohl být o něco lepší. Důležitá je informace, detaily ve fotografii a fotografie celkově. Ta je v podání S7 jedna z nejlepších (ano záměrně píšu jedna z nejlepších, protože tam patří i jiní) ale rozhodně to není mazanice, nebo co jsi to psal za slovo...
Nevím jak to mají ostatní smartphony. Já píšu pouze o tom, s čím mám osobní zkušenost.Galaxy S7 Edge jsem vlastnil cca půl roku. Chaotické připojování a odpojování od zabudovaného handsfree, lagování, přehřívání a občasné restarty mě donutily přemýšlet o konkurenci. Když se mi na služební cestě uprostřed Prahy z nepochopitelných důvodů odpojil napřed internet a poté GPS, tak jsem si při zpáteční cestě okamžitě koupil iPhone 6s. Využil jsem 2-3 týdny, než jsem se S7 zbavil (s vypáleným displejem to nebylo tak snadné) a porovnal jsem fotoaparáty společně i s tchánovou zrcadlovkou.Můj výčet negativ tedy vychází z vlastního porovnání, kde S7 zaostávala. Lepší měla pouze kresbu, detaily (kromě okrajů) a rychlejší ostření. Jinak barvy přesaturované, okraje více zdeformované, videa rozvlněné jako na staré Nokii. To jsem poprvé zjistil co to je a jak vypadá "jello efekt". Já mám tedy naprosto jasno a toť z mé strany vše. Na další slovíčkaření a bagatelizování už nemám ani chuť a ani čas.
Názor byl 2× upraven, naposled 19. 4. 2017 10:17
Hele, samovolny restart si nepamatuji, že by někdy byl. Přehřívání taky ne. Zabudované HF bylo v jakém automobilu, jestli se můžu zeptat? Nejspíš jsi narazil na vadný kus.. Jinak si to nedovedu vysvětlit. Já jsem se s S7 navigovani užil asi tak tři hodiny jízdy v kuse, do toho jsem přehrával z S7 hudbu. Samozřejmě celou dobu v nabiječce. Absolutně si nemůžu stěžovat na nějakou nestabilitu, výpadky GPS apod... Chování tvého S7 EDGE mi přijde prostě jako, že je něco špatně s tvým kusem. A vypáleny displej? Loni v létě jsem hodně jezdil na kole, kdy jsem využíval mobil na řídítkach v létě, venku displej na maximum. Mapy. Cz. Zatím v pohodě.
Pokud tady popíráš starý známý fakt, že se Samsungy při větší zátěži přehřívají, tak tady skutečně nemá smysl ztrácet čas. Dnes už kdekdo dobře ví, že prostředí TouchWiz není nejlépe optimalizované (přiznal to i samotný Samsung, řešila se i výpomoc ze stran Googlu - výsledek žádný), že se Samsungy přehřívají, OLEDy vypalují, atd. Ale ty to vše popřeš a řekneš, že zbytek světa má vadné kusy. Končím, sbohem
No výsledek by měl být Experience v S8 (coby nástupce TouchWizu). Jestli je, je asi ještě předčasné usuzovat.
Však normálně diskutuji. Ty máš údajně nějaké zkušenosti, já mám nějaké zkušenosti. Nikde jsem nenapsal, že se OLED ,,nevypaluje,, jenom jsem se s tím u své S7 nesetkal, stejně jako předtím u Nokie Lumia 1020 - 1,5 roků, Nokia 808-1,5 roků, Nokia N8 - 2roky. O tom, že se Samsungy přehřívají jsem nikdy neslyšel. Slyšel jsem to o Xperii. NIkdy se mi nestalo, že by se mi S7 přehřála, jak v autě u navigování a přehrávání hudby - 3h (asi je to málo podle tebe), tak na kole v létě v pařáku navigace mapy.cz + powerbanka. Ne, opravdu jsem se s tímto jevem nesetkal ač vím, že byl mobil celkem horký. Tak mě napadlo, jestli jsi jej třeba neměl v nějakém krytu, obalu...(to bych se pak ani nedivil). Jak se projevuje špatná optimalizace TW???? Stabilita perfektní, restart žádný (tedy abych nekecal, když jsem testoval betu A7, nestabilita byla).Neříkám, že zbytek světa má vadné kusy, tedy pokud se TY za zbytek světa nepovažuješ - občas mi to tak příjde 🙂Prostě jsi narazil na vadný kus, a hážeš špínu na celou modelovou řadu.
Bute, ty ses dobrej curak.
Tom ma ale pravdu.
A jedna otázka ještě. Používal jsi u S7 EDGE taky elektronickou stabilizaci? Ta se zapíná v nastavení fotoaparátu.
Ty vole Bute... Ještě tu o Karkulce. Původně jsem nechtěl na nic vůbec reagovat, protože diskutovat s kokosy zpravidla nikdy nemá cenu, ale ten tvůj pamflet mne opravdu zmotivoval. Tys S7edge měl? Fakt? To tedy dost pochybuju. Vše to co píšeš jsou jen bláboly, které ti vyvrátí každý kdo ten telefon opravdu má a normálně používá. Mám ho rok, používám ho každý den maximálně a nic z toho co popisuješ jsem za celý rok nezažil ani jednou. A ještě ta komická vsuvka jak sis hned obratem cestou zpět koupil iPhone s6, tou jsi mi fakt zabil. No každopádně to dost osvětlilo tvé bečení. O srovnávání nesrovnavatelnosti fotek z mobilu s fotkou ze zrcadlovky už byly napsaný tuny textů, takže tohle též dost dobře nechápu. Takže buď je ti tak cca 15 let nebo jsi opožděn lehce ve vývoji. Každopádně ať je to tak nebo tak, tak tu pěkně kecáš.
Rozhodne to neni problém obecne ale hlavne samsungu
Kresba detailů není zase kdovíjak úžasná a myslím, že se nejdou v tomhle povedenější fotomobily (paradoxně i dost staršího data, kvalitní optika udělá dost). Předností S7 a asi i S8 jsou vyvážené vlastnosti a dobré ostření.Když člověk naslepo srovná fotografie z mobilů za poslední 3 roky, pochybuji, že by S7 nějak vyčníval.
Nevycniva. Patří mezi nejlepší.
za samasung 25 litru? to se nekdo posral
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 4. 2017 18:44
To se fakt někdo zes...r...aaal 🙂 máš pravdu. 25 litrů? Hnus! 🙂
Na to jak je to super mobil a evolucni revoluce, tak minusu je tam pozehnane. Klady jsou vycet krom skenru oci toho co ma S7. S8/S8+ a G6 to trochu s tim pomerem 18:9 prehnaly. Jako k cemu met super ultra nej displej, kdyz mam fotky 4:3 a video mam oriznute kdyz je v pomeru 16:9 + k tomu ten nesmysl v podani zakriveneho displeje, aplikace a hry se daji roztahnout na celou obrazovku, ale funkcni klavesy mohou byt orezany. Uzitecna vec ten pomer stran. Pro levaka je ctecka otisku nepouzitelna, tlacitka se nedaji preprogramovat jeliko Bixby ma podporu jen castecne v USA a jinde ji met bude tak nikdy, jazyk Bixby jen jeden a to jeste ne pro vsechny. Pokud ten mobil lezi jen tak na stojanku v prodejne, tak je krasny, ale jak se s nim ma neco delat tak ta nudle u S8 a nebo ta 6,2“ uhlopricka u S8+ je mimo dle me. Velka uhlopricka ANO ale nechat 5,1“ a telo udelat treba 4,7“. Tlacitka se daly integrovat klidne do spodni brady, kdyz S8 opet nema stereo. Pocesor taky nenadchnul jelikoz iPhone 7 je dle všech testu vykonejsi a i testy na youtu*e ukazuju ze iPhone 7 vede ve speed testech. Jedine co se me libi je DEX, u nej je skoda, ze nema podporu S7. Prijde me, ze S8/S8+ je neco jako S6 a tim myslim to, ze Samsung zkousi co lide vydrzi a S9 zase bude super jako S7
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 4. 2017 17:35
"Pokud ten mobil lezi jen tak na stojanku v prodejne, tak je krasny"Ja by som skor povedal, ze je zaujimavy a iny, ale z estetickeho hladiska je to mimo, divna strudla s ustrelenym pomerom stran, zlaty rez v nedohladne. Nechapem, preco mu nezachovali pomer stran a nezmensili ho, co by bol jasny benefit pre zakaznika a aj by mu ponechali znamy pomer stran, ktory by plne vyuzival sucasne aplikacie.Teda chapem, museli by kompletne prerobit vnutro, umiestnenie a velkost baterie a ostatne prvky. A na to su bud moc lenivi, lacni alebo neschopni. Takto im staci v podstate vziat S7, preskinovat ho natiahnutym displejom, zvysit cenu, natlacit obrovske prachy do reklamy a hotovo. Ovce sa idu pozabijat:)
youtube
jen utvrdil v tom, ze S7 je stale velmi velmi dobra volba.
Je to moc dobrá volba.jsem opravdu moc spokojený.
Mobilmania so svojou uplatnou servilnostou nesklamala:)"Odlišit se znamená půl úspěchu"Ano. Uspechu pre Samsung, ale straty pre zakaznika. "Z původního konceptu smartphonů nezůstal na kameni kámen"Suhlas. Galaxy S8 je uplne prvym smartfonom, ktory vedome a bez vycitiek rezignoval na zmysluplny dizajn, ergonomiu, bezpecnost v snahe o to byt za kazdu cenu, samoucelne a kontraproduktivne odlisny, bez ohladu na prinos pre zakaznika. V podstate by v predajniach pri ich zakupeni predavacky nemali s usmevom hovorit "Thank you", ale rovno "Fuck you".
Proste se jen preorientovali .. uz jim nejde o lidi, co chteji prakticky telefon .. jde jim o lidi, co si kazdy rok koupi to nej, i za 20k. A tam je treba prinest zejmne zmenu vzhledu. A IMHO tam budou bodovat. A mozna i vydelaji vic nez minule.No a ja si holt koupim neco jinyho, no ..
Kolik lidí kupuje věci podle toho, jak jsou praktické? Vždyť i auta, kola či domy se kupují podle toho, jestli se líbí nebo ne... Prakticky smýšlejících je v populaci pár procent. A ti většinou kupují tomu uzpůsobená zařízení (Note, Blackberry, HP x3 a podobné), protože jim jde v první řadě o maximalizaci užitku. Zbytek jde po efektu.
Nechapes. Tu nikto neriesi to, ze si to niekto kupi len preto, ze je to pekne. Ale ze ta cena za "peknost" kompromituje uzivatelskost. Proste v tom pripade je to umelecke dielo, kde je estetika nadradena funkcnosti.Pri spotrebnom vyrobku by estetika mala byt len pridanou hodnotou.Ako priklad si vezmi Starckov odstavovac. Ikonicky objekt, ktory sa paradne vynima na kuchynskej linke, ale skus si na nom vytlacit citron a pochopis:)
Tak od iOvce to má fakt váhu... 😃
Ano, ma. Preto ziadny dizajn iPhonu doteraz nebol v prvom rade podmieneny funkcnostou, nie samoucelnym vzhladom. To ze ty sa industrialnemu dizajnu a ake vlastnosti ma splnat nerozumies je len tvoj problem, ale nemusis to davat najavo tak okato.
Hm, tohle zkoušej na někoho jiného, prosím...Že nerozumíš ničemu jinému, kromě Apple, jsi tu ukázal už mnohokrát. Zrovna design Applu má s funkčností společného jen velmi málo.
To je uhel pohledu jedince. Ja napriklad vnimam design iPhone jako vysoce funkcni, ne-li nejfunkcnejsi vubec. A design iPhone je treba brat jako celek, sw, hw, konstrukci i sluzby.
Olizujes ten ajfoun pred spanim a vzrusis se u toho? Bojim se, ze mozna ano.
"Že nerozumíš ničemu jinému, kromě Apple"Tak tema je Apple a konkurencia, vsakze. K comu inemu sa tu mam vyjadrovat?A co sa tyka tvojej dizajnovej negramotnosti, nemohol si ju lepsie dokazat ako tymito tvojimi prispevkami.
Note uz bohuzel trpi vsemi nerestmi esek.
Ty máš chlapče těžkej život. Někdy zkus zastavit svůj nekonečný hejt a proud nadávek a zkus se jít třeba projít do lesa.
OK, pojdem, hned ako mi ukazes to tvoje "pda, na ktorom si mal pinch-to-zoom dva roky pred prvym iPhonom":)
Zrejme meli odstranit jack, abys musel kupovat extra sluchatka, snizit rozliseni na ctvrtinu, aby sis zkazil oci a prinest placatej mrnavej display s ohromnejma ramama jak v obrazovem muzeu. Och pockat, to vse nabizi ajfoun! Tak jdi do ajfounu a nevotravuj tady ty pomatenej slovaku uteklej z blazince.
Len sa mi tu nerozplac, Janko:)
John ma ale pravdu.
Proč by plakal?On Tě lituje. Chováš se jako někdo, kdo nadává a kydá špínu na Rolse,jen proto,že sám má Feldu.Z.
Bixby tlačítko nepřemapujete, Samsung se o to postaral - on ví přece nejlíp co je pro uživatele dobré, a čím víc asistentů, tím víc adidas! https://smartmania.cz/posledni-aktualizaci-gala... ...
U androidu neexistuje slovo nejde. Tohle není iphone.
V soucasnosti Bixby nefunguje ani v anglictine, no a jak znam spoustu lidi kteri i na jasnou otazku ci odpoved v cestine reknou eee?, neumi napsat a vyslovit slovo ktere cetli uz tisickrat ( viz tvuj iphone ), tak jim bude hovna platna i kdyby mluvila jejich dialektem. A ano, po rootnuti pujde premapovat, ale to jsme zase u toho, co pisu vys ( negramotnost ) a u zaruky, funkcnosti a zabezpeceni - bud hlasky Knoxu ze mam Root, nebo Knox pryc a pak nefunguji platby atd. A ne, iPhone nemam, mam objednanou S8+, pouze jsem alergickej na imbecily tveho a Retardova formatu.
Ta alergie bude patrně pramenit z tvé neznalosti věci, ale myslí ti to báječně. Kup si co je libo, mě osmička k upgradu teda nepřesvědčila.
Tak nějakou relevantní odpověď co jsem tam napsal špatně. Telefony rootuju už od Desire, Galaxy jsem měl už všechny a až u posledního ze dvou S7 Edge jsem se z důvodu který píšu výše na Root vykašlal ( na záruku kašlu) a vystačil si s Package Disabler.
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 4. 2017 18:34
Vaříš z vody, nikde napadlo, že jediná cesta bude root. Naopak věřím, že to půjde i bez něj, nakonec přidá Samsung sám možnost volby a bude, se soudy bych počkal. Obecně dělat pro sw funkci speciální tlačítko je kravina, jsem zvědavý jestli u konceptu designu S8 Samsung zůstane i u dalších modelů, podle mě je to spíš krok do strany, než kupředu. Jinak, jaký má praktický význam používání Package Disabler-u, řekněme teď na nugátu?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.