Samsung Galaxy Tab: placka, co umí volat (video)

Diskuze čtenářů k článku

Deraspoth  |  22. 09. 2010 19:16

No-upřímně musím hned ze začátku říct, že jsem fanda Apple, ale pro mě je iPad takový nevyužitelný(ale chtěl bych ho ) I tak jsem se těšil až bude nějaké podobné zařízení jako iPad za lepší cenu okolo 7000....to bych si něco takového koupil-jen tak na čtení a surfování po netu do postele....ani by mi nevadil ten android, který mi nepřijde zrovna ideální, ale za takovou cenu je to fakt masakr.....když už by teda mělo něco stát tolik, to už bych spíš čekal že bude stát tolik iPad...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
host  |  22. 09. 2010 01:20

Se to zase jednou soudruhum ze samsungu tezce nepovedlo no
Vzhledove jak plastovej kram od vietnamcu za sotopade, o tom dunivim plastovim zvuku kdyz ho pokladate atd ani nemluve.... To prostredi tabletu je neco naprosto odpornyho a tezce nedodelanyho, s promakanosti iOS se to neda naprosto srovnavat uz jen pri tom otaceni displeye to vypada strasne, vlastnim iPhone 4 a koukat se jen na ty promakany animace a plynulost je proste hezky ale tohle ? vzdyt je to lacinej nedodelanej kram...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
okoloiduci  |  22. 09. 2010 01:06

Chcel by som vidieť niekoho s týmto na uchu ako telefonuje. Pripomína mi to kazeťaky položené na pleci s hudbou na plné gule.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 09. 2010 12:13

Existuje cosi jako HF Ale chapu, ze na vychode o tom nemate ani poneti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beast  |  21. 09. 2010 22:37

Mel jsem Galaxy Tab na pár minut v ruce v Berlíně na IFA a byl jsem z něho nadšený. Reaguje rychle, displej je super, prostě pokud někdo hledá šikovnou vychytávku na prohlížení internetu a zábavu, tak má solidní možnost volby. Cena mě taky nepříjemně překvapila, ale je to každého věc, zda do toho půjde (já si ho možná nadělím pod stromeček). Ale diskuze o velikosti a podobně, nemají smysl, chce to mít Galaxy Tab naživo a pak teprve dát verdikt. Mimochodem co jsem v Berlíně zkoušel za tablety, tak byl nejrychlejší a nejpohodlnější na ovládání právě Samsung (nemohu porovnat s iPad, nezkoušel jsem, nemohu hodnotit). Osobně jsem rád, že je tady konečně nějaká konkurence, protože princip tabletu mi vyhovuje (samozřejmě ne na práci).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chrisi  |  21. 09. 2010 23:39

Ty si ale takovej malej ceskej hloupej pitomecek...Jedes do Berlina na IFU a sahnes si jenom na Samsung Tab a nikoliv i na iPad a uz na nej pises superlativy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beast  |  22. 09. 2010 11:22

Jak mě vždy mrzí, že internet a diskuze jsou anonymní, jinak by lidi jako uživatel s nickem Chris tiše v koutku seděli a neuráželi druhé bez následků. V Berlíně jsem iPad v praxi neměl (svatostánek Apple tam nebyl), a proto v zájmu objektivity jsem napsal, že nemohu porovnávat, což je maximálně fér. Milý Chrisi, ušetři okolí svých příspěvků, tím uděláš věem tu největší službu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.g  |  21. 09. 2010 22:06

Mám SGS,takže tenhle tablet podporuju,ale na čtení knih jak už bylo zmíněno jedině kindle x,otec si ted koupil verzi s 3g-po celym svete zdarma net...a je to fakt super...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TimiXP  |  21. 09. 2010 21:56

nwm jak vam, ale se zda ze toto zarizeni neni vhodne pro telefonovani a jeste k tomu budu muset dokupovat handsfree za 1000 kc, radsi si poridim telefon a ebook. vyjde to o 5k levnej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  21. 09. 2010 21:10

NEchapu co se na tom zda komu draheho. Tak jestli je to pro nekoho drahe, at si to nekupuje, at si koupi cinskou napodobeninu. Ta neni tak dobra?? Neni, protoze za kvalitu se plati, at v pripade ipadu, tak v pripade tohodle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alex  |  21. 09. 2010 19:18

Jakou hegemonii? Co to ten redaktor placa za nesmysly? Uz rok mam Archos 5 Internet Tablet s Androidem. Navic jich ma Archos v programu cim dal vic, od 2,8 az do 10 palcu - vsechny s Androidem a za velice sympaticke ceny. Ja jsem za 500 GB verzi dal 399,- Euro. Ovsem mame doma i iPad a ten je s pohodlnosti ovladani, citlivosti displeje a reakcema nekde jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Čížek  |  21. 09. 2010 17:58

Tato rodina tabletů pro mě začne být zajímavá až od té doby, co se na trhu objeví první modely s Androidem 3.0. Do té doby to budou jen velké mobily, které trpí UI upraveným pro telefon, nikoliv pro tablety.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 09. 2010 17:28

Zajimalo by me co delate v redakci se vsemi testovacimi kousky, jestli si je rozeberete domu nebo to pak nekde prodavate?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 09. 2010 17:59

A co takhle vrácení tomu kdo jej zapůjčil? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 09. 2010 18:30

To me nenapadlo . To je dobra moznost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jackob32  |  21. 09. 2010 16:33

Nemyslím si že kdyby měl člověk navýběr mezi galaxy S a galaxy Tab (a neměl žádný mobil), že by si zvolil Tab.
ale jinak výborné zařízení tak akorát do taštičky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SudruhStopa  |  21. 09. 2010 17:43

Tablety ani nemaju byt nahradou smartphonov. Je to proste dalsi gadget, pre beznych ludi (citaj: nie power-userov) to bude skor nahrada netbooku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eee  |  07. 11. 2010 08:24

No vidis a ja se rozhodl prave pro Tab. Telefonuju jen parkrat do mesice, ale na mobilnim netu stravim minimalne 1,5 hodiny denne (cestou do a z prace po 45 min). Pritom ale potrebuju neco, co se da pohodlne drzet v jedne ruce. Take bych rad, kdyby tu konecne vzniknul trh s elektronickymi knihami, ja uz ty papirove knihy nemam kam davat, Tab ma v tomto smeru potencial. A uvitam i mapy a GPS. Na to vsechno je vetsi displej vyhodou. Volil jsem mezi galaxy S a galaxy Tab a zvolil si Tab.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 09. 2010 15:50

tak buď je to [mykro es dé] anebo [majkro es dý], ne??? používat slátaninu je asi tak hrozně, jako "čechoslovenština".. :/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pekná, ale drahá hračka  |  21. 09. 2010 15:24

Za uvedenú cenu je to bohužiaľ nepredajné, kúpi to pár nadšencov a plážových povaľačov, aby mohli machrovať pred pipenkami. Pre skutočné rozšírenie - a teda i pre komerčný úspech užitočných aplikácii na hudbu a e-knihy - musí cena klesnúť pod 300€. Inak ďalší výrobcom potopený produkt... zatiaľ bude väčšina ľudí čakať, čo predvedú ostatní: Toshiba, HP ale najmä NotionInk s Adamom - to je môj favorit, ten by možno uspel i pri cene 400-500€, ak bude fungovať tak, ako je deklarované...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fjung  |  21. 09. 2010 15:27

No ale kedy bude uz konecne? Notion Ink Adam myslim. Stale nic. Stale. Len sa odklada a odklada. Ved v septembri malo byt na trhu tolko tabletov a nic. Len iPad a coskoro tento predrazeny samsung.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  21. 09. 2010 18:50

A proc nectete informace z blogu o Adamovi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
conan  |  21. 09. 2010 18:51

No, ja sa nikam neponáhľam, radšej na jar ako na figu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  21. 09. 2010 14:46

To je test

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  21. 09. 2010 14:45

To je test

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vopec  |  21. 09. 2010 13:37

Já jsem byl k tabletům velký skeptik, ale čím dál tim víc jim přicházím na chuť. Jediné co mi u Galaxy Tab chybí je HDMI - pak by to bylo dokonalé. Pokud - a to je můj dotaz - je možné v tomto zařízení prohlížet, popř. editovat office dokumenty...?
Za odpověď díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jj  |  21. 09. 2010 13:44

jo k ideal je to jeste daleko treba HDMI, USB host atd. Ale to bychom musel dat za to 30tis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tabletmania.cz  |  21. 09. 2010 14:37

HDMI a mozna i usb host ma dock..bohuzel je zase predrazenej..99 dolaru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jj  |  21. 09. 2010 16:05

Jo HDMI jsem videl u dock. S usb host nevim. 99 dolar je masakr. Holt Samsung nyni hraje na Apple:-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyněk  |  21. 09. 2010 14:54

Jo ale pořád to neumí 3D a zvuk 5.1 tak je to k ničemu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SudruhStopa  |  21. 09. 2010 12:49

Jedna vec sa mi strasne nepaci na tomto Samsungu: 7" sirokouhly displej.
Velkost je podla mna "ani ryba ani rak", kedze uz 5" pomaly prekracuje hranicu pohodlneho prenasania (Dell Streak) - tj. do vrecka do nevopcham a na pohodlne surfovanie je zase prilis maly. A to, ze je sirokouhly tomu surfovaniu taktiez moc nepomaha. Skusal som navstivit par webov na Archos 7 Home (az kym ma neslo porazit z toho uboheho rezistivneho displeju) a ten rozdiel tam bolo oproti iPadu fakt poznat.
Ale na druhej strane chapem, ze to bude omnoho lepsie na filmy (na iPade je casto obrovska plocha nevyuzita), ale ja osobne by som radsej obetoval tie filmy ako internet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Puchino  |  21. 09. 2010 13:20

Neviem ale ja pouizvam 4,8" telefon a nemam ho problem strcit do ktorehokolvek vrecka. Je pravda ze na pravidelne surfovanie to nie je ale na to na co ma posluzit zatial posluzil dokonale... 7" telefon ak sa nepouzije BT sluchatko je cisty nezmysel a ja sluchatko nemam rad takze pre mna to Galaxy Tab nebude...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SudruhStopa  |  21. 09. 2010 13:32

Proti gustu ziaden disputat, ja mam 3.5" iPhone a aj ten sa mi zdal predtym prilis velky. Este trochu vacsi telefon by som mozno bral, ale tych 5" mi pride uz fakt trochu moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blbec  |  21. 09. 2010 16:03

Ja vam do toho nechci skakat kluci Ale je to Tablet a nemobil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lk21  |  21. 09. 2010 13:27

Cetl jsem nekde na engadet, ze nove gen. iPad bude 7palcova. Ono je to tak akorat. Je to velky jako A4, takze idealni rozmer diare nebo knihu. V tom vidim velky potencial. Videl jsem 20min srovnani mezi Archo 5" x iPad 9" a ve vyuzitelnost, kompaktnost byl Archos 5 lepsi. Sam bych rekl, ze 7palce je idealni. Stejne tak jako 4palce u smartphone. A 80procent internet stranky vejdou se 100zoom do 7palce(a zbytek jsou samy zbytecny reklamni bannery)
K cene Galaxy Tab: Podle me je to dan za prvni exklusivni zarizeni teto tride. Protoze Samsung nemuze pustit vlajkovou lodi s parametry cinsky tablety. Pouziva drazsi soucastky. A take musi kalkulovat s tim, ze zajemci ze zacatku budou minimun. A proto musi prodavat ze zacatku tak draze, aby se vubec neco vratilo(kdyby nahodou). Postupne si myslim, ze cena dostane k 16tis.
Je to tezky vyrobit levny Tablet, ktere by mel vsechny fce jako netbook+mobil. Snad v budoucnu dojde k vetsi narustu koupe tech zarizeni a vetsi vyberu nez nyni. A tim padem ceny by snad mohli jit dolu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SudruhStopa  |  21. 09. 2010 13:47

No ten 5" archos este pravdepodobne strcis do vrecka (nebude to 2x pohodlne, ale pojde to), navyse porovnanie so zariadenim s 2x takou uhloprieckou je trochu nefer Aspon co sa kompaktnosti tyka.
A s tou kompaktnostou to je jednoduche: ani 7" ani 10" zariadenie do vrecka nedas a ked to budes nosit v rukach/taske alebo v niecom inom, tak ten rozdiel ani nepoznas. Aspon mne prisiel spominany Archos rovnako nepohodlny na neustale nosenie ako iPad. Snad jediny rozdiel robi ta vaha, ale mne osobne vaha iPadu nevadi. Urcite nie natolko, aby som bol nuteny prejst na 7" displej.
Mimochodom, naco funkcie netbooku a mobilu? Teda upresnim: naco funkcie mobilu? Ak nepocitas 3G pripojenie ako funkciu mobilu (kedze to sa da najst aj na par netbookoch) tak za ostatnymi nebude snad nikomu smutno, ako som pisal trochu vyssie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lk21  |  21. 09. 2010 16:02

To jsem dodaval ten video jako priklad a srovnani rozmery. Me take vaha ani rozmery nevadi, prece jsem chlap ne. Tahal jsem skoro 3k notebooka take.U takove zarizeni jako Tabs pocitam, ze nebudu davat do kapsy. Pokud jsi videl reklamu na iPad, tak presne vis k cemu jsou tyto zarizeni. I apple postupne priznava, ze 9palce je moc(viz. ala netbook s dotykovym display) a 5 palce je blbost(to uz radeji koupim smartphone). Pokud Samsung Tabs koupim. Tak pro me je to nahrada za papirovou diar. Diare normalne ho pouzivam denne a k tomu mam take Outlook+smartphone.
A nosim diare v mensi kozeni pouzdro+vizitky+tuzku atd. k tomu. Nyni mi staci jenom Tabs+vizitky.(navic bude nejspise slouzit jako GPS v aute)
A doma pri lenoseni muzu delat vsechno co potrebuju(web+flash video, poslouchani hudby, cteni noviny, e-books).
Nemusim mit zahrivajici netbook na koleni a ani krcet se u stolni PC. Samozrejme, ze pokud budeme se bavit o tom ze to se neda nosit, tak bych mohl najit i mensi zarizeni se kterym neda nosit pohodlne.
Nevim jak vy. Ja ted bezne rano vstanu po budiku v mobilu. Pustim si opera mini v mobilu, prectu vse co je dulezite jako pocasi, doprava mozna i nejak zpravy atd.
Je to pohodlne a rychle. To same muzu udelat s Samsung Tabs vedle postele v kolebce jako budik.
Vzdyt je to neco nove(spise staro-nove). A chapu, ze ten kdo nechce ucit(pouzit) nove veci bude hledat vymluvy atd. Podobne je to u netbook a podivejte se nyni, jak jsou popularni.
Proste radeji bych hledal, jak bych ten zarizeni pouzival nez abych ho ztracoval kvuli rozmery.(a ten rozmery dospel az jako vylsedek experimentovani nekolika pristroji)
Nechci vyvolat FLAME a ani Tabs neobhajuji. Ale jak Tabs+iPad jsou rozhodne trefa do cerneho. Vzdyt kdyz pustite nektere vize di budoucna od jakekoliv firmy. Tak vzdy spatrite takove Tablet(sice vyuzivaji E-inks nebo nejake druh scrolovane display).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef Remen  |  21. 09. 2010 20:06

mozem vidiet jediny zdroj, kde priamo nejaky zastupca Apple priznava, ze 9" je moc a planuju mensiu verziu? Prosim, moc prosim, realny, dokladovany zdroj, fakty.
To co tu placas su len domnienky vycucane z neprilis serioznych webov. iPad sa predava ako teple rozky, ostatni len cumia a ostavaju v prachu. Preco by mal APple nieco menit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SudruhStopa  |  21. 09. 2010 20:13

Zase aj Nano zmenili na nepoznanie a pritom sa fajne predaval. Ale tiez neverim, ze prejdu na 7".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 09. 2010 21:11

Zrovna ty, Jozef Remene, zrovna ty ma se zdroji problem. Viz tve starsi prispevky, kde jsi lidem nadaval, ze iPAD ma integrovanou ctecku karet a odkazoval ses na ofiko web Apple, kde samozrejme nic takoveho uvedeno nebylo. A tak bych mohl pokracovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lk21  |  22. 09. 2010 00:31

Souhlas. Vzdyt je to firemni strategie, ktere se strezi. Jinak cetl jsem o tom na Engadget.com a Engadget je hodne duveryhodna zdroj(pote take na pocketnow.com). Samozrejme, ze Apple to bude strezit. Ale podle vseho jak prochazi Mac a MacBooky zmeny a taktez na keynotes pri uvedeni iPod Nano Steve take o tom zminil o budouci zmeny pomalu ve vsech produktech. Samozrejme, ze ti lidi co pisou o tom take neco vedi nebo tusi.
A take lze predpokladat, ze Samsung nesel do 9palcove Tablet kvuli teto duvody. Oni jsou hlavni dodavatele soucastky pro iPad a iphone. Takze vedi moc dobre co Apple chysta. Navic take 9palce by mohla konkurovala MacBook. Protoze jsou take zpravy ze Apple chysta neco s notebookem.(ono takova objednavka na 7palcovy display neco naznacuje)
Je toho hodne co clovek docte a je na nem jestli to uzna, ze by to mohl byt tak nebo jinak.
Pro Apple je to jedine dobry tah. Na mensi kompaktni display se stejnym rozlisenim bude vetsi detail. A ty nevyuzite plochy take nejaky zpusobem ztrati.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
janec  |  21. 09. 2010 17:41

Dovolím si nesouhlasit, nová generace iPadu bude i 7palcova, ne jen 7palcova. Pro me osobne je 7 palcu malo. Velikost jako A4 to rozhodne neni a jak uz tu nekdo psal, je to tak na pul cesty, na volani moc velky, na pohodlne surfovani moc maly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sx  |  21. 09. 2010 12:31

noh, cena to zabila, ale jak uz bylo naznaceno urcite casem klesne.
tyhle koncepty typu apple ipad se mi nelibi kdyz jsou nepouzitelne v takhle male zemi, coz neni pripad tohoto padu, ale to radsi si koupit nejakou cinskou napodobeninu s androidem za par tisic jen aby clovek zkusil neco noveho a treba pak rozhodnul pokrocit a koupit neco kvalitnejsiho.
jinak jsem rad ze doba kdyz na nejakych idylistickych obrazich/videich jak se ukazuje v blizke budoucnosti clovek cte rano na kuchyni zpravy na jakem si zarizeni podobne padech uz se blizi, jen jeste pockat az budou pouzitelne i v praxi zarizeni ktere budou vlasne jen jako jeden displej a vypadat jako kus folie, a pouzivat jako opravdove noviny bude jeste vic cool.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
malysef  |  21. 09. 2010 12:09

Tak jsem přemýšlel nad srovnáním s iPadem a nezaujalo. Za podobnou cenu se dá koupit ipad s 3G a S-IPS displejem. OK, to volání by pak šlo jen přes VOIP, ale šlo. Není to primárně zařízení na telefonování.
Kdyby to bylo o polovinu levnější, tak bych řekl, že to je konkurence. Takto nikoliv...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steven  |  21. 09. 2010 12:15

Aj tak by ma zaujimalo, kto vyuzije volanie na tablete? V dnesnej dobe ma mobil uplne kazdy a nenapada ma situacia, kedy by som mobil nechal doma a zobral iba tablet. Skor by som privital aspon mensie znizenie ceny, ako taku zbytocnu funkciu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eee  |  07. 11. 2010 08:09

Tak napriklad ja timto hodlam nahradit N810+E51, tj. hodlam to pouzivat i misto telefonu, nechci sebou tahat a starat se o nabijeni dvou krabicek. Kdyby to nemelo GSM, tak o to nemam vubec zajem a budu se spise poohlizet po nejakem smartphone a budu pritom skripat zuby ze ma priserne mrnavy displej (oproti N810). Tolik ke zbytecne funkci GSM.
Chapu ze ne kazdy to tkhle chce a vyuzije, ito si holt poridi jine zarizeni, tohle zarizeni je cileno na lidi s potrebami jako mam ja.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  03. 12. 2010 00:21

Všichni chytráci :D když si vzpomenu, že se iPad donedávna dodával v US verzi a to za nějakých 18 000, iPhone nemůže posílat MP3 přes BlueTooth a spoustu dalších věcí :D to je jako mezi fotografy! :D Někdo hlasá NIKON NIKON NIKON a někdo CANNON CANNON CANNON, toť vše :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  21. 09. 2010 12:08

z videa je patrné, že Samsung Galaxy Tab zpracováním, konstrukcí, displayem, rychlostí, aplikacemi a systémem nesahá iPadu ani po kotníky. To je vše, může začít lynčování. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Puchino  |  21. 09. 2010 13:14

Az na system (teda os), aplikace a rychlost suhlasim. Android je vynikajuci OS (najme ak hovorime o Froyo 2.2) Android market www.android.com/market/ moze smelo konkurovat tomu od Applu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SudruhStopa  |  21. 09. 2010 13:50

Ale Android market ma iba telefonove aplikacie, tabletove tam prakticky nie su. iPad ma zato viac ako 20 000 ciste tabletovych aplikacii, prisposobene je pritom vsetko: od rozlisenia, cez UI az po ovladanie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lulda  |  21. 09. 2010 14:26

A kolik mel iPad tabletovych aplikaci 2 mesice pred zahajenim prodeje???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tabletmania.cz  |  21. 09. 2010 14:35

no on sam Google rekl, ze v teto fazi Android na tablety vhodny neni..to bude az 3.0..takze neni to tak od veci ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SudruhStopa  |  21. 09. 2010 14:44

Ja sa nehadam, ze v buducnosti tie aplikacie nebudu. Ale zatial ma skutocne iPad silne navrch ako povedal hore Kuba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wojta  |  21. 09. 2010 20:41

Android již od návrhu počítá s různými rozlišeními i různými způsoby ovládání. Takže většina aplikací funguje naprosto bez problému. To se o iPadu (že v něm fungují aplikace z iPhone) rozhodně v době uvedení říct nedalo. Android je prostě již dávno navržený flexibilně jako systém univerzální a na HW nezávislý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 09. 2010 21:12

"Android je prostě již dávno navržený flexibilně jako systém univerzální a na HW nezávislý."
To neznamena, ze tak funguji i aplikace (verte tomu, nefunguji!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wojta  |  22. 09. 2010 15:02

To je věc aplikací, ale na Samsungu Tab jsem zkoušel poměrně dost aplikací a kromě jedné hry, kde byl oříznutý pohled (nějaké 3D letadélko), tak fungovaly bez problému.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 09. 2010 21:13

Ja myslim, ze to neni pointa. Pointa je v tom, ze apple je uz ma (aplikace pro tablet), a Android nikoliv (a navic android zatim nema "killer" model tabletu, Samsung Tab to urcite nebude.)
Proto ja nekecam a objednal jsem iPAD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Puchino  |  21. 09. 2010 13:16

Najvacsi problem tohto zariadenia je cena. Zariadenia ako toto akurat bez telefonu sa daju kupit od cca 100 EUR a to aj v hlinikovom prevedeni. Aj ked ide o cinske napodobeniny iPadu su relativne kvalitne (samozrejme nie vsetko).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  21. 09. 2010 19:31

Dobry vtip

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
evelas  |  03. 01. 2011 21:23

To není vtip :D
Tablet z Číny mám, je hliníkový, slouží dobře a stál zlomek ceny Tabu (a má 2.1 Eclair :D)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
umiyaki.cz  |  21. 09. 2010 11:34

Plusem je určitě možnost mobilního připojení a snad do budoucna většího množství českého tisku/knih na čtení. Jen doufám, že nezůstane jen u statických verzí, ale do novin, časopisů přibude trocha interaktivity. Potom cenovka pod 10 tisíc a je to použitelné pro širší okruh lidí... Za dvacet tisíc dostanu kvalitní malý noťas s daleko větší využitelností... Samozřejmě kdo má dost peněz, proč ne už teď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  21. 09. 2010 10:39

to si radši jednou koupím iPad než
kuskus než jednou samsung galaxy :D
ne, sranda... moc pěkné zařízení... ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PROMO99  |  21. 09. 2010 10:24

Zařízení se mně velmi líbí. Podle papírových parametrů nevidím nikde žádný velký nedostatek. Video se mně velmi líbilo taktéž.
Jen ta cena je minimálně zvláštní. Za 11 000kč bych ho koupil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
šuhaj  |  21. 09. 2010 10:22

Pánové buďme v diskuzích tolerantní. Za pár měsíců bude cena někde jinde, ti co na to nemají teď, tak si ho koupí po vánocích. Kdo chce exkluzivitu prvních kusů, je mu cena putna. Porovnávat jej s něčím se sice dá, ale není to úplně fér. Každý výrobek má svého uživatele, důležité je, že vzniká konkurence, která to vše táhne dál, ke stále lepším výrobkům s větší užitnou hodnotou a i nižší cenou. Vy, kteří tu vše kritizujete, vám navrhuji nechat se zaměstnat třeba u Samsungu ve vývoji a ukázat jim jak se to má dělat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PROMO99  |  21. 09. 2010 18:53

Prvně mluvíš o ceně, pak o vývoji.. nikde nevidím, že by měl kdokoliv problém s výbavou, ale s cenou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hauz  |  21. 09. 2010 10:20

Nějak mi nejde do hlavy, že každý odsuzuje iPad jak je předražený a teď přijde výrobce ledniček a ukáže malý tablet s Open Source (který je zdarma...tudíž v podstatě žádné náklady na vývoj) a neskutečně praštěným TouchWiz (měl jsem Samsung Wave 6 dní než jsem ho vyměnil za Galaxy S....který jsem po 5 dnech vyhodil....takže vím o čem mluvím) za odhadovanou cenu 19 000,- ...proč ta cena??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hmm  |  21. 09. 2010 11:39

jo jasne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sam Sung  |  21. 09. 2010 14:49

Neskutečně praštěné TouchWiz? No možná byl problém v horních končetinách a v tom, co nosíte na krku. Mám Wave už několik měsíců a zatím jsem nebyl s žádným jiným telefonem tak spokojený (vyjma starodávných nokií typu 5110). Ehm a po 5 dnech jste vyhodil tel. za 13 tisíc korun? Buď opravdu nevíte, co s penězi nebo jednoduše lžete. A po tom, jak vyzněl váš komentář, se přikláním k druhé možnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hauz  |  21. 09. 2010 15:31

Tak oprava...vyhodil...dal na aukro od koruny a vydražil za 7000,- a vzhledem k tomu, že mám 11 souhlasů s příspěvkem, myslím že mám s TouchWiz pravdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  21. 09. 2010 15:41

Ty jsi další s těch prolhaných fanoušků apple , kterej se neštítí lhát,jen aby něco mohl shodit. Wave ani galaxy jsi v životě neměl, protože jinak by jsi nemohl psát takovou hovadinu. Máš prostě iPhone a pouze provokuješ. Někde jsi si přečetl,že to má nějaký touchwiz a napíšeš,že je to praštěný aniž bys věděl o co jde. Kdyby jsi aspoň napsal proč. Takhle jsi jen další nedůvěryhodný applista.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hauz  |  21. 09. 2010 15:53

http://aukro.cz/item1228989738_samsung_s8... ...
Galaxy jsem prodal přes Sbazar...tam se inzerát po smazání neuloží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rafter  |  21. 09. 2010 08:49

No tak puvodne jsem chtel napsat ze je to o nicem a Jobs z toho musi mit akorat legraci. Ale kdyz se vic zamyslim, tak je vlastne dobre, ze je jiny i kdyz za podobne nehoraznou cenu. Alespon mame na vyber ve velikosti, tlf modulu a neni to jen lacina napodobenina iPadu. Tech se na predvanocnim trhu v cene do 5k urcite objevi hromada a to zas bude narku na lacinej cinskej smejd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik  |  21. 09. 2010 08:25

Pro politiky na to sezeni v parlamentu jasna volba :D a to ze uz nekteri maji iPad se tam budou hadat co je lepsi :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 09. 2010 09:27

Třeba se o tom nakonec rozhodne v referendu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik  |  21. 09. 2010 10:59

nebo tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 09. 2010 08:13

Zařízení je to hezké, o tom není vůbec sporu. Na druhou stranu, když se tak koukám na tu chystanou záplavu zařízení s Androidem za pár tisíc (cca 5), tak si kladu otázku, zda-li soudruzi v Jižní Korei neudělali někde chybu. Samsungu chybí výjimečnost, chrlí na trh tolik produktů (což samo o sobě není špatně), že z něj nikdy nemůže být tak exkluzivní zboží jak to umí prodat Apple a nemůže za něj chtít tolik peněz, kolik si může říci Apple byť parametrově Samsung Tab může být v mnoha ohledech lepším zařízením.
Tablety vidím obecně jako doplňkové zboží k "hlavnímu" počítači v domácnosti. A v tom případě nehodlám platit stejnou sumu (ne-li vyšší) než za stolní PC. Myslím, že částka kolem 5k je ideálně nastavená a i za tuto cenu dokáží výrobci produkovat poměrně použitelná zařízení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tivní  |  25. 09. 2010 02:20

ad tvůj 1. odstavec (málo vyladěných zařízení od Apple versus stovky nepatrně se lišících produktů od ostatních) - to je docela zajímavá teorie, která se snížením výběru paradoxně stává atraktivnější pro zákazníky. Podívej se například na krátkou přednášku o tom od Barry Schwartze, nazvanou Paradox volby: http://mustwatch.hztz.cz/film/barry-schwartz-parad... ...
ad tvůj 2. odstavec) 19 tisíc za tablet/mobil s Androidem je částka, kterou dají buď ti, co musejí mít každý poslední výkřik módy, nebo ti movitější z nás, kteří si myslí, že jim to vylepší image (kdo ví, možná, že i jo). Ta první skupina pravděpodobně kvůli tomu prodá svůj dosavadní (taktéž zřejmě velice fešný a drahý) mobil a Galaxy Tab si vlastně pořídí "na protiúčet", no a manažeři a zazobanci ten svůj zlatej mobil buďto taky prodají nebo ho daj své manželce či ratolesti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eee  |  07. 11. 2010 07:59

Nejde mi ani o to mit za kazdou cenu posledni vykrik mody ani o image (naopak, zarizeni budu tajit, abych se nestal predmetem zavisti a neprejicnosti okoli). Ja si ho porizuju proto, ze mi to prijde jako mimoradne prakticke zarizeni pro me potreby. Nahradim jim dosluhujici N810 + E51.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peterson  |  21. 09. 2010 07:31

Hnusna plastova zvacsanina Samsungu Galaxy S...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
?  |  21. 09. 2010 11:02
eee  |  07. 11. 2010 07:55

Prerostly smratphone s obrovskym displejem je presne to co chci . Uz mam objednano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drieskris  |  05. 01. 2011 10:17

Osle!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DawQa  |  21. 09. 2010 06:51

Honzo, moc pěkný jen škoda že jsi ses o foťáku jen zmínil a nepředvedl.
Já ho prostě na jaře musim mít..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vedoucí redakce MobilMania.cz | 21. 09. 2010 09:19

foťák bude, i psaní na klávesnici - musel jsem to natočit do samostatného videa, jinak by to mělo snad už půl hodiny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tabletmania.cz  |  21. 09. 2010 09:55

osobne jste me zase hrozne prekvapili..jak rychle tento pristroj mate k dispozici. Nevite prosim presny datum, kdy bude realne zarizeni k dispozici v Evrope - potazmo u nas? Je skoro konec zari a nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vedoucí redakce MobilMania.cz | 21. 09. 2010 10:03

Původně se mluvilo o přelomu října a listopadu, ale zrovna včera se na nějakých eshopech objevily předobjednávky s dostupností do týdne - tak kdoví. Já bych určitě vyčkal až do října, jestli se Tab neobjeví i u některého z operátorů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tabletmania.cz  |  21. 09. 2010 14:32

U nas u operatoru? To by bylo kazdopadne skvele. Jako to mu je ostatne i v USA nebo se pocita i zapado-evropskych operatoru. Ta ceny pak vypada uplne jinak. Za 20 tisic je zatim dost "neprodejny". Myslim, ze dost lidi pak da spis prednost napr. Archos 70 nebo 101, ktery maji take vyjit v rijnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brano  |  21. 09. 2010 06:23

Nevidim zmysel toho zariadenia, keby to bezalo na normalnom OS ako Windows7 alebo Linux tak snad, ale takto...hracka. TFT displej je na citanie nepouzitelny, skus na tom citat niekde na slnku na zahrade. Zobrat to len tak na plaz? Za tu cenu? Clovek by sa len bal ze mu to niekto ukradne. Ak chcete vazne citat elektronicke knihy kupte si Amazon Kindle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hmm  |  21. 09. 2010 07:06

ak chcete len citat ebooks kupte si amazon kindle

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyněk  |  21. 09. 2010 14:38

A nebo i něco jiného na čtení ale hlavně to musí mít E-ink !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 09. 2010 12:12

Proc jineho? Kindle3 je momentalne nejlepsi a kupodivu, i nejlevnejsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adamantium  |  21. 09. 2010 11:37

Windows 7 bych v žádném zařízení s dotykovým displejem nechtěl. Windows 7 jsou dobrý systém, ale člověk musí mít klávesnici a myš/touchpad/trackpoint.. Microsoft se bude muset ještě hodně snažit, aby se v pohodlnosti ovládání vyrovnal nebo alespoň přiblížil Androidu či jablečnému OS..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Puchino  |  21. 09. 2010 13:02
Puchino  |  21. 09. 2010 13:06

Trebars konkretne Froyo (android 2.2) je postavene na Linux kernel 2.6.32

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trooper  |  21. 09. 2010 15:50

Jak může být drahý e-ink display ? Kdyby na zadní stranu tabletu prskli e-ink na zobrazování textů (klidně i pod odklápěcí kryt), tak je to ideální zařízení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rasasak  |  21. 09. 2010 22:43

no ja prave nad tim premyslel .. takovy podnikatel ma PDA na agendu .. a telefon na volani ....
nac ? kdyz tohle je vlastne takove vetsi PDA a umi to i volat ? .... strcim nejaky HF za ucho .. tohle do kufru a volam .. kdyz potrebuju neco zagendovat .. vytahnu a tuk tuk tuk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor