Samsung SGH-S300: véčko, díl třicátý sedmý (velký test)

Diskuze čtenářů k článku

Honys  |  07. 03. 2005 17:35

Ahoj, chtel byhc se zeptat, zjistil ste nekdo jak se daji do T9 vkládat slova ktery nezna... diky za odpověd!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Veronika Penickova  |  27. 04. 2004 17:34

Prosim kdo mi proda tenhle telefon tak za 5-6000 kc.Napiste na meil>jesterka.v@centrum.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Blanka Slončíková  |  27. 01. 2004 15:45

Překvapuje mě, že přes poměrně kladné hodnocení telefonu, není možné nikde najít návod k telefonu Samsung S 300 ke stažení. Poradíte kde hledat ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloš  |  16. 04. 2006 12:04

Neporadíme, to je tajné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spachal  |  01. 08. 2003 12:26

Zdravim, na Pandore jsem zalozil konferenci tykajici se telefonu Samsung rady S-XXX.
Pokud mate zajem, podivejte se na http://www.pandora.cz/conference/samsung-s, jmeno konference samsung-s.
Krasny den! honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Š.  |  18. 06. 2003 13:50

...na vnějším displeji není většinou nic vidět (ani účes), to ale zjistí majitel až když ho UŽ má  a kontakty a kalendář SE NEDAJÍ SYNCHRONIZOVAT!!! Zato si stáhnu různé pí......  Tak to je teda mobil na pytel, k čemu má proboha kalendář??? Dát si práci s FW a obětovat trochu paměti asi výrobci za to nestojí - hlavně že už ten foun straší na všech reklamách. Zlatej "louend" ME45...!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
franz kokta  |  14. 06. 2003 17:00

(Příspěvek zrušen. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dano kosican  |  11. 06. 2003 22:01

Vazeni pani, tato recenzia co tu pisete je naozaj velmi slabucka. funkcne ste o tomto telefone nepovedali vlastne nic. dovolte teda nech to spravim za Vas. takze najprv pozitiva: dobre tlacitka, perfektna manipulacia, sympaticky firmware, lahko sa ovlada, ma pohotove reakcie, nemrzne, proste tak ako ma byt, zvonenia su jeden zazitok a pohybujuce sa obrazky dotvaraju atmosferu nadupaneho telefonu, led dioda blika podla zmeskaneho hovoru alebo sms a tak viete hned na prvy pohlad co a ako, pestry je aj vyber jazykov (21) a manulanej frekvencie sieti z 900/1800 na 1900, rozumie si s pocitacom cez seriovy port, software co mate na cd rozsiri moznosti telefonu za dosial nepoznane hranice...Zapory: samsung nepozna profily, prepinanie je mozne iba "so zvukom" alebo bez neho.
vonkajsi display sa po 20sekundach zaklopenia krytu vypne, co sice setri baterku ale neposkytuje vdacne info o case, stave baterky, signale atd, bez toho, aby ste museli otvorit telefon a tato funkcia sa neda niak ovplyvnit ani vypnut. na prudkom svetle vonku nemate ziadnu sancu vidiet ani do jedneho z dvoch displayov...jeden je cierny a druhy zrkadlo:(, vibracne zvonenie je mozne len bud bez zvonenia alebo pred nim ale nie sucasne (!) co je tiez troska skoda. java hram sa neda vypnut velmi napadny zvuk....to by bolo v skratke tak vsetko mozno daco spresnim alebo doplnim v zavyslosti na Vasich reakciach.
este musim podotknut ze ma telefon vysiel na 13000KC a samsung narozdiel od nokie alebo siemensu nesetri na prislusenstve a po tom co som v krabici nasiel klasicke 2 baterky, handsfree, datovy kabel, CD, nabijacku, navody a kozenne puzdrona opasok, vobec tych penazi nelutujem. pred tymto telefonom som mal 6610 a ked ich mam porovnat tu 6610 polozil S300 do hanby jak funkcne, dizajnovo tak aj vybavou.
moja prognoza znie, ze ak tieto chybicky krasy SAMSUNG dobrusi nebude mat na trhu konkurenciu. telefonu by som dal dokopy 92 bodov zo 100!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  11. 06. 2003 22:07

Nečetl jste náhodou jen první kapitolu?  Celkem jich je v článku sedm plus karta s kompletními parametry telefonu. Opravdu si troufám tvrdit, že v recenzi píšu téměř všechno, co ve svém příspěvku zmiňujete. 

Jen pár dodatků:

  • Pouzdro v našem balení nebylo.

  • Zvuk u javových her lze vypnout
  • Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dano kosican  |  12. 06. 2003 07:19

    ofki, beriem spet...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ernest Cihlář  |  09. 06. 2003 20:26

    Cau, Chtel bych si koupit veckovy telefon nejvice me zaujaly tyto dva telefony S300 a V200, ale nejsem schopen se mezi temito dvouma telefony rozhodnout. Precetl jsem nekolik recenzi a kazdy z techto telefonu ma urcite vyhody a nevyhody. Chtel bych poprosit nekoho kdo vyzkousel treba oba telefony co je lepsi. Diky

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  09. 06. 2003 20:36

    Takhle to nejde. Zkuste co nejpřesněji popsat, co po mobilním telefonu vyžadujete, co byste přivítal, co by mobil rozhodně neměl mít, jak chcete telefon používat ... Až potom vám může někdo správně poradit.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ernest Cihlář  |  09. 06. 2003 21:16

    V prvni rade uvitam kvalitu displeje kvuli tomu taky uvazuji o Samsungu, pak napr. MMS, Java, fotak,take vydrz baterie,Zase treba u S300 se mi libi diktafon a hlas. handsfre a hlavne ta Java, kterou V200 nema nevim teda proc. V200 ma zase vetsi displej ale pry je celkove pomalej a ma nekvalitni zvuk ve sluchatku  coz mi docela vadi. Telefon pouzivam spise pro zabavu a kazdy z techto telefonu ma neco. Je tezke si vybrat a obvzlast kdyz mam ted SL45 ktery ma treba zase Mp3 a MMC. . Cemu by jste dal prednost treba vy?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    xXx  |  09. 06. 2003 21:53

    S300fka je predevsim o velikosti (malinatosti), V200 je vazne vetsi..... Osobne nechapu, k cemu je dobry barevny displej, 65k, kdyz nepodporuje MMS........zalezi na tom, jestli jste ochoten nemit fotacek......velikost displeje je strasne relativni, a to k velikosti samotneho telefonu....

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Pepino  |  10. 06. 2003 07:24

    Pozor S300 zcela jistě nemá diktafon ani hlas. HF!!!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ernest C.  |  10. 06. 2003 10:47

    Tak se asi nekdo zpletl protoze v recenzi psali ze ano. V tom pripade je na tom V200 lip az na tu Javu.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jiri  |  09. 06. 2003 19:20

    Pamatuji si kritiku na mensi anteny a tady nic? Objektivita?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  09. 06. 2003 19:26

    Četl jste vůbec článek? Vždyť tam o příliš dlouhé anténě píšu nejméně na dvou místech!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Pepino  |  09. 06. 2003 13:25

    Zdravím všechny,

    tento telefon mam již asi 3 týdny. Do této doby jsem měl asi 6 let jenom Nokie a i když jsem vyzkoušel i spoustu jiných telefonů, tak jsem Nokii zůstal věrný až do teď.

    V první řadě musím teda říct, že článek je hodně kritický! Hlavní pochvala Samsungu je ta, že firmware je stabilní a není zde žádný problém s bugy jako u Nokie. Dále telefon je perfektne zpracovaný (mám na mysli jednotlivé komponenty telefonu), taky balení, které obsahuje 2 bateri, bondovku (i kdyz jenom obyčejná) a navíc katel na propojení s PC, to se musí Samsungu nechat.

    Problém je však v řešení ovládání telefonu, 4 horká tlatka - nedá se přiřadit přístup do seznamu, opravdu to hodně štve, když člověk musí mačkat dlačítko-ka navíc. Zatím jsem taky neprišel jak uložit slovo do T9, pokud tam není. Hromadné mazání zpráv je jenom přes PC, jinak jenom po jedné. Taky text ze zprávy nejde kopírovat do kalendáře, nejde vložit číslo ze seznamu do zprávy, dále bych uvítak i možnost odmítnutí hovoru s tím, že nebude zvonit nahlas, ale na "pozadí", chtělo by to pořádně dodělat soft a potom by to byl vážný konkurent.

    V tomto provedení je to spíše pro lidi, kteří nepotřebují funkce, ale jde jim spíše o otázku stylu, coz tento telefon opravdu představuje. Je opravdu velice pěkný, anténa mě teda vůbec nevadí. Ale vzhledem k tomu, že mu chybí funkce až již to jsou někdy maličkosti, beru zpět Nokii (počkám si na 7250i).

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  09. 06. 2003 17:42

    Ono taky kde nejsou funkce se neda co pokazit ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Pepino  |  10. 06. 2003 07:26

    Ono 3310ka nebo 3410 jich taky moc nema a je to shit!!! U 6510 jsem musel 2x prehrat fw než to konečně trochu šlapalo!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    xXx  |  10. 06. 2003 09:25

    Pokud jsi nekoupil sedej dovoz, tak jsi holt mel smulu......

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dejvidek  |  09. 06. 2003 12:01

    Co se mi na Samsungu líbí je i taková drobnost,jako zvuk při zavření a otevření displeje. U V200 se dalo nastavit takový pěkný "vžuum"

    dejv

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  09. 06. 2003 12:05

    První věc, kterou jsem vypnul

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    xXx  |  09. 06. 2003 13:46

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dejvidek  |  09. 06. 2003 17:39

    2Marek: No mě se to líbí

    dejv

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Žlababa  |  09. 06. 2003 08:44

    Haloo redakce, neprisli jste nahodou na to jestli jde do SMS vlozit tel. cislo ze seznamu?

    Cau Zl.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  09. 06. 2003 12:06

    Nevím a nemám teď už telefon u sebe, takže to neověřím.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Žlababa  |  09. 06. 2003 12:14

    Skoda, i tak diky, snad se nekdo kdo ho ma a prisel by na to ozve

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    vojta  |  09. 06. 2003 08:44

    Dle zprávy na konkurenčním serveru bude SGH S300m, kterej bude umět mms...prej.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mdkill  |  09. 06. 2003 07:52

    Prilis mnoho penez za malo muziky. Obrazne, protoze 40-ti hlase vyzvaneni je supr. Recenze je napsana dobre, jen tech zaporu je zde vice nez u jinych Telefonu. Ani se nedivim, nepochopitelne ceske preklady a Obri antena dela s tohoto maleho vecka drahy spas. Nechapu proc ma oznaceni S = dobre vybaveny telefon, kdyz chybi MMS, BT, Fotak, Radio, pouze 50sms?  

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Flugzeug  |  09. 06. 2003 03:48

    fotka s testovacou SMS je fajn... ale preco je na nej text: Testovaci sprava na Samsungu S100   ????????

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    capo  |  08. 06. 2003 18:15

    "Žádné číslo ale není možné nastavit jako standardní, pokaždé je nutné vybírat mezi všemi položkami"

    Dál to číst nepotřebuji.

    Telefonní seznam je na mobilu pro většinu uživatelů zdaleka nejpoužívanější funkce. Jakékoli zbytečné klikání zdržuje a navíc odvádí pozornost, například v autě...

    Nechápu, proč se výrobce občas nepodívá ke konkurenci. A co teprve tlačítko, které by logicky mělo sloužit k potvrzení volby v menu, a ono Vás pošle na wap....

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Martina  |  08. 06. 2003 17:18

    Mě se véčka nelíbí ať jsou od jakékoliv firmy!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    redwasp  |  09. 06. 2003 12:21

    haha, myslim ze 99% vsech odpurcu vecek zmeni nazor hned pote co konecne nejake vecko vyrobi i nokia

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    lední brtník  |  09. 06. 2003 12:53

    nokia je proslulá TLUSTÝMI drahými máloschopnými founy, mívají jen občas slušnou klávesnici.
    až pokročí technologie a véčka budou TENKÉ a za rozumnou cenu ať se výrobci ozvou, do té doby budu mít megadisplej u al_715 a díky pidiklávesnici se odnaučím klofat sms a prostě zavolám.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  09. 06. 2003 13:16

    V žádném případě vám nechci brát váš názor, ale v následujícícím výčtu nejtenčích telefonů na trhu má Nokia dosti podstatný podíl:

  • Nokia 6100: 14 mm

  • Panasonic GD95: 14 mm

  • Motorola T191: 16 mm

  • Panasonic GD93: 16 mm

  • Nokia 8210: 17 mm

  • Nokia 8850: 17 mm

  • Siemens SL45i: 17 mm

  • Benefon Q: 18 mm

  • Ericsson T39m: 18 mm

  • Motorola V.70: 18 mm

  • Nokia 3510: 18 mm

  • Nokia 3510i: 18 mm

  • Nokia 6610: 18 mm

  • Nokia 7210: 18 mm

  • Samsung SGH-N100: 18 mm

  • Siemens S55: 18 mm

  • Sony Ericsson T100: 18 mm

  • Ericsson T66: 19 mm

  • Motorola T205: 19 mm

  • Nokia 2100: 19 mm

  • Nokia 7250: 19 mm

  • Nokia 8310: 19 mm

  • Sony CMD-J6: 19 mm

  • Sony Ericsson T310: 19 mm

  • Sony Ericsson T610: 19 mm
  • Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr  |  08. 06. 2003 12:39

    Potřeboval bych věčko, které nemá anténu a  má bluetooth je takové

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  08. 06. 2003 12:45

    Není a v dohledné době ani žádné nebude.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Aeon  |  09. 06. 2003 09:11

    Jak to ze nebude? Prece tento rok prichazi SE Z1010!!! A moc se na nej tesim.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  09. 06. 2003 09:30

    Pokud jsem to dobře pochopil, Z1010 bude v druhé polovině roku k dispozici operátorům, kteří s ním mohou testovat své sítě UMTS. Nejsem si jist, že se už hovořilo o komerčním prodeji.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Aeon  |  09. 06. 2003 09:48

    Aha, ja jsem cetl nekde ve foru mobile-review, ze tento telefon podporuje i klasicke gsm, takze by se mel normalne zacit prodavat a pak soucasne testovat operatory pro UMTS, nevite prosim jak to teda bude?

    Diky

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Tomas  |  19. 06. 2003 01:28

    3cm na sirku? Uzasna cihlicka...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dadacos  |  08. 06. 2003 12:33

    Neorientuji se ideálně ve variantách handsfree, takže přesně nechápu rozdíl mezi - viz recenze: "obyčejná bondovka" a "efektní osobní handsfree kombinovanou se šňůrkou na krk".

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  08. 06. 2003 12:47

    Bondovka a osobní handsfree jsou synonyma. Samsung jen dříve ke svým telefonům dával handsfree, která byla kombinovaná se šnůrkou na krk: jednak to dobře vypadalo a byly zde také praktické výhody, protože tíha kabelu netáhla sluchátko z ucha.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jirass  |  08. 06. 2003 11:37

    Véčka jsou dost nepraktická věc, anténa je stoletá záležitost a funkce normal. Prostě žádnej zázrak. Kdo si to může koupit? Zdárek

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    xXx  |  08. 06. 2003 11:55

    Vazne? Podle me jsou vecka budoucnost, protoze jak  chcete jinak zachovat ovladatelnost klavesnice pri stale zvetsujicich se displejich a soucasne dodrzet pozadavek na velikost mobilu?

    No a kdyz mluvite o cene, jse pravda, ze to neni pro kazdeho, ale vzpomente si treba motoroly, ty byly uvadeny na trh s cenou presahujici 25tisic......

    Antenu chci, ale rozhodne daleko mensi (cca 10mm), me se vecko bez anteny proste nelibi..

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jirass  |  08. 06. 2003 12:28

    Je pravda, že při dnešním zmenšování telefonů trpí hlavě klávesnice. Nesnáším, když se nedá telefon pořádně ovládat přes titěrnost kláves. Mám 7650 a plno lidí nadává na velikost, která mě ovšem velice vyhovuje. Nemám dámské ručičky. Třeba N6100 je přehnaně malá, nedá se na tom nic napsat, vyzkoušel jsem. A co se týče antény, která se pořád o něco zachytává(kapsa,pouzdro....) a když telefon spadne, tak zásadně na anténu, která se ulomí(vlastní zkušenosti). Jinak na Véčko bych si asi nezvykl.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    xXx  |  08. 06. 2003 12:41

    Tak jestli je pro vas 6100 prehnane mala, tak S300 je jeste daleko mensi, numericke klavesy jsou perfektni, palec clovek nezalamuje ani u spodni rady klaves, klavesnice je celkove posunuta nahoru, v tomto bych rekl, ze je lepsi nez  6100, ALE funkcni klavesy....to je horor, uzoucky prouzky, vse by vyresilo to, kdyby ona klavesa na spousteni wapu slouzila k potvrzovani funkci......toto nepochopim, PROC???? to je tak jak to je........

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dadacos  |  08. 06. 2003 14:05

    Tak jako je ne-véčko zranitelné poškrábáním a špínou, tak u véčka bude vždy citlivý kloub.

    Navíc výrobci pochopili, že pro signalizaci příchozího hovoru je nutné implantovat ještě externí displej. Tím ovšem zvyšují energetickou náročnost. Zkrátka véčka budou mít vždy menší výdrž.

    A ještě ke všem producenti nejsou příliš ochotni tvořit véčka s integrovanou anténou.

    Nu a pokud jde o hlavní displej, nemají véčka výraznou převahu ve velikosti, zejména vezmeme-li v úvahu celkové rozměry, tj.objem, a hmotnost celého mobilu, kupř. SET610 (displej: 28 × 35 mm; rozměry:102 × 44 × 19 mm, tj. 85,27 ccm; hmotnost: 95g),
    ba i N7250 (27 × 27 mm; 105 × 44 × 19 mm, tj. 87,78 ccm; 92g) se dají srovnat s kvalitními véčky Samsung SGH V200
    (30 × 38 mm; 91 × 48 × 23 mm, tj. 100,46 ccm; 96g)
    a Panasonic GD87
    (32 × 43 mm; 98 × 49 × 23 mm, tj. 110,45 ccm; 103g).

    Žádné srovnání není ideální, snažil jsem se k sobě dát fotomobily, nevzal jsem záměrně v úvahu komunikátory atd. Ovšem jako přiměřená oponentura vůči véčkům je to snad dostatečné.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    xXx  |  08. 06. 2003 17:26

    Takze asi takhle, tim ze ma vecko druhy, mensi displej, ma spotrebu nizsi, protoze v okamziku zavreni telefonu se vnitrni (velky) displej vypina.....

    Klouby vecek od Samsungu jsou temer dokonale, jsou nachylne akorat v rozevrenem stavu a to pouze na hrubou silu......

    Integrovana antena se do telefonu velikosti S300 dnes proste jeste nevleze...... jinak integrovane anteny maji treba NECy.....podle me je to ale hnus......

    No a pokud se jenda o velikost displeje, tak na to sis odpovedel sam, u mobilu se pocita kazdy kazdy milimetr....vecka budou vzdy tlustsi.

    No a na to, ze ses neorientoval v bondovkach, ses najednou nejakej chytrej.....

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dadacos  |  10. 06. 2003 11:29

    "Takze asi takhle, tim ze ma vecko druhy, mensi displej, ma spotrebu nizsi, protoze v okamziku zavreni telefonu se vnitrni (velky) displej vypina....."

    Tak tohle platí jen částečně - i když je interní displej v maximálně úsporném režimu, mobil je pořád přece jen stand-by.
    Navíc - véčka obecně mívají aku s horšími parametry, větší aku by totiž zase zvětšila celý přístroj.

    Nejsem zapřisáhlý odpůrce véček - véčkoskeptik, ale véčkorealista, prostě jen upozorňuju na nedostatky.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    redwasp  |  09. 06. 2003 12:18

    srovnavas nesrovnatelne, maji mensi displej a mensi klavesnici. Antenu ja naopak vitam, protoze se za ni da telefon vyborne vylovit napriklad z kapsy, pozudra na batohu nebo na kole. Jenom je pravda ze tahle je extremne velka.

    Jedine v cem vecka citelne zaostavaji je SW a manaz. fce., vsechno jsou to po tyhle strance strasny shity, bez ohledu na vyrobce. Od telefonu ocekavam predevsim plne synchronizovatelny seznam, kalendar, IR a bluetooth. Potesi take velmi prakticke integrovane hlasite handsfree (neocenitelne kdyz pracuji na PC a zaroven vyrizuji hovor).
    Bohuzel V s temito parametry zatim neexistuje Tenhle Samsung je uplny ulet, dostala me ta debilni klevesnice a brutalni SW nedodelky

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dadacos  |  09. 06. 2003 13:07

    Sice od r. 99 nosím foun právě v kapse i díky tomu, že všechny modely od té doby jsem měl s int. anténou, ale to je věc vkusu.

    Jinak vcelku akceptuju Tvůj názor, kromě první věty: "srovnavas nesrovnatelne, maji mensi displej a mensi klavesnici." To jsi mě zřejmě nepochopil, ne-véčka mají opravdu menší displej, ale jen o málo procent, prostě plocha 610 tvoří procentuálně poměrně velký podíl plochy např. u V200 (86%), a to při srovnatelném objemu přístroje (85%). Jinými slovy -  véčka nejsou nutně lepší, protože svoje jen o málo větší displeje mají díky tomu, že jsou celkově větší. To přece není žádný pokrok (="véčka jsou budoucnost"), když zlepšení v jednom parametru dosáhnu na úkor zhoršení v jiném parametru.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    drack  |  09. 06. 2003 21:55

    Otazka je, jestli titerne telefony typu T6510 ci 7250 jsou dobre pro ovladani ... zapominate na klavesnici. Mam GD87 a podle me je to neuveritelny komfort, ba i telefonovani je "prirozenejsi" - mluvite do telefonu :)

    A napriklad GD87 je z dnesniho pohledu uz velmi zastaraly mobil. Je temer rok na trhu ... takze tu T610 bych srovnaval s X70kou ... a ta ma rozmery o cca 30% mensi ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dadacos  |  10. 06. 2003 10:08

    T6510 je chyba, anebo se pletu já, nevím co to je (Eric T65, Nokia 6510, anebo mi něco uniklo?

    Jinak s tou klávesnicí máte pravdu, ale já snad taky, prostě je menší/větší mobil a tudíž i recipročně menší/větší klávesnice. Ovšem co to je mluvit do telefonu , dnes už to není nutně klasické sluch/mluv, nejen u mobilů, ale i u bezdrátových...

    S těmi rozměry si Vás dovolím opravit: 87x47x24=98,2, což je rozdíl cca10% oproti GD87.

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Lucka  |  10. 06. 2003 00:52

    Dneska jsem si S300 koupila a musim rict, ze je to opravdu ten nejhezci telefon, jaky jsem zatim mela. Predtim jsem pouzival Motorolu V70 a jeste predtim Nokii 8850, 8210, ale toto je opravdu mimoredne krasnej telefonek. Je hezky malinky a antena je spravne dlouha, alespon se dobre lovi z kabelky. Displej je prekrasny a vyzvaneni velmi povedene. Navic jsem telefon sehnala na www.mobilhouse.cz za sympatickou cenu a myslim si, ze cena je primerena. A ze nema MMS? Zatim jsem stejne zadnou nikomu neposlala...

    Takze kazdemu kdo chce pekny telefon (hlavne na okrasu a volani), ktery bude mit malokdo, tak ten at si ho koupi.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    xXx  |  10. 06. 2003 09:23

    Presne tak, ten telefon je nadhernej a tom to cely je.....je na okrasu.....

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Broža  |  08. 06. 2003 10:39

    Z nějakého neznámého důvodu se při ukládání článku do databáze poškodily odkazy na náhledy obrázků. Už je to opraveno, článek je vidět jak v textové, tak grafické verzi včetně kapitol.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  08. 06. 2003 11:51

    Důvod se nakonec objevil: článek jsem ještě včera v noci zkontroloval a byl při tom připojen přes GPRS T-Mobilu a komprimační službu GPRSpeed. Ačkoli to takhle nebylo poprvé, tentokrát se do článku uložily obrázky s odkazem na proxy server T-Mobilu, na který se nikdo nedostane.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Standa Tomášek  |  08. 06. 2003 23:02

    Koukám, že redakční systém Computer Pressu je skutečně skvělý, když ho rozhodí obyčejné proxy....
    TOM

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Raistik  |  08. 06. 2003 09:35

    Pánové, nějak se vám ta recenze nepovedla. Obrázky se nenačítají,text mi nabehl jen v textové verzi Mobilmanie.....

    Chce to trochu víc pracovat a ne se jen válet u vody.

    Makejte!!!!!!!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Pešek  |  08. 06. 2003 08:36

    "Tato recenze je velmi dlouhá, proto jsme ji rozdělili do kapitol."

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jiří Kuruc  |  08. 06. 2003 09:28

    Copak se vám na té větě nelíbí? Kapitoly jsou v plné verzi MM, v textové verzi je článek celý. Jinak - mně obrázky taky nejedou

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jura  |  08. 06. 2003 08:20

    No, kliknul jsem na tuto recenzi jenom kvůli tomu, že píšete o stovce obrázků. DOBRÝ VTIP:

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    next_pc  |  08. 06. 2003 03:51

    Zdarec, tak jsem se nejak nedostal k obrazkum ..... mozna, ze neni problem u mne, ale radsi se na to podivejte ... diky

    Kobli

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    k  |  08. 06. 2003 07:48

    Obrazky se nacitaji ze serveru 10.10.10.3 :(

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor