Samsung Wave: ne vlna, ale tsunami (megatest)

Diskuze čtenářů k článku

prkynko  |  03. 01. 2012 15:40

nevite jak si zrusim heslo telefonu na wavu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  27. 02. 2011 11:18

Je potřeba dotykové pero? Nebo vystačí prst?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 03. 2011 20:15

klasický stylus ti na tom fungovat nebude, já si plně vystačim s prstem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  16. 02. 2011 21:44

Jde přeinstalovat Bada na Android?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jojo  |  08. 06. 2011 22:46

mám taky zájem o přeinstalování BADY na Android - jde to ? poraďte Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
crocodyle028  |  05. 01. 2011 17:09

Tento mobil mám a musíš říct, že je velice příjemný . Dobře se mi na něm píše a jak je ten článek o těch microusb nabíječkách už nemusím ,,nic" řešit, protože samsung wave má microusb konektor jak na PC tak na nabíjení. Je to opravdu krásný a dobře spracovaný (Bada OS, konstrukce... atd...) Určitě hodně doporučuji !
Hodnocení mobilu : 10 z 10

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
exner  |  20. 12. 2010 22:18

Super mobil, byl jsem z něj nadšen, bohužel už po pár dnech začal mrznout display. A to tak, že doslova. Troška chladu (pod +10 !) a display přestane reagovat a nelze ani restartovat, protože restart se musí na displayi potvrdit. Takže ve finále jsem vytahoval baterku tak co 5 minut. Už je zpět u Vodafone. Jsem zvědavý, jestli ho opraví nebo i vrátí peníze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paja  |  21. 11. 2010 15:14

Uvažuji, že si pořídím Samsung Wave. Chtěla bych se zeptat, zda se dá sehnat česko-anglický slovník. Díky za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neero16  |  14. 12. 2010 09:22

No vážení je to 2 dny co jsem pro svojí dceru pořídil Samsung Wave je to velice příjemný a rychlý telefon ale srovnávat ho s iphonem 4 je skutečně úsměvné (protože ho vlastním)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Past  |  15. 11. 2010 16:33

Nejde mi telefon spojit s počítačem. Stáhl jsem si Kies a stále mi to hlásí nějaké chyby nebo vyjímky. Poradíte někdo co stím? Díky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
exner  |  20. 12. 2010 22:20

a nemáš Vistu? Pod XP i pod sedmičkama jede bez problému, s notebookem s Vistou nekomunikuje. Moje osobní zkušenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  07. 11. 2010 18:52

Zdravim
Nejde mi odesílat pošta z učtu na volny.cz. Smtp mi to automaticky nastavilo na smtp.t-email.cz. příjem pošty je bez problemů
Díky Pavel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koben  |  24. 10. 2010 09:38

Ahoj všem,mám problém,po připojení sluchátek stále hlásí že nejsou připojena a tudíž nefunguje rádio.Mám ho dva dny,vadný kus nebo něco s nastavením ? Poraďte,díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
super video, které demons  |  19. 10. 2010 02:33

které demonstruje sílu a rychlost Wave
http://www.youtube.com/watch...
Tak tady je nová verze - tohle video doporučuji pro lidi, co uvažují o Badě a také vám když chcete na dálku ukázat kámošům, jak ten telefon jede jak drak :) Dále by to měli vidět uživatelé Nokií N97, N8 a N900 :) :) Aby viděli, jak vypadá něco, CO FUNGUJE a je sakra rychlé :) :) Ve videu jsou vidět správně otagovaná hudební alba i s obrázky, dále témata, widgety, rychlá SMS a rychlé volání ze seznamu a hlavně rychlé reakce telefonu.
Málem jsem měl zase infarkt, protože u prvního videa mi to YouTube kvůli hudbě (Michael Jackson - Sony Music Entertainment) blokuje asi v 18 zemích, k tomuto videu přišlo také: "Your video may have content that is owned or licensed by WMG" - ale YouTube to tentokrát neblokuje v žádné zemi :)
.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  23. 09. 2010 18:25

Přečetl jsem si o bezproblémové synchronizaci kontaktů z gmailem přes Exchange ActiveSync a zajásal jsem, neb právě to jsem potřeboval. Telefon jsem zakoupil a nastavil synchronizaci. Ta proběhla ihned a bez sebemenších zádrhelů až na jeden detail. Telefon přenesl kontakty do vlastní paměti ale bez zařazení do skupin které jsem již měl nastaveny v gmailu. To by tak nevadilo - přiřadím si je do skupin ručně, ruce mi neupadnou - řekl jsem si. Jenže ouha. Telefon v jednotlivých skupinách nevidí na kontakty, které jsou připojeny k Exchange ActiveSync. Vidí jen ty, které jsou vytvořeny přímo v mobilu. Nevíte někdo co s tím? Volal jsem přímo na podporu Samsungu, ale kromě ukrajinského přízvuku "helpdeskerů" z nich nic kloudného nevypadlo. Na diskuzích také nemohu nic sehnat. Díky za případnou radu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  24. 09. 2010 16:06

Zeptám se a odpovím si sám Po detektivním pátrání do kterého jsem zapojil i oficiálního prodejce jsem zjistil, že tento telefon bohužel nepodporuje zařazování do skupin u kontaktů, které jsou připojeny k Exchange ActiveSync (škoda a ještě jednou škoda - nad tím by se autoři firmwearu měli zamyslet a v případné další verzi Bady tento nedostatek odstranit. Pro ty kteří používají telefon jako organizátor [můj případ] je to vada dosti podstatná). Pokud se ovšem podrbeme levou rukou za pravým uchem, můžeme tento nedostatek obejít a to tak, že si z kontaktu vytvoříme vizitku ve formátu *.vcf a tu pak zpětně zaregistrujeme do telefonního seznamu. Uděláme to tak, že u kontaktu klikneme na příkaz "Uložit do složky moje soubory". Tím se vytvoří vizitka. Pak otevřeme složku "Moje soubory" a v podadresáři "Jiné" nalezneme uložené kontakty jako vizitky. Vizitku si otevřeme a dáme příkaz "Reg. do kontaktů". U samotného kontaktu v telefonním seznamu se vedle ikonky Exchange ActiveSync objeví druhá - sluchátko v zeleném poli. To nám signalizuje, že je kontakt navázán na paměť telefonu a ten na něj od té chvíle vidí i v záložce skupiny. Kontakt můžeme dále synchronizovat pomocí Exchange ale případné změny se projeví pouze v kontaktu ale neprojeví se ve vizitce. Tu musíme po změně vytvořit znovu (vlastně nemusíme, pokud ji nechceme dále využívat pro odesílání a.p.). Ale pozor! Telefon při vytváření nepřepisuje už existující vizitky, ale vytváří další a čísluje si je xxx.vcf_001 atd. Pokud tedy nechcete mít od jednoho kontaktu více vizitek, tak tu starou smažte před vytvořením nové. A když už jsem se tak rozepsal, tak ještě jedna výtka na adresu tohoto přístroje. Pokud ho chcete připojit k počítači (ať už přes USB nebo "modrozub"), musíte nejprve zavřít všechny běžící aplikace. Počítač jinak telefon nevidí. To znamená že pak musíte znovu otevřít všechny Widgety. Je to dost otravné Další téma na zamyšlení pro tvůrce Bady. Pokud si však odmyslím tyto pihy na kráse, tak jsem přesvědčen, že za ty peníze lepší Smart phone na našem trhu momentálě neseženete. Porovnával jsem jsem display s "jablíčkem" 4G a musím konstatovat, že jediným rozdílem je velikost. Za necelou tisícovku se navíc dá rozšířit paměť na 16GB. No kde to najdete?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  19. 10. 2010 02:36

V novém firmware bude T9 Trace (lepší než Swype), lepší a rychlejší prohlížeč. Widgety nemusíš nikdy vypínat !!!! Jen povypínej ostatní věci. Nový firmware bude fungovat online s připojením, tedy žádná zavřená obrazovka Ten firmware už je teď na světě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  19. 10. 2010 20:41

Novou verzi Bady jsem si nainstaloval. Problém se synchronizací s Kiesem po kabelu je sice vyřešen, ale vyskytl se nový. Po upgradu na novější verzi Bady mám problém s řazením e-mailů v mailovém klientu. Tvrdošíně mi e-maily řadí zásadně podle data a to ještě blbě. Na prvním místě jsou předvčerejší. Ty které jsou označeny "včera" a s údajem "času" jsou až na konci řady. Když zvolím funkci řadit "přečtené/nepřečtené" tak mi sice e-maily srovná, ale při příštím spuštění mailového klienta je vše opět špatně. Když jsem volal na "HeplDesk" Samsungu, tak jsem se od technika s úžasem dozvěděl, že tak je to správně. Když jsem mu vysvětlil, že dobře to rozhodně není, tak mi zdělil, že mám počkat na další upgrade a tam u prý bode opravené

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 11. 2010 00:24

Dobrý večer, chtěl jsem se zeptat jak je možné doplatkem rozšířit paměť telefonu. Nebo myslíte paměťovými kartami? Díky za odpověď. Pavel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Staffen  |  17. 11. 2010 00:26

Dobrý večer, chtěl jsem se zeptat jak je možné doplatkem rozšířit paměť telefonu. Nebo myslíte paměťovými kartami? Díky za odpověď. Pavel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 11. 2010 11:40

Mám na mysli paměťovou kartu. Výrobce uvádí že OS Bada podporuje karty až do kapacity 32GB. Rozšířit rozhodně doporučuji. Z vnitřní paměti si OS a nainstalované aplikace ukousnout pořádný krajíc - zbývá volných cca. 700MB z 2GB. 16GB je dostatečně velká paměť a v micro SD provedení se dnes dá pořídit už za 500,-Kč. U značkových se dostanete někam k 900,-Kč. U zmiňované kapacity 32GB se cenově vyšplháte až na 1.800,-Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  25. 11. 2010 14:54

Musí se vypnout všechny aplikace, ale NE NÁSTROJE, ty propojení s PC nevadí a tím zůstanou Widgety na plochách. Nepoužívat tedy tlačítko Vypnout vše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Modry slon  |  10. 09. 2010 17:34

Taky bych se chtěl zeptat, jak je to s tim pripojenim na mail primo na seznam.cz? Kdyz si vytvorim ucet v telefonu, tak to jde, jak uz tady bylo popsano, ale primo v prohlizeci se pripojit nejde. Da se to nejak vyresit nebo obejit?
Jeste bych se chtel zeptat na jednu vec. Mam vytvoreny ten samostany ucet na mail primo v telefonu, ale kdyz chci stahnout maily, nabizi mi to stahovani pouze dalsich starych mailu, ktere me samozrejme nezajimaji a potreboval bych aby se vzdy stahli jen pripadne nove. diky za rady, pokud ma problem reseni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  17. 10. 2010 18:55

vymaž si historii v prohlížeči a pak povol cookies, taky sem s tím bojoval a napsal jsem dotaz přímo na seznam a toto mně poradily a pak to fungovalo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
msi  |  22. 08. 2010 19:57

dobrý den mám wave asi 3týdny a těď sem si koupil kabel k TV ale nechce se mi to zobrazit v TV a v tel mám vše zapnuto.potom sem si stáhl z apps aktualizaci ke hře asphalt 5 a po instalaci se oběvila chyba tak sem to musel odstranit a už to nejdo znova nainstalovat pořád píše chyba.prosím poraďte děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shi  |  14. 08. 2010 11:17

Ahoj, dnes jsem si koupila Samsung Wave a potrebovala bych poradit, jak do nej dostat tel. seznam z nokie, ktery mam v pocitaci jako soubor.nbu?
diky moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
faba  |  21. 08. 2010 21:38

Asi nejlíp přes MS Outlook.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
věruška  |  11. 08. 2010 00:51

může mi někdo říct, jak zvládá wave otevírat dokumenty? Jedná se mi o doc a pdf.
A jak je to se slovníkem AJ-CZ našel ho někdo na samsungapps? A opravdu pokud ho někde najdu, nebo cokoli jiného, hru apod, tak to do wave-u nenainstaluju?
Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  23. 09. 2010 18:35

Soubory vyrobené ve Wordu, Excelu a PDFka zobrazuje telefon bez problémů a korektně. Jen se musí před otevřením uložit přímo do paměti telefonu. Píši jen o těchto třech, protože ty jsem již vyzkoušel ve vlastní mašince. Co se týče překladače staženého ze Samsung Apps, je to dost bída. Moc kvalitní není. Snad se časem na Badu objeví něco lepšího. Ty aplikace tam přibývají v poslední době poměrně slušně. Je to open source a tak se dá předpokládat že jo. Navíc jsem nedávno četl, že po nečekaném prodejním úspěchu s8500 chystá Samsung další tři telefony na této platformě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dušan  |  12. 11. 2010 10:30

Zajímavé je, že na Mobilmanii ve výpisu specifikací je uvedeno, že telefon nepodporuje soubory office. Takže to není pravda?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  05. 08. 2010 10:42

Ani za půl hodiny snažení se mi nepodařilo synchronizovat kontakty s Outlookem. Obslužný software je plný blikátek a animací, ale na funkčnost a rychlost se zapomnělo. Četl jsem, že s propojením mělo problém více lidí. Pokud potřebujete synchronizovat s Outlook nebo Exchange, tak tento mobil silně nedoporučuji. Pokud někdo víte jak na to, tak svůj názor rád změním :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  23. 09. 2010 18:47

Synchronizace s Exchange ActiveSync bezproblémová a řekl bych že i velmi rychlá (synchronizuji přes 3G). U aplikace Kies trvá trochu déle, než aplikace telefon najde, ale následná synchronizace už proběhne bez problémů. Někde jsem četl, že pomůže přeinstalace poslední verzí Kiesu a současná aktualizace firmwearu v telefonu. Mě daleko více zlobí, že se před připojením telefonu k USBéčku musí zavřít všechny běžící alikace (jinak PC telefon vůbec nevidí). Znamená to potom znovu otevřít všechny Widgety

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil K.  |  16. 07. 2010 19:19

Dobry den, nevi nekdo jak se daji nahravat hovory ? Pri telefovani mne to hlasi, ze nejde nahravat behem hovoru. Pouzivam to pomerne dost. Dekuji. KK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vojta  |  09. 07. 2010 15:36

Nemá chybu..mám samsung star a jsem s nim spokojeny...jakmile budu mit narok na dalsi dotovany telefon...jdu do tohoto

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stevo  |  01. 08. 2010 10:32

poradte mi ako odinstaliovat aplikacie ktore som nainstaloval a nechcem ich dakujem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  09. 07. 2010 10:08

Rozhoduji se čím nahradím N6310i, která pomalu dosluhuje. E52 jsem po třech měsících a třech reklamacích vrátil. S8500 Wave se mně celkem líbí, ale děsí mně údaj o výdrži - 15 min hovoru (viz katalog). Prosím tedy o zkušenost některého z majitelů - jak dlouho vydrží na nabití?
(Současně se omlouvám, pokud jsem odpověď na tuto otázku přehlédl.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DawQa  |  10. 07. 2010 11:15

Tak s výdrží baterie aspon u mě je to takové kolísavé zatim se mi to nepodařilo víc jak dva dni a to bluetooth ani nepoužívám wifi tak pul hodinky/den hovor tak 15minut/den jo je pravda že třba shifty sem hrál dost ale taky sou to tak hodinka a pul možná dvě za den všeobecně hry nejen shift. taky je pravda že displej se mi tak líbí že hodně krát sem si jen tak přejížděl plochy a tak plácal se v menu, jo foťák s kamerou se mi zdají taky hodně dobrý a je fakt že ze začátku sem ho měl zapnutej skoro pořád a tak se mi dvakrát za sebou stalo že večer sem měl asi dvě čárky na baterce a ráno byl vypnutej, takže na závěr asi tak: že když večer vidim že nemá víc jak polovinu baterky dávam na nabíječku.. jinak mám ho od 1.7 a díky tomu že tady hodně lidí odsuzovalo badu,tak jsem se utvrdil že ho chci, já osobně ani nepoznám že tam nějakej os je a obcho s aplikacemi si myslim taky vyšvihne k lepšímu, ale na tom mě moc nesejde občas se tam kouknu ale že bych by mi na těch aplikacích tak záleželo to , takže naprostá spokojenost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Voska  |  06. 07. 2010 15:22

Dobrý den,
již 14 dní vlastním Wave a rád bych doplnil ještě pár postehů, které zde v recenzi nevidím...
1) často se stává, že se mobil sekne při přehrávání videa (i při widgetu youtube) a jeho naklopení na šířku. Reaguje pouze na boční tlačítka regulující hlasitost - jedinou volbou je poté hard reset
2) Mail klient je nepoužitelný, stahuje mi pouze hlavičky, ale víc ne, nebo něco dělám špatně ?
3) Když na netu zabrouzdám na seznam.cz s tím, že se chci přihlásit do webmailu a odsud si poštu přečíst, nepřipojím se ani na podesáté, zkrátka vůbec - chyba zabezpečení ??
4) Vývojáři nepřemýšleli při tvorbě klávesnice při psaní sms. Když máte mobil na alfanumerice, k potřebným znakům, jako je tečka, čárka, otazník a dalším se dostanete pouze po změně volby a následném návratu. Jedinou možností je zapnutí klasické mobilové klávesnice...
5) Aplikací je již poměrně dost a zatím vše zdarma, ale většina aplikací je ve francoužštině, či zde nalezneme množství aplikací tureckých, ale i tak si již vybere skoro každý...
6) Nepřišel jsem na to, jak při volbě položky menu "hudba" a následném spuštění písničky tuto aplikaci vypnout. Ano, dát do pozadí jistě, ale vypnutí mi šlo pouze skrze: nastavení-o telefonu-syst.info-cpu-správce úloh
7) Při hovoru se mobil poměrně znatelně zahřívá, 15 minut hovoru a máte solidně nahřáté ucho
8) Přijetí hovoru - nechápu, proč přijetí/odmítnutí je i volba na displeji, at mačkám, jak mačkám, nakonec zvolím stejně klasická hw tlačítka
9) Bluetooth - dalo mi dost práce, než jsem zjistil, že soubory, které chcete mít viditelné musíte označit a zviditelnit. Pároval jsem telefon s bluetooth v mém ntb, prozkoumal složku obrázky a nic v ní nebylo, až posléze jsem přišel na právě zmiňovanou potřebu nastavit viditelnost. Druhou věc je, že i přes párování po mne chce mobil odsouhlast každou volbu při připojování pc - než se doklikám ke galerii a přenosu obrázků musím odsouhlasit asi 5x....

To jsou v tuto chvíli asi všechny mé postřehy, myslím si, že pro mnohé to může být rozhodující. Celkově vzato je to velice pěkný telefon, o tom žádná. Měl jsem mnohé další - N51, první verzi iphonu (displej je u iphonů o poznání citlivější než u wavu) a když to shrnu, pokud se odstraní konektivita se seznamem - webmailem a zamrzání telefonu při přehrávání videa, dávám 1- v této chvíli dávám za 2

Michal Voska

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Voska  |  06. 07. 2010 15:33

..ještě jedno doplnění - chybí diakritika při zadávání kontaktů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Voska  |  06. 07. 2010 15:42

Diakritika mi jde, moje chybka, nicméně 9 bodů zcela platí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wave vs. iphone  |  06. 07. 2010 21:44

2) mail stahuje komplet vše stačí nastavit...
6)pokud myslíte vypnout kompletně tak stačí vyvolat prostředním tlačítkem multitasking(podržení) a tam pohodnlě odkliknout aplikaci
Jinak mé postřehy jsou více méně kladné až na prohlížeč, který si někdy dělá co chce (někdy načítá jindy ne) je to celkem otravné muset klikat dokola než se uráčí načíst požadované jinak nadmíru spokojenost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Voska  |  07. 07. 2010 08:01

Díky za odpověd a směl bych poprosit o radu, jak jej tedy nastavit ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 07. 2010 11:33

snad se nepletu xD jdeš na email -> nastavení-> emailové účty-> ted klikneš na tvůj účet-> sjedeš dolů-> možnosti načtení-> celá zpráva

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Venca  |  06. 07. 2010 22:33

můžu se zeptat jak je to s tou navigací ?... Jestli je tam nebo bude plnohodnotná navigace zdarma a bez nutnosti datového připojení děkuji za odpověd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DawQa  |  10. 07. 2010 11:21

k těm znakum se dostaneš přez mezerník je tam asi 5 nebo 6 nejčastěji používaných stačí podržet tak 2s a přitom přijetí a ukončení hovoru ty tlačítka na displeji musíš držet dýl, takže sou lepší ty HW klávesy..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  17. 10. 2010 19:00

ad 1) jednoduše se telefon při přehrávání zamkl a odemkne se zase podržením tlačítka na zimykání
ostatní až po 6 taky není pravda...viz jinde a níže

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  27. 06. 2010 15:58

v samsugapps by malo byť na stiahnutie Need for speed shift zdarma pre prvých 1,2 milionov userov

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
7luke.com  |  28. 06. 2010 23:44

Taky že je - včera jsem ho 3x stahoval

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  27. 06. 2010 15:58

v samsugapps by malo byť na stiahnutie Need for speed shift zdarma pre prvých 1,2 milionov userov

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
7luke.com  |  28. 06. 2010 23:45

Taky že je - včera jsem ho 3x stahoval

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dawqa  |  25. 06. 2010 07:12

Já už jsem se rozhodl pro Wave od TM, tak doufám že budu na max spokojenej.. ale o proti tomu co mam teď nokie 5310 nebo 20 ani nevim tak prostě musim a první dojem když sem ho měl v ruce tak supr jen se mi zdá trochu těší..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vic  |  25. 06. 2010 10:40

to me netěžší, ze se ti zda těší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koma  |  27. 06. 2010 22:06

jde jenom o prvních pár chvil...pro normálního uživatele, jako jsem já (původně SE K750i) je rozdíl opravdu markantní a na lepší se zvyká opravdu rychle , ale co mě (i když jsem opravdu na poli softwaru totální laik) opravdu zaráží, tak je to, že vrhnou na trh úplně nový telefon s podporou softwaru KIES pro propojení s pc a uvedou (i na stránkách Samsungu), že podporuje (sw KIES) Win XP/Vista/Windows 7, ale mě, po stažení sw KIES a následné instalaci tenhle softík telefon vůbec nenalezl...po několika násobné přeinstalaci tohohle sw, restartu pc a následném prozkoumání různých chatů na internetu jsem zjistil, že windows 7 64bit tenhle sw prostě nepodporuje a asi dlouho podporovat nebude ...snad se to co nejdříve změní...jinak s telefonem naprostá spokojenost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubajsz  |  29. 06. 2010 12:57

Me KIES na Win7 64bit funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koma  |  29. 06. 2010 21:15

tak to seš asi jedinej...co sem tak koukal u nás i v zahraničí...buď rád

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ertai  |  13. 07. 2010 17:09

Me takeee :) Je treba ho pripojit a nechat ho Kies sam spustit a pak vybrat Kies v moznostech nastaveni! Dulezite je nevyjizdet s usb rezimu jinak se mobil odpoji!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  25. 06. 2010 06:55

Nemůžu se rozhodnout...Samsung Wave nebo HTC Desire? Poradí mi někdo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  25. 06. 2010 08:16

Co je to za rozhodování, buď telefon po vybalení jasně daný a bez nějakých úprav nebo telefon, který ti otevře cestu k otevřenému etablovanému systému. Ale to si snad musíš rozhodnout sám, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sam Sung  |  25. 06. 2010 09:44

Samsung Galaxy S

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
riddickv  |  25. 06. 2010 17:04

Řeším uplně stejnou otázku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rumenige  |  26. 06. 2010 09:12

Řeším naprosto stejné dilema, Wave nebo Desire?. Lepší cena, lepší výdrž baterie, super amoled displej, HD video, kovové tělo, ale nevyzkoušený OS Bada na straně Samsungu. Zavedený a výborný OS Android, 3,7 palcový displej na straně HTC. Už tady někdo zmiňoval, bral bych Wave s Androidem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  01. 07. 2010 14:10

Vzhledem k vadám repra u Desire a špatnému zvuku je to jednoznačně Wave.Za pár měsíců bude stor samsungu přetejkat aplikacema stejně jako ten droidí.Vubec bych se Wavu nebál.desire ale jo.Velikost displeje není vše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Driver  |  03. 07. 2010 13:36

Řeším to samé...
Jak dlouho vám vydrží baterie na Wavu? U Desiru prý 2 dny maximálně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tazzmania  |  24. 06. 2010 22:38

Hm, jestli Samsung podpoří tento telefon upgrade s fw, jako u 8910HD, máte se asi na co těšit( uštěpačná, až jízlivá poznámka). Mnoho povyku pro nic. telefon mám cca rok, za tu dobu jeden ubohý upgrade, telefon nefunguje, nedá se z něj volat, protože při několikátém hovoru slyšíte ze sluchátka bublání vodovodu, i když druhá strana vás slyší dobře, někdy pomůže dát telefon od ucha, jindy je nutné hovor ukončit a znova volat( tohle není závada telefonu ale asi chyba fw, protože se tento jev vyskytuje u více jedinců, hromady jedinců, vlastnící tento telefon, pokud ho už teda neflákli do koše). Video se seká, telefon nemá odezvy zas až tak rychlé, čekal jsem od telefonního seznamu, že bude fungovat aspoň jako u ipod telefonů a ono houby, jak to myslím...? U kontaktů si můžete zadat název společnosti, třeba u firmy potos máte asi 13 kontaktů, nevzpomenete si na jméno, začnete při vyhledávání zadávat slovo společnosti, tedy potos a ejhle, telefon začne vypisovat všechny jména které maj toto slovo v kontaktu zadáno, ale i celkově, Ipod vlastně vyhledává podle všeho, co v kontaktu má, tedy i podle poznámky. Takže chcete li být na*sra*ní, vřele doporučuji novinky od Samsungu. Firma schramstne prachy a podpora zákazníkovi se na vás co...? No???, no jasně, akorát tak *y*e*e!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
why  |  25. 06. 2010 08:16

S wave (badou) to je a bude lepsi. Toto potvrzuje fakt, ze se chystaji dalsi modely s badou. Symbian byl ustrel a zkouska samsungu. Pochybuji, ze by ted odstrelili novou platformu do ktere nasypali tolik penez. Zajmava je i soutez pro vyvojare o peknej balik penez.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mdkill  |  24. 06. 2010 20:44

Proč dali paměťovku pod baterii. Mame doma stařičký E900 a ten má šuplík. Někdo prostě netahá všude s sebou kabel. Ach jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 06. 2010 18:07

Kalkulačka není jenom jednoduchá, po natočení se změní na "vědeckou".
Ale jinak je ta recence až moc pozitivní, sice hezká, ale hodně záporů telefonu pomíjí. Jsou to sice maličkosti, ale qwerty klávesnice, viklající se HW tlačítka apod. zamrzí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kultus  |  24. 06. 2010 19:51

nesouhlasim s konstatovanim o HD videu!!! mam samsung i8910 a rozhodne si s HD videem neporadil lepe, s oficialnim firmware nedosahnete ani 24fps navic ostrost neni nejlepsi s neoficialnim firmware se aspon da natacet 24fps myslim ze si jeste na schopne videokamery tak rok pockame...ale jako nouzovka staci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AlienMatej  |  24. 06. 2010 20:45

Vieš ty vôbec aký má hardware Wave a aký i8910 HD? dvojnásobne lepší, Wave by mal zvládať pri takom HW aký má natáčať aj 1080p a nie len HD (dokazuje to grafický čip PowerVR SGX540 kde uvádzajú, že je tam 1080p akcelerácia videa pri takte procesora A8 na 1~Ghz, ďalej sa uvádza úplne rovnaký chipset na pdadb.com ako je Samsung Hummingbird a podporuje 1080p !) takže o HD by som sa moc neobával, natáča to plynulých 30fps.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  24. 06. 2010 14:02

qweščn:
- bodka v textovom exitore je stale hlboko v menu?
- len mne sa nedarilo otocit ikony v hlavnom menu na sirku alebo je to fakt?
- hardwarovo sa mi zda GalaxyS ten isty stoj ako Wave.. nebude teda lepsi android?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chester  |  24. 06. 2010 14:00

"Najocakavanejsia novinka prveho polroku." Naozaj ? :D Mozno tak pre Honzu Lasku, verim tomu ze take HTC Desire, SE X10, iPhone 4 atd. boli ovela ocakavanejsie mobily. Po HW stranke je Wave celkom fajn, aj ked ma maly displej. Co zabija tento mobil je Bada. Vyzera o nicom a vsetko je okopirovane z iOS a Androidu. A ked si zobereme rast Androidu (160 000 aktivovanych mobilov za den, pricom pred 6 tyzdnami ich bolo "iba" 100 000) tak Bada nema buducnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubog  |  24. 06. 2010 14:18

Xperia10, Desire su fajn, ale co nove priniesly? ide len schopnosti androidu, hardware je ten isty.
Ja napriklad pomocou wave streamujem jeho obsah (hd video) cez wifi n. To nema ani jeden z menovanych. Vykon grafickeho jadra neporovnatelny,v ydrz vyssia. Kto vydel display, vie ze to nema zmysel porovnavat.Vo wave je ten isty hardware ako v Galaxy (android) a v iPhone4. Potencial tohto telefonu po hacknuti je hadam jasny kazdemu. To snad nahradi pripadne chyby novej bady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chester  |  24. 06. 2010 14:32

Desire wifi n podporuje, display Wave je pekny, to hej, ale zas rozdiel medzi AMOLED a Super AMOLED nie je taky obrovsky, ze by som si vybral 3,3" displej namiesto 3,7". Jedine ten vykon grafickeho jadra je nieco co by som uvital. Ako som pisal, HW je dobry, az na maly displej, ale v Bade nevidim ziadny potencial. Keby v tom bol Android, bol by super. No s Badou to nie je pristroj pre narocnych uzivatelov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubog  |  24. 06. 2010 14:58

tak to n-ko beriem spat. ale ver mi, ze ta komunikacia cez wifi so Samsung TV stoji za to. z mojho pohladu je jedno aky os, ide o apps. uvidime aku podporu bude mat bada.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chester  |  24. 06. 2010 15:07

Jasne, ked mas doma Samsung TV aj mobil tak samozrejme bude komunikacia medzi nimi lepsia, ako keby si mal mobil inej znacky. Ja si zas myslim, ze apps nie su vsetko, to by som potom mal iPhone, ale tak kazdemu vyhovuje nieco ine. Bade drzim palce, ale ked zoberieme do uvahy, aky je uspesny iOS a Android, bojim sa, ze sa jej moc vyvojari venovat nebudu. Ked Android bude rast aj nadalej tempom ako doteraz, o par rokov ovladnu vsetky mobily mali zeleni roboti Uvidime.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubog  |  25. 06. 2010 08:43

to mas pravdu. uvidime

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krokus  |  24. 06. 2010 13:13

Pro autora: údaj o kalkulačce není přesný - v poloze "naležato" se ukáže vylepšená "vědecká" kalkulačka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavlis42  |  24. 06. 2010 13:08

stale samsung bojkotuje VOIP aplikace pro BADU?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobsik  |  24. 06. 2010 13:39

muzu se zeptat na zdroj informaci ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jimm  |  24. 06. 2010 12:41

měl bych 2 dotazy:
1) funguje GPS i bez SIMkarty?
2) funguje na Bada i synchronizace s Outlookem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomcat  |  24. 06. 2010 13:02

1) A-GPS
2) přes SW Samsung Kies

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Scarab  |  24. 06. 2010 19:35

Nesmysl, asistované GPS (A-GPS) nemůže fungovat bez SIM, protože je založeno na načítání údajů o efemeridách z internetu (pokud A-GPS není, tyto údaje si GPS stahuje ze satelitu, což samozřejmě trvá déle) - jinými slovy pro A-GPS je bezpodmínečně nutný přístup na internet (datové přenosy), což jde samozřejmě bez SIM dost těžko.
Otázka ale zněla jinak - je-li GPS funkční i bez vložené SIM a já doplňuji: případně při režimu "letadlo" - vypnuté všechny aktivní vysílače (GSM, WiFi, BT). Kvalifikovaná odpověď by mne také zajímala.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jimm  |  25. 06. 2010 02:18

jak funguje A-gps je mi jasný. I to že jsou k tomu třeba datové přenosy. Mě zajímá jestli telefon má JENOM A-gps nebo i klasickej GPS modul, kterej mobilnní data nepotřebuje, tz. zda funguje i bez SIM?
Někteří výrobci berou A-GPS jako nadstavbu ke klas. GPS (což je v podstatě pravda). Takže pokud ve spec. uvedou že tel umí A-GPS, tak tím automaticky říkají, že umí i GPS. Jenže tu jsou i telefony, které standartní GPS nemají a používají jen jakousi verzi A-GPS, kde se aktuální poloha vypočítává ze vzdáleností k jednotlivým BTS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomass  |  27. 06. 2010 19:48

ano..system bez problemu najede i bez sim i s funkcnim gps modulem..bohuzel jedina dostupna navigace rout66 neni bez zaplaceni licence plnohodnotna..ukaze vam pozici,mapu ale nenaviguje turn-by-turn

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  24. 06. 2010 13:11

Bez sim jsem nezkoušel, ale s Outlookem je to OK. Přes soft Samsung Kies a připojení přes usb v menu Kiesu je přímo volba pro synchronizaci s Outlookem (přešel jsem z HTC, takže jsem měl ohledně Outlooku obavy, ale hned po otevření Kiesu mě opustily:)) S Wavem zatím velká spokojenost. A ohledně aplikací, na českém appstoru zatím pusto, ale stačí změnit v programu Kies zemi appstoru a např. italský nebo UK má spoustu aplikací zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jimm  |  24. 06. 2010 14:02

a bylo by to možný zkusit? jestli to je opravdu jen A-GPS nebo to funguje i když nema mobilní data...? protože to je, zejména v zahraničí, docela dost velké mínus a GPS je prakticky nepoužitelná.. :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomcat  |  24. 06. 2010 15:36

A vy nevěříte výrobci pokud sám píše že to A-GPS?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Palm1  |  24. 06. 2010 14:09

Nevíte někdo jak je to v BADA s e-booky? Tedy jestli existuje nějaká čtečka pro tento os?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HKubes  |  22. 07. 2010 09:57

Tak mi to vysvětli at to čtu kde chci nejde kontakty apod synchronizovat s Outlookem.A když to ted zkouším tak to alespon me nejde.Můžeš mi vysvětlit postup,když píšeš že to je OK klidne mi napis na email

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ananta  |  24. 06. 2010 11:56

Skutečně stojí polovinu?
v USA verze s 32GB (zde 2GB) iPhone 299 dolarů s úvazkem. Kolik Samsung Wave + 32GB micro SDHC karta? Jen karta bude stát tak 100 dolarů....tak mi přijde ta 1/2 kalkulace dost vycucaná z prstu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stewie  |  24. 06. 2010 12:01

V čechách stojí iPhone stále 15 000 - 20 000 Kč .. a Wave se prodává za 8500 ;) = cca 1/2 ...... jednoduchá matika
(nelze srovnávat cenu u nás a v USA)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ananta  |  24. 06. 2010 12:06

To sorry, ale úspěch Samsungu Wave rozhodně nestojí na nějakém českém rybníčku No ale dobře, přičti tedy kartu za cca 3500,-, teoreticky. Wave jinak vidím vesměs za 9500,- Tedy cca 13.000,-, to rozhodně není polovina

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobsik  |  24. 06. 2010 12:16

uspech samozrejme nestoji na ceskych luzich a hajich :D ... ale porovnavas cenu.... kazdopadne 32 gigovou pametovku se, zatim moc nevidel, ale myslim ze bude stat spis tak kolem 2 tisic ... takze dohromady 11 500. Polovina to sice opravdu neni, ale je to dost rozdil .... navic sem iPhone 4 nevidel za 15 tisic, tak jestli muzes dat odkaz na officialni distribuci iPhonu za 15 tisic, tak sup sem s nim ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ananta  |  24. 06. 2010 12:25

Za dva tisíce No nic....
Celá kalkulace je na vodě už od článku, není možné srovnat přímo pořizovací náklady, iPhone 4 zde není (iPhone 3GS s iOS 4 ale ano), tak jako 32microSDHC karta, aby se srovnala HW výbava. Tak jako tak se opravdu nedokáži dopočítat oné poloviny a to ani těsně. Jinak o úspěchu samozřejmě nerozhoduje ani tak cena (viz. vysoké prodeje hiend modelů výrobců a iPhone), ale podpora platformy, kde nyní stojí chameleon (Bada/Wave na začátku) proti rozjetému parnímu válci (iOS/iPod-iPhone-iPad se "sto miliony" zařízeními mezi lidmi).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobsik  |  24. 06. 2010 12:32

vzhledem k tomu, ze 16 gb pametovka se da sehnat za tisicovku, tak 2 az 2 a pul tisice neni nerealne, jeste k tomu, tohlezatim nebylo oznaceno nijak jako high-end, je v pohode mozne, ze samsung vyrukuje se zarizenim, ktere tech 32 GB bude mit (o cene se spekulovat samozrejme neda) ... a kazdopadne si mi neukazal ten odkaz, kde se da officialne sehnat za 15 tisic u nas !!!? A co se tyce uspechu, iPhone taky snad nekde zacal a takhle skoncil, a to v dobe, kdy PDAcka mezi lidmi byly vcelku rozsirene (mysleno s WM), takze mi rekni jedinej duvod, proc by nemohl byt uspesny, bude zalezet jak se do toho oprou ... iPhone mel tu jedinou vyhou, ze to byl Mac. ta vyhoda spocivala spise ve znamosti macu, ipodu a podobnych pic.... blbosti ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smith.F  |  24. 06. 2010 13:12

Ta kalkulace je velmi jednoduchá. iP4 s 32GB bude stát cca 20 tisíc, Wave se dá sehnat za 9. Přičti tu kartu a stále budeš jen něco málo nad polovinou
Ale jinak máš pravdu, platforma je nová, takže bych Wave nechtěl. Ovšem u Galaxy S s Androidem už je situace trochu jiná - a přitom cenově bude stále výrazně níž než iP4

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobsik  |  24. 06. 2010 13:43

vsak ja rikam, ze to nebude polovina ale kazdopadne ten rozdil bude i tak cca 8 tisic, coz mi pri +/- stejne (nekde lepe) vybavenem telefonu pripadne jako docela rozdil velky ... a je jasny, ze se ze zacatku budou resit nejake ty problemy, ale nikde neni napsano, ze se nevyresi rychle a ze mnozstvi aplikaci poroste, zalezi, jak budou programatory motivovat a taky jak slozite je vytvareni konkretne pro Bada system. je docela mozne, ze nekteri vetsi vyrobci treba primo od Samsungu kit, ktery jim aplikaci treba ze symbianu prevede na kod bady a pak se casem urcite taky neco objevi ... vzdycky se nekde musi zacit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ananta  |  24. 06. 2010 13:58

Já jsem nikde o 15ti tisících nemluvil
Ano, jenže Apple přišel se zcela novým GUI a v porovnání s WM velice moderním OS a HW, zatímco Bada toho až tak moc nového nepřináší (vlastně vykrádá Apple a Google), tak jako Wave samotný (prakticky jen Super AMOLED s kdo ví jakým přínosem), takže takový hlad po tomhle OS nebude. Jak u uživatelů, tak u vývojářů. Vezmi si, jak dopadl Acces, WebOS, Maemo. Do roka se po nich slehla zem. Ale své šance samozřejmě má, to mu neupírám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  24. 06. 2010 14:26

Tak Maemo zazdila Nokie tím, že vydala jen jedno zařízení s tímhle systémem a ještě k tomu přechází na Meego. WebOS zazdil Palm špatnou marketingovou politikou. Pokud bude dostatek zařízení s Badou (a budou v rozumný ceně) a pokud bude dostatek aplikací, tak tenhle systém má velikou šanci na úspěch. Si vem Android. Ze začátku nic moc a během 1 roku zažil velikánskej rozmach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ananta  |  24. 06. 2010 14:35

Ale jistě, iOS a Android zažili strmý nárůst, WebOS, Maemo pád. V tuto chvíli těžko hádat, co potká Badu, je ale zbytečné křičet, že máme na trhu nového silného hráče v mobilních platformách, na to je příliš brzo. A osobně nevidím nic moc jedinečného, co by mělo Badu zvýhodnit proti již etablovaným platformám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
greg  |  28. 06. 2010 11:54

maemo (a jeho nastupca meego) nemohol zazit pad, lebo este defacto neodstartoval.
co moze ohrozil maemo/meego je, ze nokia z toho chce mat hi-end a tak to bude v cenovej kategorii ako iphone. som zvedavy, kto to za tie prachy kupi. (ohladom funkcionality to bude imho dobry system)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stewie  |  24. 06. 2010 15:19

A proc srovnavat 32 GB verzi ? Me do mobilu bohate staci 16 GB ... ale to je jen vec nazoru... a cenu neberu iPhone 4 ale 3Gs... Wave je pro mě stále o 1/2 levnější... a oproti iPhone je to hondně muziky za pár peněz... tot muj nazor.. nez prijde ifoun 4 tak si ho koupím a kdo ví treba se zalibi natolik ze ani nebude treba pak kupovat ifouna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 06. 2010 14:45

v Čechách Samsung Wave s úvazkem kč 1,- (+ teda karta 2-3tisíce) iPhone 3GS 32GB (počítám s tím že iP4 nebude o nic levnější) se stejným úvazkem 13 495,-
Ceny nedotované 8 600,- + karta vs 18 200,-
Nechci se samsungu zastávat, i když tak trošku přemýšlím, raději bych tak iPhone už jen kvůli té podpoře aplikací. Ale pro mně tohle je poloviční cena. Recenze je psaná u nás, takže nevidím nejmenší důvod bavit se o cenách amerického trhu, ať už český trh má nebo nemá nějaký význam na úspěšnost modelu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
why  |  24. 06. 2010 14:49

He, vzit CZ nedotovanou cenu a poravnat ji s USA cenou a jeste dotovanou to chce odvahu. Wave, kdyby se prodaval v USA (jestli se prodava nevim), tak by patrne jeste s levnejsim uvazkem stal 1$. Kdyz bych vzal cenu 150$ za 32GB kartu jsem na polovine USA ceny. Pokud bych nebral dotovanou cenu, pak by byl iP3GS32 asi vyhodnejsi. V CZ je wave u O2 dostupny za 8600 (bez konkurencni) za cenu 17200kc, coz je asi tak startovaci cena iP3GS32, ovsem jsou to ty nejlevnejsi shopy a "konecna" cena iP3GS16. Takze je zde zhruba dvojnasobny rozdil (16GB microsdhc cca 1000kc). Zalezi jake ceny bereme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  25. 06. 2010 07:44

A co sem pletes uvazek?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skoky  |  08. 07. 2010 09:08

32GB micro SDHC karta 1000Kč a poštovné zdarma ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  24. 06. 2010 11:27

Je mi to jasnééé, autor Jan Láska Miláček Samsungu Wave...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tibikee  |  24. 06. 2010 09:47

Hmm, tak nieviem, tato recenzia mi pride tak trosku ako PR clanok..neskutocne mnozstvo kvetnatych pochval a malo kritiky, pritom k celkom dolezitym a praktickym veciam, ako nemoznost davat na qwerty klavesnici hned ciarky a bodky, cize nutnost vzdy sa k nim dostavat cez nejaku klavesu a vyberat, taktiez citatelnost displeja na slnku, velmi podstatna vec, nebola vobec spomenuta, asi narocky, pretoze som pocul o typicky slabej samsungovskej citatelnosti, no a posledna vec, nemoznost umiestnit na obrazovky okrem widgetov aj svoje vlastne ikony s aplikaciami a ak, tak len 4 na jednu obrazovku, co je zalostne...takze, prosim Vas, objektivita a nie len mozno zaplatene chvaly...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
manek100  |  24. 06. 2010 13:15

čárku a tečku napíšeš tak, že podržíš mezerník a tam se ti objeví nabídka nejpoužívanějších znamének

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tibikee  |  25. 06. 2010 00:07

Ved prave...o co jednoduchsie je mat tu ciarku s bodkou rovno na qwerty, ako na inych mobiloch..je to dost otravne..:(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DawQa  |  10. 07. 2010 10:29

to bych teda netvrdil ten mezerník je třeba držet tak 2s takže to nijak nespomaluje psaní..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olas  |  24. 06. 2010 09:38

Nikde nevidím to videeo prostřední a hlavně už přestaňte prosím říkat majkro esdý a uesbí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  24. 06. 2010 11:34

To nemůžou - zní to tak emericky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
buchta  |  24. 06. 2010 09:33

Nerozumím do omrzení opakovanému tvrzení o lepší čitelnosti Super Amoled displeje venku. Je to nesmysl. Telefon používá většina uživatelů alespoň z jedné třetiny venku (výlučně třeba s GPS, převážen s fotoaparátem), a tady funguje Super Amoled stejně ne-li hůř než TFT.
Moje osobní zkušenost se 3 Samsungy s TFT, Amoled a Super Amoled displejem vedle sebe (Monte, Omnia, Wave) - nejčitelnější venku a na slunci byl nejlevnější Monte s TFT. Podobně dopadlo srovnání kdesi v Řecku, viz článek na smartmanii.cz. Na telefon potřebuju hlavně vidět za všech okolností.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Earl  |  24. 06. 2010 10:02
buchta  |  24. 06. 2010 10:27

Earle. Sežeňte si ty telefony a zkuste si je na vlastní kůži venku vedle sebe vyzkoušet. Namísto urážek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobsik  |  24. 06. 2010 11:59

muzu se zeptat, kde jsi ty sehnal ten Wave ? :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ananta  |  24. 06. 2010 12:18

dealer, pracovník Samsungu, vývojář, tester....je možností

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Mrkvička  |  24. 06. 2010 13:23

.. a ještě .. "baron Prášil" .... .. (bez urážky, jen mi to přišlo jako další možnost) ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  24. 06. 2010 21:47

Snad ten link bude fungovat, tady je porovnání retiny a superamoledu z GalaxyS
http://www.engadget.com/2010/06/24/iphone-4-retin... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H  |  25. 06. 2010 10:30

Pekny! Ted muze nekdo zase rvat, ze je Samsung SuprAmoled nejlepsi :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  25. 06. 2010 18:12

Video ukazuje že je na tom obdobně jako Retina, tedy k tomu nej doopravdy patří
Mám klasický amoled a ne sluníčku nemám s ním problém, protože pozadí je černé a to u amoledu nesvítí, tím se mi dobře píšou SMS mi čte text. Toto ošetření od Samsungu je geniální. Tedy Superamoled bude na čtení na přímém slunci výborný, na obrázky a video už slabší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ales  |  23. 09. 2010 19:10

to je divný já mám Wavejva a na sluníčku je krásně čitelnej displej a kámoš má Monte a pořád si musí rukou zakrývat displej aby na něj viděl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 11. 2010 11:12

Vyzkoušeli jsme s kolegy hned několik modelů a značek. Položili jsme je vedle sebe na stůl na přímé slunce a výsledek? Super amoled v Samsungu Wave neměl absolutně konkurenci. Na TFT displejích nebylo co hodnotit, neb na nich nebylo vůbec nic vidět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kimi1492  |  24. 06. 2010 08:49

konečně telefon co muže konkurovat iphonu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  24. 06. 2010 13:30

nezmysel.... tomuto telefonu moze konkurovat ajfon..... aj ked vlastne nemoze... pretoze sa stale nepredava, vyrobca displayov pre jablko sa nejak zosypal a nestiha..a ta cena??? brrrrrr uz len vypalit kalvados

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Scapino  |  24. 06. 2010 08:21

Zajímalo by mne jak si tento telefon poradí s aplikacemi va JAVA.
Podle specifikace výrobce by měl podporovat JAVA MIDP 2.1. Zajímalo by mne jak je to s instalací aplikací (s tím mají Samsungy problémy) - lze je instalovat pomocí PC (jako NOKIA) nebo pouhým zkopírováním JAD a JAR souboru a nebo je nutno JAVA aplikaci stáhnou přímo z internetu do telefonu? Kromě toho co se navigace týká by mne zajímala funkčnost aplikace TrekBuddy (napsaná v JAVA) na tomto telefonu. Se Samsungy jsou co se TrekBuddy týká stále větší či menší problémy - týká se to i tohoto telefonu nebo se stal zázrak a TB tam funguje bez potíží? Už to někdo zkusil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobsik  |  24. 06. 2010 11:58

muzu se zeptat jaky samsung jste mel naposledy v rukou ? chytre samsungy (mysleno s OS) instaluji uplne lehce, pouze pres .jar soubor. u tech "blbych" je potřeba vygenerovat i .jad soubor a lze instalovat odkudkoliv v pameti. Samsung si v "blbych" telefonech stale drzi kapacitni limit, ten je ale az nekde na 2 mb, takze by vetsinou nemel byt problem ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Palm1  |  24. 06. 2010 08:17

Nevíte někdo jak je to v BADA s e-booky? Tedy jestli existuje nějaká čtečka pro tento os?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuvaly  |  01. 08. 2010 10:27

E-booky jdou stahovat v Samsung Apps

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaromír Ferda  |  24. 06. 2010 07:43

Zdravím,mám jedinou poznámku.Tento mobil od Samsungu vypadá na první pohled velice dobře,ale to ve své době byl na tom stejně i Samsung I8910HD a dnes je to opuštěný sirotek o který Samsung u nás vůbec nemá zájem.Jak asi dopadne podpora dalšího telefonu?Ferda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nensea  |  24. 06. 2010 10:33

Zdravím,ale bohužel mi nezbývá než jen souhlasit jestli to bude zase takový "dodělej si sám" jako u našeho HDéčka,ale jinak displeje uměj a asi na něj nemá ani iphone 4...........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobsik  |  24. 06. 2010 11:49

Samsung HD i8910 byl opusten spis proto, ze si Samsung mysli, ze Symbian nema prilis budoucnost ... Tohle je primo jejich OS, tak se tomu snad budou venovat vic ... mam trochu obavy o Firmware, s tim mel samsung dycky trochu problemy, tak snad to tu bude jine ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lerak  |  24. 06. 2010 07:42

On je na dvě SIM?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Panther  |  25. 06. 2010 18:29

Není

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dawqa  |  24. 06. 2010 06:58

hmotnost je 118g, jinak si myslim že je to super telefon už se na něj těšim.. :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
plevo  |  24. 06. 2010 08:13

Jen kdyby to nemělo Touchviz...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobsik  |  24. 06. 2010 11:47

ciste ze zajimavosti, co mas proti Touchwizu ? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  24. 06. 2010 06:52

V tabulce chybí hmotnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaPoX  |  24. 06. 2010 06:52

Jen upřesnění. 3 ikony na spodní liště lze libovolně zaměnit za ikonky z menu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FrantaL  |  24. 06. 2010 06:21

zápory?
Navigace Ndrive pro Samsung Bada zcela zdarma
22. 6. 2010 | Jiří Kuruc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kimi1492  |  24. 06. 2010 07:55

přesně tak navigace zdarma je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ben81  |  24. 06. 2010 09:20

Navigace NDrive se zdarma da pouze stahnout do mobilu a nainstalovat. Ale NEFUNGUJE!
Pri spusteni zahlasi "Vase zarizeni neni registrovano na nasem seznamu zarizeni". A bezny smrtelnik si sve zarizeni nema kde registrovat.
Takze prosim nemystifikovat s tim, ze pro Wave existuje navigace zdarma - zatim to tak neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ben81  |  24. 06. 2010 09:22

Jeste uprsneni, NDrive funguje pouze v mobilech, ktere poskytl Samsung novinarum. Samozrejme jim uz "zapomneli" sdelit, ze kdyz si nekde koupi Wave v obchode, tak mu NDrive fungovat nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobsik  |  24. 06. 2010 11:46

jo, ale to se casem doladi, sice by bylo lepsi uz do prodeje, ale da se to prezit. nehlede na to, ze ma mit Route 66, a urcite se driv nebo pozdeji i objevi i nejaky ten Sygic nebo Garmin ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomass  |  27. 06. 2010 19:53

Ndrive uz byla stazena z sam. Appstoru ale zdarma by mela byt..tvorbu sw potvrdil i Sygic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  24. 06. 2010 06:17

Jo super mobil!!! bohužel nemá TV out

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaPoX  |  24. 06. 2010 06:49

Kabel na TV se prodává i pro Wave.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wave  |  24. 06. 2010 09:05

3,5 mm jack je TV out

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomass  |  27. 06. 2010 19:50

ano ma analogovy TVout..kabel se musi dokoupit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
7luke.com  |  28. 06. 2010 23:44

Za 30 Kč na eBay i s poštovným

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor