Samsung X680: do třetice všeho dobrého (test)

Diskuze čtenářů k článku

Martin  |  10. 01. 2009 10:05

nechápu jak se na samsungu x680 spouštějí java hry
mám je tam stahlé nebo poslané přes bluetooth
mam je v ostatních souborech a nevím jak je dat do světu java
pls pomoztemi je to na nic když nemám na mobilu žádné hry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kynčlová  |  03. 03. 2008 01:17

Možná by bylo dobré se při výběru telefonu (a při recenzi) zaměřit i na to, jaký komfort přinese přístroj nejen jeho uživateli, ale i telefonistovi na druhém konci. Nevím, zda je to pravidlem u všech telefonů Samsung, nebo jen problém jednoho kusu, ale telefon má nepříjemnou funkci šumové brány, která zavírá v modulačních pauzách. Výsledkem je, že člověk na druhém konci slyší usekané kousky slov. Pokud telefonujete a chcete skutečně něco při hovoru vyřešit, je to vážně nepříjemné, neustále se musíte protistanice ptát, co říká, páč prostě nerozumíte.
Úmysl v tom byl určitě dobrý, ale výsledek této funkce je prostě kontraproduktivní a na poslech je to opravdu nepříjemné, člověk musí napínat uši, aby těm usekaným slovů rozuměl. Navíc je nepříjemné i to, že při poslechu vám najednou zcela utichne veškerý šum ve sluchátku a vy prostě zákonitě získáváte pocit, že hovor se přerušil, a neustále vás to nutí ptát se protistanice, zda se slyšíme. Volající na druhém konci si o vás myslí, že jste blázen, páč on nemá ani tušení, co se mu od něj line do vašeho ucha. Vy totiž na rozdíl od něj používáte nějaký jiný telefon, který se chová normálně a nezavírá modulaci v pauzách, takže protistanice vás slyší bez problémů. Tak nějak celkově to prostě vůbec nepřispívá k nějaké pohodě při hovoru.
Můžete mi prosím sdělit své zkušenosti s jinými telefony Samsung? Mám totiž (obávám se, že oprávněnou) obavu, že touto kontraproduktivní funkcí budou vybaveny všechny přístroje tohoto výrobce. Sama bych si takový telefon nerada pořídila s ohledem na lidi, se kterými telefonuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cop11  |  05. 01. 2008 19:10

Ahoj, poradíte mi někdo, jak nastavit upozornění na SMS ku nějakou rozumnou melodii. Jde to vůbec změnit u x680, nebo tam musí být ty nastavený šílenosti. Děkuju za radu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Klára  |  17. 08. 2007 13:53

Dobrý den. Nedávno jsem se rozhodla, že bych si koupila Samsung x680v, ale když sem, si četla vaše ohlasy tak mám docela smíšený pocity. Tak mám na Vás, kdo ten mobil má nebo měl, seznámil se s ním pár dotazů a chtěla odpověi bez nějakých naštvaných "emocí"
1) Je vnější displej barevný?
2) Jak je to s pamětí. Já jen jesli si třeba stáhnu jednu mp3 a už mi to bude hlásit plnou paměť.
3) Jak je to s tim vypnutíma vymazáním pamětí
4) Jesli bych si polepšila, když mám x660v a ted bych si koupila x680v.
Děkuju za odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-Alan-  |  17. 08. 2007 18:54

660 neznám, ale 680 je docela pěkný telefon pro volání. Ostatní funkce jsou, jak to říct, pro digitální zábavu.
Vnější displej není barevný (proto jsme ho s manželkou vybrali), ale má inverzní zobrazení, takže je na něm často houby vidět. Nepomáhá tomu ani leskle černá v okolí displeje. Pokud je podsvícený, tak je viditelnost v pohodě.
Pamět není velká, ale vejde se do ní o něco více, než jedna skladba v MP3. Co je moc zvláštní je, že není možné zvolit za zvuk zvonění záznam zvuku přes mikrofon telefonu.
Vymazání paměti telefonu dosud nepozorováno.
Já bych si po zkušenostech s bluetooth tento telefon nekoupil, ale rozhodně to není špatný přístroj. Přecházet z 660 se ale dle mého nevyplatí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-Alan-  |  05. 08. 2007 11:53

Nevím, jestli to ještě někdo bude číst, ale prosím o pomoc. Když spáruju sluchátko Jabra s telefonem, vše chodí, jak má. Ale jen do té doby, než se moc vzdálí od telefonu (nepodařilo se zatím spolehlivě zjistit, jaký je dosah). Poté se při opětovném navázání komunikace telefon dotáže, zda chci připojit zařízení (nebo tak něco). I v zavřeném stavu je chování stejné. Co je ale horší je, že když nepotvrdím souhlas, tak na dálku sluchátko vypne a vůbec se s tím nemaže. Logika takového chování mi zůstává utajená a doba, po kterou je dotaz zobrazen je navíc docela krátká. Sluchátko zvukově indikuje pouze odpojení a to ještě nevýrazně.
Dá se s tím něco dělat? Nějakej novej FW nebo cokoliv. Dal jsem manželce to sluchátko k narozeninám a teď tohle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
čupka  |  04. 07. 2007 14:42

vošukám kohokoli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  23. 06. 2007 14:44

Rád bych se dozvěděl jestli je normální , že dipleje oba dva svítí po celou dobu nabíjení a to i při zavřeném telefonu, nebo je to jen můj případ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  23. 06. 2007 13:53

Rád bych se dozvěděl jestli je normální , že dipleje oba dva svítí po celou dobu nabíjení a to i při zavřeném telefonu, nebo je to jen můj případ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blanka  |  14. 02. 2007 21:26

Jak tak koukám, nikdo nepřispívá, fakt chybí samsungmania, abychom si vyměňovali zkušenosti. Mně teď ani zvukově neoznamuje můj mobilek, že má vybitou baterii. Prostě zdechne a konec. A co Vám?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bára  |  16. 02. 2007 18:16

Mě nezdechne... Ale při jedný čárce na mě opravdu jen párkrát blikne baterka něco zahlásí a pak šmitec, zdechne....né jako u nokie, to to člověka upozorňovalo půl dne a vydržela jsem s tím i pár hodin.... tehle se pak bez nabíječky ani nezapne...šmejd je to...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana  |  16. 01. 2007 09:41

Ahoj - nemáte někdo taky problémy s připojením na vodafone live? Podaří se to jen občas, a to pak jen na hlavní stránku, dostat někam dál je šílená anabáze - zkoušení pořád dokola. Protože to píše: "chyba připojení", "vypršel časový limit", nebo "služba nedostupná". Může to být telefonem, nebo je přetížená síť třeba?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blanka  |  03. 02. 2007 15:46

Jani a jak jsi jinak spokojená s tímto telefonem? Nemáš stejné problémy jako ti nahoře, co ho nedoporučují?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana  |  07. 02. 2007 18:14

Ne, jen mi vadí tohle: přeskakování velkých a malých písmen v psaní sms (i když ukazuje, že bude psát A, píše a), nejde dát mp3 do budíku, nejde psát v kontaktech s háčky a čárkami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blanka  |  10. 02. 2007 00:32

Děkuji ti za odpovědi, mám ho vlastně teprve přesně 17 hodin a na ta malá písmena už jsem při psaní SMS přišla, to mi vadí. Mp3 na budík by se hodila a kontakty bez diakritiky se dá snést. Mně nešlo celé půldne fotit tlačítkem na focení, šlo to jen potvrzovací prostřední klávesou, chytal se každý druhý až šestý stisk (už jsem myslela že pošupe zpět), když se najednou vzpamatoval - možná se musí fotit velmi krátkým stiskem. Teď už to jde. Asi to bylo rukama. Tak budu čekat na další zkušenosti a sama sem taky budu svoje psát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blanka  |  11. 02. 2007 23:48

Tak už jsem přišla na to, kdy se místo velkého napíše malé písmenko na začátku věty po tečce. Po zmáčknutí 0/+ po vybrání slova ze slovníku. Potom nenaskočí A) ale a) a musí se celej kolotoč AB-ab-123-Ab zopakovat. Taky při zadávání jmen do kontaktů z Ab vyskočí ab a příjmení se musí znovu nastavit na Ab. Snad je to trochu srozumitelné. Škoda, že neexistují stránky Samsungmania, kde bychom si mohli vyměňovat zkušenosti a rady. Je SEMania, Nokiamania, Siemensmania....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jana  |  03. 01. 2007 07:30

oproti původním podkladům má verze X680V (vodafone) profily a středové tlačítko funguje pro vstup do menu, ne do prohlížeče:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Magda  |  02. 01. 2007 08:40

mám telefon asi tak týden a jiz po dvou dnech se mi zaseknul, prostě zamrnul. Kdyz jsem vytáhla baterku a poté to zkusila zapnout neslo to az po vytáhnutí sim karty se to konečně rozjelo, ale problém byl v tom ze se mi vše vymazalo co bylo v telefonu ( fotky, zprávy, videa, hudba...). V prodejně mi rekly ze to asi bude nejakým nárazem a ze se asi sim karta pohnula. Ale nedávno mi to udělalo znovu a to kdyz se mi vybila baterie a vypl se telefon. Dala jsem ho do nabíječky a znova všechno se vymazalo. No řekněte tohle nemuze dělat přece zádný telefon...
Prosím napiste mi svůj názor nebo radu na můj maijl. díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jana  |  02. 01. 2007 09:27

přidávám svou zkušenost - občas se mi smaže nastavení vyzvánění, v poslední době už jen u budíku (vrátí se "výchozí" melodie), ale dělalo to i u upozornění na hovor:(
btw - daří se vám vytáhnout simku? u starýho samsunga šla snadno vysunout, tady si musím pomáhat nožem:(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arny  |  02. 01. 2007 14:52

To vytahování SIM nožem bych moc nedoporučoval. Telefon nevlastnim,ale podle obrazku by mohlo byt vytažení obdobné jako např. u SE T68i. Obě ruce při vytažení to vyřešily.Levým ukazováčkem SIM mírně stačilo nadzvednout a pravym ukazováčkem potom tlakem vysunout nahoru.
V diskuzi se nikdo nevyjadřuje k výdrži baterie. Můžete někdo dát svou zkušenost?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jana  |  02. 01. 2007 22:10

to byl jen příborovej nůž
výdrž zatím od vánoc 3-4 dny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ML  |  01. 08. 2008 16:49

Akumulátor v každém telefonu vydrží jen tak dlouho, jakou má kapacitu a jaký odběr telefon má. Jedná-li se o velký akumulátor s větší kapacitou a telefon nemá některé poměrně zbytečné funkce, pak vydrží vždy déle než naopak. Telefon je ale pak vždy těžší a větší. neboli, stěžovat si na malou výdrž a zároveň chválit malé rozměry a váhu je protimluv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tonda  |  05. 01. 2007 22:26

mám podobný problém.když se telefon vybije tak se mi smažou všechny fotky a melodie.Při posílání přes bluthu tak se sekne a nejde ani vypnout musím vyndat baterku a v tu chvíli se všechno znova vymaže.Telefon jsem koupil 14.12.2006 vrátil jsem ho 16.12.2006.Po opravě 28.12.2006 jsem vrátil znova 29.12.2006.Dostal jsem další kus a ten jsem vrátil 4.1.2007.Opravdu tento telefon nedoporučuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radka  |  12. 01. 2007 07:41

8.1.2007 jsem si tento telefon koupila, dnes ho jdu šupem poslat zpět! Vyzváněcí melodie-děs, nastavení-buď jen vibrace a pak zvonění, nejde to dohromady. V neznalosti a naivitě jsem si nastavila cenu hovoru a jelikož se to nedá zrušit, složitým vstupem přes menu je nutno po každém hovoru vymazat počítadlo - včera dvouhodinová manipulace u prodejce (Vodafonu)na odstarnění tohoto nastavení. Nastavení na funkci MMS též pro laika neřešitelné, navíc jsem byla upozorněna, že musím mít trpělivost při příjmu, že má tel. malou opeční paměť a často si vše promazávat, jinAk se brzy zahltí....tož to asi stačí - NEDOPORUČUJI!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bára  |  29. 01. 2007 18:00

Mám stejný problém, stalo se mi to už třikrát. Jenže jsem zpozorovala,že když se mi to stalo poprvé tak jsem měla v mobilu videa a asi dvě mp3 písničky a fotky,ale ani zdaleka né plnou paměť a telefon se zasekl a následně se všechno vymazalo. Podruhý to samý a od tý doby co jsem tam měla jen jednu mp3,tak měsíc fungoval bez problémů, vypínala jsem ho i vyndávala simku a nic,až ted když jsem tam dala zas další mp3,tak se při vypínaní zasekl a vymazal....Tak nevím...jinak s ním nejsou problémy, tak nevím čím to je, ale myslím, že je to asi v paměti. Poradí někdo?Nebo ho půjdu výrobcům omlátit o hlavu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
conwiq  |  07. 03. 2008 12:49

Žena má úplně stejný problém už jsme ho měli 1x na přehrání softwaru a dělá to zase asi po měsíci....Poprvé se vymazalo vše i ze simky kontakty... :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jxc  |  27. 12. 2006 16:51

tento telefon neumi pro prichozi hovory zacit vyzvanet melodii a vibrovat! umi bud
- vibrovat
- vyzvanet
- zacit vibrovat a po trech zavibrovani zacit zvonit.
To mi pripada jako silne omezujici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ada  |  26. 12. 2006 11:39

Ahoj, po zavření telefonu se vnější dispej asi po 5 sekundách vypne - dá se někde nastavit, aby hodiny svítily déle? Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mad  |  29. 12. 2006 13:42

To víš že ano,je to v návodu, délka podsvícení dispeje.Nastavení displej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blanka  |  10. 02. 2007 00:19

TO VÍŠ ŽE NE!!!!!!
V návodu se jedná jen o vnitřní displej i když to tam není specifikováno. Vnější mi svítí jen 2 vteřiny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lucie  |  25. 12. 2006 19:27

Pod vánočním stromem jsem našla mobil samsung x680v ... druhý den jsem s ním fotila a podobné věci a pak mi najednou foťák začal hlásit (po vyfocení snímku) CHYBA ... protože byla vybitá baterka, myslela jsem, že by to mohlo být tím, ale dala jsem ho na nabiječku a zkusila něco vyfotit a chybu mi to hlásilo zase. Pamět nemám ani z poloviny plnou, takže si opravdu nevím rady. Prosím napište mi na můj mail co nejdříve do 27.12. kdo s tím máte zkušenosti ... Předem děkuji Lucie ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  11. 12. 2006 10:46

po tydnu pouzivani tohoto telefonu bych mohl shrnout moje dojmy asi takhle:

klady: kompaktni rozmery, celkove peknej telefon, dobrej display (ve srovnani s moji predchozi Nokia 6100), prijemna klavesnice, mp3 zvoneni, kalendar se da vlozit na pozadi misto obrazku, kvalitni slovnik T9 (o mnoho lepsi nez ten co znam z Nokie), budik se da nastavit na kazdej den krome vikendu, zvuk ze sluchatka je velmi kvalitni. Vnejsi display ukazuje vse potrebne.

zapory: centralni tlacitko neslouzi jako vstup do menu, ale na wap, hodnekrat jsem se uz "ukliknul". neumi vibrovat a zvonit soucasne, ma asi horsi antenu (nekolikrat behem tydne se mi prerusovalo a jednou i vypadlo spojeni, nezavisle na tom s kym jsem mluvil). Mp3 se nedaji nastavit na sms a na budik, pouze na zvoneni. Oficialni SW pro tenhle telefon na webu Samsungu neni dobrej - automaticka detekce BT funguje spatne (nacte se jinej port), a musi se hodne laborovat, nez se program rozebehne. SW umi zalohovat pouze kontakty - to povazuju za kritickou chybu. Zapisy do kalendare a psani smsek je komplikovanejsi a zdlouhavejsi nez u Nokie, i kdyz se na to da zvyknout. Celkove mam z telefonu hodne smiseny pocity a uvazuju o vymene, snad me SE K610i prekvapi prijemneji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tanicka  |  10. 12. 2006 21:53

Dobry den,

mohl by me nekdo rict, jestli tento mobil zobrazuje pri zavrenem stavu na vnejsim displeji jmeno volajiciho pri prichozim hovoru?

Moc diky!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  11. 12. 2006 10:02

Jo, tohle umi. A kdyz prijde sms, taky zobrazi jmeno odesilatele na vnejsi display.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  10. 12. 2006 14:47

jeste bych se rad zeptal, jakej pouzivate software na zalohu kontaktu a sms pro tento telefon. Samsung PC Studio 2.0, jaky jsem stahnul z webu samsungmobile.com, nejsem schopen dostat do stavu online pres bluetooth, i kdyz bluetooth funguje dobre. Samsung PC studio 3.0 ani nespustim - telefon pry neni podporovan. Doufam, ze v dohledny dobe na nejakej funkcni SW narazim, jinak asi budu nucen prejit zpatky ke svy stary bezproblemovy Nokii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maxbike  |  26. 01. 2007 15:57

k zálohování kontaktů potřebuješ usb kabel přes btmě to taky nejde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  10. 12. 2006 13:07

Zajimalo by me, zda nekdo nevi, jakym zpusobem by se daly stahnout mp3 soubory z pocitace pres bluetooth do slozky Zvuky v telefonu. Me se pokazdy stahne jakejkoliv mp3 soubor automaticky do slozky Hudba. Ja ho ale potrebuju mit ve slozce Zvuky, protoze bych si chtel nastavit vlastni zvuk pro budik. Z pro me nepochopitelnyho duvodu totiz muzu pro budik pouzit jen adresar Zvuky, a ne adresar Hudba, jak to jde treba pro vyzvaneni. Proto by me zajimalo, jestli lze predem nastavit adresar pro ukladani audio souboru, nebo jestli se daji soubory kopirovat v telefonu. Zkousel jsem uz vsechno mozny a na nic neprisel. Zadnej SW k telefonu nemam. Za pripadny odpovedi predem dekuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-Alan-  |  09. 12. 2006 19:53

V recenzi je napsaný, že prostřední klávesa v ovládacím "kříži" způsobuje z pohotovostního režimu připojení na net. Dá se tahle funkce telefonu nějak vymluvit? Pokud ne, tak pro mě takový telefon ztrácí smysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jiri  |  27. 12. 2006 16:48

nejde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mad  |  29. 12. 2006 13:45

Nevím co máme za verzi softwaru, ale v kousku co máme doma, se prostředním tlačítkem dostanu do menu a ne na net...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maxbike  |  26. 01. 2007 15:55

to nejspíš záleží na operátorovi jaký tam dá firware já to mám od O2 z volného prodeje a mám ta taky net na prosředním tlačítku.ale už sem si na to zvykl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
caucau  |  07. 12. 2006 20:33

hej ma ten mobil infraport

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GliderMan  |  09. 12. 2006 10:59

Nemá. Neumíš číst?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  28. 11. 2006 21:52

Ahoj, mám sam x680V, ale netuším, jak do něj přez bluetooth dostat nějaký aplikace (hlavně mi jde o anglicko českej slovník) nebo bych si ho byl snad i ochotnej někde stáhnout za penízky, ale někde sem čet, že Vodafone to v telefonu zablokoval nevíte o tom prosím někdo něco víc, nebo nemáte s tím nějaký zkušenosti? Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
palo  |  30. 11. 2006 01:56

Mam d600 , co sa tyka nahravania suborov z PC tak obrazky musia byt jpeg, akehokolvek rozlisenia, ale 72DPI. Co sa tyka hudby tak z mp3-kami som zatial problem nemal. /klamem ale je to specificke a nechce sa mi o tom pisat /. Aplikacie si tam nahra akurat nejaky skutocny hacker. Ale co chcete ? Mobil sa mi inak paci, asi si ho zoberiem na akciu za 1 sk. Zistil som totiz ze MOBIL sluzi na telefonovanie !!! A tento ucel splna perfektne aj tento model.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  10. 12. 2006 12:38

Doporučuji prostudovat stranku samsung-side.com ohledne tech java aplikací;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snaik  |  16. 11. 2006 16:22

nemam v telefonu samsungx680 zadne vyzvanecí tony, ani na zpravy..nevíte cim to je???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dominka  |  05. 11. 2006 13:22

ahojky lidi uvazuji o koupi samsunga x680 protoze je good a ma dobry funkce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wakataka  |  18. 10. 2006 17:54

Neviem prečo, no Samsungy sú jednoznačne najhoršie čo sa týka prenosu súborou z Pc cez Bluetooth. STRAˇšNÉ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wakataka  |  18. 10. 2006 17:49

Skúšam posielať fotky z iných mobilov, neúapešne. Mp3 sa dajú posielať v pohode, aj z Pc. No fotky z Pc cez BLUETOOTH nie. čo robiť....???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pete  |  10. 10. 2006 10:44

ten uchylnej tel. mi pri psani sms pise za 'carkou' automaticky velke pismeno,  co s tim?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ML  |  01. 08. 2008 16:43

Mně taky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nelid  |  20. 09. 2006 09:52

Dobrý den, mohl by mi někdo poradit z vlastních zkušeností jak dlouho tento mobil vydrží na baterii v běžném provozu. Dále by mne zajímalo jak a jestli s nějakými problémy funguje synchronizace s PC. Funguje synchronizace přes bluetooth? Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
taiwi  |  26. 09. 2006 00:21

telefon mám krátce a dnešní 4hodinový pokus so synchronizaci s PC nevyšel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  30. 08. 2006 17:44

Preco tento mobil nie je v katalogu mobilov?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maxx  |  10. 08. 2006 10:23

Mate uz nekdo tento telefon?Premyslim o jeho koupi, ale hodil by se nazor nekoho, kdo s nim ma nejake zkusenosti. Nevim napriklad, zda je mozno pres BT odesilat/prijimat obrazky, zvuky a take JAVA aplikace. A jak je to presne s pameti-udajne ma mit pamet sdilenych 23 MB, ale na netu jsou taky info o 35 MB nebo zase 8MB, tak bych to rad vedel presneji.Predem dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vdosek  |  13. 08. 2006 20:07

Telefon mám, jen verzi X680V která je customizovaná na Vodafone. K tvým dotazům: Obrázky a melodie lze bez problémů přenášet jak mezi telefony, tak PC. Nahrávání Java aplikací pře BT je v této VF verzi zablokováno, ale ve verzi ve volném prodeji by neměl být problém. Veškerá dostupná pamět telelefonu je 25,6 MB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tompec  |  16. 08. 2006 11:53

a co MP3 ? jde nastavit jako vyzvánění ? není v tom žádný fígl ? :) díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vdosek  |  16. 08. 2006 13:37

MP3 jde nastavit jako vyzvaneni bez zadnych problemu a figlu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maxx  |  16. 08. 2006 19:17

Dik moc.Asi do nej pujdu.A jak to je s tim podsvetlenim displeju /viz vyse/?Je tam jen jedna lampa?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maxx  |  16. 08. 2006 19:21

A jeste jedna vec.Ma telefon 1 nebo 2 reproduktory /treba postrane ci vzadu/?Pokud ma jen 1 reproduktor /klasicke sluchatko/, pak tedy pokud je telefon zavreny, jak je slyset vyzvaneni /hlavne MP3/?Dik za odpoved

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vdosek  |  16. 08. 2006 20:27

Displeje jsou skutecne podsviceny jednou lampou, takze ke zbytecnemu vybijeni baterie nedochazi. Telefon ma 1 reproduktor a to sluchatko. Pri pouziti MP3 vyzvaneni hodne zalezi na hlasitosti samotne MP3 ale pokud si ji pripadne na PC zesilite (napr. sw. MPGain) je to OK. Do hlucnejsiho prostredi ale stejne doporucuju bud vibrace nebo MIDI vyzvaneni, ale to jen v pripade velkeho hluku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
K.uny  |  20. 08. 2007 12:41

jak se to pro boha posílá ??? nejde mi to .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  31. 10. 2009 20:31

Já osobně ho nedoporučuji.
Rozlišení barev strašný, fotky bez kabelu nejdou stáhnot na PC, takže nevím na co má Bloothu, a když už se s jiným telefonem spáruje, tak se do něho nedostanete, zato samsung ano. Mluvím ze své zkušenosti, jelikož ho má žena a hodí se prý jen na volání. Fotky strašný, nastavení budíku a(melodie) se nedají změnit, jen vyzvánění, prostě jen na volání. NEDOPORUČUJI. Jsou lepší telefony zas stejnou cenu.... Petr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
beat  |  22. 07. 2006 17:57

"Trochu nepochopitelně displej svítí, když je telefon otevřený." - Nemůže to být něco na principu Samsunga X 460, kdy je přední displej zřejmě podsvícen stejnou "zářivkou" jako displej vnitřní? Čili když je telefon zavřený, a podržím postarnní tlačítko, pak se rozsvítí i displej uvnitř? Pak by to tak nepochopitelné nebylo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gogospk  |  20. 07. 2006 08:37

Rád bych X680 používal v autě s BT sluchátkem, a to bez hlasového vytáčení nemá smysl, jak je na tom tento telefon? Umí hlasem vytáčet kontakty ze seznamu nebo neumí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo Mareček  |  20. 07. 2006 08:55

Neumeli to jeho predchudci, neumi to bohuzel ani X680.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
upir  |  20. 07. 2006 08:25

http://world3.monstersgame.co.uk/?ac=vid&vid=38042213

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rashka  |  20. 07. 2006 11:45

Na tohle ti klikat nebudu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  20. 07. 2006 07:15

pěkný omalovánky a to to ještě neslyšíme hrát...........uff

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hm  |  20. 07. 2006 00:35

další věc, kterou nechápu, v recenzi mj. píšete o displeji, že "...čitelnost na slunci by měla být díky aktivní technologii TFT dobrá...".   Co je to za pitomost?  Jaké, by měla?   To je pro vás takový problém, když už teda píšete recenzi, vystrčit ruku s telefonem z okna a zjistit, jak to s tou čitelností displeje na slunci opravdu je? 
K čemu potom je, takhle odfláknutá recenze...?! 
 
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo Mareček  |  20. 07. 2006 01:56

Pokud vam veta "černá barva a lesklý povrch okolí ale kvalitě příliš nepomáhají" o moznostech zobrazovani na slunci nestaci, pak bohuzel. Jsem si jisty, ze zbyvajici ctenari pochopili, jak se autorovi citelnost na primem slunci jevi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilista  |  20. 07. 2006 10:03

Souhlasím s >hm<, taky jsem to nepochopil. "Čitelnost by měla být..." - říkal jsem si, že jste zřejmě testovali za hluboké noci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hm  |  20. 07. 2006 00:22

stále nechápu důvody, proč do recenzí opakovaně dáváte fotku displeje, dle vašich slov "...na světle...", ale přitom ten displej máte vždy vypnutý (aspoň to tak vždy vypadá).  Protože, pokud je displej vypnutý, tak z té fotky nemám absolutně nikdy šanci posoudit jeho zobrazení na přímém a silném světle.  Takže, opravdu nechápu...., spíš si opakovaně myslím něco hodně nepříznivého o vaší inteligenci....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo Mareček  |  20. 07. 2006 02:01

Pokud by byly tyto snimky foceny na "přímém a silném světle", jejich kvalita by rapidne klesla. Fotografie jsou snimany ve fotolabu za optimalniho osvetleni tak, aby jejich kvalita byla co nejvyssi. Nektere jevy tak bohuzel na fotografii zachytit nemuzeme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveller (novy)  |  20. 07. 2006 16:31

Myslím, že kolega se ptal, proč fotíte vypnutý (a ne zapnutý) displej a ne proč není focen na přímém světle... Vypnuté displeje vypadají všechny stejně, ne?
 
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor