Sharp GX29: na první tip cenu neuhodnete (test)

Diskuze čtenářů k článku

necro  |  04. 09. 2007 17:11

Chtel jsem se zeptat zdali pri prasni zprav telefon opravdu odesila sms z ceskou diakritikou tedy zkracene. V recenzi je napsano ze ano a ze to nejde vypnout, ale ze je to mozna tim ze maji testovaci verzi telefonu. Rad bych se tedy dozvedel od nekoho kdo mobil ma, jak to s tim tedy je. Predem dekuji za odpoved.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mkros  |  04. 03. 2007 16:31

Ahoj,už dva měsíce jsem maitelkou tohoto telefonu a jsem naprosto spokojená.Fotoaparát perfektní,na foto pro tapetu to stačí,předtím jsem měla Nokii 3220 a fotky se vůbec nedají srovnat,Sharp je má oproti této Nokii skvělé.I celkově jsem spokojená,ovladatelnost super,menu přehledné,nelituju toho,že jsem ho koupila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XIDEX  |  30. 11. 2006 16:11

Tenhle telefon jsem tyden mel, byla to docela tragedie, ted mam Samsung a je to v blede modrym, zajimalo by me, jestli vsechny telefony od VF jsou takhle dojebany nebo jestli mam jen smulu. Na GX29 mrznulo BT, nedalo se s tim byt na netu, neni mozny prijmout hovor otevrenim, musim jak u Erica GF768 mackat tlacitko. To uz teda nevim na co tam je ten vnejsi displej. V menu telefon nabizi nastavit kodovani UNICODE/GSM ale ve skutecnosti je to uplne k nicemu, stejne odesila zpravy unicode. Fotak prumer, ovladani stejny jako Samsung, pri psani SMS se chova stejne jako stary Ericssony, tzn. velice spatne bere dvoj-troj-ctyr kliky na klavesu, musi se na nej pomaleji. T9 ma zas diakritiku,takze taky na nic. Jo a jeste mel dobrou vlastnost ze se obcas sam od sebe vypnul. I kdyz fakt je ze oproti Samsungu aspon volal tam kam jsem chtel a ne na uplne jiny cislo a sly tam smazat jmena ze seznamu X680V uz pujde na reklamaci potreti.Popravde jeste jsem nevidel telefon od Vodafonu kterej by fungoval...K750 se vypina, RAZR V3i neumi zapsat jmeno do telefonu, GX29 viz vyse, x680V - mrzne BT pri delsim pripojeni k netu (i kdyz to snad na vsem), nejde smazat jmeno z tel. sezn., zobrazuje ho dvakrat i kdyz ma nastaven jen telefon a do minulyho flashe volal vzdycky nekam uplne jinam nez jsem v seznamu vybral (jiny jmeno). Vim ze tyhle chyby jdou odstranit tim, ze budu mit seznam jen v tel., jenze ten se vysype a mam po cislech. Popravde nejlepsi v posledni byla 6230i za 2800 i s gigovou kartou od snedsiho spoluobcana. Fakt mi prijde ze je pravdepodobnejsi ze bude v poho chodit telefon od cikana koupenej  style m dvakrat si podame ruce nez od Vodafone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SNIPER  |  04. 12. 2006 11:25

Za tri tisice je SHARP GX29 to nejlepsi na trhu!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SNIPER  |  16. 12. 2006 12:43

SHARP GX29 dokonce získal mezinárodní cenu IF za desing, což málo kdo ví

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  18. 02. 2007 13:16

Tu cenu snad dostal Topolánek ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ferda  |  18. 02. 2007 13:18

Za Talmanovou!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peťula  |  23. 11. 2006 10:12

Chci jen poradit,chci si koupit Sharp GX29,ale po přečtení některých příspěvků nejsem jestě na 100% rozhodnutá.Váhám mezi ním a Samsungem X660V.Může mi někdo poradit???????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  23. 11. 2006 15:41

Já bych šel do Sharpu... ale samsung má aktuálně kvalitnější servis...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hry  |  26. 10. 2006 11:39

stahl jsem si pres wap (jinak to nejde) nejake hry na gx29. Jen tri, protoze to neni zrovna levny - nicmene u vsech je vzdy videt jen 3/4 obrazovky (takovej vyrez, asi jak jsou to hry pro mensi rozliseni a jsou 2x zveteseny nebo co). Muze mi nekdo poradit jake hry mu spolehlive funguji ? At neplatim zbytecne za hry co nejdou... Bohuzel se mi to stalo i u dvou her, u kterych bylo uvedeno, ze na tomto telefonu funguji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  11. 10. 2006 18:51

jen jsem se chtel zeptat jestli ke v krabici i nejaky prislusenstvi.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SNIPER  |  12. 10. 2006 16:44

...vite ze, SHARP jako jedina znacka u novych mobilnich telefonu vyuziva displeje s pozorovacim uhlem 160 stupnu !!!  A to jiz u GX29  Porovnal sem Sharp GX29 s Panasonicem VS3 a rozdil je to veliky! Navic GX29 ma v porovnani s VS3 lepsi podani barev bez viditelneho odstinovani a to i pres to, ze VS3 ma 16 milionu barev a GX29 (pouze) 260 tisic. Neni tedy vzdy pravda, ze vice barev je skutecne vice !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SNIPER  |  12. 10. 2006 16:57

K SHARPu se dodava Softwarove CD (bez datoveho kabelu) a Handsfree sluchatko. Vice k mobilum SHARP na www.sharp-mobile .com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katt  |  17. 09. 2006 09:14

Jsem velmi zklamán. Pan Sedlák se nechává unášet krásným displejem, blbým foťákem, ikonkami v menu, dobrou klávesnicí. Fajn, ale tohle si můžu zjistit ve VF budce taky. Funkce okolo volání (hlasové vytáčení/ovládání...). Zobrazování informací na stavovém displeji si vystačí s hodinami a datumem (co takhle když někdo volá?/přijde SMS/události z kalendáře...). Využitelnost Bluetooth (přenos souborů/systém souborů/použití handsfree/hlasové vytáčení) Možnosti nastavení prostředí/tapety/témata.
Řekl bych, že jste to pěkně odflákl pane Sedláku
Přeji přijemný den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lada210  |  25. 08. 2006 23:49

Je vůbec možné u tohoto mobilu přijmout hovor pouhým otevřením mobilu?Je to přeci véčko, mělo by to jít...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XIDEX_XIDEX  |  10. 10. 2006 06:46

To bych taky rad vedel, vcera jsem si jej privezl domu a doted se mi nepovedlo prijmout hovor otevrenim. V navodu taky nic nepisou, pritom ale odmitnuti hovoru zavrenim mozny je. Takze tohle a to ze klavesnice trochu nestiha a T9 je na nic jsou imho nejvetsi vady tohohle telefonu. To s tim otevrenim je fakt ostuda, premyslim ze to vodafonu mozna hodim na hlavu, protoze mi to prijde jako provokace. Zatim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GliderMan  |  08. 12. 2006 13:19

Mám 2 roky starý Sharp GX23 a u něj to také nejde http://www.mobilmania.cz/Mobilnitelefony/Ar.asp?ARI=107711

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jiřín  |  01. 02. 2007 10:36

Na tuto funkci jsem nenarazil. Myslím ale, že bych o ni nestál. Při mé smůle by mi přišel hovor 1/10s před tím, než bych zrovna náhodou telefon otvíral. Jen bych zíral, že jsem přijal hovor, o který jsem třeba nestál. Než by mi to došlo, mohl bych do mikrofonu nakecat něco, co nebylo určeno ke zvěřejnění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajik  |  02. 02. 2007 19:37

ahoj, ozvi se mi pls na ICQ, rad bych se te zeptal na par veci, diky.
139283973

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lada210  |  25. 08. 2006 23:47

Je vůbec možné u tohoto mobilu přijmout hovor pouhým otevřením mobilu?Je to přeci véčko, mělo by to jít...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kiki  |  02. 08. 2006 21:23

lepsi napiste kolik to stoji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Esquire  |  05. 08. 2006 19:10

Stojí u Vodafonu 3577 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  25. 08. 2006 20:15

Zdravim vsechny, chtel bych se zeptat na nasledujici ohledne Sharpa gx29:
- jak je to u tohoto telefonu s pameti na prijate / zmeskane / uskutecnene hovory?
- ukazujeto datum, cas a delku vsech hovoru?
- ukazuje datum a cas u SMSek?
- jaka je v realu vydrz baterie?
Zajimave to take jiste bude se servisem a prip. nahradni baterii, kdyz Sharp nema v CR oficialni zastoupeni ...
Predem diky za informace.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10.0.0.1  |  27. 07. 2006 21:37

tak jsem si jej také koupil, jsem mile i nemile překvapen pouze Bluetooth funguje pouze pro příjem foto. Já nemohu poslat prostřednictvím Bluetooth nic. Neznáte někdo řešení?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V!o  |  27. 07. 2006 22:25

nwm,ale pls ozvi se mi taky,pokud to zjistis,taky me to zajima,uvazuju o BT na PC,ale zati o tom nevim,tak pisni pak,diky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gogo.spk (novy)  |  18. 07. 2006 16:26

Jak je to s hlasovým vytáčením, bez toho se nedá rozumně používat telefon s bluetooth v autě.
Má už s tím někdo zkušenost?
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  21. 10. 2006 09:07

Bluetooth v autě funguje, ale nekomunikuje s tel. seznamem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paja  |  17. 07. 2006 12:49

to je fakt hrůza. To fotí líp moje N3220, než tahle placka, jinak celkem pěkný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SNIPER  |  17. 07. 2006 18:56

Jsou tri veci ve kterych je znacka SHARP svetova spicka, 1. solarni panely.  2. LCD televize a v neposledni rade to jsou prave mobilni telefony. Mobily SHARP sou pak znami predevsim svou kvalitou, dilenskym zpracovanim, kvalitnimi fotaky a preciznimi LCD displeji !!! coz uz i na low-endu GX29 je pekne videt  Proto sem se nemohl dockat az je k nam Vodafon zacne dovazet. Ja si ale pockam na SHARP 770SH tomu ja rikam stilovy Vecko  Styl klavesnice je na zpusob Motoroly RAZR a tak kdo RAZRa ma by nad timto SHARPem mohl ohrnovat nos, mel by vsak ale vedet ze prave pro RAZR, SHARP dodava LCD Displeje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SNIPER  |  17. 07. 2006 19:02

...mimochodem, uz ste videly novou vlajkovou lod SHARPu! Ne? Tak se na SHARPa 905SH pekne podivejte, stoji vazne zato

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oco1  |  17. 07. 2006 19:12

akorát že na ten 905SH si všichni krom japonců mohou nechat zajít chuť
903SH byl posledni TOP model Sharpu pro Evropu, nadále zde bude prodávat jen mid a lowed telefony, kua

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SNIPER  |  17. 07. 2006 19:21

To je mozny  Me vsak bude stacit, kdyz se sem co nejdriv dostane SHARP 770SH. Doufam se brzo dockam(e)!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oco1  |  17. 07. 2006 19:28

je to na 101% jisté, že se do Evropy nedostane.  Ale ten 770SH podlě mě VF CZ nasadí do konce roku. škoda jen, že má 1.3 mpix, japonská verze má 2.0 mpix...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SNIPER  |  17. 07. 2006 19:40

...me to bohate staci, doufam jen ze bude mit 770SH stejne velkej displej jako stara GX23 co ma moje pritelkyne. Docela me totiz zaskocil GX29 kterej pri stejnym rozliseni ma displej mensi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirne  |  17. 07. 2006 20:26

Já bych tenhle nebral ani zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SNIPER  |  17. 07. 2006 21:08

...vite kdo vynalezl LCD? Byla prave firma SHARP   Proto uz i low-end GX29 ma tak kvalitni displej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Froo  |  17. 07. 2006 09:27

zajimalo by me jak se chová tento telefon s jinou simkou než vodafon. Jde odstranit Vlive z uvodni obrazovky na jinou funkci ? ... dekuji.. Jiné barevné schéma použít nejde ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vdosek  |  17. 07. 2006 12:00

Telefon se chová naprosto normálně jak s ET tak TMO, blokovaný není.
VF Live! z pravé kontextové klásesy odstranit nejde, nepřišel jsem ani na to, jak změnit funci levé (SMS zprávy), ale ja mi vyhovuje.
Telefon nepodporuje schémata.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuba  |  17. 07. 2006 09:25

Kdyz mi nekdo vola a mam zavreny telefon, zobrazi se na vnejsim displayi kdo vola?

Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vdosek  |  17. 07. 2006 11:58

Zobrazí jméno, pokud není v kontaktech tak číslo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2006 08:11

Bože, jak já nesnáším ty ikony ve stylu Vodafone. Vám se líbí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vico  |  17. 07. 2006 09:25

Nelíbí... zkoušeli jste někdo jestli půjdou změnit tak jako na Nokiích?? Umí tenhle telefon vůbec témata??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  16. 07. 2006 21:05

"slovník T9 zkracuje zprávy" = dalsi telefon k nicemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dušan Kvapil  |  16. 07. 2006 22:45

Ne kazdy potrebuje mobil, aby na nem psal SMSky. To je zalezitost teenageru...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martas  |  16. 07. 2006 22:53

T9 a jakejkoliv slovnik,nesnasim...vzdy vypinam!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  17. 07. 2006 09:12

No, kdyz s nim neumis pracovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boriss  |  16. 08. 2006 12:15

to je skvely prispevek do fora...ale koho to prosimte zajima??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pje  |  16. 07. 2006 23:00

Omyl, znáte něco efketivnějšího na oznámení typu "Dorazil jsem domů, budu tu i o víkendu" než SMS? Proto používám SMS jako technik a ekonom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  17. 07. 2006 09:12

Ne, to neni zalezitost teenageru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V!o  |  27. 07. 2006 22:21

jojo!Lamy nevolaj ale píšou SMS!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mira  |  16. 12. 2006 13:56

Ja uz nejsem par let teenager a presto SMSky pisu. T9 je pro me nepostradatelna a je to taky duvod proc si tenhle telefon nekoupim. Bohuzel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bandit6  |  16. 07. 2006 16:43

Prodam Shart TM200 viz. http://www.mobilmania.cz/Bazar/SubChild.asp?Qst=211049&Main=70

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koumeles  |  16. 07. 2006 13:35

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martas  |  16. 07. 2006 14:07

Tenhjle sty uz k nam prinesl Panasonic VS3 jenze byl prvni a posledni......firma uz vyrabi pouze UMTS telefony,mozna ze ho sem nejaky operator opet priveze,ale moc tomu neverim. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gloglo  |  16. 07. 2006 11:44

V recenzích se mi také líbil, ale včera jsem se na něj byl podívat v prodejně Vodafone a je to pořádný pádlo už v zavřeném stavu. Takže je jasné, že bych si to nekoupil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vico  |  16. 07. 2006 11:51

No pádlo... Je takový hranatý, placatý - oproti samsungům možná působí pádlovitě (taky už jsem ho držel v ruce). No ale třeba oproti RAZRu to není tak hrozné, a jak ten se prodává :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martas  |  16. 07. 2006 11:59

S designem ala "PADLO" se asi budes muset smirit....japonsky telefony,proste takovy jsou.
Libi se mi vic nez nevkusny samsungy a LG!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obyvatel  |  16. 07. 2006 11:36

Skoda, stale neni lepsi nez Motorola V360 nebo Nokia 6021.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepao  |  16. 07. 2006 11:20

Jak má tenhle mobil asi rychlou javu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vico  |  16. 07. 2006 09:50

Při prvních dojmech se mi na fotkách nelíbilo to zpracování uvnitř telefonu, nedávno jsem ho ale držel v ruce v prodejně VF a je to opravdu nádherný telefon... A za tu cenu mu myslím můžeme odpustit i tu malou paměť, jako telefon na volání a SMS je to opravdu stylovka se kterou si její majitel ostudu neudělá ;)

Jen tak dál...

CHCEME VÍCE SHARPŮ !!!

:D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
air  |  16. 07. 2006 09:01

kdy bude v katalogu mobilů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martas  |  16. 07. 2006 00:43

Ukazte mi "Vecko" s QVGA displejem,skvelym designem a VGA foto na nasem trhu,ja takovy neznam!
Myslim ze v kategorii Low-End vecek,tenhle mobil prevalcuje vsechny znacky na trhu...vcetne oblibenych samsungu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martas  |  16. 07. 2006 00:39

Nelibi se mi jak redakce kritizuje VGA fotoaparat.Je pravda ze fotky za moc nestoji...ale ci by jste za cenmu mirne prevysujici 3k cekali?
Vzhledem k tomu ze telefon ma 2MB pameti,nema megapixel smysl a porizeny fotky bohate staci jako tapeta na hlavnim displeji a posilani MMS,k tomu je fotak urcen!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martas  |  16. 07. 2006 00:33

Kdyz se podivate na tenhle obrazek: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art20/Sharp_GX29/41.JPG
stitek pod krytem baterie,je tam magicky sluvko "Made in Japan"!!!!!!
Par "vecek" od sharpa jsem uz videl.....TM100 v prodejne a kamarad ma GX-23 dodnes,maji pod baterii to samy.Sharp je jeden z mala svetovych vyrobcu,ktery ma tovarnu jen "doma"(na mobily)
Nerikam ze vyrobni zavody na taiwanu a v cine jsou spatne,to ne...zalezi na vyrobci jak si provoz hlida a JAPAN je JAPAN
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koumeles  |  16. 07. 2006 13:34

jj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XIDEX_XIDEX  |  10. 10. 2006 06:47

Toto se bohuzel tykalo nejpise jen predprodejniho vzorku, vcera jsem si jej koupil a Made in China.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hm  |  16. 07. 2006 00:11

Uvedení na trh v počtu 2 (slovy: dvou) telefonů vám připadá jako záplava trháků ?!    To snad nemyslíte vážně...?!     Nebo to měla být jako ironie...?   Nějak to tak na mne nepůsobí.... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martas  |  16. 07. 2006 00:24

Tenhle foun se mi moc zamlouva....stylovy LOW-END kterej trosku rozviri vzduch,mezi fadnimi vecky na nase trhu,japonci se nezaprou,design na jednicku a kdo chce jen volat,posilat SMS pro toho je vynikajici volba! A za vic nez prijatelnou cenu.
Jsem zvedavej,jestli vodafone doveze taky skvost s nazvem SH-9033MPx + 3xOPTICKY Zoom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  16. 07. 2006 16:38

"Jenom" 2x zoom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor