Siemens - přehled současných modelů

Diskuze čtenářů k článku

Pája  |  09. 03. 2004 10:32

 Ahojky Lidičky,nemůzu vůbec nalézt ňáké LOGO s trávou nebo podobně...Ne SIEMENSE A55 nemůžete mi prosím napsat na email ňákou adresu netovou???Nebo podobně??Mám síť Eutotel.Nebo mi ho pošlete 723 482 154  nebo na Pegas 737 522 065.Fakt moc dík. A odměním Vás taky....Stačí klidně netová adresa DDDDDíííííKKKKKKKK Briess...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  28. 02. 2004 21:05

Máme s přítelkyní oba MT50 a soudě podle posledních příspěvků, máme asi smůlu na kusy. S funkcemi ani ovládáním chybu nemám, ovšem s funkčností je to horší. V první řadě horší klávesnice, s T9 se ale dá. Kamenem úrazu je ale firmware, já mám v9 a až na občasné vypínání nebo chybu karty jsem spokojen. Přítelkyně má verzi 17(druhou nejnovější) a HRŮZA! a) výpisy chodí jako info na řádek displeje,ne jako zpráva. To by až tak nevadilo, kdyby telefon pokaždé nenačítal znova a znova celý seznam SMS, a to asi 3 minuty!! Kdo to vymyslel???

b) archiv na zprávy ve sdílené paměti se naprosto sesypal. Přes kabel nahrát nejde (blokovaná sběrnice, zajímavé, že o tom v prospektech nikde není ani zmínka Pravda, je tam asi 300 zpráv, ale paměť poloprázdná. Zprávy jsou zčásti nečitelné, zčásti se místo jejich názvů zobrazí "<prázdné>". V servisním středisku Siemens a všude, kam jsem volal mi s úsměvem odvětili, že o tom vědí, že se to při větším počtu zpráv stává. Ale změny firmwaru v18 oproti v17 jsou dle jejich vyjádření "minimální" Aspoň to přiznají. ALE K ČEMU PAK TEN ARCHÍV JE? NA H...O, což jsem jim taky řek, se stejným úsměvem mi řekli, že je jim to líto. Mně taky, to, že jsem si koupil Siemens

O spolehlivosti se taky nedá mluvit, mizerná výdrž je asi způsobena tím, že už je baterce přeci jen rok. Ale stejně... celkově nespokojenost.

Přemýšlel jsem o novém: S55 mizerná mizerná klávesnice, displej by ani tak nevadil. M55 taktéž mizerná klávesnice, klasicky koncipovaná tlačítka by neškodila, funkčnost holt ustoupila designu U všech modelů s barevným displejem P - O - M - A - L - O - S - T, ale ta mi vadila i u opěvované t610. V současnosti čekám na S65, ale asi to vypadá na Nokii 6610.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
andrea  |  10. 02. 2004 20:10

Já jsem také s C60 spokojená jen se mi nedaří  zprovoznit MMS.Nechlala jsem si nastavit parametry a jednu MMS to přijme a pak už další ne. Ráda si nechám poradit.Co se týče české T9 tak tu zdarma nahrají v servisu!Za rady předem díky Aja

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  03. 02. 2004 13:02

Můj první telefón byl S10 Barevný displej, baterka vydržela šest let, další jsem již nekupoval. C 35i mi vydrzel chvilku cca dva roky, zamrzal jinak docela našlapaný telefon. Nyní k plné spokojenosti používám ME 45 2x  jeden na DATA NONSTOP. Manželce jsem pořídil MT 50 a dceři jsem nechal udělat C 55 z A 55. Na ME 45 mi vadí při psaní sms ze si ji občas smažu červeným telefónkem, jinak super. Na CA 55 se mi líbí její přepracovaná T9 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neřeknu  |  31. 01. 2004 16:06

Siemens S6 do toho!!!! Tak ten maník přede mnou má docela pravdu. Siemens S6 je dobrý. Odvážil bych se tvrdit, že se k tomu mobilu za takovejch deset let vrátím!! Jinak SX - 1 má možná dobrý funkce, ale že by moc oplíval krásou se říct nedá!! Hlavně to otřesné rozložení klávesnice. Jinak S6 zdar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ahojda  |  31. 01. 2004 15:55

siemens s6 je uplně nejlepší mobil od siemensu-logické a jednoduché ovládání. Zbytek produktů téhle firmy stojí za hovno!!! Nepřehledné a nehezké uživatelské prosředí, naprosto odpudivý design (mimo sl42,45,ST55 a teď nového SX1) a u barevných mobilů neskutečně malé rozlišení displeje-prostě to stojí za p...!!! Jediný schopný nástupce S6 je možná SX1-ten se mi nejenom, že líbí, ale má i solidní funkce a obrovský displej. Jinak pude Siemens brzo do kopru!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neřeknu  |  31. 01. 2004 15:41

Mám siemens S 6, který mi sice jenom leží doma na poličce, ale jsem s ním docel spokojený. Pak mám siemens SL 42 a s tím jsem více než spokojen. MP3 přehrávač je dobrý, ale těch 16 MB paměti na paměťové kartě dodávané výrobcem, nic závratného. Docela mi vadí klávesnice, psaní sms je na hovno. Jinak je všechno OK a doporučil bych tento telefon všem, co rádi poslouchaj muziku. Čus jak cip

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petulka  |  26. 01. 2004 09:25

Hlásím se jako další siemensoidní uživatel.Začala jsem C25, pak si poctivě našetřila na C45, když jsem ji po roce vytrousila z batohu tak jsem přešla na ME45 a když mi můj milovaný tydlifounek po půl roce ukradli (hořce jsem ho oplakala, páč byl fakt fakticky baaaječný) musela jsem chtě nechtě opět upgradovat,tentokrát na S55. Ještě jsem se s ním nesžila a zdá se mě pomalejší, ale i přesto dokud svět bude používat mobilní tydlifouny tak budu věrnou zákaznicí Siemensu  - Nokia a spol. se můžou jít klouzat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  27. 01. 2004 11:11

Amen!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
midar101  |  25. 01. 2004 11:00

Měl jsem taky dva ME 45 se stejnou verzí firmwearu,Jeden od eurotelu a byl neskutečně pomalý a druhý s datartu ale s oskarem a to je blesk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
midar101  |  25. 01. 2004 10:47

Můj názor asi nebude objektivní protože jsem "siemensovej" ale popořádku.Nepoužívám manažerské funkce,wap a gprs minimálně ale přesto si někdy pořizuji i ty dražší mobily a vždy mně potěší že jsou svým poměrem cena/výkon výhodnější než nokie.První mobil Eric GA 628-tehdy miniatura za málo peněz-sms nešly ukládat,když někdo zazvonil tak šla rozepsaná sms do háje,pouze 1řádek.Druhý nějaký Sagem miniatura,spousta funkcí ale sms se psaly sagemovsky ( druhé i třetí písmeno se muselo držet).Třetí C 25 opět miniatura,skladatel a hlavně zapuštěný display-obal se nepřilepil a nedělal mapy-ten trend se asi nevrátí.Čtvrtý A 35/36 nic moc.Pátý M 35 špičkový mobil(doručenka,obrázky k sms) na tehdejší dobu-nikdy se nerozbil a funguje dodnes.Šestý A 50 špatně se mačkaly klávesy pod displayem ale má skupiny volajících.Sedmý ME 45 zatím nejlepší-vydržel pády na beton,jen dvě skupiny.Osmý A 52 polyfonní,skupiny volajících,lepší ovládání ale menší klávesy při podsvětlení hůře čitelné než bez.Devátý C 62 miniatura,super display,klávesy ok,jen pár nelogických věcí při zápisu čísla atd.ale prý to není úplně siemens tak to se omlouvá.Desátý MC 60 foto je ok ale horší kurzor a v light obalu nepoužitelný.Tento rok prý bude siemens plodný tak se těším na S 65 s vestavěným foto a 65 tis.barvami.Sory za ten nekonečný sloh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Vojtěch  |  24. 01. 2004 22:42

ahoj lidi, takže k těm Siemensům - ME45 byl můj první Siemens, mám ho přes rok a maká úplně bez problémů.

K té jeho paměti - ani někteří prodejci nevěděli kolik jmen do toho telefonu jde narvat.Kdo píše, že v ME45 je telefonní seznam na 50 záznamů tak má naprostou pravdu! To co je na 500 záznamů, tak to je adresář a ten je v jiné paměti, ve sdílené, takže těch 500 záznamů se Vám tam nemusí ani vejít, což záleží jen na Vás, pro co paměť použijete. Je to super telefon, hodně vydrží, bylo mi ho líto, když kolikrát padal na asfalt ale dodnes funguje jak má.

Mým druhým telefonem je S55, ten sem koupil k Et DN, cena lepší jak na leasing. Je to taky super telefon, to ,že má displej 256 barev mi vůbec nevadí, GPRS bez problémů. Jinak Siemens při připojení přes USB se nabije a pak už jede jen z baterii, to je pravda. Ale buďte rádi, že nemáte Nokii 6310i, ta se přes USB neumí nabíjet vůbec.

A v poslední řadě: mému podřízenému sem koupil C60 a nevím proč, ale já tam českou T9 našel bez problémů a bez problémů funguje, tak nevím proč jiným ne. Mějte se!                                                                           Jiří

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel4  |  24. 01. 2004 18:16

Siemensy trpi velkou nectnosti pri pouzivani GRPS:
1. Pri pouziti nabijeciho kabelu se po zadpojeni dobiji, chvili drzi a pak ji jedou pouze na baterii a po par hodinach se vypnou. Prakticky jsem nidky nedosahnul delsiho spojeni nez 12-14 hodin v kuse.
2. Pri silne zatezi (download) se casto bez zjevne priciny po 2-4 hodinach vypnou.

Tudiz pro trvale pripojeni jsou naprosto nevhodne. Zkousel jsem C55 a predelane AC55. Dle mnoha konferenci timto ale trpi veskere Siemensy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  01. 02. 2004 02:03

tak nevim, ja na sve A55C55 jedu bezne i dva dny v kuse. kamarad ma mt50 a telefon nedpojuje a jede mnohem dele...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aligator  |  23. 01. 2004 18:51

Já mám Siemens c60. Je absolutně super, tedy až na absenci T9.

Prostě to nejlepší, co jsem mohl koupit:
-klávesnice je skvělá (bez diskuse!)
-displej se 4096 barvami taky stačí (c62 má sice jemnější rastr, ale zase javu kvůli tomu neoželím a na Nokii taky nepřejdu, jelikož je to konkurenční firma honosící se mimochodem titulem nejpředraženějších telefonů na světě... nepochopím, jak se Nokia mohla stát tak úspěšným výrobcem mobilů )
-jenom mi trochu vržou kryty -to nesnáším
Kdyby měl někdo dotaz nebo radu ohledně c60, rád si přečtu Váš e-mail.

PS: Myslíte si že by nová sada CLIP-IT krytů mohla odstranit anebo alospoň zmírnit moje utrpení?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Navrátil  |  23. 01. 2004 19:28

Naprostý souhlas...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
andrea  |  10. 02. 2004 20:20

Souhlasím a českou T9 ti zdarma nahrajou v servisu!!Nevíš jak nastavit MMS aby opravdu fungovaly?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bimbo  |  23. 01. 2004 16:55

Pravda, plne souhlasim s kvalitou firmwaru. Ta je desiva! Panove a damy od Siemensu tradicne reaguji na konzum doby, chrli model za modelm a je to videt na kvalite. Muj prvni byl M35i a taky posledni kvalitni, dale jsem si koupil S45, coz byl des sam o sobe(o kvalite firmwaru radsi nebudu psat, je to u Siemensu notoricky znama skutecnost), poradne nefungovala klavesnice, spatny display(zatmavoval se i pri nizkem kontrastu) a byl tradicne nehorazne pomaly. Naposledy jsem si koupil model M55 a chyby tentokrat zustaly u firmwaru: telefon je natolik pomaly, ze mi znechutil psani SMS zprav natolik, ze radeji volam, nez pisu :). Jinymi slovy: radsi Nokii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  23. 01. 2004 09:24

Už pomolu pul roku použivam  mt Siemens C55,jsem snim velmi spokojený,všem řikám super telefon jedine co mu chzbí je barevný displej a mms a trošku rzchlejší java.Ze začatku mi vadilo že nemá kaledař,ale ten jsem si v pohodě nahral.           fakt sipr telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  23. 01. 2004 14:27

Kde jsi vzal dobrek kalendar pro C55 a jak a cim ho dovnitr dostat? Mam orig. USB kablik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  27. 01. 2004 00:35

Kalendař jsem si našel na internetu na www.redboss.cz a pak jsen si ho stahnul pres  wap do telefonu a am ho uloyen u her  ,nebo si ho muyes nechat poslat od operatora u t-mobile to jde je to stejný jak pro m50.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Comodet  |  22. 01. 2004 18:17

Siemensy jsem prosel od C25, C35, M35, ME45. Mezitim jsem spasoval s nejakym Sagemem a Sony. Skoncil jsem ale zpatky u Siemensu.
Bohuzel ME45 me nakonec opustil zpusobem, ktery bych u nej vskutku cekal nejmene - po nijak zaludnem padu se samovolne a natvrdo zacal vypinat pri vysilani. Typicky problem "narazenych" siemensu od rady 35. V nastale shance po nahrade jsem vsak v soucasne nabidce nenalezl nahradu a tak jsem si koupil opet ME45.

I ten ma sve chyby, ale to co nabizeji soucasne telefony jsou jen ruzne variace na stale stejne tema s pseudobarevnymi display, jejichz cena odpovida spise neokoukanosti nez tomu co dokazou. Siemens neni jedina firma, ktera nam v ruznych obmenach stale nabizi to same, coz me znacne ser...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  22. 01. 2004 13:32

porad jsem jeste nenasel rozumny duvod proc bych mel opoustet stale bezvadne fungujici M35i

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Muroň  |  24. 01. 2004 23:57

Přesněééé!!!

Net mám k dispozici furt, na diář a data PDA a na volání a občas SMS mi úplně stačí milovaná c35i (rok narození 2000).


 A zarytým kritikům Siemensů posílám velkého,  ač tolerantního, tak přitom upřímného fakáče!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaromír Malich  |  22. 01. 2004 10:38

Směle mohu konstatovat ,

že Siemens vyrábí nejlepší telefony , doma máme dva starší modely A50 a MT50

a nemůžem si stěžovat , jsou naprosto super - spolehlivé , bezporuchové a hlavně i

docela dlouho vydrží   (a to využívám naprosto všechny funkce).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
manson  |  22. 01. 2004 10:11

Koupili jsme do rodiny A50(akce T-Mobile).Větší kšunt jsem nezažil. Nevzhledná plastová cihla, nelogické menu (jsem uživatel Nokie), strašné ovládání, strašná klávesnice.Ten telefon za ty 2.000,- ani nestojí. Zlatá  a o několik let starší N 3110 nebo 3410  (i když dražší ale vím proč). Siemens si na takových modelech jenom honí počty a chlubí se kolik prodal mobilů. Nevím proč většina lidí upřednostnuje cenu na ůkor kvality nebo snadnosti ovládání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robsn  |  22. 01. 2004 11:36

Chtěl jsi napsat, že Nokia honí svými kšunty grafy o prodejnosti, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PD  |  22. 01. 2004 13:09

Myslím, že NOKIE jsou na tom s ovládáním podobně. Dostal jsem firemní N6210 a ovládání je příšerné a nepřehledné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vire  |  21. 01. 2004 20:35

Zdravím lidi,

když opomenu tu Motorolu  řady 400, a Ericsson 628 a 888, který jsem měl těsně v závěsu  - rozmezí jednoho roku -  tak Siemens byli c25 , pak S25(mimo jiné s barevným dysplayem), pak to byla lepší C35i pak S35i pak SL45i - mimochodem kdyby měla GPRS tak ji mám do dnes - paměť 32 MB nebyla k zahození - pak kvůli gprs ME15 super telefon , ale jak se říká s jídlem roste chuť a mě začlo vadit že postrádá "modrej zub", tak jsem zvažoval S55 a nebo SE T610 no a ten zvítězil, má všechno co si mohu přát a možn i víc. akorát mi chybí ve vícepoložkovém seznamu adresa bydliště jinak fajn

je to ale věc potřeb a zvyku a názoru

takže  možná se někdy vrátím k Siemensům

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vire  |  21. 01. 2004 20:36

pardon ME45

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DeadMan  |  21. 01. 2004 19:55

od 9/2003 mam m55. najprv sa mi pacil, no neskor zacal zmarzat,siiel pomaly, 3krat vymazal adresar. Zobral som ho na zarucnu opravu. Prepalili Firmware na 10 ň, chvilu isiel dobre, ale teraz znovu zamrza sapon 2krat denne a niekedy sa len tak vypne.

Inak som spokojny. uz teraz setrim na SX1 :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kawca  |  21. 01. 2004 18:15

koupil jsem si st55ku a jsem moc zklamany... asi brzo prejdu na SEt610 nebo na siemens SX1...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Blue  |  21. 01. 2004 16:38

Mám S45. Když jsem ho před 2 roky kupoval zaleželo mi na přenosu dat do Outlooku a rozhodl jsem se pro nej oproti Nokii 6310 díky jeho nižší ceně a menší velikosti a také diky designu. Nyní mne vyhovuje na internet - GPRS třídy 8, infra k notebooku a datovy kabel doma ke stolnimu PC. Už je to celkem okoukany model, ale protože S55 mi krome modrozuba nic zasadniho noveho nenabizi, tak cekam na S65, uvidime. Snad jen klavesnice zlobi (kursorova klavesa) jedna oprava v zaruce a jedna nyni. Manželce jsem pořídil ME45 Silver Edition a má podle mne lepší klávesnici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Foniok  |  24. 01. 2004 20:54

Já jsem na tom podobně. Nebýt dvakrát pokažené klávesnice během roku (druhou záruční opravu jsem stihl o den a ještě jsem to musel uhádat), byl bych nesmírně spokojen. Softwarově nedostižný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lasky  |  21. 01. 2004 15:28

Nejlepším počinem zatím byl podle mého názoru ME45. Nač barevný displej a ruzne barevné variace MT, když telefon nic na baterku nevydrží. Mam jej asi rok a nezaznamenal jsem zadný problem. Baterie vydrží cca 5-7dní( volaní asi 30min. za den) od října jej používám na data u eurotelu (výdrž baterie cca 2-3dny s hovory a cca 2h za den na netu)jsem velmi spokojen. Vždy se stahovaní dat pohybuje v rozmezí 4000 - 7000B/s a. při stahování souboru to jede cca 4 - 5,5Kb. Dost cestuji a pohybuji se sice vetšinou po zemi Moravské. Nejhorší připojení jsem zaznamenal na Ždársku, okolí Moravské Třebové a Brněnsku Znojemsku.
PS: nejlepší telefon ze "staroušků" všech dob. Těším se na nějaké ME65 ... 70 !!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
grafik  |  21. 01. 2004 16:08

nevis,jestli by sel jeste nekde koupit nepouzity ME45?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
velitel  |  21. 01. 2004 16:19

muzes zkusit www.buldoktel.cz

Maji ho v nabidce, jestli io skutecne, to je druha. Je to urcite sedy dovoz, ale proc ne, kdyz si oficialne jiz v CR neprodava.

Velitel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Comodet  |  22. 01. 2004 18:03

Bohuzel jsou v podstate nesehnatelne. V Praze (a jmenovite v buldoktelu) ho nemaji - obesel a obvolal jsem asi 20 prodejen, vsude vrteli hlavou, nekde na me koukali jak kdyz jsem spadl z marsu ze chci takovou vykpavku. Nakonec jsem ho pred mesicem sehnal v Liberci a i tam jich asi moc nemeli - jsou vsechny dotahany z nemecka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ET  |  15. 02. 2004 03:10

mají ho na: http://www.nejlevnejsitelefony.cz/?akce=phone&vyrobce=siemens ale nevím jak solidní je to firma jestli je to oficiální dovoz do ČR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sewq868  |  21. 01. 2004 21:40

Nač barevný displej? Třeba na MMS!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jareček  |  21. 01. 2004 22:00

Az je bude komu posilat, prosim. Ja zastavam nazor kolegy. Telefon jsem kupoval nedavno (rok) a barevny display jsem nechtel. A fotak? Radeji si koupim kvalitni digital nez se divat na fotky 0,01 MP. Howgh...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
doktor-x  |  21. 01. 2004 15:12

No tak já si myslím že Siemensi po dlouhé době mají super telefony. První telefon který jsem měl byl AL OT Gum,po roce jsem ho vymenil za C35i,ten jsem chtel po mesici vyhodit a tak jsem ho dal mamce.Koupil jsem si 3310 no asi pred tydnem me uz omrzela,skoro zadne fce.,velký,těžký atd.

No a v pondělí jsem si koupil A55, super telefonek,doufam ze mi vydrzi dlouho.

 

Jinak jeste jednou rikam po dlouhe dobe,asi cca.pred 2rokama az na vyjimky zacal delat Siemens dobrý telefony.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wtsdrwhzdx  |  21. 01. 2004 14:50

stejne stoji siemens za nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Muroň  |  24. 01. 2004 23:45

Šašku počmáranej, protisiemensovskej, omezenej, s přezdívkou bez jediné samohlásky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  21. 01. 2004 13:39

No já mám A50 předtím jsem mnel C35i a ovládání mi plne vyhovuje vydrz na Paeges kolem 4-5 dni, co vic si prat. Pomalu uvazuju o necem s GPRS, ale urcite Siemens. Jedine co mne stve, je ze mi oskar zkracuje vydrz na polovinu, no ale to je mozna simkou. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MV  |  21. 01. 2004 13:16

Mám MT50, předtím jsem měl A50. A50 je nepovedený zmetek, MT50 je o něco lepší. Hardwarově jsou Siemensy dobré, množstvím funkcí a cenou taky. Ale štvou mě chyby firmware - při zálohování seznamu přes kabel je to hrozně chybové a některá jména si to samo zkrátí, zatuhávání telefonů po přijetí té sms Deutsch, neschopnost vyresetovat počítadlo impulsů AoC a spousty dalších drobných nedořešeností jako ukazování délky hovorů v 2 a 3sekundových intervalech ... Jsou to levné krámy se spoustama chyb, ale stejně si ho asi zase koupím kvůli ceně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moira  |  21. 01. 2004 14:15

Ad reset AoC: Asi mas starsi firmware. Matne si vzpominam ze telefon potrebuje znat PIN2 ale nerekne si o nej. Zkus teda terba nejdriv zmenit konto: Osobni konto -> Zmenit -> zadejte PIN2. Zadas PIN 2 a potom se vratis zpet (nic se ve skutecnosti menit nemusi, jde jenom o to zadat ten kod, telefon si ho potom chvilku pamatuje - dokud z toho menu uplne nevylezes) a pak se da v klidu AoC vyresetovat. Jinak vyssi verze firmware to resi... Ja mam tedka 19ku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MV  |  21. 01. 2004 15:09

Díky moc, fakt to funguje! Super!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  21. 01. 2004 12:54

Já mám Siemens A50 a jsem s ním docela spokojen.

Má někdo zkušenosti s C60, nebo s nějakým lepším modelem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
me  |  21. 01. 2004 12:45

Me chybi u Siemensu dobre udelany opakovaci budik. Sice jej nejak opakovaci ma, ale neni to moc dobre, nevyhovuje mi. Rad bych presel na Siemense (S45), ale stale zustavam u A1018s, ktera sice nema diar, GPRS, IrDA, atd, a budik je jen jednoduchy. Ale budik se nastavuje snadno a rychle a prakticky jej nejde prosvihnout, celou hodinu me v 10min intervalech hlasite upomina, dokud jej cilevedome nevypnu. A o tom to je... Na Siemensu musim implicitne zadat, ze se budik ma za chvili aktivovat znovu (snooze), coz je "nebezpecne", zvlast pokud mate tvrdsi spani...

A take Eric ma lepe vyresene vyzvaneni s postupnym zvysovanim hlasitosti. Neni treba mit v telefonu 30 melodii, staci jich jen par, ale musi byt dobre udelany... Pripoustim, ze telefony s polyfonim vyzvanenim uz tento problem mit nebudou, budu si moci do Siemense nahrat vyzaneni na ktere jsem zvykly z Erica...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adamantium  |  21. 01. 2004 12:27

Měl jsem hodně dlouho nokii (od 3210 přes 8210, 6310 až 3650). Pak jsem si pořídil SL45i a ovládání pro mě bylo naprosto chaotické.. Zejména mě hodně zlobilo to, že člověk pravým tlačítkem něco udělal, levým tlačítkem to musel potvrdit.. Moc zdlouhavé.. Ale chápu že je to věc zvyku.. Ovšem žádný mobil mi nikdy nesloužil jako skvělý mp3 přehrávač právě tak jako SL45i. 128 MB karta, vozit s sebou jednu náhradní baterku a je to úplně dokonalé.. Kam se hrabe nokia 5510 nebo 3650. Teď mám SE P800 a ještě tam nemám 128MB kartu, tak zatím nevím..:o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robsn  |  22. 01. 2004 11:34

Muheheheheheeeeeeeee, to jsi mě velmi rozesmál, že SL45i měla chaotické ovládání Do tohoto telefonu, téměř do jedinného v současné době, sis mohl nahrát jakékoliv menu jsi chtěl, klidně maticové, nebo řádkové apod. Ikonky sis mohl sám nakreslit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  21. 01. 2004 12:15

Chtěl bych se zeptat, zda máte někdo podobnou zkušenost:

1)S55+SW od CPA - při načítání některých obsahů paměti MT do PC telefon "zavrní" a vypne se (na displeji podivné barevné efekty)

2) při BT spojení s TT2 a prohlížení webu, dojde k tomu, že se Palm zresetuje a to S55 vypne (při webování S55+PC jen 1x)

Máte někdo podobné zkušenosti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bp  |  21. 01. 2004 16:48

S55 + USB od CPA - vcelku fungovalo, ale pri nacitani adresare se o na dlouhe vteriny zakouslo. Vyresil jsem to tak, ze pouzivam Siemens Data Suite a od CPA jen driver USB-Serial. S tim jedu na ET DN a pracuji s telefonem (adresy, SMS, stahovani fotek do PC, ...)

CPA ma ale hezky editor na polyfonni melodie.

Jo, a pouzivam to Win XP Pro CZ i EN se SP1.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MIZ  |  06. 02. 2004 23:00

Nepouzivam sice tuto kombinaci, ale S55 se mi se zavrnenim vypina casto - pouzivam ho dost pro pripojeni PC k Inetu pres GPRS. Je jedno, jestli pres kabel, IR nebo BT. Obcas - zejmena pri BT - se vypne i bez zavrneni.
No a v siti TMo s CS3/CS4 spojeni vytuhava...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  21. 01. 2004 12:08

Když zahrnu i první MT zn.Bosch, tak jsem vždy měl Siemens. Jeho menu a ovládání, které některým připadá nelogické, mi plně vyhovuje. Jako perličku beru to, že jsem vždy kupoval vyšší řadu za méně peněz než tu předchozí (M)35i dráže než S45 (předěláno na i) a tu dráže než S55. ;o) 35-ka byla na svou dobu opravdu nadupaná, 45-ka přinesla nový výkon (umocněný verzí i), 55-ka s BT je to pravé ořechové pro spolupráci s PC a PDA via BT (synchronizace, net, wap, sms...). Co bych vytknul? Klávesnici!

A u 55 i přechod na menu á la SE + slabý displej, vůbec by mi nevadil čb. Výdrž? Vlastně ani nevím 55-ku vycucne GPRS+web za 2-4 hodiny. Škoda změny konektoru. A klidně si mohl ponechat výšku S45.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miru.s  |  21. 01. 2004 11:50

Měl jsem S55 dva dny.Koupil jsem ho od oskara ,když se začal prodávat .Jeho cena 14 990,-.Pö příchodu domů jsem se nestačil divit Java naprosto nejela,email byl nastaven podle operátora a též nejel.Na wap přes GPRS se vpodstatě jít nedolo ovšem taky nastaven v prodejně.Po návratu do prodejny mi bylo řečeno že si mám vybrat náhradu.Chtěl jsem jiny model s55.Opět stejné problémy.Již nešel ani wap přes vytáčení.Po naéhání prodejce odkryl karty a řekl že stěch 15 modelů prodaných se reklamovalo 14 i s mnou.Vkašlal jsem se na to a koupil jsi nokii 3650.Dnes jsem zase neodolal a vrátil jsem se k símensům.Mám SX1-je  skvělí.Díky bohu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joshua  |  21. 01. 2004 12:16

"Skvělí" se nepíše s i ale s y, vole.Nauč se Česky a pak můžeš machrovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  21. 01. 2004 16:15

Za tečkou Vám chybí mezera a Česky se píše česky. Naučte se česky, a pak můžete machrovat.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jareček  |  21. 01. 2004 21:50

Nechci machrovat, ale navrhuji tuto verzi: "Za tečkou Vám chybí mezera a "Česky" se píše česky. Naučte se česky, a pak můžete machrovat." Jinak jde videt, ze ty SMSky nenici tak docela cesky jazyk, ne? Dokonce tu i nekteri lidi pisou s carkama a hackama...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sewq868  |  21. 01. 2004 21:37

V tomhle případě ano, ale to, že se ve slově skvělí/ý píše to druhé bych netvrdil. Měl byste být přesnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jareček  |  21. 01. 2004 21:51

Nestiham se divit, co se doctu na strankach o mobilech. Naprosty souhlas!!! Kde tahle diskuse jeste dospeje?!?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JZK  |  22. 01. 2004 12:36

Nevím co by mohl autor příspěvku napsat přesněji. Skvělý podle vzoru mladý nikoli podle vzoru jarní, souhlasím s tím že věta "SX1 je skvělí" je špatně a správně má být "SX1 je skvělý".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jareček  |  27. 01. 2004 13:42

To mas sice pravdu, ale ja reagoval na toto: "ale to, že se ve slově skvělí/ý píše to druhé bych netvrdil. Měl byste být přesnější." A pravda je takova, ze existuje i slovo skveli, jenze v teto souvislosti by bylo samozrejme spatne... Chapes?!? Ale jinak je to samozrejme uplne mimo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  06. 02. 2004 15:28

Magoři tady máte tlachat o telefonu a neo pravopisu.Uplně dutý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  21. 01. 2004 11:10

Vystridal jsem snad vsechny znacky mobilu, co se u nas prodavaji, vcetne exotickych jako je Mitsubishi, atd. Musim rict, ze jsem se vzdy k Siemensu rad vratil, zejmena pro jeho spolehlivost. Mel jsem postupne tyto modely C25, C35i, M35i, S35i, ME45, CL50, A55, C55, M55, S55, SL55, C62. Opravdu vsechny naprosto spolehlive (pouze u jednoho ME45 byl problem s displejem, ale vymenili mi to na pockani v servisu). Momentalne mam M55 a nedam na nej dopustit. Zejmena po upravach, ktere jsem u tohoto mobilu udelal (zvetseni pameti na 3,4MB a uprava pro lepsi kvalitu fotek) povazuji tento model za absolutne nejlepsi vzhledem k pomeru cena/vykon. Mohu ho vsem vrele doporucit. Jinak jsem samozrejme celou rodinu take predelal na Siemens, takze momentalne doma mame A52, A55, C55, ME45, M55 a SL55. Vsichni jsou spokojeni a tak to ma byt :))) Mejte se fajn.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  21. 01. 2004 12:13

Neprozradil by jsi mi jak, kde a za kolik jsi tento "tuning" pořídil?Předem díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  21. 01. 2004 19:59

http://marcelm55.wz.cz/java/Navod%20M55%2014MB.doc

Osobně sem ho použil na svou m55tku. Funguje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Giovani Canuto  |  21. 01. 2004 11:09

A55: velmi dobrý levný telefon (v závěru roku 2003 se dal koupit pod 2000 Kč) Základní funkce, práší se na displej (špatně utěsněný kryt.

S45: velmi dobře vybavený mobil, který se dal pořídit v doprodeji za 3,5 tis. Kč. Za ty peníze, kdo nekoupil - prohloupil. Méně spolehlivá klávesnice, slabé podsvícení displeje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jareček  |  21. 01. 2004 21:41

No u A55 si myslim, ze jen ten maly display srazi telefon na polovinu jeho potencionalni kvality. Nechapu, proc Siemens neudela dokonaly telefon. Jednou vynecha profily vyzvaneni, pak vicepolozkovy seznam a jindy zase skupiny volajicich Ale jinak SIEMENS forever!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  21. 01. 2004 10:28

Mam se rozhodnout jestli si koupim Siemens MC60 nebo Nokiu 3100. Co vy na to?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaromír Malich  |  22. 01. 2004 10:29

Ahoj,

já bych zvolil spíše MC 60 , je levnější než 3100 a hlavně o dosti zajímavější.

Od nokií bych býti tebou dal ruce pryč , jsou hodně poruchové - hlavně novější modely

trojkové řady a serie 40.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  21. 01. 2004 10:09

Budu asi první, ale nedá mi to - osobně používám Nokii (již několikátou). MT Siemens ME45 (nebo tak nějak) se mi dostal do rukou úplnou náhodou. Dostal jsem ho v zaměstnání za odměnu. Byl jsem velmi zklamán. Podsvícení nic moc, ovládání hrůza, malá pamět na tel. čísla v paměti. Výdrž asi 3-4 dny. Na druhou stranu ten nejlevnější Siemen A-55 používá moje máti, jenom volá a přijímá, občas napíše sms-ku, ta je spokojená. Já osobně bych si Siemens již nikdy nepořídil. Doufám, že se na mě nebude zlobil, ale tak to cítím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moira  |  21. 01. 2004 10:39


S tím ovládáním to je relativní. Mám MT50 a dostala se mi do ruky nejaka 6110 nebo tak nějak . A měl jsem úplně stejné pocity jako vy. Naprosto nelogické ovládání. Položky bylo umístěny divně  tam kde bych je nikdy nehledal. Ale říkám - to je prostě věc zvyku a plz. NO FLAME.

Jinak co si z té A55 neudělat C55? Získate GPRS, Javu a ještě pár blbostí navíc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  21. 01. 2004 11:01

Díky za názor, ale předělávat asi nemá cenu, přece jenom má máti má již důchodový věk, tak je spokojená a GPRS ani Javu určitě nikdy nevyužije. S tím ovládáním s Váma souhlasím, záleží jen na zvyku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
velitel  |  21. 01. 2004 10:48

2 roman:

a ja myslel, ze 550 zaznamu ve vicepolozkovem seznamu je docela dost. Kdyz k tomu pridate 220 na simkarte. Docela to dava slusny seznam lidi, kterym potencionalne volate. S podsvicenim se to ma po rade 35, ktera byla opravdu pro lidi s infra videnim take o mnoho lepsi. Napr N3310,3410 maji podsviceni slabsi, to je neoddiskutovatelne, pokud se bavime v priblizne stejnych cenovych relacich. Ovladani je na vkusu, pravda.

Ale kazdy si vybere, co se mu nejvic hodi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  21. 01. 2004 11:04

Nevím, ale do telefonu šlo nahrát pouze 50 kontaktů (na jednoho člověka mě stačí jedno číslo, více položkový seznam je dle mého názoru zbytečný). Nepočítám Sim kartu, která má u každého operátora jiný počet míst:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
agathaXie  |  21. 01. 2004 11:45

mel jsem ME 45 1,5roku, nez mi ho ukradli a vim zcela urcite ze mel vicepolozkovy seznam s 500 misty + simka. Vas kus musel byt nejaky porouchany

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
C35i, S45, S45i, S55  |  21. 01. 2004 11:58

Dobrý den! Řada x45 MÁ seznam na 500 vícepoložkových kontaktů. To, o čem mluvíte, byla jedna ze "speciálních" částí paměti na kontakty -ať někdo s S(ME)45 napoví, už si to nevybavuji, bylo to na čísla s přiděleným obrázkem? Asi ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jareček  |  21. 01. 2004 21:44

Ten prideleny obrazek, to se mi nezda... Mam ten telefon rok a niceho jsem si nevsiml, ale ten pan se plete, v tom se shodneme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jareček  |  21. 01. 2004 21:44

Ten prideleny obrazek, to se mi nezda... Mam ten telefon rok a niceho jsem si nevsiml, ale ten pan se plete, v tom se shodneme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jareček  |  21. 01. 2004 21:38

V pripade, ze nechcete ¨vicepolozkovy seznam, da se adresar deaktivovat a pouzivat klasicky telefonni seznam s jednim telefonnim cislem. ME45 je proste dokonalost sama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sapon  |  22. 01. 2004 22:12

Jenže to pak používá pouze seznam na kartě a jde hledat jen podle prvního písmene. Např. pod od písmene M mam cca 40 položek a často k vyhledání použiju i 5 úvodních znaků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dave  |  21. 01. 2004 10:59

Mam asi stejne pocity. Nokii jsem mel od typu 1610, pote 2110, 3110, 6110, 6150, 6210, 6310i takze slusnou radu. Zvykl jsem si na Nokia style . Ted jsem dostal jako dalsi firemni mobil S55 a jsem z nej nestastnej. Pomale, nelogicky udelane ovladani. Ale chapu, ze je to vec zvyku. Proste kazdy jsme zvykly na neco jineho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
inemesis  |  21. 01. 2004 17:14

500 cisel se ti zda malo???
ja tam mam soft z s454i, takze tam mam i maily, novy graficky menu od rusu atd...podsviceni je uplne v pohode, otec ma n6150 a ta sviti podstatne mene..
350kb na sms taky neni malo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jareček  |  21. 01. 2004 21:35

No ja jen k tomu, ze dost pochybuju, ze to byla ME 45, co se vam dostal do rukou v praci. V dobe, kdy to byl novy telefon na trhu, byl urcite jeden z nejlepsich. A mala pamet? Me teda 500 zaznamu navic kazdy se 14ti moznymi polozkami staci. Omluvu nezadam, ale myslim, ze jste si spletl ME45 a M35.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sapon  |  22. 01. 2004 22:13

...tak, tak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
slavekm  |  21. 01. 2004 09:50

Prvni byl S25, pak S45i a ted S55, Na siemensech je vyhodny pomer funkce/cena. Horsi je to se zpracovanim, porad se nenaucili vyrobit poradny kryt bateri aby nebyl hned nebo casem uvolneny!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  21. 01. 2004 16:13

S55 uz mam asi pres rok a kryt baterie drzi jak pribityy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krax  |  21. 01. 2004 09:47

Az na tragickou klavesnici je docela dobrej, bych rek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubik  |  16. 02. 2004 14:35

mam mc60-ku a nemyslim že by klávesnice byla tragická jde jen o zvik  jediná chybička je to že je dost pomalej  ale to se dá pominout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
helmut menzl  |  04. 07. 2004 16:00

potrebuju softver na stahovani fotek a nahravani melo. nemuzu ho najit jsem tu dnes poprve moc dekuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  13. 07. 2009 13:42

to jo je dost pomalej no a ta klavesnice jde proste o zvik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  21. 01. 2004 09:31

ME 45 je super tel. Odolnější S 45.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jareček  |  21. 01. 2004 20:52

Tak rekl bych, ze v pripade tohoto telefonu je slovo SUPER skoro urazkou. Telefon ma vse, co normalni uzivatel muze potrebovat. Chybi mu jen JAVA a barevny dislplay. Kdyz jsem ale ja kupoval telefon, tak jsem ani jedno z toho nechtel. No ted by se mi mozna libila Nokia 6100, ale na svuj kousek nedam dopustit!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  22. 01. 2004 09:12

No, chybí... mně teda taky ne  A při vypnutém podsvícení a úsporném užívání (v horách) vydržel asi 10 dní s vyp.na noc. A v lijáku (ale opravdu lijáku!!!) vevnitř ani kapička.  Když připočtu ještě propojení s PC a prográmky, co se dají koupit (psaní SMS na PC, export do Excelu, zálohování, ovládání...) - ideální foun. Teda pro toho, kdo nechce živit operátory posíláním kravin, od toho je snad mail. Mám FW30 ...a zatím jsem na žádnou chybu nepřišel. Doporučuji všem, kdo chtějí poctivý poměr výkon/cena a "držák". V Annonci i jinde S/ME45 při troše štěstí +/-2000, občas i běžící záruka... Poch.s krabicí. Neměnil bych za S55 ani bez doplatku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jareček  |  22. 01. 2004 10:55

Znovu naprosty souhlas. S vodou na telefonu jsem mel neprijemne zkusenosti u C35i... Podobne jako ty si taky myslim, ze jeste neprisel cas, kdy bych se neobesel bez MMS. Je to zatim jen rozezranost zazobanych frajirku (omlouvam se predem tem, kteri pouzivaji MMS k praktickym ucelum, ale je vas opravdu zanedbatelne mnozstvi)

Jo a taky musim rict, ze ME 45 je rozhodne jeden z nejkrasnejsich telefonu, co kdy byly vyrobeny. Ted me jen trochu mrzi, ze jsem nepockal rok a nekoupil ho za ty drobne, co ted stoji. Ja ho kupoval za 6000 a mesic na to ho slevnili jak blazen  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sapon  |  22. 01. 2004 22:06

Já ME45 koupil za 11700,- To jí ještě snad ani operátoři nenabízeli. Má už 3 (4?) klávesy a druhej kryt. Ale byla v bazénu, v sauně, ve sněhu, atd... No a světe div se - pořád jede :) Nejlepši investice, co sem kdy udělal!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ET  |  15. 02. 2004 02:51

Moje ME45 absolvovala před půl rokem pád do vany plné vody (bez ucpávky konektorů) - vytažena asi po 20 vteřinách -  stáje funguje na 100%

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Matys, ComTEL  |  21. 01. 2004 09:26

A může mi prosím p. Votruba prozradit, kde mohu tu A52 koupit za 2 tisíce?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  21. 01. 2004 09:30

Samozřejmě, u Oskara za 1977 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Matys, ComTEL  |  21. 01. 2004 09:50

Super, diky, to me vubec nenapadlo, maj to levnejsi nez ve velkoobchodech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petrolin  |  21. 01. 2004 09:25

Také nezapomeňme na ME45 - nejdříve obdivovaný a drahý, nakonec levný a velmi kupovaný. Každopádně však spolehlivý a odolný telefon, který je stále mezi lidmi hodně vidět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nicholas  |  21. 01. 2004 10:21

Se Siemensy mám zkušenost již sedm let. První jsem měl S6, pak C35i a teď dva roky ME45. S každým jsem byl spokojený. Zejména ME45 je velmi dobrý MT (vynikající poměr výbava/cena). Už se ale popohlížím po další řadě Siemenců. Doufám, že bude brzy nástupce S55.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m1k  |  21. 01. 2004 09:00

Mám rok a půl Siemens S45i a jsem velmi spokojen - má velký interní seznam, kalendář, emailového klienta (pro občasné použití postačuje), GPRS, velký displej. Přesto jsem se rozhlížel po nástupci, ale na Siemensu mi teď nejvíc vadí, že se příliš soustřeďuje na třídu A a C a opomíjí důstojné pokračovatele řady S... Je tu sice S55, kdyby měl lepší displej a klávesnici, koupil bych si ho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juraj  |  21. 01. 2004 09:18

Ja mam S45i zatial iba 4 mesiace, ale este nikdy nezamrzol, nikdy sa sam nevypol (ako maju vo zvyku niektore NOKIE). Bez vypinania na noc vydrzi na jedno nabitie skoro tyzden bezneho pouzivania. Keby mal bluetooth, tak je asi dokonaly . Myslim, ze S55 nie je o tolko lepsi, aby stal za vymenu. Hlavne vydrzi na jedno nabitie vyrazne menej. Mozno jeho nastupca...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bp  |  21. 01. 2004 08:52

Letos jsem doma provedl "mobilní přezbrojení". Před každým nákupem jsme zvažovali vlastnosti a cenu, a skoro vždy vyšel Siemens z 55-kové řady.

Já: S55. Spokojenost, dobrý pro ET DN, koupeno za 5000 i s foťáčkem (Mobil+). Původně jsem pokukoval po SE610, ale nemá hlasitý odposlech.

Syn na gymnáziu: M55. Nadšení, cena pod 5000.

Dcera na základce: C55. Velká spokojenost, cena 100 Kč (! - Mobil+ a Benefit body).

Rodiče: A55. První mobil, spokojenost.

Manželka - jediná výjimka: Alcatel OT332. Koupil jsem jí ho místo OT301 s tím, že bude mít podobné ovládání, ale bude menší, lehčí a nakonec i barevný displej a polyfonie nejsou špatné. Ale nejsem z toho nadšený. Prediktivní psaní SMS je k ničemu (na rozdíl od Siemensovské T9, která asi používá telepatii , displej je bez podsvícení nečitelný a nejsou na něm signalizovány došlé SMS a ztracené hovory (snad to nejaký firmware update spraví, ale displej nečitelný zůstane).

Zkrátka - Siemens je u nás bezkonkurenční vítěz.

Přeji hezký den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sewq868  |  21. 01. 2004 21:28

My byli jeden čas taky skoro čistě Siemensová rodina. Teď už se drží jen dva. Já upgradoval na Nokii 7250i a maminka na Nokii 6310i.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIrka  |  15. 02. 2004 02:48

My jsme na tom podobně: Otec má MT50, já M55, brácha A55, vyjímka je máma která má 3310, protože si už zvykla na ovládání Nokie. Co se týče Siemensů, tak panuje velká spokojenost. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  21. 01. 2004 08:37

Za tu cenu se podle me lepsi telefon sehnat neda...

Jen by mohla vic vydrzet baterka a klavesy jsou na  muj vkus moc tuhe...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lada  |  21. 01. 2004 10:30

A kde to za tu cenu sezenu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  21. 01. 2004 13:45

V sousednim nemecku (za 99 euro)...

fakt nevim, proc je v cechach tak drahy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sewq868  |  21. 01. 2004 21:25

Dá se někde objednat na netu? +má někdo z vás nějaké zkušenosti s objednáním mobilu ze SRN?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Tesař  |  15. 02. 2004 02:39

U nás se dá momentálně sehnat za méně než 4299,- (www.mshop.cz po využití cenové garance). To mi přijde jako výhodnější než to tahat z Německa. Musíte připočítat náklady na cestu a pak si myslím, že připlatit si 700Kč za dva roky plné záruky stojí za to.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Tesař  |  15. 02. 2004 02:39

U nás se dá momentálně sehnat za méně než 4299,- (www.mshop.cz po využití cenové garance). To mi přijde jako výhodnější než to tahat z Německa. Musíte připočítat náklady na cestu a pak si myslím, že připlatit si 700Kč za dva roky plné záruky stojí za to.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeepers Creepers  |  26. 01. 2004 14:19

Já jsem koupil M55 v bazaru právě za oněch avizovaných 3500Kč. Klávesnice by opravdu nemusela být tak tuhá a pokud chce někdo zvýšit výdrž, tak stačí snížit úroveň osvětlení. Já ji mám na 40% a je to v klidu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIrka  |  15. 02. 2004 02:43

NENAKUPUJTE v bazarech, podporujete akorát ty gaunery, kteří tam prodávají kradené mobily - může se to stát i VÁM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ewerell  |  21. 01. 2004 08:30

Mám C35i přes dva roky, akorát baterka už od začátku nebyla nic moc, tak jsem ji po cca 1,5 roku vyměnil za LiOn 1250 mAh a jsem spokojen - nabíjím asi jednou za 5 - 7 dní. Když si navíc uvědomím, že jsem ten mobil koupil za 3.000 u Oskara v době kdy u ET a TM stál 4.500 tak je ten poměr výkon/cena vysoký. U nových Siemensů mě akorát vadí, že zvedací tlačítko je takové prťavé, navíc vlevo, místo uprostřed.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jareček  |  21. 01. 2004 21:28

Myslim si, ze se na to da zvyknout... A chyby sveho telefonu si zacnes uvedomovat okamzite po koupi noveho. Ale ne kazdy novy Siemens stoji za neco

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dark  |  21. 01. 2004 08:24

s MT50 jsem docela spokojenej, ma skoro vsechno co zatim potrebuju, mozna se brzo ohlidnu po nejakym "dustojnym" nastupci, zatim by to asi byla M55, funkci ma urcite vic nez 50-ka, jediny co me na ni mrzi je asi celkem kratka pohotovostni doba, z ostatnich znacek me zadnej pristoj zatim nepadl do oka - kazdymu vzdycky neco chybi

jestli ma nekdo tip, co po MT50, tak sem s tim : - )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vrabcak  |  21. 01. 2004 09:08

Taky mam MT50 a marne hledam nastupce...
MT50 byl telefonem s nejlepsim pomerem cena/vykon jaky kdy existoval. Vytknout se mu daji jedine 2 chyby: absence vicepolozkoveho seznamu a gumova klavesnice. Ostatni nedostatky jsem vyresil vhodnymi java aplikacemi a fukcnosti prekonam nejeden "manazer". Kdyby tak C62 mela javu,tak nevaham, ale takhle nezbyva nez cekat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krax  |  21. 01. 2004 09:46

Kdysi jsem po MT50 posilhaval, ale pak jsem to nejak prestal resit a po case si opatril MC60. Rek bych ze je dokonalejsi verzi MT50ky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sewq868  |  21. 01. 2004 21:24

Bohužel opět zase bez použitelného (vícepoložkový, alespoň 200 míst) telefonního seznamu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ares952  |  21. 01. 2004 08:18

jojo je to klasika, to nejlepsi co muze byt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana Šlorová  |  14. 04. 2004 15:49

Prosim te neznes nejakyho skladatela na nejakou dobrou pisnicku posli mi prosim na cislo 606 249 242 dik JAna????????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kepke  |  21. 01. 2004 08:06

Taky jsem používal skoro 3roky C35i a byl jsem s ním nadmíru spokojenej, protože v  době příchodu na trh postavil latku myslím hodně vysoko pro další příchozí,např 3310

A kdyby jsem jednou neměl vztek a nepraštil s první věcí co byla po ruce, tak by jsem ho možná používal i dneska  I když musím podotknout, že mrštěný o dlažbu nevydržel jen displey-jináč telefon přec kabel a PC normalně fungoval a funguje 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jareček  |  21. 01. 2004 21:25

Taky jsem ho mel a se vsim 100procent souhlasim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana Šlorová  |  14. 04. 2004 16:17

Zdar neznas skladatela na simensa c35i odepis mi na cislo 606 249 242 dik jana ????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Muroň  |  24. 01. 2004 23:27

Souhlasim uplne plne. C35 mam 3,5 roku a mam ho moc rad. Pouze mi loni prestaly fungovat vibrace, ale naucil jsem se zit i bez nich. Budu ho pouzivat, dokud bude slouzit, i kdybych si treba na data mel poridit novy. A jednou ho - funkcni - predam nejmilejsimu vnouceti (tak za 40 -45 let).

C35i forever!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  21. 01. 2004 07:47

Mel jsem c35i byl jsem spokojen. Nyni mam s55 a jsem spokojen take. Jen se mi u s55 stalo, ze pri resetu BT ( pravdepodobne ) se mi vymazal cely adresar. Jinak jsem s nima velmi spokojen. S55 pouzivam take na eurotel data nonstop pro pripojeni skrze BT s notebookem. Je to super.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steel  |  21. 01. 2004 11:01

To s tim vymazanym adresarem, to se mi stalo taky - uz dvakrat - na M55. Jednou po vymene simky, podruhe kdyz se mi sekl pri zadavani cisla do adresare. Taky se mi jednou stalo, ze se mi po vymene simky vymazaly vsechny SMS ulozene v telefonu i v archivu. Nechapu to, ale nastesti mam cisla pro jistotu i na simce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keton  |  21. 01. 2004 11:43

Me se to stalo take. Blik a adresar byl vymazany. Stalo se to jeste nekomu z Vas ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  21. 01. 2004 12:01

No jo no nemůžete se tomu divit když ho nemáte zazálohovanej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keton  |  21. 01. 2004 14:34

Ja ho zazalohovanej nastesti mel. Tak jsem ho tam zas prehral. znovu. Ale ptam se zdra se s tim jeste nekdo setkal ? Zda je nas vic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  21. 01. 2004 19:36

Řekl bych, že to je velikej problém těchto mobilů. Má m55 a stalo se mi to asi 3krát. Při vypínání či zapínání mobilu. Ale sms mi zůstali

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  21. 01. 2004 19:38

Jinak až na rychlost absolutní spokojenost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jareček  |  21. 01. 2004 20:55

Souhlasim s tim, ze rychlost je treba u ME45 katastrofalni a je asi jedinou nevyhodou tohoto telefonu. No mozna bych jeste zminil jen dve skupiny volajicich... S tim, ze by mi v nem neco zmizelo jsem se setkal jen jednou a mel jsem v sobe asi 3 promile, takze za to telefon asi ani nemuze...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stan B  |  27. 01. 2004 14:53

Mne se te stalo taky. Vsiml jsem si toho vecer. Tak jsem si myslel, ze jsem prepracovany a ze se z toho vyspim. Rano jsem vstal a bylo to to same . Jeste, ze mam zalohu na SIMce.. Jeste bych vytknul obcasnou pomalost a nekvalitni repracek (pri vyzvaneni mi v nem chrci a to nemam maximalni hlasitost.Dela to i u originalnich melodii. Uz miho jednou vymenili,ale je to to same..). Jeste by mohl podporovat mmf melodie jako maji napr.Samsungy, nebo Simensy S55 a SL55. Jinak je Simens M55 celkem dobry telefon.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  17. 04. 2004 13:36

mě tak strašně chrastí repráček, mám vněm špínu. Nevíš kolik tě to stálo, ta výměna repráčku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana Šlorová  |  14. 04. 2004 15:43

Neznaš skladatela na melodie pošli mi třeba karmu nebo to je jedno co pošli to na 606 249 242 dik Jana?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor