Siemens C65: první dojmy a fotogalerie

Diskuze čtenářů k článku

Ashley  |  05. 01. 2006 20:29

Kolik takovýhle mobil asi tak stojí????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:o) Zuzka  |  27. 04. 2005 07:45

Mobila mám už asi měsíc a jsem s ním docela spokojená. Určitě je dobrý organizér, super adresář, ale ta baterie........ Vydrží tak 4 dny a to se s tím nesmí nic dělat. Člověk aby pořád jenom nabíjel ......hrůza. Taky mám v telefonu SW 24 a není tam česká T9......taky docela na nic.....pro ty který jsou na to zvyklí. Jinak dobrej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fous  |  10. 07. 2004 20:15

nevíte někdo, kde by se dal stahnout software pro C65 na propojeni mobilu a pocitace pres IrDA? V krabici od mobilu jsem ho nenasel a v kramu mi tvrdili, ze ho nedavaj ani k ostatnim X65 a ze se da stahnout na netu. Nikde jsem ho ale nenasel...


dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
evusa  |  08. 07. 2004 23:33

udivuje me ze behem nabijeni displej neustale sviti!!! Je to normalni? Nevite nekdo, jak se to da vypnout? Ja jsem na to neprisla...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  29. 06. 2004 15:40

(Příspěvek zrušen. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
d@rkWolf  |  28. 06. 2004 02:00

Asi jsem zavětřil telefon, kterej si pořídím(konečně), pokud bude za rozumnou cenu...zatím jsem uvažoval mezi ST60, Samsungem X100 či jak to je to označení, ale tenhle vypadá, že kdyby měl cenu okolo 5000,- , tak nemá konkurenci.


Ale děsně mě štvou s tím foťákem-nechápu, na co to tam kreténi cpou??? To už fakt vypadá, jako kdyby do toho strkali nějakou starou elektroniku, kterou získali od výrobců digitálních foťáků ze zbytků první generace digitálů...jinak to nechápu, foťák s tímhle rozlišením je úplně k ničemu a kdyby tam nebyl, tak ten telefon bude aspoň ještě levnější(na focení tu mám 3Mpixel digitál...a aspoň s pořádným optickým Zoomem)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
d@rkWolf  |  28. 06. 2004 02:00

Asi jsem zavětřil telefon, kterej si pořídím(konečně), pokud bude za rozumnou cenu...zatím jsem uvažoval mezi ST60, Samsungem X100 či jak to je to označení, ale tenhle vypadá, že kdyby měl cenu okolo 5000,- , tak nemá konkurenci.


Ale děsně mě štvou s tím foťákem-nechápu, na co to tam kreténi cpou??? To už fakt vypadá, jako kdyby do toho strkali nějakou starou elektroniku, kterou získali od výrobců digitálních foťáků ze zbytků první generace digitálů...jinak to nechápu, foťák s tímhle rozlišením je úplně k ničemu a kdyby tam nebyl, tak ten telefon bude aspoň ještě levnější(na focení tu mám 3Mpixel digitál...a aspoň s pořádným optickým Zoomem)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  26. 06. 2004 18:53

Sakra, já už ho chci mít! Je SUPER! Nemůžu se dočkat, až zahodím toho šmejda C62, kterého jsem si před měsícem koupil...To byla chyba!
C65ka je naprosto geniální, a kdyby se prodávala tak za
5 500Kč, byl by to sakra dobrý kup...
Už se těším...
Jerry 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  24. 06. 2004 08:56

Dalsi kvalitni Siemens. Tak schvalne jestli vydrzi vic jak 6 mesicu nez pujde do kytek. A ten bajecny displej! DejaVu 2001?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PG  |  24. 06. 2004 10:25

Pokud vim, tak v roce 2001 byly displeje jeste z 99% cernobile s rozlisenim do 101x64 (aspon u siemense). 130x130 a barvy snad jeste nikdo nenabizel a pokud ano, tak u mobilu za 20000.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomcat  |  24. 06. 2004 13:03

LOOOOOOOL. Prosimte koukni se na "barevne displaye" nokii. Opravdu jejich vyuziti barev v menu, kde z "uzasneho" barevneho displaye vyuziji dve barvy, tomu tleskam ale presto asi mam radsi ten siemens no....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
modry_banan  |  23. 06. 2004 21:49

Nevypada tedy nijak skvele,hlavne ta klavesnice vypada moc plastove,ale jako obvykle je to vybaveny telefon za slusnou cenu,jak je u Siemensu zvykem.Skoda toho fotacku - mohli tam dat stejny jako v CX65.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dawe  |  23. 06. 2004 22:55

Kdo ví, jestli tam není ten samej a jen to okousaly softwerem, jak bývá zvykem :) aby byla prodejná i ta CX 65 :) No třeba se dočkáme patche kterej to pak vyřeší


Cao Dawe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  23. 06. 2004 20:15

Ještě bych se chtěl zeptat na to, jak dobře (nebo spíš špatně) je displej čitelný na slunci. U C62 je to dost bída.


Dále jak hlasité je vyzvánění. I když je u C62 nebo i C55 na max. tak nebýt vibrací tak nic na ulici neslyším. Je na tom C65 líp?


Díky moc!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  23. 06. 2004 19:29

Zajimavy, ze ma uplne jiny vzhled menu, nez treba prave fungl nova SL65.


Na ten antenni konektor by uz konecne mohli davat nejaky gumovy spunt. Zbytecne se tam zanasi prach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  23. 06. 2004 18:58

Dobrý den pane Lutonský,


Když si na mojí C62 zadám nějakou schůzku do organizéru tak v určený čas zazvoní, ale na displeji se neobjeví nic jako zmeškaný alarm. Stává se tak že když někdy nemám mobil u sebe a později mrknu na displej jestli není něco nového tak se vlastně ani nedozvím, že nějaká schůzka proběhla. Podle mne je to dost zásadní chyba protože pak organizér ztrácí smysl, ptal jsem se v Siemensu ale ani nový SW to neřeší-C62 to prostě nebude umět. Přitom předtím C55 to uměla. Jak je to s C65? A ještě bych se speciálně zeptal na výdrž baterky-u Siemensů je to odjakživa slabina.


Díky moc za odpovědi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moby  |  23. 06. 2004 18:18

Počitám že C65 asi nebude mýt radio????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ConPower  |  23. 06. 2004 19:31

Bohužel ne, je to škoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  23. 06. 2004 20:04

Rádio bych nedoporučoval mýt. Ono pak už nemusí moc fungovat, víme?


Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majco  |  23. 06. 2004 15:07

Vsetkych zaujimaju ftakoviny, ale aku ma vydrz baterka, to nikoho nepali Na ... mi je mobil s vydrzou 2-3 dni. Je to mobil a mal by nieco vydrzat, doma mam pevnu linku. Takisto vsetkcyh zaujima citlivost (to je OK), ale mali by rovno pisat, kolko pecie do hlavy vyzhavenemu majitelovi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ConPower  |  23. 06. 2004 14:43

Podle původních zpráv, měl být foťák s rozlišením 640x480 bodů a místo toho je pouze 352x288. Naopak mě překvapila paměť: původně 3MB, teď 10.3MB! A místo 500 míst v seznamu je jich 1000! Jupí!

Otázka na závěr: bude možné do tel. seznamu psát s diakritikou? Když už je vícepoložkový, tak bych tu diakritiku chtěl!

P.S.: Do konce roku je můj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M-10wolverine  |  23. 06. 2004 14:28

Tak to je dost hezkej founek. U Oskara bude určitě za míň. Beru !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joseph  |  23. 06. 2004 13:57

ver 10Mb, na tech webech jsou puvodni zpravy a ty mluvily skutecne o trech mb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joseph  |  23. 06. 2004 12:59

na nakupzde.cz


c65 5200,-


cx65 7100,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vic  |  23. 06. 2004 13:32

Hm tak na tom ebu pisou, ze ma jen 3MB pameti. Uz jsem to cetl i na jinem webu tak nevim, cemu verit - jestli 10 nebo 3?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nazor  |  23. 06. 2004 12:49

No kdyz ted stoji cx65 7000Kc tak bych za c65 6000Kc nedal ani omylem. Na 100% bude stat 5000Kc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milos  |  23. 06. 2004 12:17

Měl bych dotaz nevíte náhodou někdo proč siemens nedává bluetooth do žádného telefonu kromě S-kové řady. Vždycky jsme měl telefon od siemensu, ale teď bych dost nutně potřeboval bezdrátovou bondovku a snad jediný telefon který má modrý zub je SX1 a přicházející S65. Bude mít bluetooth i CX65 nebo dokonce C65??


Milos

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ConPower  |  23. 06. 2004 14:37

Přece sis už odpověděl sám! Řada C je tu pro mladé lidi a teenagery, kteří ve většině případů BT vůbec nepotřebují. Jestli chceš BT, kup si eSko. Jo, a těma telefonama Siemensu s BT jsi zapomněl na S55. C65 ani CX65 BT nemají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomcat  |  23. 06. 2004 11:57

Rekl bych ze me ceka dilema. Zda do toho jit, nebo si pockat a se na tuhle cenu dostane CX65 :))) A ted babo rad....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  23. 06. 2004 11:33

No tak já bych se s dovolením také zeptal:


Má cenu připlatit si 2 tisíce za větší displej a vestavěný email klient v CX65? Mohlo by třeba v té větší recenzi být nějaké lidštější srovnání C65 a CX65 (jiné než jen odkaz do katalogu) ? (jenom se ptám) 


No a další dotaz: Můžu změnit svůj hlas v anketě o nejlepčí mobil ? CX65 se začne prodávat každou chvíli a anketa pořád běží; myslím, že mobily uvedené později na trh jsou v těžké nevýhodě a tyhle nové Siemensy zvláště, protože na rozdíl od konkurence nepřinášejí jenom novou barvu krytu či novou sadu zvonění, ale skutečnou užitnou hodnotu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojtosch  |  23. 06. 2004 15:40

Máš tam lepší rozlišení fotoaparátu


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  24. 06. 2004 13:12

To jsem zahrnul pod větší displej, ale budiž. Furt mi ty dva tisíce připadají jako velkej rozdíl. No, uvidíme, co udělají s cenama Vánoce, zatím měly vždycky pozitivní vliv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Štrása  |  23. 06. 2004 10:31

Na zahraničních serverech se objevily recenze, že řada x65 je z hlediska citlivosti na signál v šedém průměru (bude se týkat i S65??). Máte již někdo zkušenosti - srovnání s jinými mobily (Nokia řady 40 či 60 atd.)? Občas na různých místech bojuji s nedostatečným pokrytím, takže každý decibel ocením a tyto recenze mě od původního záměru koupit si CX65 nebo S65 docela odrazují.


Díky za srovnání

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  23. 06. 2004 11:02

A sakra. Ziskat pamet, barevnej displej a ostatni sice prijemny prasecinky ale ztratit mnohem vic DULEZITOU citlivost na signal mi nepripada jako dobrej obchod.

Odkud mate info o horsi citlivosti? Prihodte link

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kepke  |  23. 06. 2004 12:53

sice nemám řadu x65 ale CF 62 a subjektivně v místech kde jsou měl se starou 3330 žádný nebo velmi lsbý signal,se s CF 62 dostávám cca na 50% signálu. Bohužel srovnávat s seserii 40 či 60 nemužu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Štrása  |  23. 06. 2004 13:34

Nevím, jestli je následující link reprezentativní, ale přesto: http://www.dooyoo.de/telekommunikation/handys/siemens_cx65/notes/ 


Jinak CF62 má anténu a recenze na citlivost jsou pochvalné. Mě už dříve zklamal i S55. Kde jsem ještě s odřenýma ušima telefonoval se služební N6210 a pak i 6310i, tam on už vyhledával signál. Ač jsem byl dlouho zarytý anti-nokiista, pak N7250i (a snad i zbylá řada 40) má ještě lepší citlivost než obě zmiňované starší Nokie. A to jsem chtěl spátky přejít k Siemensům ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kepke  |  23. 06. 2004 13:38

škoda že neumím německy  U ty CF 62 mám antenu jako kráva,tak to snad toho němečtí inženýři využili a bude pořádně lapat signál...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jind005  |  23. 06. 2004 09:46

V článku jste zmiňoval javu a strašně mě zajmá vaše srovnání např. s M55 nebo kterýkoliv jiným siemensem je tam nějaké změna nejsou ty hry zase slide show?Děkuji za odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  23. 06. 2004 09:12

Uz to vidim...

Ted se tady budou vsichni rozplyvat, jaky je to super mobil. Pockejme tak dva tri tydny po zacatku jeho prodeje, a budou se tahy hromadit prispevky typu "Vetsi sunku jsem nevidel....", "Jak muzou vubec neco takoveho prodavat..." a podobne.

Je to vzdycky stejne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kaoke  |  23. 06. 2004 10:55

Ty imbecile, rekni me jeden telefon Siemens u kteryho to takhle bylo. . .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lowend  |  23. 06. 2004 10:58

Nevzrušuj se, nějaký zarytý Nokiář nemůže přenést přes srdce, že Nokia na Siemens nyní prostě NEMÁÁÁ. Naštěstí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  23. 06. 2004 11:41

| Ty imbecile, rekni me jeden telefon Siemens u kteryho to takhle bylo. . .

To kaoke:

Siemens C35i, ty de.ile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dawe  |  23. 06. 2004 22:47

Docela jsi zaspal dobu ne? Vždyť už jsme o tři řady někde jinde a taky je C35 víc jak 2 roky out. Navíc si nemyslím, že by na ní každej nadával, když ještě teď znám plno spokojenejch majitelů.


Cao Dawe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  24. 06. 2004 06:09

| Docela jsi zaspal dobu ne?

Ne. Odpoved presne odpovida otazce, v ktere nebylo ani slovo o stari mobilu.

Rekl bych, ze dobu mozna spis zaspali majitele Siemensu S45, kterym z nejakeho zahadneho duvodu nekdy zvoni a nekdy nezvoni budik - hold kvalita je kvalita. Ale urcite je taky plno spokojenych majitelu, ktere to vubec nerozhazi a spi klidne dal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kartelus  |  25. 06. 2004 04:25

No tak mensi protivaha. Jeste pouzivam C35 a nepripadam si jako bych zaspal dobu, spis nemam potrebu honit si ego. Jako zaznamnik mi porad staci a na manazerske "blbosti" pouzivam sofistikovanejsi nastroje. C35 ma 2 problemy, spatne cidlo stavu baterii a malou pamet na SMS, tot vse (z meho uhlu pohledu). Jinak C35 vysla nekde o prazdninach roku 2000 (ja kupoval tenkrat za 7900kc v zari), a proto porovnavejme take tehdejsi dobu, jinak to bude porovnavani jablek a hrusek. C65 je zajimavy kousek, fotak je u techto zarizeni zatim zbytecnost (do doby, kdy budou mit rozliseni alespon 1Mpx), asi jako SMS na 30 znaku. Uvidime, treba to bude muj dalsi mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prd  |  23. 06. 2004 08:15

pokud bude stat pod 6 a bude mit fakt 10MB pameti tak je to supr kousek, konecne se siemens zase rozjel!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lowend  |  23. 06. 2004 07:43

Displej má stejnou velikost jako CF62? Předpokládám, že ano, i baterie a vkládání sim-karty jsou totožné.


Důležitá poznámka pro ty, co často vyměňují simkarty:toto není vůbec pohodlné!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
em  |  23. 06. 2004 08:30

Kdo ma naklonovano, toho vymenovani SIMek davno nebere

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lowend  |  23. 06. 2004 10:56

Ale ne každý má klon...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackRider  |  23. 06. 2004 11:42

A ne kazdy vymenuje simkarty :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Schiffa  |  23. 06. 2004 12:27

jasne, kdo je socka at si nekupuje novej mobil .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackRider  |  23. 06. 2004 15:20

Nechapu jakou to ma souvislost s moji reakci na prohazovani sim v telefonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  23. 06. 2004 06:33

Tak to je teda mazec, lidi.
Stát tak o tisícovku míň, tak neváhám a okamžitě ho beru...
Mazec...


JERRY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.Č.  |  23. 06. 2004 07:06

Je to fakt dobrej foun, i cena ujde, na to jakou třeba má paměť.....je to prostě solidní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hornisse  |  23. 06. 2004 05:33

Jak rychlá je tam java. Je rychlá jako u M65 nebo M55.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  23. 06. 2004 10:17

Rekl bych, ze jako u M65. Tedy radove 100x rychlejsi nez u M55...


Navic standard MIDP 2.0 (s podporou 3D?).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vic  |  23. 06. 2004 10:46

Tak tak to je parada. Mam C55 a ted jsem mel moznost yzkouset M55 a java je na tom cca 3-4 rychlejsi. No a jestli 65 bude jeste rychlejsi tak uz zacinam setrit na novy phone...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojtosch  |  23. 06. 2004 15:36

tak to c55 je asi hodně pomalá ... Já mám N6230 a na M55 se spušží java aplikace asi 11 krát pomaleji ( já hru otevřu za 5 s kamarád za 50 )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vic  |  24. 06. 2004 00:51

Tak to ma kamara hodne divny mobil. 5-10 sekund se otvira javova aplikace i na mojem c55, ale spis mi slo o to jak je na m55 rychlejsi pohyb ve hrach

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  23. 06. 2004 21:44

To měla být otázka nebo konstatování??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carnero  |  23. 06. 2004 02:58

10 mega u rady C... tak to je spickove. Konecne mobil s dostatkem pameti na kraviny :D
A tak to ma byt.

Jinak moc pekny design a moc pekne funkce za tu cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anička Balounová  |  23. 06. 2004 02:04

proc nemate tenhle mobil v katalogu?


chtela jsem si ho srovnat se svym - mimochodem srovnavaci funkce je jedna z veci ktere na wasem webu vyuzivam totalne nejvic a nema vubec konkurenci.


a ono ejhle, von tam nejni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  23. 06. 2004 11:24

Řekl bych proto, že řadu věcí ještě nestihli vyzkoumat (viz článek). Předpokládám, že se tam objeví ve stejný vteřině, kdy na MM vyjde (maxi) recenze na C65.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  23. 06. 2004 11:37

Bude tam dřív. K telefonu ale zatím nejsou veřejně dostupné specifikace, musel jsem je shánět jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hRiva  |  23. 06. 2004 12:27

Asi nekdo od vas vcera v Four Seasons na tiskovce nedaval pozor, vsechno bylo receno a predano i s dokumentaci... ;) J*

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vic  |  23. 06. 2004 01:09

Proc do tech mobilu porad rvou nepouzitelne fotaky? Kdyby alespon udelali 2 typy (jeden s a jeden bez nej) snad by jim doslo ze mobil bez (levnejsi treba o 1000Kc) by byl urcite o dost prodaanejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
umba  |  23. 06. 2004 01:25

přesně, ten foťák s tak nízkým rozlišením je o h....dá se to použít tak max.na tapety na display, které navíc na pasivním nepodsvíceném displayi stejně nejsou vidět jinak paměť 10 mega je naprosto špičková oprotí C55 je to pořádný skok, i Sonyericsson T610 má jen 2 MB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mara salvatrucha  |  23. 06. 2004 00:12

Za 6000 to opravdu není špatný mobil. Rozhodně stojí za uváženou, ale konkurence nespí a co nevidět vypalí protiúder... Z těch novinek co jsete ukazovali z CEBITU jich spousta ještě nevyšla, tento rok je na co se těšit. Bude asi fakt těžký si vybrat, pořád nevím co koupit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joseph  |  23. 06. 2004 00:09

diky moc aspon za takovy clanek, moc se m itelefon libi za tu cenu, ma vse co ma mit pro bezne uzivatele plus neco navic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  23. 06. 2004 00:06

GPRS by mělo být 4+2 nebo ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor