Siemens C65: to byste do něj neřekli (test)

Diskuze čtenářů k článku

BTLP  |  25. 01. 2015 20:16

Telefon mojho detstva

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blood  |  24. 04. 2007 13:31

vie odoslat hry i aplikacie cez irda a to vsetkz len treba vediet kde to hladat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hilf  |  16. 08. 2009 13:36

jj mel sem ho pred dvouma lety a je docela v poho az na to kdyz zamrzne u fotoaparatu :) . ale ty hry sou krute ze jdou posilat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iveta  |  24. 08. 2006 22:23

dobry den hledam nejaky program na zmizeni loga operatora,mam siemense S65.nemuzu ho nikde najit tak doufam ze mi tady pomuzete.predem dekuji za odpoved

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakri  |  25. 12. 2005 15:08

poradte někdo jak se dostat na   http://c65-siemens.com/
píše mi to
You don't have permission to access / on this server.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.




Apache Server at c65-siemens.com Port 80
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snaggy  |  15. 11. 2005 18:29

To by mně zajímalo když jsem si koupil telefon tak tam byli jen dvě hry prosím o vysvětlení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Saiby  |  24. 08. 2005 23:25

Je to pěknej křáp mám ho od Vánoc a už jsem ho musel dát 3x do opravy no hroznej to stroj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erzulie  |  10. 05. 2006 19:27




Jo máš pravdu, Siemens C 65 je to nejhorší co jsem si koupila. Mám soma i starý C 35i ale ten je asi 100x lepší. Tenhle nový se neustále sekal, samovolně vypínal a když v něm v závěru vyhořela i simka kterou jsem musela vyměnit za novou tak už klekl definitivně. I když byl ještě stále v záruce tak i přesto mi servis napsal že jsem jej mechanicky poškodila já a bylo to vyřešené. Na odvolání se také nevyjádřili proč taky, vždyť oni mají pravdu a já jsem jen blbý zákazník. Rozhodně u mě firma Siemens skončila Doufám že vy kteří tenhle příšerný přístroj vlastníte s ním nebudete mít takové problémy.


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vajgl  |  06. 05. 2005 23:58

Levá klávesa rychlé navigace stále obsahuje odkaz na internet a nelze změnit. Pravé klávese jde normálně přiřadit cokoliv, ale ta levá je prostě fixovaná na ten internet. Nemá někdo s tím zkušenost a hlavně jak s tím něco udělat? Bude to asi svázáno s operátorem nebo co já vím, kdyby někdo věděl, co s tím, budu rád za nějakou radu.
Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pushak  |  22. 04. 2005 13:43

http://c65-siemens.com/
tady jsou velmi zajimave informace o tomhle founu. Je tam i popis co obsahuji nove typy firmware, kde je mozne odblokovat modem a vylepsit fotak. Nicmene pratele - jestli do telefonu nekdo koupil baterku 900 - 1000 mAh - prosim napiste, jak to dopadlo a jak dlouho se s takovym telefonem da fungovat pri beznem provozu. Moje original baterka vydrzi 1 1/2 dne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pushak  |  01. 05. 2005 17:53

nikdo nenavazal - takze pro ostatni - udajne vydrzi baterka umerne kapacite a vsechny odpovedi byly vyhybave. Takze skutecnost je takova. Pokud pri beznem telefonovani vydrzi telefon 42 hodin s originalni baterkou, s baterkou 900 mAh vydrzi cca 58 hodin. To znamena, ze vam umozni nabijet kazdy druhy den bez toho, abyste omezili telefonovani. Ja ji kupovat nebudu, postrada to jakykoliv smysl.......
Skoda, jinak je to hezkej foun. Mel mit display s horsim rozlisenim - a tim padem s mensi spotrebou energie, Takhle ho prevalcuje uzitnou hodnotou i Alkac 535 ......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pushak  |  20. 04. 2005 01:59

mám tenhle telefon asi 1/2 roku. Dá se říct, že jsem s ním spokojen, ale provoz telefonu naprosto degraduje baterka !!!!!! Při normálním provozu mě vydrží 1 1/2 dne, takže když jeden den nedobiju, druhý den, když jdu z práce, nikdo se mi nedovolá. Telefon mám na používání, ne pro zábavu a hry. Má smysl do něho koupit baterku 900 mAh, nebo se doba provozu prodlouží jen o nějaké zanedbatelné 3 hodiny??? Přítelkyně má Alcatel 535, dle recenze výrazně nižší kategorie, který nabíjí po 5 - 7 dnech normálního provozu (a nijak se neomezuje).......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markéta  |  26. 01. 2005 12:37

nevím, jestli mám jen smůlu na mobilní telefony nebo mi ten telefon prostě jen nevyhovuje , ale je šíleně pomalý... hry nabíhají tak 3minuty, ale to by mi zase až tak nevadilo, mnohem horsi je ze kdyz je mnozstvi zprav kolem padesatky a to jak odeslanych tak prijatych dohromady a mam tam par obrazku navic , nabiha dve minuty i kdyz chci jen napsat novou zpravu nebo se podivat na zmeskany hovor. vydrzi opravdu jen dva až tři dny při normalnim použivani a slabym podsvicenim. Jeste mi vadi ze hovor se da prijmout jak strednim tak i levym tlacitkem a taky sluchatkem takze casto zbytecne pratelum beru prozvoneni .... ale nechci telefon jen hanit , kopila jsem ho za 3999 nebo tak nejak u oskara takz eco bych nechtela za takovou cenu ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markéta  |  26. 01. 2005 12:37

nevím, jestli mám jen smůlu na mobilní telefony nebo mi ten telefon prostě jen nevyhovuje , ale je šíleně pomalý... hry nabíhají tak 3minuty, ale to by mi zase až tak nevadilo, mnohem horsi je ze kdyz je mnozstvi zprav kolem padesatky a to jak odeslanych tak prijatych dohromady a mam tam par obrazku navic , nabiha dve minuty i kdyz chci jen napsat novou zpravu nebo se podivat na zmeskany hovor. vydrzi opravdu jen dva až tři dny při normalnim použivani a slabym podsvicenim. Jeste mi vadi ze hovor se da prijmout jak strednim tak i levym tlacitkem a taky sluchatkem takze casto zbytecne pratelum beru prozvoneni .... ale nechci telefon jen hanit , kopila jsem ho za 3999 nebo tak nejak u oskara takz eco bych nechtela za takovou cenu ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Siemensák  |  05. 03. 2005 14:12

Zkus defragmentaci........
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mustafa  |  10. 01. 2005 19:45

Po 14 dnech používání C65 mohu říci toto: Vzhledově se mi velmi líbí, na ovládání jsem si taky rychle zvykl, hlavní menu je skutečně jiné než zde v recenzi, o dost barevnější a podle mého povedenější. Ona "proklatá" klávesa nad 2 je blbá, ale zas tak často se mi nestává, že bych jí omylem máčknul. Joystick vypadá trošku jinak než zde na fotkách, na konci je zaoblený a asi i víc vystouplý, takže s ním nemám nejmenší problém. Displej, pokud není podsvícený, opravdu není moc čitelný. Co mě ale nejvíc štve je baterka, zatím mi vydržela maximálně 2 dny  Nevím jestli ho tak často používám nebo je to kvalitou signálu u nás (4/6 až 5/6) nebo je to u tohoto typu normální? Nebo má smysl baterku reklamovat? Může se tu k tomu ještě nějaký majitel vyjádřit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
humbuk  |  10. 01. 2005 22:33

jj bohuzel Siemens neumi udelat baterii, to plati pro vsechny jeho modely,ale smula je, ze se neda koupit nejak podstatne silnejsi, jako to slo do starsich Siemensu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Willi  |  17. 01. 2005 00:04

Baterie je opravdu jednou ze slabých stránek tohoto jinak povedeného stroje. Není ovšem tak docela pravda, že by za celkem slabou baterku, kterou dodává výrobce neexistovala silnější náhrada... Stačí se trochu porozhlédnout.. Já jsem našel například na Accu.cz za celkem přijatelnou cenu:  Baterie Siemens C65/CF62 - 900mAh Li-polymer

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
humbuk  |  17. 01. 2005 21:04

Ja sem treba poridil 1000mA, ale obavam se, ze vyrobci techto baterii dost nadsazuji udavanou kapacitu. Rozhodne sem nejaky extra rozdil nepoznal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pushak  |  22. 04. 2005 13:05

ma smysl tu novou baterku kupovat??? jak se prodlouzila doba normalniho provozu? Me tenhle telefon vydrzi maximalne 1 1/2 -  2 dny, a to uz druhej den odpoledne si prakticky nezavolam. Mam telefon pro praci a neustale ho nabijet je desna otrava, kdyz napriklad Alcatel 535 co ma pritelkyne, telefon o tridu niz a v kategorii pro deti, vydrzi 5 dni, podle telefonovani (a ona telefonuje furt a vsem...). Ja, aby se me lidi dovolali musim nabijet denne. Vytvari to ve me pocit, ze mam nejmin 5 let starej telefon
Jestli se novou baterkou situace vyresi, jednoznacne ji kupuju. Jestli budu moct telefonovat ne 1 1/2 dne, ale cely zazracny 2 dny - tak je to na vymenu telefonu ........ diky Pushak
p.s. fotak telefonu ma tak mizernou rozlisovaci schopnost, ze nema smysl aby tam vubec byl, software k fotaku nabiha tak pomalu a dislplej ma tak velkou spotrebu energie pri jeho pouzivani, ze je nemozny ho pouzit. Misto tehle blbosti bych uvital modem, ktery je softwarove zablokovany - nekomu se tady pry podarilo s tim neco udelat - to ma skutecne nejaky smysl. Na naprosto nevhodne ergonomicky usporadane klavesy si clovek zvykne. Menu je logicke, tomu nelze nic vytknout. Uvital bych telefon pro praci - bez fotaku, bez her, s dobrym logickym menu, s dobrou baterkou umoznujici nabijet 1x tydne pri normalnim provozu, s modemem.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Saiby  |  30. 12. 2004 22:20

Sekal se mi foťák šel jsem do to dát reklamovat a oni todali do opravny tak uvidim no.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Saiby  |  30. 12. 2004 22:19

Sekal se mi foťák šel jsem do to dát reklamovat a oni todali do opravny tak uvidim no.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Saiby  |  30. 12. 2004 22:19

Sekal se mi foťák šel jsem do to dát reklamovat a oni todali do opravny tak uvidim no.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AbE  |  08. 11. 2004 20:02

C35i byl sice vyspělý, ale baterka vydržela tak 5 měsíců max. (druhá mi vydržela 2 měsíce). V návodu na C65 je psáno-baterie se možná bude muset měnit po půlroce. Trochu "proSiemensovská" recenze-možná skrytá (více či méně) reklama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zahuba  |  04. 11. 2004 15:19

nevíte jak mám vypnout zvuk když fotim???
me to stve protoze kdyz neco vyfotim tak vzdycky to vyda takovej d*bilní zvuk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Machy  |  11. 12. 2004 10:49

Jo taky mě to u tohoto telefonu docela i štvalo, ale stačí hledat na iternetu našel jsem stránku kde je návod stačí se jen podívat na http://c65.kvalitne.cz/ - podívej se na tipy a triky tam to najdeš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luke  |  30. 10. 2004 11:59

Nazdarek, Bohuzel musim informovat o jednom nedostatku tohoto telefonu a to je ten, ze nema hardwarovy modem. To v konecnem dusledku znamena, ze se s nim nepripojite pres pocitac k internetu. Bohuzel vetsina internetovych serveru tvrdi ze HW modem ma (vc. mobilmanie), ale na Hotline fy. Siemens mi rekli ze modem neobsahuje a GPRS prenos slouzi jen k prenosu dat pro WAP... Jinak solidni telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 30. 10. 2004 12:09

Siemens hardwarový modem v tomto telefonu „nekomunikuje“. Ale je tam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zion  |  24. 10. 2004 11:07

Ja mam siemens C65 uz dlouho a jsem s nim velice spokojeny jenom mě naštval software č.12 ktery nemohl precist datový kabel jinak zvládá mnohem víc a ma o dost lepsi funkce nez nokie za podobnou cenu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tanin  |  18. 10. 2004 09:23

Rozhoduji se mezi dvěma telefony... ST60 a C65 ? Který by jste si vybrali?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koláč  |  09. 12. 2004 22:41

Já teda asi ten C65, protože ST60 je hodně problémová a má pomalé reakce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  25. 09. 2004 23:19

Mobil me zklamal,baterie vydrzi tak dva dny,pri stridmem pouzivani a displeji podsvicenem na dvacet procent...fakt smutny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Kalandra  |  14. 09. 2004 21:00

Dobry den, mel bych nekolik malo dotazu na Siemens C65.
Jednak mi neni vubec jasna (funkce) doruceno/dovolano. Ale abych to upresnil, kdyz se mi na displeji objevi ztracene volani, u starsich Siemensu (konkretne C55, ktery jsem vlastnil, ale jiste i u vsech jinych) stacilo stisknout prislusne kontextove tlacitko, aby se ukazalo, kdo volal a hlavne proto, aby symbol ztraceneho volani zmizel. U C65 se sice dozvim, kdo volal, ale po zmacknuti cerveneho telefonku a vraceni na uvodni displej na telefonu symbol ztrac. volani nemizi. Jediny zpusob, na ktery jsem prisel je jit pres menu do vypisu volani -> ztracena volani->tam stisknout joystick a zaznam si prohlednout. Az po teto procedure symbol zmizi. Neni tedy neco jednodussiho? A navic prichozi zpravy jsou jednak ve slozce Dorucene ( v menu text. zpravy ), ale zaroven i v doruceno/dovolano. Muzu tedy ty z doruceno dovolano smazat, aniz by se vymazaly ty v telefonu?


Druhy dotaz se tyka vyzvaneni, konkretne souboru AMR. Kdyz si nahraju vyzvaneni kohouta z C55, na ktere jsem byl zvykly, telefon ho v nahledu prehrava bez problemu, ale kdyz prijde zprava, vyzvani telefon jakoby postupnym zvysovanim hlasitosti od nuly, takze ve finale neni kohout skoro vubec slyset, nebot nez se stihne hlasitost zesilit, kohout uz ma dokokrhano. U standardni melodie ( rekneme neco jako "pedzn"(pruzina)) je to ale bez problemu. A kdyby jeste nejaka chytra hlava vedela, jake soubory WAV telefon basti, taky bych se nezlobil. Vzdy, kdyz tam nejaky pres IrDa nahraju, telefon oznami, ze soubor nelze prehrat.


Diky za odpoved. Pavel K.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rose  |  30. 10. 2004 01:13




Ahoj, no to by mne taky zajimalo, ale bohuzel tu neni nikde zadna odpoved, tak snad nam brzo nekdo poradi co a jak.


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  08. 09. 2004 08:35

V recenzi jsem četl,že C65 slabě vibruje. Můžete mi k tomu někdo říct vlastní zkušenost? Kdysi jsem měl C35 a ta opravdu moc nevibrovala.Díky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rose  |  30. 10. 2004 01:02





Ahoj ... mam telefon par hodin a myslim ze vibruje OK. mne to staci. Co mne ale velmi prijemne prekvapilo je velmi kvalitni prenost zvuku ... nevim zda je to reprackem ale je to fakt nesrovnatelne s Eriky. Je dostatecne hlasity a tedy z tohoto pohledu jsem velmi spokojena. Dokonce jsem volala na pevnou do Prahy z Brna a i dotycna osoba na druhem konci si chvalila jak me dobre slysi.
Takze mohu jen doporucit.
Co me trosku zklamalo - 2 veci ... nemohla sem otevrit zadni kryt ale pak jsem prisla na grif a je to OK ... ne vsak dobre reseno to urcite, ale da se to.
Pak mi dost velkej problem dalo vymenit simku ... dat se tam da OK ale vyndat to je umeni.
Taky tim ze ma telefon vymenne kryty tak ne vzdy jsou OK udelane ... mne treba ta lajna obloukovat nad reprakem na jedne strane trosku ubiha do stredu. Je fakt ze ten predni kryt na boku jak je infraport trochu nesedi na druhe strane ano ... je vsak mozne ze je to pouze danym krytem a pri koupi noveho bude vse OK.










Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  31. 08. 2004 16:52

Příspěvek zrušen. Redakce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  31. 08. 2004 16:50

Příspěvek zrušen. Redakce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  31. 08. 2004 16:49

Příspěvek zrušen. Redakce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leona  |  29. 08. 2004 00:11

Prosím o radu s nastavením wapu a MMS....hlásí mi to "Chyba sítě".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pete  |  31. 08. 2004 16:26

mrkni na www.siemens-mobile.com a nech si odtud zdarma zaslad datovou textovku, ktera ti vsechno nastavi....taky to musis mit aktivovany na simce takze zavolej na linku operatora, pokud jsi uz tak neudelal.....jinak myslim musi byt pusteny i gprs ale nejsem si jistej.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vašek  |  06. 09. 2004 19:04

Nastavení najdeš na stránkách operátorů .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  27. 11. 2004 19:14

(Na MobilManii mluvíme slušně. Děkujeme, redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majitel C65  |  26. 08. 2004 15:02

Nevím čím to je, ale v recenzi se zřejmě hovoří o nějaké jiné verzi, protože můj nový neblokovaný telefon určený pro ČR má úplně jiné menu (rozmístění ikon) a grafika je hodně podobná CF62, ale tím nechci říct, že je hoší než v recenzi - naopak ikonky jsou barevnější a podobnější CF62 - dle mého gusta zdařilejší. Po cca týdnu užívání jsem nadšen a vřele doporučuju všem, kteří ještě váhají.


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
matlal  |  08. 09. 2004 10:58

majitel c65: můžeš prosím poradit, jeslti je lepší teď koupit CF62 (tak za 4 500,-), či C5 za 5300,- ? FOťák nepotřebuji


díkes

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rose  |  30. 10. 2004 00:56





to Matlal ... co se tyla rady je to jednoduchy ... CF62 je vecko vypadajici velmi dobre.. ma vsak 2 nedostatky ... na dnesni dobu dost malou pamet a pak nic moc vyzvaneni.
C65 ma zase skvelou pamet a to je hlavni ... pokud neni moznost karty tak je velikost pameti priorita pred veckem coby  stylem aspon u mne.


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cuza  |  01. 11. 2004 08:14

Jeslti můžu radit, jdi do CX 65, tu už teď seženeš taky kolem 5 tis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rose  |  30. 10. 2004 00:52





Ahojek, prave jsem si telefon donesla dom ... presne souhlasim s Vami ... ma ikony presne jako CF62 a barvy jedna basen ... zatim prvni dojmy skvely, jen sem zklamana po tom co tu ctu ze to ten modem nema ... ma mobilhousu treba pisou:
- GPRS Class 10 - jen pro wap, nelze použít pro připojení na internet přes GPRS (telefon sice má HW modem, ale výrobcem je blíže nezjištěným způsobem z marketingových důvodů znemožněno jeho používání). Důsledně na tuto skutečnost upozorňujeme.

Takze se spis priklanim k tomu nazoru co tu byl recen, ze modem to ma ale je softwarove zakazan ... doufam tedy ze uz brzo se najde treba tady v diskuzi rada ci odkaz, kde stahnou firmware, ktery by modem zprovoznil.
Jinak je to OK ... klavesa nad 2jkou mi vubec nevadi jednoduse si ji nevsimam. Mam jeste SE T68i asi uz 2 roky jeste z dob jeho slavy ... stale jako novy a jsem s nim take moc spokojena. Siemens ma ale zase vice intuitivni ovladani - coz mel odjakziva  a vzdy a hodne veci lepe propracovanych ... Ja osobne bych vzala to nej z SE a Siemensu a byl by na svete idealni mobil


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vita  |  04. 08. 2004 16:43

Chtěl bych se zeptat šťastných majitelů C65ky jestli má taky reflexní pozadí displeje zjepšující čitelnost na sluníčku jako CX 65? Pokud ne, tak by mě zajímalo, jestli se s ním dá na slunci operovat. Taky by mě zajímala výdrž baterie v praxi.


Rozhoduju se mezi C65 a CX65 a nejsem si jistý jestli ty necelé dva tisíce stojí za lepší displej, konstrukci a pár vylepšených funkcí, které pro mě nejsou zas až tak rozhodující.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludek  |  26. 08. 2004 15:18

Na slunicku si toho na displeji C65 opravdu moc neprectes - moc citelný neni.


Baterie vydrzi tak 4 dny. Jak je uvedeno v manualu, tak kazda minuta podsviceni displeje zkracuje dobu pohotovosti o 40 minut, takze opravdu zalezi na zpusobu pouzivani.


Ja C65ku mam a kdyz pominu prave onu citelnost displeje, tak je to super mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DeadSkeleton  |  03. 08. 2004 23:04

Zdar lidi.


Zajímalo by mě jestli je polyfonní vyzv. u C65 tak nekvalitní jak se píše v recenzích.


Dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Siemensák  |  05. 03. 2005 12:15

no neni ja mam siemens c65 a musim rict ze az na bubny -ty sou blby je v poho,ale ostatni sou asi lepsi!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana  |  27. 07. 2004 17:04

Mrzí mne, že jste nenapsali jaký je konkrétně problém s modemem. Nebo jste také zklamaní kupci, kteří chtěli, aby naletěli i jiní?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tommy  |  26. 07. 2004 20:12

Máte ho už někdo? Koupili ste si ho. Zajímají mne osobní první zkušenosti. Zda se vám líbi a tak. Co vás na tom telefonu štve a co vás naopak těší! Zatím jsem si tu přečetl jen recenzi a pár spekulací nad tlačítekm 2. Opravdu je to takový mindrák nebo je to věc s kterou se dá žít?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana  |  27. 07. 2004 16:53

Mám ho, byla jsem s ním spokojená až do okamžiku, kdy jsem s ním zkusila připojit notebook k internetu. Prostě to nejde a já ho kupovala hlavně z tohoto důvodu (GPRS 10). Takže Siemens mě dokonale na*ral, nevěřte mu a nic od něj nekupujte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tommy  |  27. 07. 2004 21:59

Takže i přesto je v pohodě? O tomto nedostaku vím, četl jsem na jedné diskusi, že Siemens na poslední chvíli dal pryč hardwarový modem, asi aby prý se C65 více odlišoval od dražššího CX 65 a přitom nestačil opravit údaj v informacích. Je to od Siemense vůči zákazníkům nefér. Podle mého názoru, jestli to je případ, co jsem výše popisoval, tak by Siemens měl nabídnout nový firmware, pro případné zájemce o hw modem. Určitě, kdyby Siemens nestačil opravit údaje o telefonu, tak by ani nestačil na poslední chvíli nějak předělat hardwarově telefon a je ten modem v telefonu zakázan ve fw.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  28. 07. 2004 11:36

Na jeho ofiicialnich anglickych strankach je udaj v poradku a jiste dava tyto informace i prodejcum.


Jen mobilmanie si to jeste nestihla opravit ve vsem katalogu mobilu (zde na webu), ale jinak je katalog super.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kiki  |  24. 11. 2004 12:08

HW modem tam je. Používám ho s notebookem přes infraport a běží to jako z praku !!! Musí se trochu víc přemýšlet, stahovat a instalovat.
info : tukan@volny.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Masterfake  |  26. 07. 2004 15:51

adresar telefonu je javou podporovany uz v standarde midp1. ako parameter TYPE prvku TextField date TextField.EMAIL alebo TextField.PHONENUMBER. a automaticky mate moznost vlozit do prvku udaje z tel. zoznamu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vykuk  |  25. 07. 2004 12:49

Jediný problém s HW modemem v C65 je ten, že se sice snad ve všech recenzích píše, že je v mobilu přítomen a ON TAM SVIŇA NENÍ !!!


Takže už jsem jako prodejce zažil zákazníka, který přišel C65 vrátit s tím, že používáme klamavou reklamu, že uvádíme u tohoto modelu, že tam HW modem je...


No tak jsme si zavolali na Siemens a tam nám mile sdělili, že původně telefon měl ten modem mít, ale asi se jim zdálo, že by pak nebyla prodejná řada CX65/M65/S65, tak ho prostě odstranili... nevím jestli je jen softwarově zakázanej, ale prostě nejede...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej Novak  |  23. 07. 2004 15:41

Volal jsem do českého servisu a bylo mi řečeno, že to, že nastavená funkce již nejde nikdy změnit je to neopravitelná vada  . Dokonce ani tovarní nastavení to neumožní. Že tedy o tom vědi, a že s tim se prostě nedá nic dělat. Kam ten svět spějě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kupujici  |  22. 07. 2004 01:02

Siemense nikdy vic, hlavne ne tohohle srace, to neni mozny. Kazdymu kdo by mel o tenhle mobil zajem tak radim nekupujte si ho, dete radsi do drahsi,ale jiste kvalitnejsi nokie. Seka se,obcas se desne zpomaluje a baterka stoji za prd :/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  23. 07. 2004 16:35

nevěřim, třeba si měl vadnej kousek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  19. 05. 2006 15:08

Za táden to  je přehraný na new software a je to! Jako připlácet si víc jak dva tisíce za nokii, která neumí přes IrDa posílat java hry fakt ne!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sk8  |  20. 07. 2004 12:16

Je to Haluzácký.!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eagle  |  18. 07. 2004 11:01

Zdravím


a jak je to s vlastnostmi při telefonování. Jak je na tom C65 s příjmem signálu, hlasitostí hovorů atd.


Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej Novak  |  16. 07. 2004 00:24

Myslíte si, že někdo napíše patch na vyřazení tlačítka nad dvojkou? tedy, že z ní uděla druhé tlačítko 2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chaos  |  15. 07. 2004 12:05

2Funf: Smajliky naznacuji, ze vis co ostatni nevi o modemu...:o). Jsme dva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Funf  |  15. 07. 2004 12:19

To se pak meni ten rozdil mezi C :( a CX :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kleo  |  15. 07. 2004 18:06

Notak, podělte o tu tajnost, co s tím modemem je?? Rozhoduju se mezi C a CX a a nerad bych se dočkal nějakýho překvapení... Diiiky!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eagle  |  13. 07. 2004 20:42

Dobrý den pane Lutonský,


chtěl bych se zeptat jak vyfocené fotografie vypadají na displeji. Na počítači je nelze až tak dobře porovnávat. Ale zase bych nechtěl aby byly fotky na displeji nějak zřetelně rozmazané.


Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  13. 07. 2004 19:50

No jo no. Je to tak. Ten foťák stojí za prd. To jediná špatná vlastnost C65ky. E-mailový klient nepoužívám a na vrzání jsem si u Siemensů už zvykl. Myslím si, že za cenu 5.300 Kč je to dost dobrý telefon. Určitě si ho kupuji.
...Ale na to, že má telefon 65 000 barev se mi zdá, že ty barvy nejsou moc pestré a 'kvalitní'. Celý display mi připadá takový 'kávový'. Nikde jsem neviděl červenou, modrou, ani zelenou barvu. Taky máte ten pocit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wlv  |  12. 07. 2004 14:21

jaký je rozdíl mezi  jBenchmark 1.0:  a  jBenchmark 2.0:


v jBenchmark 1.0  je lepší CX65 a   v jBenchmark 2.0  C65


 


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Funf  |  12. 07. 2004 11:23

A jak pracuje modem:?)) Testoval jste jej pane Lutonsky?? Mam pocit, ze s nim bude trosku problem....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  12. 07. 2004 10:35

Pane Lutonský, odkud jste čerpal info o ceně 5 400 ? Koukám do VO cenníku GSMobile jej má v nejlepší cenové kategorii za 5 633 Kč, eDcz v nejlepších odběrech za 5 236, Setos má 5 687, LEVI 5629 a tak bych mohl pokračovat. Předpokládám že to máte cenu z nějakého webshopu, kde jej nějaký zoufalec inzeruje s marží 50 korun a telefon stejně nemá skladem. Nebo se mýlím ?


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  12. 07. 2004 10:51

Ano, jsou to ceny z internetových obchodů, u nichž máme jistotu, že prodávají oficiální zboží. Marže myslím zákazníka nemusí zajímat.


Teď koukám na ceníky a všude je opravdu za cenu kolem 5 600 Kč. Minulý týden, kdy jsem v katalogu aktualizoval ceny, zde ale byla cena, kterou uvádím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  12. 07. 2004 11:27

Dovoluji si upozornit, že jak jistě víte jste velice navštěvovaným webem, a proto byste si dle mého skromného názoru měli dát na zveřejňování cen u novinek trošku větší pozor. Zvláště když tu cenu tak vypíchnete v úvodu. Kouknul jsem se na mobilhous a cybex a ty ceny jsou 5685 a 5 739, což už je realitě blíže. Uvědomte si, že opravdu existují prodejci co ten telefon nakoupili za tu nejnižší ofic cenu 5 240 a teď jim budou zákazníci argumentovat, že je "běžně k dostání za 5400", vždyť to bylo na mobilmanii. Upřímně prodat telefon s 160 korunovým ziskem a ručit za něj 2 roky není to pravé ořechové. Pokud vezmu cenu 5 685 tak 445 korun není taky nic moc ale je to alespoň na hranici rentability.


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  13. 07. 2004 09:08

Tak ja ho videl na vlastni oci v prodejne v Donske ulici v Praze za 5299 Kc. Originalni zarucni list Siemens samozrejmosti :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phephy  |  12. 07. 2004 06:47

Netušíte, zda půjdou ze Siemensu S45 poslat přes infraport kontakty vícepoložkového seznamu do Siemensu C65?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kleo  |  11. 07. 2004 16:37

Dá se nastavit port na WAP?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  11. 07. 2004 18:30

Siemensy to vždycky uměly, takže na 90% ano

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kleo  |  11. 07. 2004 19:58

Právě že všechny úplně ne, teď přesně nevím který, ale nějaký low-end ne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  11. 07. 2004 22:42

Vedle IP adresy lze nastavit i port. Nezkoušel jsem ale, jestli je to potom přes APN internet funkční.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  12. 07. 2004 09:14

Když to nastavit jde, tak to určitě fungovat bude. Jen je třeba zadat funkční wap bránu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
modry_banan  |  11. 07. 2004 13:13

Nevim proc,ale ten display vypada strasne vybledle (i na mobil.cz byly stejne fotky) oproti treba starsimu C62 ci CF62.Jinak ikonky mi pripadaji jeste horsi,nez ty jednoduche,pac nejsou vubec barevne,to tlacitko nad dvojkou je uplne k nicemu (k cemu pouze jedna funkce pro jedno tlacitko,kdyz to mohu nastavit jinemu z klavesnice) a jeste prudi pri SMS a to znaceni tydnu v kalendari pred dny v mesici melo byt treba tucne - takhle se to micha a vypada to divne.Jinak dobrej telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  11. 07. 2004 14:42

Ikonky jsou tvořeny velmi tenkými linkami, které se na fotce ztratí. Barevné moc nejsou, mají takové jednoduché stínování. Na skutečném telefonu to ale vypadá dobře.


Tlačítko s dvojkou je připraveno pro operátory a z jejich pohledu je umístěno velice dobře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  11. 07. 2004 14:53

Každopádně je to dost dobrý mobil s obrovskou pamětí, jen mu ale schází ten majlový klient, ale jako lehkou náhradu toho emailového klienta vidím ten infraport.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jobi  |  11. 07. 2004 12:24

Zdálky mi ten mobil připomíná NOKIU 7210

Jobi -
http://www.sweb.cz/jobi/technika.htm  (mini recenze Siemensů S45+S45i)


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stoural  |  11. 07. 2004 12:58

Nepripomina a necpi sem reklamu na svuj trapny web.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jobi  |  11. 07. 2004 13:08

Ty neumíš vůbec nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mata  |  30. 09. 2006 15:57

Siemens je siemens a jobáku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HNUSquit  |  11. 07. 2004 10:54

Výborná recenze i telefon, jen bych měl jednu poznámku. U srovnání zobarzení hlavnáích nabídek se na pravém oberázku nejedná o Siemens C62, ale CF62. C62 má o něco nižší rozlišení displeje a jiné uživatelské rozhraní, i ikony vypadají jinak.
C65 rulez! Předpokládám, že díky jweho funkcím a paměti se z něj jako tradičně stane prodejní hit. Vždyť stále ve škole vidím obrovské množství Siemensů C55, jedná se opravdu o vynikající telefon ve své třídě. Siemensu se něco takového nepovedlo u C45, C60 nebo třeba C62, naopak C35i, M50 nebo C55 byly opravdu trháky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobilman  |  11. 07. 2004 09:31

Proč mají nové Siemensi rozlišení 130x130? Vždyť se na ně nedá poslat ani tapeta z jiných telefonů (128x128), ani na internetu se nedají tolik najít. A když už se to tam nahraje, určitě to vypadá strašně.

Stajně tak M65, CX65 nebo S65. Rozlišenní 132x176 má snad jen Panasonic GD87, jinak s jinými telefony je to nekompatibilní.

Rozlišení 128x160 je kompatibilní i s 176x220.

Tak proč Siemens nedělá NORMÁLNÍ rozlišení???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  11. 07. 2004 10:21

Co je "normální" rozlišení? To, co mají jiní?? Ale kdeže, každému pasuje něco jiného....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  11. 07. 2004 22:43

Je třeba ale uznat, že tapet 130 × 130 na internetu ke stáhnutí opravdu moc není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z.Zeman  |  11. 07. 2004 23:36

Snad není problém to po stažení v nějakém editoru převést na X*130 bodů nebo 130*X bodů (kdy X < 130 bodů ), i když je to trochu "krkolomné" a po stranách či nahoře a dole může zbývat volný proužek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  11. 07. 2004 23:57

Myslím, že to je pro řadu lidí docela velký problém. Když si navíc obrázky objednávají z nějakého placeného webu, přijdou jim do telefonu a nijak ne neupraví. A s tímto rozlišením zkrátka budou mít malý výběr.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  02. 02. 2005 08:49

dyt ma siemens v sobe obrazkovy editor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  19. 05. 2006 15:01

Kdyby si hned nekecal.....je jasný že čsem ( už dávno) někdo tapety upraví a bude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
be be  |  11. 07. 2004 08:43

To jako ze ta elektronika bude takhle odkryta?Co kdyz do toho nekdo naslinta a mobil pujde do .......(pryc).Doufam ze mu to pak uznaj jako reklamaci hi hi.To jsou veci 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  11. 07. 2004 14:51

Jo výrobci to někdy dělají odkryté, ale to zas myslím tak moc nevadí. Snad tu elektroniku kryje baterka a potom i zadní kryt, ne? Tak by to snad mělo stačit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
be be  |  11. 07. 2004 16:02

fakt to tak delaj?Tak to se omlouvam.Tajne jsem si myslel ze je to nejaka delta verze founu a neni jeste kompletni.Hmmm tak to si ho ale pak nemuze ani ten siemens strcit nekam pac by do nej natekla kdejaka sracka he he

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  12. 07. 2004 12:43

Dela to jenom Siemens. A tak se pak nikdo v servisu nedivi kdyz mu prinesete telefon nefunkcni. Jeste se podivejte jak maji krasne "vyreseny" reproduktor, vibracni motorek a klavesnici a kupte si neco "bytelnejsiho". Pokud ale menite telefon jednou za rok a casteji tak vam to vadit asi nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
deda mraz  |  11. 07. 2004 01:38

skoda ze nema e-mail klienta

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  11. 07. 2004 01:39

Jo, to taky považuju za hodně velkej nedostatek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  11. 07. 2004 10:28

Trochu škoda to je, ale snad se dá připadně dohrát v Javě, ne? Jen by mě zajímalo, zda potom jde posílat fotky i v tomto mailovém klientu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  11. 07. 2004 14:50

No v JAVĚ se to sice doinstalovat dá, ale bude to mít dost nevýhod a omezení. Třeba nebude možné využít adresář v telefonu, bude to pomalejší, a nebude možné používat přílohy a odesílat a přijímat takhle soubory do telefonu. A celkově i ovládaní bude o jeden řád složitější. To že ten e-mail nemá je skutečně dost velký prohřešek, a já teď váhám, jestli si jej mám do budoucna koupit, nebo ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jfb  |  12. 07. 2004 01:06

No tak si budes muset priplatit za CX65, C je lowend a nejak to rozlisit musej..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  12. 07. 2004 09:41

Domnivam se, ze to, co pises, neni tak docela pravda. Java je u rady 65 rychla a adresarova struktura (soubory) je (aspon v predchozich modelech byla) pro "siemensovou javu" taky pristupna - takze prilohy by jit mely. Adresar (jmena) mozna taky.


Naopak si myslim, ze javovy program by mohl byt privetivejsi, nez vestaveny klient (napr. u M55 (55! ma plno neprijemnych omezeni).


Jen to ale musi nekdo naprogramovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludek  |  26. 08. 2004 15:13

E-mailoveho klienta sice nema, ale jelikoz podporuje Java aplikace, je mozno e-mail klienta do mobilu nahrat. Uz jsem trosku smejdil po netu a je nekolik mailovych klientu i jako freeware. U me to v tuhle chvili brzdi, ze nemam datovy kabel, ani infraport na PC. Ale nevim proc vyrobce prave e-mailoveho klienta opomnel (snad aby se prodavaly drazsi mobily).


Jestli nekdo mate na toto tema nejake zkusenosti, prosim reagujte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
W@T(H3|2  |  11. 07. 2004 00:51

to je moc moc hafo krutej foun  


a ta recenze taky nebyla spatna


takze uz jenom nasetrit $ a je to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  11. 07. 2004 00:28

Docela dobrý telefon, bude mít úspěch.   Kdyby takovýhle telefon představil SE, jen by mu krom tel. seznamu a T9, dal do vínku klasický vychytaný funkce a za tuhle cenu, to by bylo...


To tlačítko nad 2, je teda hrozný   
Jinak není pravda, že nelze nastavit velikost písma v SMS, u všech EMS telefonů lze změnit velikost písma , stačí ji na začátku psaní nastavit a je to.  Taková smska dojde normálně i na neEMSový telefon. A ne všechny Siemensi mají vlastní menu, např. A55 nemá možnost nastavení tlač. 2 - 9.
No a ta slabá baterka, bojim, bojim, že vydrží den, nebo dva...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  11. 07. 2004 00:31

Jenže u EMS to musíte nastavovat u každé textovky zvlášť, nastavení se nedá uložit. To je trochu nepohodlné, proto jsem to vůbec nezmiňoval.


Vzhledem k tomu, že nastavení velikosti písma má vliv na editor MMS, mohlo by jít jen o softwarovou chybu. Tento problém byl ale na druhou stranu u všech telefonů řady 65.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  11. 07. 2004 00:44

To je samozřejmě pravda, ale u těch Siemensů to za určitých podmínek jde. Vytvoří se SMS o 1 znaku, který se označí a zmenší písmo. Tato zpráva se uloží a při psaní SMS by se tato zpráva, která je složce odchozích, otevřela automaticky s malým písmem, akorát se smaže ten znak.  Možná nevýhoda je ta, že by se buď odesílající zpráva nesměla ukládat, nebo uložit a pak při další sms chvíli čekat při mazání textu.


Je to sice krkolomné, ale kdyby někdo chtěl, tak může.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dysa  |  22. 01. 2005 16:26

stačí se podívat na www.c65.kvalitně.cz a v sekci tipy a triky je jak to vypnout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dysa  |  22. 01. 2005 16:26

stačí se podívat na www.c65.kvalitně.cz a v sekci tipy a triky je jak to vypnout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leader  |  11. 07. 2004 00:08

Toto by si k nokii nikdy nenapisal taku titulku co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  11. 07. 2004 00:12

Vážený pane, nerozumím přesně vaší otázce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leader  |  12. 07. 2004 00:16

Siemens C65: to byste do něj neřekli (recenze)
ze toto by si o nokii asi nikdy nenapisal. Lebo nokia je zlo :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tralala  |  12. 07. 2004 00:30

nokia za poslednu dlhuuu dobu neuviedla ziadny telefon ktory by bol nejak vyrazen dobry, ak ma dobre fce a podobne je drahy jak svina a ked neni drahy ma cely ul much takze tak :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  12. 07. 2004 08:39

Proč by měla být Nokia zlo? Nějak vám stále nerozumím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  26. 07. 2004 12:06

Vysledek testu:


Za takovou cenu takovy to telefon - az prekvapi i jiny vyrobce podobne tak, se to tam jiste odpovi. A jeste - NOKIA ma svuj podil jistej a proto zkousi vic vydelavat (a doufat ze to uzivatele prekusnou), kdezto Siemens svuj podil chce stale zvysovat a proto se snazi vyrabet telefon za prijatelnou cenu (vydelava az na vyssi tride - cena je o dost vetsi a rozdili nijak zvlaste velke).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel J  |  11. 07. 2004 22:48

Vazeny pane, nerozumim vubec Vasi otazce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor