Siemens S65: starý S55 za něj nevyměním (delší zkušenosti)

Diskuze čtenářů k článku

No Name  |  29. 10. 2004 23:05

Je to borej Mobil ten  Siemens S65

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
No Name  |  29. 10. 2004 23:05

Je to borej Mobil ten  Siemens S65

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
No Name  |  29. 10. 2004 23:04

Je to borej Mobil ten  Siemens S65

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
No Name  |  29. 10. 2004 23:04

Je to borej Mobil ten  Siemens S65

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  02. 10. 2004 09:27

 Po měsíčním provozu s novým S65 mě počáteční nadšení poněkud přešlo. Mám 2 zásadní připomínky : 1.Je normální aby se oznámení o doručení zprávy SMS zobrazovalo jen jako číslo bez jména ? Telefon neumí přiřadit číslu jméno z adresáře a kdo si dneska pamatuje něčí číslo a když odešlu 5 SMS za sebou, je v tom chaos a pracně zjišťuji kdo vlastně už SMS dostal a kdo ne. Tohle u Siemensu naposled neuměl stařičký S25 a považuji to za velký krok zpět. 2.Při listování v archivu došlých SMS se telefon často zasekne a vypne, připomíná mi to starší operační systémy Microsoftu, které občas "zmrzly" a byl nutný restart.


Jinak by to šlo, ale stejně jsem od toho telefonu čekal tak nějak víc........


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Caddy  |  24. 09. 2004 23:29

Ja bych vedel, proc radsi S65 nez S55, a to je design...S55 je fakt odpuzujici kulaty blivajz...u S65 se jim design moc povedlo, jen skoda, ze uvnitr je to stale siemens...to z nej cini telefon pro me nepouzitelny... (jo abych nebyl nespravedlivy, jako modem slouzi S55 dobre, ale pokusy ji obcas pouzit jinak koncily uklidnovanim, abych ji neomlatil o zem) :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  20. 09. 2004 13:11

tak jsem se na siemens manii dozvedel ze na to BACHA ze netovej cudlik a tlacitko minus(hlasitost z boku..) nastavite a pak utrum...to je levarna jak prase ! musi se na to dat nejak prijit nebo at siemens vyda nakej patch nebo klidne fw..to je podfuk jak prase v manualu nic a neznam nikoho kdo by si donesl dom novej foun(kor takovyho mazlika...)a nezacal se v tom vrtat..ale tady ani naznak a pak se to doctes ze prd leda de nastavit..urcite se najde nekdo sikovnej.. :) nebo snad prehrat tam nejak to puvodni nastaveni kdyz sezenu novej takovej mobil kde to este neni nastaveny("pokazeny..")

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frenk  |  20. 09. 2004 10:15

včem spočíva oprava klavesy "3" v servisu ?


cela nova klavesnice stoji cca. 350,je mozne ji opravit levněji ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  19. 09. 2004 10:32

zdravim vsechny mel bych dotaz...nevite nekdo jak nastavovat na s65 tlacitko pod joystickem ? kratce je to internet a douze poprve tam bylo na vyber co bych tam chtel..tak sem si rekl to zkusim a neco tam dal..ale ted to dam dlouze a skoci to co sem si vybral ale co kdyz tam chci neco jineho ??? :( napiste prosim na email..diky moc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM  |  19. 09. 2004 14:52

Tuhle odpoved bych taky rad znal ... kdyby ji nekdo vedel.
A stejne tak nevim, jak na tlaciko "minus", coz je stejny pripad ... Tak pokud vite, prispejte ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaC  |  13. 09. 2004 16:17

Hledam kutila, ktery je schopen sestavit z jednoho K700 a jednoho S65 jeden funkcni, funkcemi nabity a me vyhovujíci mobil - manazerske funkce z S65 - tel.seznam, kalendar, pam. karta a multimedialni z K700i - podpora MP3, displej, fotak. Budu mu velmi vdecny. Zn. Dohoda jista. Dekuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek9  |  10. 09. 2004 02:35

tak plně souhlasím s koncem článku. Rok a půl jsem měl S55 a před týdnem jsem ji vyměnil za CX65 v ceně 6290,- Kč a jsem naprosto spokojen. S65 je prostě zbytečně o dost dražší a žádný rozdíl oproti CX65.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Romulus  |  09. 09. 2004 00:46

Pane Broža, jen drobnost - měl jste se zeptat v redakci grafika, proč Siemens v menu nevyhladil okraje ikonek. Je to tím, že pokud grafický formát nepoužívá alfa kanál, ale jen jednu průhlednou barvu, tak okraje objektů nejdou vyhladit pokud se má používat proměnlivé pozadí, což se v S65 používá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mynonA  |  08. 09. 2004 12:38

jedinej slušnej telefon z řady 65 je C65 ... jinak sou to samý paskvily
SX1 je sice super funkčně vybavenej, ALE PROČ NEMÁ DOTEKOVEJ DISPLAY ? už jen kvůli tý pošahaný klávesnici by si ho zasloužil ... když už ho můžou mít normální founy od Philipse tak proč né smartfoun od siemense :/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Herrkules  |  08. 09. 2004 10:02

Je to sice trochu mimo mísu, mam ale dotaz ohledně Siemensu CX65. Jde někomu nastavit, aby zvuk na smsky byl okamžitě na plno a ne vzestupný? Já kvůli tomu, abych smsku vůbec slyšel, totiž musim mít 10ti vteřinový zvonění. Jinak mam firmware v. 12 a vážně se mi to nepovedlo nastavit jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lp  |  08. 09. 2004 11:23

Mimo misu to neni; je to tak. Ja mam S65 a zvoni to vzestupne - nikde se to podle me neda nastavit a je fakt ze co se sms tyce, tak je to fakt podivny. Neni to vec, kvuli ktery bych mobil hazel ze skaly, ale tohle nastaveni by tam fakt melo byt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Camillo  |  08. 09. 2004 12:52

Bohužel to taktéž potvrzuji a doufám, že v následujícím FW se to zlepší. Ono nastavení hlasitosti pro jednotlivá zvonění v každém profilu tam je, ale i při plném zvuku je náběh hlasitosti, sice rychlejší, než při nastavení postupného zesilování, ale je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  08. 09. 2004 17:11

Být vámi, tak vůbec nedoufám, že s tím něco Símens udělá. Tahle super vlastnost byla i ve starší řadě


Já Osobně


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bertik  |  18. 09. 2004 20:49

Doplněk k manuálu k telefonům S,M,C55 :
"Pokud si zákazník zvolí krátkou melodii pro některou z akcí (upozornění na příchozí hovor, doručenou SMS, MMS, Lokální zpráva,..), telefon automaticky ztlumí začátek melodie ..." .... " ... Toto je z důvodu ochrany sluchu před poškozením v souladu se Zákonem o technických požadavcích na výrobky č. 22/1997 Sb. ..."
Obávám se, že to další FW nevyřeší ... .
b.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maroš  |  07. 09. 2004 20:28

ked som čítal aprílové mobility tak pri S65 bolo len jedno negatívum a pri K700 minimálne 3,vtedy om si myslelel S65 bude mať všetky mobily v malíčku a zrazu
tak napríkad načo má kartu,ked mu chýba MP3? alebo sa mohla využiť na video a nie ako CX a M len 18 s!!!!


teraz mam S55 a dufal som,že Siemensu zostanem verný,ale asi prejdem na SE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jemnostpan  |  07. 09. 2004 19:40

Máte někdo tip na stránku, kde se dají stáhnout slušné melodie které využijí polyfonii S65? Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  07. 09. 2004 18:38

Je mozne v S65 nastavit libovolny port pro WAP?
ast

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepique  |  07. 09. 2004 15:42

Před asi dvěma měsíci jsem na těchto stránkách nahlas uvažoval, za jaký přístroj vyměnit svůj SiemC55. Váhal jsem mezi Siemensem S65, CX65, SE T630 (K700i) a případně i Samsungem SGH D410. Pro každý z mobilů hovořila jiná plus a proti každému z nich různé zápory.


Začátkem července kamarádce "odešel" mobil - a teď má "mou" C55ku (je s ní prý naprosto spokojená...). No, přiznám se, že na S65 se mi nakonec čekat nechtělo. A přesně, jak píše pan autor - k čemu platit třeba za možnost vymoženosti paměťových kartet, když je není jak využít.. Samsung je zas příliš těžký - i když 260tis barev... Ale potřebuju mobil do kapsy. Do práce, na cesty, ven, na kolo a kamkoli jinam... Přitom velmi často využívám WAP a GPRS. No zkrátka - vyhrál Siemens CX65 !! Mám jej dva měsíce - a nijak mě nezklamal. Je to fajn founek za přijatelnou cenu. Můžu jen a jen doporučit!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lp  |  07. 09. 2004 13:54

pepan: zamknuta klavesnice a zhasnuty display: S65 umoznuje v zamknutem stavu zavolat 911; to jsou jedina cisla ktera jdou navolit, takze staci stisknout 2x klavesu 9 a display se rozsviti i kdyz jsou klavesy zamcene.


Jinak me stve synchronizace kalendare - all day akce se spate preaseji obemi smery; jako dalsi me stve ze se mi nedari pres BT odeslat z S65 na PC akci z kalendare nebo foto - vetsinou to z neznamych duvodu selze. Infraport fungoval, ale v posledni dobe tez zacina zlobit. Odeslani akce z kalendare smer PC->S65 pres BT se zda byt OK. Taky obcas zlobi synchronizace reocurence; resp. jeji zmena.


Jinak kontakty se synchronizuji na jednicku; akorat me stve, ze v telefonu nejde pridat poznamka ke kontaktu; a nema tam mobil2 - lze pridat pouze jen jedno cislo na mobil; pak pevnou linku (taky reseni).


Neduh asi vetsiny telefonu - nemoznost pridat ukolu do kalendare, ukol se proste v kalendari neobjevi. Dalsi drobny nedostatek vidim v nemoznosti blokovani prichozich hovoru jednotlivych skupin; skupine jde pouze vypnout zvoneni (bude blikat na displayi) nebo nastavit presmerovani.


Doufam ze brzo bude novy FW, ktery vyresi synchronizovani kalendare. Synchronizace s kalendarem me fakt stve, protoze to byl jeden z duvodu proc jsem chtel takovyto mobil. Parkrat se mi stalo, ze se zatuhnul nebo se dokonce i vypnul, ale to jsem s nim delal gorilacke brikule. Funguje celkem svkele, kalendar je propracovany, atd. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepan  |  07. 09. 2004 13:26

Nevim jak u rady x65 a u nizsich rad jde rozsvitit displej pri zamknute klavesnici podrzenim tlacitka pro vypnuti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam L.  |  07. 09. 2004 13:43

U S65 taky, ale jestli to má být reakce na SIM Toolkit, z článku jsem pochopil, že je to stejné jako u mé dřívější S45i, tedy že když při zamknuté klávesnici přišla zpráva z banky, displej se opravdu rozsvítit nedal. U S65 to GSM banking nepoužívám, tak nemůžu soudit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bertik  |  18. 09. 2004 20:34

Heuréka! Zadej heslo potmě a pak teprve stiskni červený telefonek - právě se mi povedlo metodou pokus-omyl.
b.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VoY  |  07. 09. 2004 12:56

Dobry den,

byl by nekdo prosim schopen mi rict, zda je mozna na S65 vypnout v T9 i ty obracene carky, ktere nezkracuji zpravu? Je to pro me velmi dulezite, jakakoli diakritika mi pije krev, kvuli tomu zacinam pomalu nenavidet svou T610.

Dekuji za odpoved

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Camillo  |  07. 09. 2004 13:12

zatim jsem při psaní SMS pomocí české T9 nenarazil prakticky na žádnou diakritiku, nanejvýš á nebo é, a to jen v dalším výběru slov

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TD M-10 Wolverine  |  07. 09. 2004 12:40

že je ten siemens takový nedotaženy Desingově je to úchvatná mašinka i když trochu nechápu jeho velikost. Z trojice S-65,6230,K-700i je určitě nejpovedenější (vzhledem !!!!)No ale na druhou stranu lze předpokládat že brzy klesne cena a za takové 4000 to bude super kauf Protože v konkurenci Nokie a SE se asi i podle ohlasu na netu moc dlouho neudrží... I když upřímně kdybych si měl podle desingu vybrat jeden jediný mobil tak je to jasné - Motorová žiletka je můj favorit !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal007  |  07. 09. 2004 12:15

Mě nejvíc na S65 chybí opravený mail klient a EDGE (když už se T-MOBIL rozhoupal ho u nás spustit). Ostatní bych skousl. Ale bez výše uvedeného S55 nevyměním, nemá to smysl. Docela bych i pohřešil vestavěný foťák - snímky z takovéhle optiky vždy stojí za pendrek. Naopak se mi líbí jednoduše výměnná karta - např proto, že co vyfotím slušným skutečným foťákem, pak snadno odešlu ( pokud teda používám v obou zařízeních stejný typ karty že:) )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Camillo  |  07. 09. 2004 13:26

e-mail klient používám relativně a jeví se mi právě proti S55 o kategorii výš. Co by měl mít opraveno? Pokud jde o EDGE - zatím jsem o tom moc neslyšel, ani ve světě to není zrovna extra rozšířená věc. Pokud se hluboce mýlím, opravte mne prosím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal007  |  07. 09. 2004 16:49

Mno ten mpoštovní klient by za ty prachy mohl umět nemršit češtinu, když už to má paměťovou kartu, tak by mohl umět větší limity zprávy nez 99k ( já vím, že to jde obejít přes hlavičku, ale je to nešikovné), nastavit jestli chci stahovat od nejstarší/nejmladší zprávy atd.


O EDGE se mele již aspoň rok, tak jsem očekával, že aspoň u vrcholného modelu bude implementováno. Já mobil používám hlavně na data, nějaký foťáček pochybné kvality, nebo o fous větší displej holt pro mě není důvod k upgrade, když v tom, co mě zajímá nejvíc, jest pokrok minimální.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  07. 09. 2004 11:15

Nechybí hlasité handsfree, jehož kvalita oproti S55 nijak zvlášť nepokročila, v autě je takřka nepoužitelné.


Copak hlasite handsfree telefonu je urcene pro pouzivani v aute????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robben  |  07. 09. 2004 13:18

pust si HF na Nokiich nebo SE...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  07. 09. 2004 10:37

ani za mou věrnou ME45. Vydržela už ledacos a pro práci a telefonování úplně stačí... S65 je šitý asi trochu "horkou jehlou".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  07. 09. 2004 09:40




Tedy co se me tyce, tak je autor celkem 'drsnak'. Ja osobne povazuju za standard na 17" monitorech 1024x786, na 15" monitorech tak pul na pul 800x600 a 1024x786.
Ale 1280x960 urcite ani nahodou, to by lidi museli koukat na monitor z 10 centimetru a radsi s lupou A to uz radsi ani nepremyslim na jakych frekvencich by to behalo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nup  |  07. 09. 2004 09:47

Taky jsem se nad tou větou pozastavil. Na 17 monitoru je std. oněch 1024x768, já používám 1152x864 (kde to jde), protože se to ještě dá číst a protože tam vidím delší kus zdrojáků  ... Ovšem na 1280x960 bych si netroufl. Jedině snad v případě, že bych celý den prohlížel obrázky, pak by to jistou logiku mělo, i spojitost s tím 1MPix foťákem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Lerch  |  07. 09. 2004 09:54

Ahoj!


Můžu se jen zeptat, proč by lidé museli koukat tak z blízka a lupou? To není provokace, jen mi to není jasné.


Díky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  07. 09. 2004 10:27

Mám 12" displej na notebooku a ten má rozlišení 1024 x 768 a přijde mi to zcela standard. Mám i 17" monitor u pracovního počítače a používám 1152 x 864 nebo 1280 x 1024.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  07. 09. 2004 10:51

Uprimnou soustrast vasim ocim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  07. 09. 2004 13:18

Mam LCD 17'' LG L1710B a v rozliseni 1280 x 1024 je vse krasne citelne.
ast

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
riso  |  08. 09. 2004 01:22

Tak ja neviem, ale na 15-palcovom LCD mam 1400 x 1050 a uplne v poho. A kto s tym ma problem, mal by navstivit ocneho!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Caddy  |  24. 09. 2004 23:23

Co je to za kravinu? Ne ze bych neuvital vetsi monitor, al ena 17" mam 1280*1024 a mensi rizliseni bych nesnesl, vzdyt se tam pak nic nevejde....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lada  |  07. 09. 2004 09:07

Rada 65 od Siemensu me dosti zklamala. Pomerem cena/vykon bude slusny asi jen CX65 a to jeste ma zdatneho konkurenta v M55.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Lerch  |  07. 09. 2004 08:53

Dobrý den!


Jen bych se rád zeptal, co je logického na tom, že když chci u Siemensu funkci rychle spustit, musím tlačítko držet? Ať o tom přemýšlím z leva nebo z prava, přijde mi to (a také vždycky, když jsem používal Siemense přislo) naprosto nelogické, zkrátka přesně obráceně, než by to mělo být.


Zatím nashle!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  07. 09. 2004 09:37

Je to logické - když chcete napsat číslo a stiskl byste třeba pětku, spustila by se funkce a nemohl byste vytočit číslo. Delším stiskem dáte jasně najevo, že nechcete ťukat číslo, ale spustit funkci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Lerch  |  07. 09. 2004 09:44

Těď jsem si tu přečetl něčí příspěvek a musím se chytit za nos - ona je to opravdu kravina, aby krátký stisk na klávesnici volil funkci - nešlo by vytáčet čísla. Takže se omlouvám, neuvědomil jsem si to! Ale má kritika zůstává alespoň na funkčních klávesách - tam je tento postup špatný. Alespoň mne to vždy štvalo u S55 - když ťuknu na levou klávesu, chci do svého menu a ne potvrzovat, že mi opravdu vyhovuje mít na té klávese to své menu..


Ale ještě jednou se omlouvám za tu klávesnici, byl jsem tupóza, že jsem si to neuvědomil. To by byla paráda, kdyby nás Siemens vyslyšel a vyrobil telefon, na kterém by se nedala vytáčet čísla..


Zatím!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  07. 09. 2004 10:41

Kdyby to bylo na funčkních klávesách jinak,uživatele by to jen mátlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  07. 09. 2004 13:17

To si nemyslim :) Protoze prava funkcni klavesy rovnou spousti danou funkci (vstup do menu) na kliknuti... A uzivatele opravdu plete volba zmeny funkce na levem tlacitku pri jeho stisku - vyzkouseno na peti lidech. Oni proste nechapou, ze kdyz tam maji vidi volbu Nova SMS, tak proc jim telefon po stisknuti nabizi zmenu funkce tohoto tlacitka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  07. 09. 2004 15:36

U S65 funguje pravé tlačítko stejně jako všechna ostatní, tedy podržením spustím funkci, krátkým stiskem volím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdeno  |  08. 09. 2004 17:51

Tak to už měla řada S(ME)45(i) !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  09. 09. 2004 14:16

Ja uz jsem tak daleko, ze pro vstup do menu (u S55) taky drzim tlacitko dele

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  07. 09. 2004 08:33

Nemohol by niekto kto ma S65 poskytnut java aplikacie? Urcite by sa naslo par ludi, co by ich chceli odskusat na CX65, hlavne tie hry...ale aj ine, ak nie su rovnake ako v CX65.


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  07. 09. 2004 10:52

Na CX65 funguji bez problemu...netreba zkouset :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ConPower  |  07. 09. 2004 19:28

Fakt? Jak to víš?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  08. 09. 2004 17:44

Protoze jsem to zkousel. Osobne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  07. 09. 2004 19:53

Na úvod ďakujem Adamovi, že mi poslal hry z jeho S65, práve som ich odskúšal a SeaBattle funguje bez problémov, Siemens 3D Rally nefunguje vobec(hlasi nejaku chybu, asi preto ze je to 3D), Worms funguje bez problémov.


Zatial som nič z toho moc nehral, ale pre majiteľov CX65 musím povedať, že Worms už na prvý pohľad vyzerá omnoho lepšie ako naše prednahraté StackAttack...


 


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  08. 09. 2004 17:45

Mne na cx65 fungovala i 3d rally...ale uz ten telefon nemam a ani nevim, co to melo za fw...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TOPA  |  07. 09. 2004 08:21

Zdravím, trochu mne fascinují povzdechy nad chybějícím přehrávačem MP3. S65 je podle mého názoru konstruován jako manažerský telefon pro práci a ne multimediální chlubítko pro náctileté, jehož funkce skutečně využijete jen o přestávce ve škole při frajeření před spolužákama. Takže ten kdo chce mobil pro práci si pořídí S65, kdo chce multimediální chlubítko, ten si pořídí nějakou postřelenost od Nokie. Já mám S65 proto, že má vícepoločkový seznam, BT, velký displej pro kalendář, apod. a z tohoto pohledu je S65 plně vyhovující.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cuba  |  07. 09. 2004 08:29

co mektáš,jaký chlubítko,co je špatnýho na tom když je telefon pro manažery opatřen i MP3kami?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TOPA  |  07. 09. 2004 08:37

né že bych se chtěl považovat ze nějakého extra manažera, ale já moc času na poslouchání MP3 v práci nemám. Pokud jedu autem pustím si rádio, to samé v kanceláři, jinak si beru diskamena, který se nemusí spoléhat na mini pamě't a baterie mobilů. Neříkám, že bych nevyužil MP3 v mobilu, určitě by se příležitost našla v okamžiku, kdy nebude možné se tahat s diskmenem, apod., ale ne v takové míře, aby přítomnost přehrávače v mobilu byla pro mne určující při výběru telefonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Camillo  |  07. 09. 2004 08:50

Naprostý souhlas. MP3 mi v mobilu nikdy nechybělo, právě tak jako rádio. Asi jsem už moc starý na běhání po ulici se sluchátky, ale jinou reálnou možnost použití ( mimo vyzváněcích tónů ) opravdu nevidím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cx  |  07. 09. 2004 08:58

V aute mi radio nepodporuje MP3. Jinak je vyborne, ale MP3 neumi. Do telefonu bych si nahral pres modrozub muziku, telefon v aute pichnul na externi vstup radia a muzu si poslouchat co chci. Dalsi den si nahraju jinou muziku a zase posloucham ....
To je jeden priklad vyuziti. Kdyz to ma procesor, pametove karty, ma to umet MP3 !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Camillo  |  07. 09. 2004 09:39

jenže mi podporuje MP3 moje PDA, které většinou mám sebou, takže v mobilu mi nechybí. Pravdou samozřejmě je, že ne každý to takto dělá nebo dělat chce. Mimo to všechny smartphone jsou bohužel kompromisem mezi velikostí a ergonomií, takže pro mne jako mobilní řešení připadá do úvahy mobil + PDA, spojeno přes BT

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  07. 09. 2004 10:43

Nemám ani PDA, ani MP3 přehrávač. MP3 bych využil zřídka, ale vadí mi nemožnost nastavit MP3 zvonění. MIDI nestojí většinou za nic a MMF tu není. A když už je v mobilu paměťovka, tak proč tam rovnou nemí možnost přehrávat hudbu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cuba  |  08. 09. 2004 13:44

tak to je přesně moje řeč..............howgh

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  07. 09. 2004 10:56

Zkuste pouzivat veci na to, na co jsou urceny. Vas plan pouzivat s65 jako prehravac v aute me dost pobavil....vite, jakou prenosovou rychlost ma modrozub?  To byste tam nahral par pisnicek a ruply by vam nervy.


A navic byste si musel koupit nejakou poradnou pametovou kartu, jinak by vas tech 5 songu na den brzo omrzelo


Takze si radsi bezte koupit poradne radio do auta a bude to mnohem pohodlnejsi a levnejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robben  |  07. 09. 2004 13:12

co to kecas?jakou prenosovou rychlost?To ze S65 nema multimedia je jen chyba vyrobce,chtel jsem s65,ale jelikoz nema radio/coz bych jeste vydrzel/ a hlavne MP3 tak tim to jsem ji dal sbohem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  08. 09. 2004 17:39

Nauc se cist a vnimej.


...telefonu bych si nahral pres modrozub muziku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cx  |  07. 09. 2004 15:11

A kdyz si bude nekdy chtit pustit MP3 venku tak si zase budu kupovat dalsi prehravac ?
U pocitace sedim nejakou tu hodinu denne, takze to pres ten modrozub v klidu stihnu.
A kupovat si prehravac do auta do kapsy a potom telefon co neumi MP3 rozhodne nebude levnejsi nez jedno zarizeni se vsim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  08. 09. 2004 17:57

To je otazka pristupu. Ja, kdybych chtel poslouchat mp3, tak si koupim poradny mini mp3 prehravac s dostatecnou kapacitou pameti (rozhodne ne nejakych usmolenych 32 MB jako je v S65...kolik se vam tam vejde pisnicek, pokud nebudou v nejake pseudo kvalite? Nebo budete kupovat dalsich x mmc karet?), na ktery si nahraju pohodlne a rychle, co budu chtit -> profi reseni.


Budu pouzivat kvalitni sluchatka, jaka budu chtit.


Podle me je myslenka poslouchat mp3 v mobilu soucasnych parametru uplny nesmysl (potazmo pouzivat to jako "aparaturu" v aute). Ale mozna je to tim, ze mobilem telefonuju, v aute pouzivam mp3 cd menic a "za chuze" nic neposloucham (neni cas ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bártík  |  07. 09. 2004 11:44

Zrovna rádio byla funkce, kvůli které jsem měnil S55 za N7250i. Chápu, že pro mnohé je to nesmyslný krok zpět, ale po 3/4 roce užívání jsem spoustu věcí u S55 nepotřeboval používat a třeba rádio, psaní SMS, možnost po zazvonění budíku zapnout telefon... se mi na N7250i líbí u využívám je častějc. Má sice horší adresář, kalendář, upomínky neumí pípat při vypnutém telefonu, ale jinak mi vyhovuje víc než S55.


Čau, Petr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paja  |  07. 09. 2004 11:03

To je nesmysl "minipamet" je omezena pouze kapacitou MMC. Prodavaj se 512 Mb a klido muzes mit 3 a menit za choudu (u SX1). Prehravace maj obvykle 128 - 256 Mb pameti a ty co maj 256 a este slot na karty nejsou zrovna nejlevnejsi (okolo 5000 ale sou i drazsi). Takze mit vsecko v mobilu je rozhodne vyhoda navic nemusis sebou tahat 2 kramy. Navic kvalita prehravani u SX1 je velmi slusna u 65 by to by to bylo podobny. Telefon co ma slot na MMC ale neumi prehravat Mp3 je k smichu. Co si tam asi tak ulozis? Tisice fotek nebo desetisice vyzvaneni v MIDu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paja  |  07. 09. 2004 11:03

To je nesmysl "minipamet" je omezena pouze kapacitou MMC. Prodavaj se 512 Mb a klido muzes mit 3 a menit za choudu (u SX1). Prehravace maj obvykle 128 - 256 Mb pameti a ty co maj 256 a este slot na karty nejsou zrovna nejlevnejsi (okolo 5000 ale sou i drazsi). Takze mit vsecko v mobilu je rozhodne vyhoda navic nemusis sebou tahat 2 kramy. Navic kvalita prehravani u SX1 je velmi slusna u 65 by to by to bylo podobny. Telefon co ma slot na MMC ale neumi prehravat Mp3 je k smichu. Co si tam asi tak ulozis? Tisice fotek nebo desetisice vyzvaneni v MIDu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paja  |  07. 09. 2004 11:05

To je nesmysl "minipamet" je omezena pouze kapacitou MMC. Prodavaj se 512 Mb a klido muzes mit 3 a menit za choudu (u SX1). Prehravace maj obvykle 128 - 256 Mb pameti a ty co maj 256 a este slot na karty nejsou zrovna nejlevnejsi (okolo 5000 ale sou i drazsi). Takze mit vsecko v mobilu je rozhodne vyhoda navic nemusis sebou tahat 2 kramy. Navic kvalita prehravani u SX1 je velmi slusna u 65 by to by to bylo podobny. Telefon co ma slot na MMC ale neumi prehravat Mp3 je k smichu. Co si tam asi tak ulozis? Tisice fotek nebo desetisice vyzvaneni v MIDu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyněk A.  |  07. 09. 2004 09:12

Třeba proto že to spousta lidí chce. A taky EDGE, rádio apod. S55 jsem koupil proto, neboť byl ve své době špička, vybaven úplně vším a za dobrou cenu. O S65 se to rozhodně říct nedá. Už to není nejvybavenější mobil, ale jen manažerský mobil , a to spoustě lidem nestačí. Nástupce S55 bude Motorola A780, alespoň pro mě. Snad se začne vyrábět

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hector  |  07. 09. 2004 11:49

Nesouhlasim a uz me to stve, jak vsichni mluvi o manazerskych funkcich - uz jste nekdy videli nejakeho manazera, aby pouzival neco jako diar nebo kontakty v telefonu? ja teda ne... vetsina ma notebook nebo pda. (cekam, ze se na me v tomto foru vrhne spousta "manazeru" a zacne mi to vyvracet)  


manazersky se to jmenuje, protoze je to nejvyssi cenova skupina (nemluvim o smartfounech). A od cenove nejvyssich modelu ocekavam nejvyssi vybaveni, tedy i MP3 ci fotacku (i kdyz oproti digitalu je to bida, ale obcas se hodi)..... 


nebo se snad pletu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  07. 09. 2004 12:27

Přesně tak.... manažer potřebuje mobil s velkou pamětí na čísla a jednoduchým ovládáním. Ještě jsem neviděl jediného, který by si schůzky a úkoly a já nevím co psal do mobilu... manažerský telefon je u mně nejdražší telefon... Telefon pro manažery je N6310i :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cx  |  07. 09. 2004 15:15

Zasah, potopena

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JJ  |  07. 09. 2004 22:37

A nejenom to, ja co jsem videl nejakeho "manazera", tak pouzival zasadne NOKii 6310, ale stejne nemel ani tuseni co to umi, akorat ukladal cisla. A znam i jednoho, ktery ma tunu vazici papirovy blok s kalendarem a notebook, ale v notebooku ma akorat textak a Autlůk Express a masti v tom texty, ktere pak posila mejlem a v tom papirovem bloku ma vsechny schuzky, svatky, narozeniny. Pak si sedne 2.ledna (1. by to asi moc neslo) za stul a vsechno to prepisuje do noveho kalendare. Tak mu rikam, proc nepouziva nejakou PIM aplikaci a on ze ne, ze nez aby se mel ucit s tim zachazet, tak radeji bude prepisovat jak magor.

Nejhorsi je, ze je to muj strejda :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  09. 09. 2004 14:14

Otec ma PC, notebook, PDA a mobil. Poznamky si do mobilu dela, pac ma mobil porad u sebe. PDA je v kufru ci v kolebce a notebook vam nic nepripomene. Navic do mobilu napisete a je to, z PDA je to slozitejsi.
Manazersky podle me neni drahy, ale velmi dobre vybaveny. Hlavni je treba adresar (coz se o K700i neda rict)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  07. 09. 2004 08:21

"dlouhý stisk volí, krátký nastavuje. Pokud máte Siemens poprvé, bude se vám to zdát divné, ale po čase přijdete na to, že je to naopak velmi logické. "


Me to uprimne po roce a pul pouzivani mobilu logicke vubec neprislo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bishop_X  |  07. 09. 2004 08:38

Ak by to bolo opačne,tak by si nevytočil žiadne číslo.


Stlačíš 0, potom 9 - a už by sa ti aktivovala nastavená funkcia.


Aspoň ja si myslím,že je to tak.


 


Príjemný deň prajem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nup  |  07. 09. 2004 09:40

Tak tak, má to Siemens dobře vymyšlené. Už se na toto téma nedávno vedla poměrně bouřlivá debata.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  07. 09. 2004 10:21

Ja prece nemluvim o tlacitkach 1 az 9, ale o levem funkcnim tlacitku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bishop_X  |  07. 09. 2004 14:50

Aha  


Tak to naozaj neviem prečo je to tak, ale ja som si zvykol cca. po týždni a aj teraz po roku používania,keď nad tým rozmýšľam mi to nepríde nejaké divné


Hlavne nech to funguje,veď to nenastavujem denne 20x

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Camillo  |  07. 09. 2004 08:44

mi to naopak nikdy nepřišlo nelogické , vždyť i u stařičkých nokií byla rychlá volba čísla přímo z klávesnice podržením klávesy ( pokud mne paměť neklame, nokii nemám už asi 5 let )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peca  |  07. 09. 2004 08:18

ja mam M55ku a emaily se mi stahuji odjakziva od nejnovejsich. tak nevim proc to ma  rada S blbe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM  |  07. 09. 2004 07:59

"Nastavení profilů se přesunulo ze samostatné položky v hlavní nabídce do Nástrojů. Kromě typu zvonění a vibrací můžete měnit také písmo či podsvícení displeje. Vše je zkrátka stejné jako v S55, nemám tedy připomínky."
Ja bych tedy pripominky mel. Nektere veci nelze (nepochopitelne) nastavovat pro kazdy profil samostatne. Neni tedy mozne, aby se napr. v jednom profilu (venku) automaticky zamykala klavesnice a v jinem (doma) nezamykala. Nelze pro kazdy profil nastavit jina vyzvaneni a ani treba jiny sporic displeje (napr. pro venkovni digitalni hodiny, pro domaci analogove). Jediny pohled na zhasnuty displej by me tak informoval o zvolenem profilu. Ostatne take jsem nenasel na displeji v pohotovostnim stavu informaci o zvolenem profilu.

... je možné používat i schránku.
Vynikajici funkce: moznost kdekoli v telefonu si oznacit jakykoli kus textu a pres chranku ho zase kamkoli vlozit. Velka jednicka pro Siemens.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nup  |  07. 09. 2004 09:34

Kopírování má už moje C55. A souhlasím, že je to vynikající funkce. Například nevím, jak bych jinak dostal (vlastní) diakritiku do názvů skupin, například.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Camillo  |  07. 09. 2004 07:51

Zásadní důvod k výměně S55 za S65 pro mne je mnohem lepší podpora Bluetooth. U S55 jsem mohl mít spárováno buď sluchátko nebo HF v autě, u S65 mám obojí současně bez problému. Autor dále píše, že má nějaký problém se synchronizací, bohužel jsem nepochopil, o co konkrétně jde. Já synchronizuji přes BT kontakty, úkoly a schůzky naprosto bez problému.


Další důvod, proč vyměnit, je právě displej a jeho přehlednost při práci s organizérem - to je s S55 naprosto nesrovnatelné, pokud jsem kontroloval, co je který den v plánu, měl jsem z toho občas chaos, protože jsem nevěděl, na který den se dívám. Můj verdikt pro ty, kteří používají mobil podobně jako já ( navíc ještě v kombinaci s PDA s BT) - vyměnit co nejrychleji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Friebert  |  07. 09. 2004 08:05

Chapu to dobre, ze S 65 umoznuje najednou mit sparovane sluchatko i PDA? Pokud tomu tak je, je to pro me duvod k vymene S 55, byt jsem s ni docela spokojeny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Camillo  |  07. 09. 2004 08:23

Pokud se jedná o současné používání BT ve smyslu mluvím přes sluchátko a zároveň komunikuji s PDA, pak se domnívám, že obecně komunikace přes BT je možná v jednom okamžiku jen s jedním zařízením - ale to je moje domněnka, ještě jsem to jinak nezkoušel. V mém příspěvku mám na mysli zařízení, která umí telefon rozeznat a zapamatovat si. Moje S55 neuměla nainstalovat 2 různá zařízení v profilu headset, což S65 umí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Camillo  |  07. 09. 2004 09:07

Právě jsem vyzkušet telefonovat přes BT-sluchátko a zároveň prohlížet složky v telefonu, taktéž pře BT. Jde to!  Ale při přenosu dat se zřetelně zhoršila kvalita zvuku, nicméně spojení zůstalo držet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  07. 09. 2004 08:11

Synchronizační soft nenajde mobil; budu zkoušet dál a uvidím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Camillo  |  07. 09. 2004 08:32

Také jsem měl z počátku trochu problém, ale po nastavení v MPM na ruční nastavení BT COM-portu byl telefon rozeznán a pak už to funguje i v automatickém rozeznávání, přičemž tento program na rozdíl od předchozích verzí umí komunikovat se všemi mobily Siemens, co máme doma, ať přes BT nebo po kabelu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdeno  |  08. 09. 2004 17:32

Originální "český" synchronizační software opravdu nefunguje, nahlásil jsem to na hotline někdy v prvním týdnu po oficiálním uvedení na náš trh (20.8.). Další den mi řekli, že to opravdu nefunguje a že to nahlásili fabrice. Stáhl jsem si Mobile Phone  Manager resp. Siemens Smart Sync z německých stránek a ten funguje jakž takž. Při otevírání Outlooku mi vždy outlook dává určité chybové hlášení, které se musí odkliknout. Nelze synchronizovat z Outlooku, jak by to mělo fungovat z české verze (a z dřívějších softwarů - Siemens Qick Sync a XTDNC, ale jen z Mobile Phone Manageru a také dost pomalu. Sem tam to vypadne atd. Prostě bída!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ares952  |  07. 09. 2004 07:21

rozhodne bych nedoporucoval vybijet lionku uplne na minimum, nemaji to rady a rychleji se snizuje jejich kapacita

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Byl  |  07. 09. 2004 07:54

Telefony nedovolí vyštavit baterku úplně na dno, i když ti hlásí že máš naprosto prázdnou a telefon třeba vůbec nezapneš tak baterka ještě prázdná není. Nevěř všemu co si kde přečteš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM  |  07. 09. 2004 07:17

"Trochu mě také mrzí, že S65 nemá postranní tlačítko pro spuštění záznamníku. Bylo to rychlé a pohodlné a mě často v autě napadají věci, které si chci uchovat pro pozdější použití. Místo toho se na pravou stranu..."
--- Ale jde to. Staci bocni tlacitko jen dele podrzet (nahore) a zaznam muze zacit ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  07. 09. 2004 08:07

Skvělé, díky za tip. Do článku to doplním.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Camillo  |  07. 09. 2004 09:16

Jak praví Murphy: když selžou všechny pokusy o spuštění přístroje, přečtěte si návod k použití

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  07. 09. 2004 09:34

Rád bych, ale jediný návod k telefonu byl v balení německy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nup  |  07. 09. 2004 09:36

Pokud to nebyl speciální kousek pro testování, tak to se snad ani nesmí, ne? Myslím, že Siemensy se normálně prodávají s návody ang, něm, česky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Camillo  |  07. 09. 2004 09:42

já jsem dostal návod v češtině. Podle obchodního zákoníku se u nás výrobky nesmí prodávat bez českého návodu, takže v tomto případě se zřejmě nejedná o takovýto způsob nabytí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  07. 09. 2004 10:33

Šlo o "novinářský" Siemens S65.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dgGreen  |  05. 10. 2004 15:12

V této oblasti použili inženýři ze Siemensu trošku blbý font písma na český návod a trošku jim tam vypadlo ř

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  07. 09. 2004 13:33

To je jeste v pohode. Ja mel kdysi u telefonu jediny navod a to v arabstine.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michalx  |  15. 09. 2004 22:56

český návod je ke stažení na stránkách siemensu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hasic  |  07. 09. 2004 01:34

Chtel sem menit mobil za neco aspon poradnyho(mam SL55), s MP3, radiem, ..
proste s tim co ma dneska snad kazdej druhej telefon, ale Siemens me dost
zklamal.. Asi budu muset koupit nejakou Nokii, nebo neco podobnyho, cekat
na >S75< se me uz opravdu nechce..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pet  |  07. 09. 2004 05:42

vyskoušej SX1 stojí 8 až 9 a je super. Má všechno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mdkill  |  07. 09. 2004 07:39

Tak, tak. SX1 se stava hitem kvuli cene. Je sice o neco sirsi, ale ty moznosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paja  |  07. 09. 2004 10:52

Souhlas ja mam SX1 asi 3 mesice (PC 10800,-) dnes se da koupit okolo ty devitky. 65 je drazsi a ma polovicni moznosti (krome 1Mpx fotaku). Kdyby melo Mp3 prehravac tak by se o tom dalo uvazovat, takhle je to drahej paskvil.... Motoroly maj slot na MMC za polovicni cenu umi prehravat Mp3....


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TomB  |  11. 10. 2004 15:08

Tak podobnou sragoru tezko pohledat, v tomhletom Siemens ujel do propadliste. I kdyz pominu dvoji servis a vymenu zakladni desky, ale ta hruza s nastavenim a nespolupraci s BT v aute, to je des. Kdyz se kousne, vymazou se nove pojmy v T9... Mozna tak dobry pro hod mobilem na cil... popelnici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  07. 09. 2004 11:00

Jestli je pro vas v mobilu podstatne radio a prehravac mp3, tak jste dobrou cilovou skupinu pro nokii...tak tady nevzdychejte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  07. 09. 2004 01:28

Řada 65 je prostě k smíchu, to už si rovnou koupím Alcatel 756, ten zas má jen 4,5MB ale aspoň MP3 vyzvánění a lepší displej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nup  |  07. 09. 2004 09:30

Musím bohužel souhlasit, řada 65 mě zklamala.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  07. 09. 2004 10:50

K smichu jste mi spis vy... Hlavne, ze budete mit mp3, ale bude vam chybet emailovy klient, pamet na sms v telefonu, profily a filtr hovoru, konektor na antenu, modrozub...


Zkuste priste vic premyslet a nesrovnavat nesrovnatelne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michalx  |  15. 09. 2004 22:53

to je přesný, souhlasim, já si ho koupim kvůli konektoru na ext.anténu, bluetooth a adresáři. Nechápu na co bych měl mít mp3 a jiný kraviny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mac  |  07. 09. 2004 00:41

Ty vyzváněcí melodie, to je opravdu tragédie. MMF neumí, MIDI sice ano, ale je tak vybíravý, že je to v podstatě bez šance. WAV jen 4 bitový 8kHz, takže o ničem. Nejhorší na tom snad je to, že i ty zvuky a melodie z výroby jsou jedna horší jak druhá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dgGreen  |  05. 10. 2004 15:06

Máte pravdu, melodie jsou tam hrozný!! Ale jinak je to, alespoň dle mého názoru, super phone a proto jsem si ho pořídil. Ještě se těším že vychytají, třeba na vánoce nový firmware pro noční focení a bude to úplná lahoda!


Mám problém!!! právě s tím wavkem, píše mi to, že to neumí přehrát, bude to asi tím, že je to v jiné kvalitě něž 4bity 8kHz, PORAĎTE pomocí jakého programu to mám převést!


Díky, drGreen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor