Siemens SK65: plnohodnotná klávesnice místo fotoaparátu (test)

Diskuze čtenářů k článku

Caty  |  27. 08. 2010 16:58

Tento telefon jsem si koupila před čtyřmi roky a za tu dobu jsem ho rozhodně nešetřila - mockrát spadl, klávesnici jsem otáčela několikrát denně, někdy i jen tak pro nic za nic, abych zaměstnala ruce... A pořád krásně funguje... Je to vážně gardový stroj. Baterka (stále ta původní) vydrží přibližně tři dny a telefon šlape, jako hodinky. Škoda, že už se tak dlouho nevyrábí.... :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stepanek.84  |  21. 04. 2009 16:22

Je rok 2009, duben. Po pár pokusech o upgrade v době všemožných hraček na WM jsem poměrně rozesmutněn. Zatím jsem nenašel praktičtější "věc" než SK 65.. Koupil jsem si ho jako novinku a používám ho takřka v jednom kuse.. A smutné je, že cenou omezen nejsem.. Pod slova, že tato konstrukce je geniální se klidně podepíšu vlastní krví. Telefon je pracovní nástroj od A po Z. Není to žádný multipíč - díky_Bohu! Ano, na dnešní dobu je to šnek, ale funkční! Nojo, dnes se přestalo myslet hlavou, hlavně že to má hry a přehrává MP3.. grrrr.. opravdu potřebné! Je mi 25 a potřebuji pracovní nástroj, ne PS..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sm  |  29. 06. 2010 13:37

Je rok 2010 a stale SK65, denni vytizeni a jede OK. Vubec nevim za co ho vymenit......neni nahrada

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Caty  |  27. 08. 2010 17:01

Jo, s tímhle se taky potýkám. Není ho za co vyměnit... Je to snad jediný model s takhle geniální (otočnou) klávesnicí. Teď je všechno dotykové, barevné, malinkaté, ale žádný pořádný stroj s kovovým jádrem... :(.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  04. 02. 2006 14:47

FUJ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majky  |  04. 04. 2005 20:24

Já si počkám až to bude levnější,v létě mam brigádu a kupim si ho.Zatím mam C65 nic moc ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majky  |  04. 04. 2005 20:24

Já si počkám až to bude levnější,v létě mam brigádu a kupim si ho.Zatím mam C65 nic moc ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LMVEAST  |  29. 11. 2004 12:44

Tak nic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honny (novy)  |  29. 11. 2004 17:56

Tak teda nic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LMVEAST, LMVEAST  |  29. 11. 2004 20:38

Tak to bychom měli... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LMVEAST  |  29. 11. 2004 12:43

Tak nic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  28. 11. 2004 22:38

Pocitam, ze taky neumi nahravat hovor a pri nastaveni nejmensiho pisma lze do SMS napsat jen 155 znaku.
Jak je to s temi prilohami? Asi taky nic, ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LMVEAST  |  29. 11. 2004 11:40

Hovor nahrávat neumí, to je pravda a taky je to velká škoda. S těmi přílohami - to by měl umět, protože ten mail black berry to zvláda - v recenzi je potom link, kde si můžeš přečíst, co black bery všechno umí ( přílohy ). A podle Siemensu by SK 65 měl mít i html browser.
L.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
quintess  |  28. 11. 2004 20:17

Chtěl bych zmínit, že označení ikonek u modelu C, CX65 a CF62 jako "infantilní" a "šité na míru žákům nižších tříd" mi nepřipadá na místě. Přijde mi to příliš zaujaté, spíš byste mohl napsat, že Vám osobně to nesedí. No ale třebas mně se líbí, jsou docela veselé a to snad k telefonům této kategorie patří, ne? Než nějaký "suchý" a strohý ikony... Samozřejmě, že u telefonů, jako je S, nebo SK65 byse nehodily, ale céčkovým řadám určitě sluší to, co mají standardně. Jistě, je to můj názor, ale z mého okolí se líbí všem.
A taky trochu zamrzí absence EDGE, Siemens zaspal, či co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ConPower  |  29. 11. 2004 10:14

Jo, s tím souhlasím. A navíc se to líbí holkám .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LMVEAST  |  29. 11. 2004 11:36

Edge u tohoto modelu je jistě velká chyba... To Siemens opravdu podcenil, ale v únoru nebo březnu by se měly objevit první typy s podporou edge...
L.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zoop  |  30. 08. 2007 11:43

Jsem majitelem SK65 a jsem s ním velice spokojen. Souhlasím s guintessem, že grafické znázornění ikonek v menu C65, M65, CX65 a možná ještě dalčích modelů je věc názoru a vkusu (měl jsem M65 a připadaly mi výrazně povedenější, než ty kostrbaté u SK65. Naštěstí (pokud není člověk naprostý blb) jde u každého siemensu řady x65 ikonky měnit, a na internetu jsou k mání i některé velice vydařené kusy. (www.siemensjavaweb.cz , najdete tam i další skvělé odkazy). Co se EDGE týče, nikdy jsem nebyl vyznavačem internetu na mobilu, vše stahuji naprosto zdarma z počítače a do mobilu to házim přes datový kabel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LMVEAST  |  28. 11. 2004 17:43

Určitě by neškodilo v recenzi na SK65 více napsat o přílohách, co tento mobil dokáže stáhnout ( doc, xls, pdf )...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LMVEAST  |  28. 11. 2004 17:38

Telefon obsahuje fn. Push to Talk a podle siemensu by taky měl mít HTML prohlížeč - na to kolega Krejča v recenzi zapomněl... L 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Siemens  |  29. 11. 2004 10:08

Podpora push to talk byla nakonec v tomto modelu zrusena

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yeki  |  28. 11. 2004 11:59

No pěkná hračka, ale nechápu proč všechny mobily začínají mít skoro stejný ikonový menu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
corwin8  |  28. 11. 2004 15:23

Ikony jsou asi nejlepší-4směrné ovládání. Lepší by byli hexy, ale to by pak musel být obrovský a přesný joystick. Je to velmi rychlé a zároveň pokud to není alcatel, tak i pěkné(bohuźel to platí i pro můj alc 535).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  28. 11. 2004 18:34

Ono nejde o hexy, ale o to, ze tech ikon je 9 a tlacitek na klavesnici taky 9, takze kurzor v prvni urovni menu neni vubec potreba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anndy  |  01. 12. 2004 10:01

rad by som opravil - telefon ma 12 tlacitiek - nielen 0-9. A telefony s rozumnym dpi a rozmne velkym display-om (napr. SEk700, s700, ci ine) maju maticu 3x4 a vyuzivaju plne tlacitka... to len tak mimochodom...
Inak neviem, kto raz videl display-e (velkost, rozlisenie) SE, ci motoroly, nemoze nic ine len plakat na displaymi Siemensov radu 65.
Proste cele menu, temy, obrazky - to vsetko posobi v siemensoch hrozne hrubo, a navyse neelegantne a detsky :(((.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
corwin8  |  28. 11. 2004 10:59

Joo. Chce to OS. Je jedno jestli Symbian nebo Windows(ten asi u Siemense nemá nárok ,co?-ale byl by pro manažery vhodnější). Ale tím by se tam zároveň ´musel´ dát display s rozlišením 176 na 220-standard u smartphonů. Ale tím by se vyšplahala cena o dost víš. OS,display,....
Ale byly by to dokonalost sama!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
romulus  |  28. 11. 2004 11:50

Dej pokoj s Windows v mobilu.... Kdo by to kupoval??? To aby pak měli mobily 256MB paměti a 2GB CompactFlashku, jinak to nepojede...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
corwin8  |  28. 11. 2004 12:22

Bohužel se v operačních systémech pro mobilní telefony příliš neorientujete. Vede symbian a druhý(hodně za Symbianem) je Windows(mobile 2002/2003) přečtěte si srovnání operačních systému nebo mobilů tŕeba tady na mobilmánii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
corwin8  |  28. 11. 2004 12:27

A mimochodem-prohlédněte si diskuze o Motorole MPx200 běžící na Windows mobile, jejíž jsem vlastníkem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
corwin8  |  28. 11. 2004 12:27

A mimochodem-prohlédněte si diskuze o Motorole MPx200 běžící na Windows mobile, jejíž jsem vlastníkem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honny (novy)  |  29. 11. 2004 17:56

No jasne, OS... K tomu displayi: hafo Symbianoidnich nokii ma display mensi nez 176x220.
Symbian ruleZZZ (no flame...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Opaquit  |  28. 11. 2004 08:29

Na jednom screenshotu v recenzi jsem si všiml, že je v telefonu aplikace PDFViewer. Je tam předinstalována standardně a poradí si dobře se soubory PDF?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
ex-šéfredaktor Živě.cz | 28. 11. 2004 13:46

Aplikace PDFViewer je v telefonu standardně a jedná se o aplikaci velmi jednoduchou. Dokáže zobrazit pouze menší soubory (testovací 2MB soubor neotevřela) a navíc jsem měl problémy s otevřením i s mnoha jinými malými soubory, ve kterých bylo příliš grafických prvků. Prohlížeč zobrazuje text pouze jedním typem písma (respektuje základní formátování), jakákoli grafika nebo tabulky jsou potlačeny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dooku  |  29. 09. 2006 15:33

Dokáže taky otevřít DOC soubory pokud si ze stránek Siemensu stáhnete zadarmo aplikaci DOC viewer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matt  |  28. 11. 2004 07:45

kdyby to melo symbian, byl ten telefon jeste mnohem zajimavejsi :)
btw tohle reseni klavesnice se mi zda dost vyuzitelne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blackskull (novy)  |  29. 11. 2004 14:37

A mohli by to pojmenovat SX2. Hned bych do něj šel, ale uzavřený OS už není pro mě.  Symbian forever.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  28. 11. 2004 02:28

Dobry telefon. Proc ale Siemens porad pouziva displeje s tak hrubym rastrem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
romulus  |  28. 11. 2004 11:47

Co furt všichni máte s tím hrubým rastrem??? Je snad lepší NOKIA 6230, která má sice víc DPI, ale absolutní rozlišení jen 128x128? Nevidím jediný důvod zmenšovat celkové rozměry displeje jen proto, aby byl jemnější...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Atlasz  |  28. 11. 2004 12:21

Stacilo by vyssie DPI pri nezmenenom rozmere -> trochu vacsie rozlysenie. Nechapem, ako si chce niekto citat postu na takej malej obrazovke. Podla mna ten display uz taky drahy nie je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  28. 11. 2004 01:06

Tywe, to je úchylnej telefon.. mobilní telefon Siemens bych si nikdy nekoupil Barf!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  28. 11. 2004 02:31

Ani s takovým tím maličkým roztomiloučkým růžovým kulatým flíčkem se zatočeným téčkem?
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor