Siemens SX1 a dodávaný software (pokračování megarecenze)

Diskuze čtenářů k článku

Ruda  |  02. 02. 2005 14:55

Mohu potvrdit, že mám stejnou zkušenost s tímto problémem. Původně program po velkých nesnázích a mnohonásobném natahování programu z CD fungoval až na nějaké malé vyjímky. V prosinci však se mobil zasekl a zpravil jsem jej vyjmutím a znovu vložením baterie. Od té doby ovšem mobil odmítá spolupracovat s počítačem. V opravně znovu natáhli do mobilu software - nepomohlo to. Tak jsem 17.1.2005 předal znovu mobil do opravny Siemens v Brně, tam jej poslali opravit do Prahy. Dnes jsem jej vyzvedl "opravený", ale při připojení do PC je opět stejné hlášení jako před opravou " Nespecifikovaná chyba"!!!Tak tedy nevím, jestli mám s mobilem praštit o zem, je mi ale líto těch 17,500,- Kč, které jsem předloni na vánoce za něj zaplatil!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ruda  |  02. 02. 2005 14:42

Ztratil jsem papíek os sim karty, kde jsou uvedeny zbývající PIN2 atd. Poraďte prosím, jak znovu získat a zjistit PIN2?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzias  |  04. 01. 2004 20:44

Tak sem se konecne dostal k XPckum a pokusil se to rozchodit (preinstalovaval sem to si 10x) a nic. MRouter mi vubec nenabidne pripojeni pres USB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
funguje  |  04. 01. 2004 23:07

me to fungovalo na prvni pokus

btw mrouter usb nabidne az tehdy kdyz je sx1 pripojen k pc

v podstate jsem nemusel nic nastavovat a jelo to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzias  |  05. 01. 2004 13:15

Jasne ze je sx1 pripojenej, ale proste to nefacha. Nevim proc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Butthead  |  04. 01. 2004 11:40

Nechápu, proč se tolik rozplýváte nad telefonem, který je vlastně ještě stále beta verze a vše by snad měl opravit nový firmware. Jako omluvu toho, že jste si za drahé peníze koupili betu, dostanete od Siemensu USB kabel. To je ale trochu málo. Než bude nový firmware, tak ten křáp určitě slevní  Rozplýváte se nad ním buď proto, že za to od Siemensu něco máte, nebo vám ten anglický kousek funguje - a proto jste nedostali český, aby jste ho moc nepoplivali. Koupil jsem si SX1 na Vánoce a už jsem se jej zbavil. Naštěstí......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  04. 01. 2004 11:45

Nemyslím, že bych se v článku nad softwarem k SX1 nějak rozplýval, vždyť ho skoro u každé věci kritizuji. Jinak píšu o tom, co vím, že čtenáře zajímá a co chtějí číst - ne o tom, co se mně osobně líbí. Siemens SX1 čtenáře hodně zajímá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Je6  |  03. 01. 2004 12:19

Oficialni prodej zahájen 15.12.2004 GSMobil

prodejna

Nam. Dr. Snětiny 2

Boskovice

Obchodni centrum Jakub

 

kotakt:

516 452 295

608 973 077

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  04. 01. 2004 09:25

Za jakou cenu SX1 prodáváte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Launcher  |  03. 01. 2004 00:44

S takovouhle klávesnicí si ho mohou nechat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PV  |  02. 01. 2004 16:38

...za jménem firmy se v adresáři pokaždé objeví malý obdélník. Není to chyba Outlooku, se kterým telefon spojuji, protože synchronizace Nokie 6600 se stejným adresářem proběhne naprosto v pořádku.

Není to sice chyba Outlooku, ale na druhou stranu je potřeba říct, že synchronizace pole Company neproběhne úplně správně ani u N6600 (77650, 3650, N-Gage). Čím je tedy zmíněný problém způsoben?

Způsobuje jej drobná chyba v synchronizačním programu. Při načítání kontaktu z PIM (zde: Outlook) se na konec pole Company vloží zalomení řádku, které tam nemá co dělat (Company není formátovaná položka). Při synchronizaci s N6600 (7650, 3650, N-Gage) se stane totéž (symbianovský synchronizační program je ve všech případech prakticky stejný) - jediný rozdíl je v tom, že aplikace Kontakty v N6600/7650/3650/N-Gage se s tím lépe vyrovná - v náhledu to zalomení řádku ignoruje, kdežto Siemens je zobrazí jako nepodporovaný znak - čtvereček. Dobře to poznáte, když takový kontakt (který vznikl přenesením z Outlooku) v telefonu otevřete a editujete pole Company (Společnost) - zjistíte, že na konci pole je zalomení řádku.

Při synchronizaci s Lotus Notes (v případě N6600/7650/3650/N-Gage) to udělá totéž - proto nejde o chybu Outlooku, ale programu PC Sync.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lou  |  02. 01. 2004 21:37

Pracně jsem ty obdélníčky mazal až jsem došel na mých pár kontaktu s popisem Útvar / Department firmy a bylo jasno - není to chyba, ale nesprávná interpretace dalšího řádku pro zmíněnou informaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  02. 01. 2004 10:55

Čekám již rok na prodej SX1 a stále marně, tak kdy to začne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prodej  |  02. 01. 2004 11:24

Zacal se prodavat tyden pred vanocemi oficialne. Napr. ja ho mam od te doby doby doma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  02. 01. 2004 12:06

zdravím Vás, a zeptám se jsem z Olomouce a sleduji všechny operátory tady u nás , ale nikde není v nabídce já potřebuji od Eurotelu. Vy jste ho koupil kde?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prodej  |  02. 01. 2004 12:53

No nevim proc by jste ho musel mit zrovna od eurotelu navic nejspis pak zablokovany jen pro nej. Ja ho koupil na kasa.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  02. 01. 2004 17:50

začal ho prodavat i patro.cz , ale domnívám se , že máte od obchodníka ochuzenou sadu, jelikož všude ve světě ho nabízejí i s kabely USB a  příslušenstvím v podobné ceně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prodej  |  03. 01. 2004 01:00

proc ochuzenou?

mam tam vsechno vcetne kabelu USB (kasa to nema rozepsane podrobne co tam vse je)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  03. 01. 2004 09:10

zdravím Vás a asi Vás otravuju otázkama, píšou hodně , že jsou problémy s instalací do PC jak jste to zvládl? Udělal aspoň na Vás dojem tedy jestli Vás tzv. nadchl, jsem zvědavý tak se ptám. Asi nemá cenu čekat na operátora, to bude o 3000,- dražší a prodej tak v březnu. Mezitím bude někdo ještě lepší a zas budu moc přemýšlet. I když u operátora může být při upsání na rok tak za 12000Kč, ale to zas tak až od května.Jestli se vám bude chtít ,tak něco napište . Mějte se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  03. 01. 2004 09:18

Ještě jsem zapoměl na to základní komunikuje to vše v češtině?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prodej  |  02. 01. 2004 11:26

Rok muzes cekat leda ve snu, nebot pred rokem nikdo nevedel ze nejaky SX1 je. Byl predstaven pozdeji a oznamen ze se zacne prodavat v cervnu loni . tedy cekat jsi mohl maximalne pul roku. Chtelo by to si zopaknout pocty. Staci do deseti. To je tolik kolik mas prstu na ruce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  02. 01. 2004 12:03

asi sis pořídil internet na vánoce, v listopadu2002 byl oficiálně představen na veletrhu jako novinka pro rok 2003 . Ve škole si měl asi problém s počtama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  02. 01. 2004 12:10

Nemáte pravdu. Siemens SX1 byl představen letos v únoru na GSM konkresu v Cannes s tím, že se začne prodávat v červnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prodej  |  02. 01. 2004 12:54

loni v unoru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Policak  |  02. 01. 2004 10:32

Po všem tom odkládání a vylaďování to nakonec vypadá, že je na trhu beta verze. Na produkt v takové ceně je těch nedostatků až moc. V podstatě bez problémů podle toho, co se postupně dostává na světlo, jedou jen funkce, které má i mobil za 5.000,- Většina ostatního, kvůli čemu se na SX1 tak dlouho čekalo, je nedotažená a chybující. Je to spolu se zrušením jednoho ze dvou servisů v ČR náznak toho, kam se Siemens ubírá?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
servis  |  02. 01. 2004 11:23

No treba nejsou ty Siemensy natolik poruchovy, aby potrebovali servis na kazdym rohu jako Nokia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gotwist  |  02. 01. 2004 09:28

To by me zajimalo, kolik clanku se o tomhle telefonu objevi. Nepozastavoval bych se nad tim, kdyby to byla normalni praxe u telefonu, ktere maji tolik funkci, ze se to v jedne recenzi popsat neda. Nebo u telefonu, ktere jsou naprosto prulomove, coz se o teto prekapotovane Nokii rici neda. Ze by to tedy bylo jen sikovnosti PR oddeleni Siemensu ci nektereho z distributoru?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  02. 01. 2004 09:40

O tomto článku vydáme ještě minimálně dva články, a to přehled všech dosud vydaných článků a dlouhodobé zkušenosti, což samozřejmě nebude hned. Telefon má opravdu spoustu funkcí a možností, proto se mu věnujeme. Napříště se takto budeme věnovat všem podobně vybaveným mobilům, ať se vám to líbí nebo ne. Myslíme si, že člověk, který se chystá utratit tolik peněz za takový přístroj, bude hltat každé slovo, jenž o něm napíšeme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Souhlas  |  02. 01. 2004 10:11

Presne tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gotwist  |  02. 01. 2004 10:17

Ja s tim problem nemam, naopak. Jen me prislo divne, ze zatimco N6600 nebo SE P900 byly pokryty jednou megarecenzi, tak o siemensu je tu uz buhvi kolikaty clanek, coz me prijde trochu nepomer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  02. 01. 2004 10:18

To se napraví, nebojte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  02. 01. 2004 10:42

Kdyby nebyly Vánoce, tak o Siemensu vyjde také jen jeden nebo dva články. Teď jsme ale měli čas připravit víc témat a protože je po článcích o SX1 velká poptávka, stálo nám to za to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NokiaMan  |  03. 01. 2004 17:03

A neni ten duvod spis ten, ze Vy sam jste se uz vyznal, ze tenhle chytry mobil je Vam nejmilejsi a ze mobil bez pupecni snury podle Vas neni mobil a automaticky u Vas dostava o desitky procent nizsi hodnoceni?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  03. 01. 2004 17:18

Nikoli o desítky procent. Absence možnosti připojení kabelem má na celkové hodnocení telefonu vliv pouze 1,2 %.

Stále nerozumím, proč vám tak vadí, když telefon kromě Bluetooth a infraportu nabídne i možnost propojení USB kabelem a k tomu navíc kabel v základní výbavě u prvních kusů. Když jsem se vás na to ptal minule, kromě zesměšňování z vás nevypadl žádný argument.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NokiaMan  |  04. 01. 2004 13:04

Ja se zas divim, proc Vam nevadi, ze auta dneska nejezdi vedle nafty/benzinu, prip. PB, taky zaroven na paru ci dubova polena? Je to totiz stejna logika, zvysovat naklady (cenu) vyrobku ne na ukor uzitne hodnoty, ale vlivem nesmyslnych duplicitnich funkci...

Navic ta ma poznamka ohledne automatickeho odebirani bodu z hodnoceni kvuli "chybejici" podpore prehistorickych typu propojeni jsem puvodne myslel jako nadsazku a docela jste me dostal, ze Vy to opravdu myslite vazne!  BTW od Vas jsem zadny rozumny argument jeste neslysel (sve argumenty argumenty jsem uz uvadel, nejlepsi argument je ostatne ten Honzuv, ze mobilni zarizeni se zove mobilni proto, ze neni natvrdo k nicemu prikurtovane, jak tu stale obhajujete), takze nula od nuly pojde. Ja totiz jako argument rozhodne neberu, ze vic lidi ma doma v PC USB nebo seriovy port nez BT, protoze to je stejne smesny "argument" jako tvrdit, ze Skoda 120L je nejlepsi auto, protoze ho ma u nas nejvic lidi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  04. 01. 2004 13:17

Nejsou to nesmyslné funkce vzhledem k tomu, že USB má v počítači stále více lidí než Bluetooth. Přirovnání k autům bych volil třeba tak, že více bodů by dostala čerpací stanice, která ještě stále nabízí olovnatý Special, protože stále jezdí hodně automobilů, které ho využijí.

Siemens SX1 můžete používat pouze s Bluetooth, když vám to víc vyhovuje. Komu vyhovuje kabel, ten může používat kabel. U Nokie 6600 tuto možnost nemá, proto dostala o 1,2 % méně bodů než Siemens.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  05. 01. 2004 00:00

Myslím, že jako nejjednodušší hledisko, jak posuzovat takovou situaci, bych viděl nabízenou variabilnost řešení. Osobně si myslím, že tři možnosti připojení MT <=> PC jsou lepší než jedna, třebas sebemodernější a mobilnější (osobně u kombinace S55, t68i, TT2 a PC používám průběžně všech tří možností /vždy záleží i na místě použití, stavu baterií.../ a jsem rád, že mohu volit).
Rozběhnutí BT není nejjednodušší, ale v mnoha ohledech je tento způsob nejlepší ( a navíc - jste prostě IN! ;o).
Teď jedu T-M přes PC+S55 a kabel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
klookan  |  08. 02. 2004 21:56

Tak se zkus zamyslet - jestli chces pouzivat telefon na pripojeni pres GPRS napr. denne 12 hodin v kuse (osobne pouzivam i vic), tak to muzes bud pripojit pres BT + nabijecka nebo USB kabel, ktery to rovnou napaji - bez kabelu to proste nezvladnes. Takze pokud je USB kabel funkcni jak pro data tak pro nabijeni (viz muj S55) tak je to IMHO dosti velka vyhoda a o neco vyssi hodnoceni si zaslouzi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
barevnej  |  02. 01. 2004 09:06

Pane lutonsky mam jednu otazku na kterou nemohu nikde najit odpoved...

Video nahrane SX1 prehraje bez zadnych uprav SE P900? a naopak?

Vubec by me zajimalo jak si spolu tyto dva tel budou spolu rozumet (ja P900 pro zenu chci SX1) treba EMS,MMS,VOICE,VIDEO...

Dekuji za odpoved......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LoveMannnnnn  |  02. 01. 2004 09:14

Asi tak jako Vy a Vase zena . . . obcas to trochu zaskripe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  02. 01. 2004 12:11

Nemám k dispozici P900, nemohu to proto vyzkoušet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lord Mystic  |  02. 01. 2004 07:47

Messenger  nejde? Doporučuji ještě alespoň 50x přeinstalovat a pak určitě půjde! Vždyť je to logické ne? Připojení PC na net přes SX1 po kabelu nejde? Takže opravdu to taková výhoda ten kabel nebude, snad jedině když téměř neexistuje v ČR podpora, tak si přes něj možná nahrajeme novější betu firmware.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pro dedu Mystica  |  02. 01. 2004 10:08

Vybehni ven a strc si hlavu na 10 minut do snehu (potrebujes zchladit). Kdyz to nepomuze a nebo u vas neni snih, tak zkus Bohnice treba maji jeste jednu klec volnou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor