Siemens x35: aktivujte si servisní menu svépomocí

Diskuze čtenářů k článku

roman.masek  |  03. 09. 2002 11:59

Diky, je to super na tech strankach http://www.gazbag.wz.cz je opravdu poklad NETMONITOR /SERVISNI MENU/ bezi - jeste popis by neskodil. ROMAN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GasBag  |  03. 09. 2002 06:58

Kdo jste si aktivoval servisni menu popsanym crackem, muzete si naflashovat zpatky puvodni firmware. Aktivovat servisni menu lze jednoduseji (overeno pro C/S/M35).

http://www.gasbag.wz.cz/  (doufam, ze jsem ten odkaz zase nezvojtil)

 Muzete jit zase na lup, pane redaktore, GasBag

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  03. 09. 2002 08:54

ME45 vpohode taky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alaska  |  02. 09. 2002 12:47

Podle me je cely problem ve spravnem stazeni firmware - ja si takhle taky umrtvil S35i, ale je pravda, ze oziveni neni az tak slozite (s pomoci stranek Honzy H.) - povedlo se me to na prvni pokus. Potom jsem laboroval se stahovanim firmware a opravdu me pomohlo nekolik opatreni (nabootovani cisteho systemu WIN98SE) a potom nehybat s mobilem behem teto operace. Tohle jsem opakoval nekolikrat a porovnaval stazene soubory ve Wincommanderu a bylo to OK. Tusim, ze uz tady o tom nekdo psal, nebo na www.mobil.cz. No a potom uz to je v podstate rutina - zmena souboru a preflashovani zpet do founu. Nicmene bych mel dotaz - ozve se me nekdo, komu se podarilo zprovoznit vyse uvedene na S35i s FW18?. Mam v monitoru  - zakladni menu pouze 5 polozek na rozdil od uvedeneho obrazku - zalezi na verzi firmware?Pokud ano - jakou verzi znazornuje - posledni 24? Diky za odpoved!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juhajda  |  02. 09. 2002 13:51

tady obrazek je neaktualni, tady je vubec vsechno naky divny - aktualni stav vyzkumu menu se vede na www.gasbag.wz.cz  dovis se tam i jak aktivovat ostatni polozky zakladniho menu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alaska  |  03. 09. 2002 06:59

Diky za tip, mrknu na to,neco uz jsem ale vyzkoumal. Pro me je vcelku to servisni menu jasny - zatim jsem nemel foun bez neho (SONY CMDX - 1000 - mimochodem umel jen Cell info + okolni cell a neco malo navic ale v podstate cellinfo je velmi podobne jako u S35!!!!!!.Zrejme je to tim, ze byl typove shodny se Siemensem S4. No a potom mam N3210) takze potrebne info do seznamu BTS jsem identifikoval velice rychle + info o akumulatoru. Ma to jen jednu chybku - udaje jsou v hex, musi se prevest do dec (plati pro seznam BTS Paegas - ostatni nevim) mimo NCC a BCC. Takze jeste jednou diky vsem, Honzovi H. za nekolik drobnych rad, ostatnim za tipy a ja si konecne uzivam servisniho menu.

A vsem ostatnim preji, at rozchodi mrtve mobily a hlavne servisni menu,kdyz dodrzite vyse uvedene zasady, nemel by to byt az takovy problem !!!!.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chroust  |  01. 09. 2002 10:52

3) Kolika lidem se tohle servisni menu povedlo?

Odkaz sice na havanacb.misto.zde mate, jednou jako navod na ziemens a podruhe jako poznamku, ktera je docela nesikovne umistena mimo zorny pole :) a pak par odkazu na stahnuti programu... to je vse...

Kdyby jste dali odkaz na zacatek, predesli by jste tomu.

Stranky havancb.misto.zde jsou zamereny na preflashovani a odblokovani, obsahuji tedy plno rad, navodu, poznamek...
Kdyz sem cetl tenhle navod, par informaci mi skutecne uteklo...treba vtipek a zapocati flashovani pomoci cervenyho buttonu :) Ja vim mate tam odkaz na havancb u ziemensu (navod pouziti) :)
Ale nemyslite, ze clanek by nemel vypadat:
Navod na ZDE pomoci Tohohle kde udelate Tadyto

Hodne stesti v dalsich clancich ale tenhle byl trochu polovicatej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chroust  |  31. 08. 2002 19:26

Tak sem udělal vše přesně návodu a ejhle! Telefon nešel zapnout, prostě nereagoval... Autor totiž vynechal některé "zbytečnosti" a udělal výtah z technického návodu...
Všem co se chystají udělat servisní menu, tak varuju! (ani FW18 ani FW24) Po reflashování-nejde zapnout!!!! Takže si to rozmyslete!
Jak to opravit?
Doporučuju si přečíst absolutně skvělou stránku http://havanacb.misto.cz
Najdete tam veskery software, flash biny, a NAVODY (ktere 100% fungujou)
2x mi zachranili myho miláššška! (sekce odblokování a flash)
Jinak ve skratce:
1) Stahnete si Ziemens1.22, Logger, Map creator, swup194.exe, Flash c35_0503_repair.bin, c5i_0504.exe, a Total flash, ZeeSiemensG3
(a poradne nabitou baterku!!!)
2) Nejdriv Ziemens 1.22 - Zadejte COM,Typ,Zmente na 1.09, loadnete c35_0503_repair.bin, zaskrtnete prvni 3 policka (mimo eeprom)
Dejte Write a stisknete kratce cerveny tlacitko telefonu-mel by zacit
3) zaskrtnete jenom eeprom a dejte znovu write a cer.tl.
4) preflashujte c:\swup194.exe c3i_0504.exe /nocheck
5) Ziemes spuste CEE a potvrdte vymazani IMEI...
6) telefon by mel jit zapnout (teoreticky, me se to nepovedlo, proto sem pokracoval)
7) pomoci Loggeru nebo Map creatoru zmenite IMEI na puvodni (je pod baterkou)
8) ZeeSiemensG3.exe (odblokovani telefonu)
9) preflashujte na posledni funkcni FW. (ja sem sel rovnou na orig. FW24)
PS: na servisni menu sem se vykaslal-sem rad kdyz funguje telefon)
10) Ted by to melo fungovat (zapnete telefon a modlete se!)
PPS: Pokud udelate debilitu jako ja, a znovu zkusite servisni menu, tak pocitejte s opakovanim kroku 1-4,9,7 (delal sem to v tomto poradi, protoze telefon uz odblokovan byl a programy odmitali s nim chodit) Po poslednim naflashovani FW24 se mi objevil cervnej shit uprostred nahore a mobil se vypnul, pomohl Logger (mel sem tam ulozeny IMEI), prepsal telefon a ja se raduju!
C35i FOREVER!!!!!! pokud budete chtit help tak poproute@centrum.cz

Dekuji mockrat a otevrene strankam HAVANACB.MISTO.CZ, zachranily mi kuzi a telefon!!!!! A znovu odsuzuji autora clanku! Bylo to nezodpovedny! Mel jste radsi udelat upoutavku a odkaz na tyto stranky!

Dalsi super stranky s flashema... http://www.hyperlink.cz/siemens-c35/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janeček  |  01. 09. 2002 08:57

1. Clanek je technicky shodny s navodem na havanacb.misto.cz
2. V clanku je uveden odkaz primo na tyto stranky
V cem se tento navod lisi s navodem na havanacb.misto.cz? Muzete se napsat rozdily, kvuli kterym si znicite telefon?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza S.  |  31. 08. 2002 13:01

Po tomhle skvelem navodu mám C35 v prdely.
No nakonec jsem to opravil do puvodního stavu.

Povedlo se nekomu aktivovat ser.menu na C35 f.18?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xavier  |  31. 08. 2002 14:04

Jak jsi to dal do puvodniho stavu - prosim napis na mensa@email.cz

- nebo aspon sem na mobilmanii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xavier  |  31. 08. 2002 12:51

Vse ostatni nejak bezi ale toto vzdy vygeneruje hlasku abnormal termination

- telefon nejde zapnou - prosím o pomoc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xavier  |  31. 08. 2002 11:07

Nemate nahodou nekdo tento soubr z havanacb.misto.cz/_MAIL_/unblock.htm

- od tamtud uz nejde stahnout - pokud ano prosim uvedte link nebo mi ho poslete na mesa@email.cz

- Dekuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xavier  |  31. 08. 2002 11:09

Presne se to jmenuje : Cm35repair0503.zip

http://siemens.unas.cz/Cm35repair0503.zip

- predtim jsem se upsal - Dekuji

- Od tamtud nejde stahnout - prosím o jiný link

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xavier  |  31. 08. 2002 08:18

Mam fw24. a zkousel jsem podle navodu nahrat servisní menu - po vsech moznych pokusech mi ted nejde zapnout telefon - cervene tlacitko nereaguje - kdyz to preflashuju winflashem fw24 tak taki nic - prosim o pomoc - dekuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chroust  |  30. 08. 2002 20:48

Tak ví už někdo co to znamená?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jac_IB  |  30. 08. 2002 08:27

Tak jen několik poznámek pro ty kdo jsou stejní amateři jako já.

  • článek je psán (překopírován) jen pro ty kteří vědí o co jde, jinak je prakticky nepoužitelný a vím co píšu protože psaním návodů (technologických postupů atd.) se zabývám přes 4 roky

  • důležité je se řídit tím, že když nevím o co jde, tak to radši nedělám a nebo se zeptám

  • všechny úkony se dělají při vypnutém telefonu a vyndane SIM kartě

  • v programu potom stisknete "tlačítko READ" (začne odpočítávání času) a hned následně krátce (cca 1s) červené tlačítko na telefonu. Vše by mělo potom fungovat. Stav čtení se potom objeví a začne nabíhat... (jako například při instalaci)

  • když je to hotovo tak je nutné to všechno uložit (pomocí ikony s disketou) a důležité je za název přidat příponu  bin  (např. mojeflash.bin)

  • To je asi to základní co jsem to v rychlosti chtěl napsat. A potom je taky pravda, že obrázek s náhledem na strukturu menu je tu uveřejněný bez souhlasu "majitele".

    Jacib

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Herbert Stüker  |  30. 08. 2002 08:02

    Was ist das?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Flek  |  30. 08. 2002 07:28

     Zdravím lidičky, poslouchejte chci se zeptat protože jsem nikdy ziemens nepoužíval kde standartne uklada tu stáhnutou flash. Program mi ji sice stáhl, ale nevim kde ji uložil. Možná jsem něco přehlídl z důvodů nedostatku času. Díky za radu Flek  

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Alaska  |  02. 09. 2002 12:23

    Zkus tlacitko s disketou . Ale radsi postup nekolikrat opakuj a udelej si kontrolu souboru ve Wincommanderu - "Soubor/porovnat podle obsahu".Rekl bych, ze na stahovani flashe je mozna lepsi X35Flash&repair.Ale v kazdem pripade nabootuj PC s cistym systemem, me ten flash taky nesel stahnout, dokud jsem toto neudelal (mimochodem jsem si umrtvil moji S35ku), takze bych rekl, ze toto je klicova cast celeho procesu - jistota, ze mas dobre stahnuty flash (asi ma vliv i hybani s telefonem - kontakty). V pripade, ze nebudes mit dobre stahnuty flash, nema smysl ho nahravat - 100% Ti zkolabuje mobil!!!!!!.No a zbytek uz je celkem brnkacka - v podstate rutinni zalezitost. Myslim, ze vsichni, komu se tato operace nepovedla, meli chybne stahnutou flash, nebo ji vadne editovali. Ale dnes mam taky jednu dobrou zkusenost - i mrtvy mobil (softwarove) se da ozivit !!!!

    Preji hodne uspechu !!!!. JInak abych tady nemachroval - hodne me pomohl Honza Havana, takze mu timto moc dekuji.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Warlock  |  29. 08. 2002 20:08

    Zkousel jsem na sve C35 nacist flash pomoci Ziemensu i Total Flashem, ale oba dva programy mi flash nenacetli, ani se neobjevil zadny stavovy radek s pocet procent ani nic podobneho. Cekal jsem deset minut, dvacet a pri triceti mi dosla trpelivost (zadny stary PC nemam). Spravny seriovy port nastavy mam, Windows 98SE taky a presne jsem se ridil podle navodu a stale nemuzu nic stahout. Netusite cim by to mohlo byt? Thanx
    btw. pro ty kteri uz SM maji... Polozka Tetris opravdu znama onu hru, nebo to ma uplne jiny vyznam?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    stiky  |  29. 08. 2002 23:51

    Neni to žiadný problem, len si treba poriadne prečítať čo a kedy spraviť./možno ti chybaju neaké knižnice vo windows/

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Honza Z  |  29. 08. 2002 19:35

    cau, asi jste neco slyseli o tom, ze FW54 na telefonech SL45 (tedy ne SL45i!) ma nefunkcni Javu, coz byl i muj pripad. u FW52 je vsechno OK. Javu dost pouzivam, neslysel jste nekdo o reseni ?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ondřej Horák  |  29. 08. 2002 10:53

    Jde servisní menu také na Siemens S25 ???    

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jan Rad  |  28. 08. 2002 12:25

    Pane Janeček, jste si vědom, že tady veřejně dáváte návod na pozměňování kódu programu?
    Kromě toho to děláte špatně, takže kdo si podle Vašeho návodu pozmění fw20 bez přepočítání CRC, asi Vám děkovat nebude. Uveřejněné schema monitoru je tuším také odněkud ukradeno.

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  28. 08. 2002 13:59

    Bububu, ale Dastych uz je z kola venku ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    czbird  |  28. 08. 2002 14:17

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    josef  |  28. 08. 2002 15:07

    Vetsina x35 uz dnes neni v zaruce, navic se trochu zvysi zajem o neprodane kusy. Tak kdo myslite, ze informace pousti?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Honza Havana  |  28. 08. 2002 16:26

    Pro vsechny s FW 20, prepocet kontrolnich souctu CRC se musi u C,M,S 35 delat take, v Mobilmanii si spatne precetli informace na mem webu a nejsou to schopny ani na moji zadost (od rana) to opravit. Pokud jste to nekdo provedl spatne, vyresime to po e-mailu nebo telefonicky a tel. dame dohromady. Siemens rady X35 je SW nesmrtelny

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Vladislav Janeček  |  28. 08. 2002 16:35

    Clanek je jiz od rana (od vasi zadosti) upraveny....

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Honza Havana  |  28. 08. 2002 16:50

    Ale to ma jiny vyznam nez Vase veta " pro telefony s verzí firmwaru větší než 20 "   , pokud si zatim stojite proc je tam nyni jiz cislo 18 ?

    Pokud se dobre pamatuji udelal jsem take odkaz na navod k Ziemens 1.22 ktery tam take neni, ale to je drobnost, ktere nema vliv na funkci telefonu.

    Dekuji moc za opravu.

     

    73 Honza Havana

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Vladislav Janecek  |  28. 08. 2002 16:55

    Ten odkaz tam ale prece take je - hned za bodem 1 je prece "..navod k pozouziti najdete zde"...

    73 Lada Vyskov

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Honza Havana  |  28. 08. 2002 17:08

    Tak to se Vam moc omlouvam za ten odkaz, ten jsem prehlednul, koukal jsem na horni cast stranky.

     

    73 Honza Havana

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jan Krupa  |  04. 09. 2002 00:33

    Jee, tady se tech CBckaru seslo nejak hodne .

    73 Plantaznik Dejvice

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  28. 08. 2002 17:05

    Zkus pouzivat Refresh a nebo F5 ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jan Rad  |  29. 08. 2002 07:29

    Pane redaktore, obdivuji Vasi odvahu. Mnozi ctenaci mi neveri, ze Vas clanek je pravne napadnutelny. Smim udelat prakticky test?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  29. 08. 2002 14:39

    Bububu, uz se bojime. Stezovat si bez na IV.nastupiste a 7 kolej ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jan Krupa  |  04. 09. 2002 00:35

    Rekl bych ze pravne napadnutelne je az to kdyz si ten firmware zacnete menit a k tomu vas nikdo nenuti.

    Honza

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  28. 08. 2002 17:01

    Nesmrtelny? Jenom se nejak vytratila ceska T9, ze? ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    czbird  |  28. 08. 2002 10:47

    For SL45/45i FW 54 :

    1. Check if you have SL45 FW verion 54 - *#06# + left softkey ;
    2. Check if you have windows 98 - My computer properties ;
    3. Open Device manager and set com port speed for both ports to 115200 ;
    4. Get Unisiemens - groups.yahoo.com/SL45/files area ;
    5. Extract Unisiemens - then reboot your pc and make shure that no programs are
       using com ports !!! ;
    6. Run DongleEmmu program drom subfolder DongleEmmu ;
    7. Open file - emul.kpp, then Enable emmulator ;
    8. Run Unisiemens - Chose model SL4x - set com port 1 ;
    9. Turn off your phone - press Read EEP - after 2 seconds put phone
       in to docking station ;
    10. After activity ends press Save File;
    11. Take off battery put it back on and turn on the phone ;
    12. Turn off phone and press Read Flash - after 2 seconds put phone
        in to docking station ;
    13. Downloading flash will take 10 - 15 minutes ( depends on comuter you are
        using ) ;
    14. After activity ends press Save File - name it Original.bin ;
    15. Download HexWorkshop - http://64.55.140.168/downloads/hw32v31.exe  -
        install it ;
    16. Run HexWorkshop - Open file Original.bin ;
    17. Press CTRL+G ( go to offset ) - small window will pop up enter there
        00217F58 ;
    18. Make shure that OVR mode is active ( look at bottom right of HexWorkshop
        window ) ;
    19. Press 2 keys - 0 ( zero ) and D ;
    20. File - Save as Pach.bin ;
    21. Unisiemens - Open File - Pach.bin ;
    22. Run step 11 ;
    23. Turn off phone ;
    24. Unisiemens - press Write Flash  - after 2 seconds put phone in to docking
        station ;
    25. Uploading flash will take 10 - 15 minutes ( depends on comuter you are  
        using ) ;
    26. After activity ends - step 11.
    27. Turn on phone - enter PIN or confirm swich on - then MENU + # or MENU + * ;
    28. Have FUN !!!

    Tested and works 100%

    ADDON : have not tested by believe it works !

    For S/ME 45 FW 26 :

    There are 2 flashes in S/ME 45 - you need to download,edit and upload both
    flash'es ( e.g Pach1.bin and Pach2.bin ) !

    Do the same as for SL45 - only diffrences are Phone Model and offet : 002AD7B8. You need to change from 2D to 0D ( zero D ). And after step 20. do following : Step 21.1 : get S/ME 45 CRC corrector from files area and correct checksum for modifyed Pach1/2.bin files.

    For S/C/M 35 :

    Do the same as for SL45 - only diffrence are offsets and Phone Model.
    And after step 20. do following : Step 21.1 get S/C/M 35 CRC corrector from files area and correct checksum for modifyed Pach.bin file.

    For all FW versions :

    07FF40 FF -> 00
    07FF41 FF -> 00

    For S35 FW versions you also need to pach :

    FW 12
    148454 2D -> 0D
    1538A5 8F -> 8E

    FW 16
    1494DE 2D -> 0D
    1537CB 8F -> 8E

    FW 18
    149BCC 2D -> 0D
    1553D7 8F -> 8E

    FW 20, FW21
    1477CC 2D -> 0D
    155DB3 8F -> 8E

    FW 24
    14A880 2D -> 0D
    155E55 8F -> 8E

    For C/M 35 FW versions you also need to pach :

    FW 12
    12CC02 2D -> 0D
    137E99 8F -> 8E

    FW 16
    12DCB4 2D -> 0D
    1393D7 8F -> 8E

    FW 18
    12E4CE 2D -> 0D
    139B4F 8F -> 8E

    FW 20
    12EE16 2D -> 0D
    139F95 8F -> 8E

    FW 21
    12EE16 2D -> 0D
    139FBF 8F -> 8E

    FW 24
    12EF9C 2D -> 0D
    13A461 8F -> 8E

    Original solution by DarkBear.
    Written by VLD for all Siemens users around the world.

    EOF

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    krtonožka  |  28. 08. 2002 10:11

    Tak sem to zkousel a kompletne mi vytuhl foun

    neporadi mi nekdo co s tim ?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    czbird  |  28. 08. 2002 10:13

    To se da vyresit jedine full-flashem. Co mas za mobil?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    krtonožka  |  28. 08. 2002 10:25

    mam c35

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    czbird  |  28. 08. 2002 10:39

    vyresime to pres e-mail.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    seth  |  28. 08. 2002 10:41

    Hi hi hi, zase pár svátečních techniků a rádoby blockerů. Pánové nejdřív si udělejte zkoušky u Nokie a Erica jako já a pak se dejte na dráhu technika, je to mnohem jednodušší a člověk aspoň ví co dělá.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    czbird  |  28. 08. 2002 10:49

    Presne tak, jenom "radobytechnik se zkouskami od Nokie a Erica" by se vrtal v Siemensech, ze ano, chytroline.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    seth  |  28. 08. 2002 12:53

    CZDICK se naučil oživit Slko a hned je hustec. Bez liďiček na GSm foru u Zfranka by  to asi nešlo co? Radši jdi opravovat holicí strojky.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    seth  |  28. 08. 2002 13:05

    Tady to máš pane chytrolíne nejdřív chceš pomoct a pak tady děláš odborníka.

    Hi there, I've unsuccessfully tried to enable the Netmonitor on my SL45i (FW54, java enabled). Now the mobile doesn't come on. Reflashing the FW54 didn't help. Any ideas?

    If my IMEI helps - 350016517288660

    Any...

    Kdyby někdo myslel že fake hurá sem

    http://gsmforum.host-boxcracker.net/vbb/showthread.php?s=&threadid=53526

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    czbird  |  28. 08. 2002 13:14

    Kdyz uz ze sebe delas machra, tak si aspon docti vsechna fora a az dokonce. Muj mobil je zcela vporadku. Chybami se clovek uci. Takze zalez zpatky do svyho nokijackyho servisu a neopruzuj tady.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    czbird  |  28. 08. 2002 13:19

    A kdyz uz si delas prdel z mojeho nicku, tak by sis mel alespon uvedomit, ze ceska synonyma v anglictine ponekud leckdy ponekud pokulhavaji, alespon co se tyce vulgarismu. Takze vypadas spise trapne, nez chytre.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    czbird  |  28. 08. 2002 13:24

    SETH: Staroegyptský zlý bůh se zvířecí hlavou, hranatýma ušima a dlouhým rypákem, bratr a vrah Onasise...

    neutekls nahodou pri tech zaplavach nekomu ze ZOO?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    czbird  |  28. 08. 2002 13:43

    Pradon> Osirise.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  28. 08. 2002 11:26

    Jasne ti demone aktivaci Netmonitoru u DCT4 ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    seth  |  28. 08. 2002 12:57

    Sám víš že to jde, Phoenix se dá stáhnout i cracklej, základní testovací funkce tam ale fungujou, včetně aktivace netmonitoru.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    czbird  |  28. 08. 2002 13:26

    No jo, to jsou ti samozvani erudovani profesionalove, co maji odzkouseny a bezne pouzivaji crackly soft...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  28. 08. 2002 13:54

    No nezlob se na me, ale to teda nevim a nevi to taky servisaci, se kterymi jsem mluvil. Kdyz je to tak jednoduche, tak me napis na email satan8210@email.cz postup. Diky ...

    P.S.jestli nic nedojde, tak jsi utrapenej amater

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    roman.masek  |  28. 08. 2002 08:59

    Ahoj vsem,

    tak se asi dockam na sve ME45 NETMONITORU jak to vypada v poslednim prispevku,akorat vim jednoze to nemusi asi jit jen flesovanim protoze technici od T-Mobilu pouzivaji 45 petkovou radu hlavne ME45 a vse je zalezitosti (aspon u nich) SIM karty sam jsem mel moznost to vyzkouset to si takovou simku(na urcitem miste je ve jmenu a tel cisle ulozen kod) vlozis do telefonu nastartujes a po stisku MENU a nasledne * jses v NETMONITORU aspon v teto variante toho moc nenajdes (neda se srovnavat s NOKII co se tyka rozsahu) ale to zakladni info tam je. Tak co vy na to ???

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    czbird  |  28. 08. 2002 10:12

    Tak az nam sezenes soft, ktery se pro generovani toho kodu pouziva, tak se o tom muzeme pobavit.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Mrázek  |  28. 08. 2002 11:10

    To cislo se uklada (pokud si dobre pamatuji) na posledni pozici SIM pod "jmenem" MONITOR. Je generovano tusim z IMSI SIMky. Ten programek je tvrde pod poklickou a v Cechach se oficialne nevyskytuje. Vsem technikum T-mobilu pripadne Siemensu to posilali z Nemecka.

    Result: jinak nez "crackem" firmwaru to u normalnich smrtelniku nejde.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    czbird  |  28. 08. 2002 11:21

    Affirmative.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ivos C.  |  03. 09. 2002 10:44

    Uz ne, viz Gasbagovy stranky nebo jeho prispevek nize ... btw funguje to i pro radu 45

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Mrázek  |  03. 09. 2002 10:55

    Potvrzuji, mam to na S45 uz asi pul hodiny

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    czbird  |  28. 08. 2002 07:59

    ...akorat se k tomu pouziva krapet jiny postup a SW (AllSiemens Flash Tool Only) 

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Libor Krayzel  |  28. 08. 2002 08:58

    "Jde to aktivovat i na  SL45". Potvrzuji. Postup step-by-step najdete na yahogroups v konferenci o SL45. Zvládne to i naprostý laik.

     

     

     

     

     

     

     

    Ale chtělo by to přehled, co všechno se dá se servisním menu zjistit a dělat.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    czbird  |  28. 08. 2002 10:10

    No mi se to treba nepovedlo, ale neni to tim softem, ale mym compem. Zato jsem se naucil rozchodit kompletne mrtvou SL45 po neuspesnem flashi.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Libor Krayzel  |  28. 08. 2002 10:17

    Mělo by se to dělat na Windows 98 - dodržel jste tuto podmínku?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    czbird  |  28. 08. 2002 10:23

    Dodrzel. Ale mi blbne uz i ten Dongle Emulator, pri nacteni toho .kpe souboru hodi hlasku "Unable to insert line", tak jestli to neni tim? Dela ti to taky?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Libor Krayzel  |  28. 08. 2002 10:37

    Dělá, ale v pohodě to funguje.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    czbird  |  28. 08. 2002 10:40

    Tak nevim, jeste to zkusim na jinem compu a uvidim.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    czbird  |  28. 08. 2002 10:24

    A UniSiemens mi pokazde pri cteni flashe vytuhne na 99% a nic nedela.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    APiK  |  28. 08. 2002 06:59

    Funguje to taky??? Neznáte někdo postup pro aktivaci SM na telefonech řady 45 ?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mrotor  |  28. 08. 2002 07:43

    Jo na S45 bych si nechal servisni menu taky libit. Pravda tahle natvrdo flashovat by se mi ji ale nechtelo.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    czbird  |  28. 08. 2002 08:00

    Jinak to u Siemensu nejde.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ivos C.  |  28. 08. 2002 08:18

    Udajne je postup obdobny, ale je to tam asi nejak lepe chraneno ... zatim se pry podarilo to zprovoznit jen na par minut a pak to zahlasi spatny software a "skolabuje" ... uvidime, myslim, ze je to uz jen otazka casu

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    F  |  24. 09. 2002 08:34

    Jde.. nadherne bez problemu.

    http://www.gasbag.wz.cz/czindex.html - je tam vse potrebny i strucne postup... zadnej zasah do firmware, zadny potize... nechapu proc tu nekdo nabizi takovyhle BASTLENI, kdyz je to vsechno v prostym napsani JEDNOHO CISLA na simku... nic vic... Funguje to na x35 a minimalne na ME45 tez. Kazdopadne to nezrasi telefon kdyz se to nepovede.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mirek77  |  28. 08. 2002 06:12

    Nevite nekdo jak to vypada s aktivaci NET Monitoru pro nove Nokie DCT4???? Nevite nekdo uz jak ho aktivovat?? Diky za pripadne informace....

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  28. 08. 2002 07:33

    Zatim nijak ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mirek77  |  28. 08. 2002 08:12

    .

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    seth  |  28. 08. 2002 10:36

    Není nejmenší problém , stačí WinPhoenix (servis program origo nokia) a PKD1 dongle a kábel. Odzkoušeno.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mirek77  |  28. 08. 2002 10:45

    Hmm, ale kde ten program mam vzit?? Ty ho mas? Nebo mas alespon kontakt na nekoho kdo to dela? Diky.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    alcap  |  28. 08. 2002 02:16

    Vsadil bych se, mily autore, ze tomu ani za mak nerozumis. No to jsme dva. Prvnimu cloveku, ktery si na zaklade tohoto clanu aktivuje SM u x35 poslu lizatko.

    alcap

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ivos C.  |  28. 08. 2002 08:00

    Me se to zda byt popsane dost podrobne ... cemu na tom nerozumis?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    LiboR  |  28. 08. 2002 08:29

    Me uz podle tohoto navodu SM menu davno funguje a hned na prvni pokus.

    Posles mi to lizatko? 

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Honza Havana  |  28. 08. 2002 09:18

    Je to hrozne napsany hlavne je tam par nepresnosti.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    czbird  |  28. 08. 2002 10:14

    To zase bude v servisech narvano...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Pepa  |  28. 08. 2002 10:44

    Je to hrozne napsany hlavne je tam par nepresnosti.

    Uz jsem se lekl (vzhledem k odkazum), ze jsi autorem a poslal jsi to obema redakcim

    Pepa

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor