Nejlepší, nejrychlejší a nejvíc německá síť už není tím čím bývala dříve. Zatímco se arogantní chlapci z T-Mobile tváří, že jsou bezkonkurenční, tak O2 nabídlo mnohem lepší podpultové ceny a má mnohem lepší pokrytí vč.5G (vidím to na dual-SIM = firemní TM a soukromé O2).Vodafone ani nestojí za řeč, to je jeden velký technický problém. Měli jsme od něj internet a musel jsem 2x týdně restartovat modem, aby vůbec fungoval.Takže karty se obrací a O2 se pomalu stává jedničkou. Ale tiše, nebo jim to vleze do hlavy a začnou mít podobný přístup jako kohouti z T-Mobile.
Můžete být, prosím, konkrétní? Například s těmi podpultovkami? Nebo je to jen konkurenční boj, jste např. spřízněn s O2?
Když to není podle Vašich představ, tak je to buď spiknutí, nebo je někdo s někým spřízněn, jo? 😆 A to si jako seriózně myslíte, že ten "konkurenční boj" probíhá v diskusích na zdejších stránkách, ano? 🙄🫣Píšu o svých vlastních zkušenostech. Od O2 mám komplet.neomezený tarif vč.internetu i jeho rychlosti za 750,-Kč měs. T-Mobile mi to nabízel za necelých 900,-Kč měs. (s tím, že neomezená rychlost internetu by byla jen do 30-40 GB). Když jsem se snažil dojednat lepší cenu, tak jsem narazil na aroganci a neochotu.
Názor byl 1× upraven, naposled 15. 4. 2024 12:19
Asi je to o lidech. Ja mam komplet neomezenou simku (krome dat v EU, tam jen 48gb) za 550 bez dph od tm. Od o2 jsem odesel protoze mi nekolikrat lhali a nechteli treba zrusit smlouvu na nefunkcni sluzbu a jeste byli drazsi nez tm. Aroganci jsem potkal predevsim v o2. Od doby co mam tuhle simku uz ani nepouzivam o2 100gb simku, protoze mit nizsi tarif a do toho platit tohle je vlastne drazsi. A navic v mistech, kde ja se pohybuji, ma o2 typicky horsi signal i horsi pokryti 5g (Karlovy Vary a okoli).
V Prahe vse makalo... divny.
Mě přišlo, že první zprávy na "výpadky" poslali uživatelé z Prahy. V 17 klekl HB(Brod) a já nouzově datoval na Vdf kartu, ale potěšilo mě jejich kombo B20 & N28.
Ani ne, kolem šesté mi to taky nešlo, psalo to jenom nouzová volání. Po restartu telefonu bez sítě.
Po 25 let jsem požádal o rozvod s Paegasem (s T-Mobile).Podal jsem ruku Oskarovi. Proč ? Oskar má v oblasti 1656 + 714 obyvatel jednu BTSku (vysílač) s 5G kde má i mobilní internet bez kabelu 150/30 Mb/s. O2 sice má 5G na dvou místech 5G,ale na žádným nemá mobilní internet 5G Ready.A T-Mobile stejně jako neschopnost dělat něco s Do zásuvky a Vzduchem to ne.Tento výpadek byl poslední hřebíček do jejich rakve. A 20 Mb/s v mobilu ať jdou fakt dozadele.
Souhlasím, léta jsem měl u T-Mobilu předplacenku (Twist). Po letech se ale služby rapidně zhoršovaly. Z ničeho nic jsem se nedovolal ani z největší-ho obchodního centra v Karlových Varech (Varyáda) 3-[. Pokrytí 2G a 5G je katastrofa. Přešel jsem k Vodafonu. Volání a 5G funguje v Karlových Varech dokonce i v podzemních garážích. V Praze se dovolám dokonce s nejvyšším počtem čárek signálu z tunelu Blanka ve kterém nefunguje ani rádio. Toto jsem nečekal od operátora o kterém se říká že má nejmenší pokrytí. Evidentně Vodafone chce očistit značku a jít jiným směrem než ostatní operátoři.
Názor byl 2× upraven, naposled 14. 4. 2024 15:08
Tak to držím palce. S tím Vodafonem / Oskarem jsem měl pouze trable, nervy a byl jsem rád když jsem od nich utekl.Domácí internet přestával 2-3x týdně fungovat, vždy pomohl pouze restart modemu (čínský křáp Huawei). A když jsem něco potřeboval řešit v samoobsluze (mobilní appka), tak na mě vyskočila chyba a buď jsem musel volat na infolinku, nebo zajít na pobočku. Poslední kapkou bylo, když mi volali, že mají technický problém s inkasními platbami a ať vyúčtování uhradím ze svého účtu běžným příkazem. 🤦♂️🙏Ve finále když jsem v appce hledal OKU kódy pro přenos čísel, tak na mě vyskočila opět další chyba. A poslední třešinka na dortu = když už byla čísla 2-3 dny přenesená, tak mi od Vodafone přišla zpráva, že k přenosu dojde následující pracovní den. 😂 Tohle je až neuvěřitelné - ale bohužel je to pravda, bez nafukování.Takže si troufám hádat, že tam dlouho nevydržíš. Ale ten zmatek, chaos a chyby nepřeji nikomu, takže držím palce a snad to po tom roce alespoň trochu zlepšili (pokrývání zlepšovali na konkurenceschopnou úroveň cca 10-12 let).
Názor byl 1× upraven, naposled 15. 4. 2024 08:38
Nejspíš už zůstanu u Oskara. Když jsem byl u O2 tak to byla katastrofa. Věčně nefungující samoobsluha, mizerné pokrytí, neustálé prozvánění automatem o nových tarifech atd. Nejhorší bylo, že O2 od roku 1999 ( dříve Eurotel, spíše Errortel ) tajně prodával seznamy předplacených karet tzv. třetím stranám. Většinou byly ze zahraničí a celé seznamy prodávaly dál. Z ničeho nic mě tehdy začala prozvánět různá zahraniční čísla. Nepovažoval jsem to za důležité, ale postupem měsíců mě více a více prozváněli. Klidně mi volali 3x za 20 minut. Věděl jsem dlouho že O2 jsou šmejdi ale v takovém měřítku ne.
Názor byl 1× upraven, naposled 16. 4. 2024 15:10
Zajímavý, že jsme v tu dobu byli venku tři, všichni máme Kaktus, což je síť T-Mobile, dvěma z nás šla i data úplně bez problémů a jen se mě min. půl hodiny vůbec nešlo připojit k síti.
Prý nejlepší síť...😀😝😀😝
Mě se na tom nejvíc líbí, že operátoři mají sítě, mají web, ale že by o těchto problémech dali vědět tam, to ne. A celorepublikový výpadek už beru za věc, o které by se informovat mělo... Ale jakmile jde o nějakou reklamu, nebo ptákovinu, jooo, to se sdílí hned... 🙂
Tak vseobecne se musi o techto vecech co nejvice mlcet a kdyz se to provali na verejnost, tak se prejde do modu mlzeni. A duvod? Ruzna SLA, kdy pokud by se ven pustila oficialni informace, tak potecou penize proudem a to zadny poskytovatel nechce.. Bezna praxe nejen u operatoru.
Ale však to oficiálně přiznali... Celorepublikový hodinový výpadek prostě nejde utajit ani zamlžit... 😀
Jasne, ale zname konkretni duvod? Nezname... a ani nebudeme.
Tak znát to nepotřebujeme, ale napsat na web že mají výpadky by mohli. Jinak člověk neví, jestli stávkuje síť nebo telefon.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.