Tak nevím, jestli se dá tomuhle článku věřit. Že přibližně polovina lidí teď přechází nebo zvažuje přechod jinam, protože se zrušily úvazky? To bych se dost divil. Spíš si myslím, že 90% lidí vůbec neví, že se tady něco takového vůbec událo. Ale asi to vysvětluje to, že jde o čísla zjištěná v anketě na Ušetřeno.cz. Kdo navštíví takový web, tak už o změně uvažuje. To mohlo klidně vyjít i 100%. Další překvapení je, kolik lidí uteklo k Vodafone: 39% z migrujících šlo k němu, 17% od něj (vítěz v bilanci z velké trojky, též mu nejméně lidí odešlo a nejvíce přišlo). Je to pro mne překvapivé vzhledem k nepopulárním krokům, které VF v poslední době dělá: zrušení SMS brány, přechod na účtování hovorů po minutách, balíčkování služeb, rušení některých starších tarifů a nucená migrace zákazníků, neomezený mobilní internet - sice levnější než u ostatních, ale jen za cenu svázání s dalšími službami (pevný internet nebo objednání služby pro více účastníků...). Další věc mluvící v neprospěch Vodafonu je jejich tragická zákaznická podpora - podle reakcí zákazníků na jejich FB je na zákaznické lince velká čekací doba (někdy ani nedojde ke spojení hovoru z mobilu - čekání doběhne na timeout 60 minut). A operátoři buď nevědí, co dělat, nebo nestíhají (a problémy nechávají "vyhnít" místo jejich řešení).Čekal bych větší atraktivitu TM, který nabízí rozumnou strukturu tarifů (kromě čistě hlasového tarifu se dá odděleně a celkem jemně poskládat požadovaný objem hlasových a datových služeb).No za za zmínku stojí i to, že podle tabulky žádný zákazník neodešel od TM k O2 a od virtuálů k O2 a TM. Co to bylo asi za data na Ušetřeno.cz.
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 05. 2020 19:12