Pokud má celá firma smlouvu s jedním mobilním operátorem, pevná linka slouží pouze jako fax a obchoduje ve větších objemech, je to trochu o něčem jiném. Nikdo totiž nepředpokládá, že v roce 2010 dojde k 6hodinovému výpadku sítě. Za normálních okolností by se ozval znova, ale po hodině to většina vzdá a volá ke konkurenci.
Mimochodem na jednom telefonu otočím za měsíc 3 mil., z toho mám čistý zisk cca 800 tis. Když to "po lopatě" vydělím 20 prac.dní, tak je to denně 40 tis. Pro větší polovinu mých zákazníků je lepší zvednout telefon, než vypisovat objednávky e-mailem, takže na tom telefonu vydělám skutečně hodně.. Jo pane, pokud prodáváte v potravinách okurky nebo v elektru pračky s 5% marží, tak se už té Vaši (když už si tedy vykáme) poslední větě nedivím..
Mohu souhlasit pouze se systémem řízení rizik - máme tedy doposud v provozu pevnou linku (na kterou už stejně volají jen různí poradci, zástupci portálů a zahraniční firmy), VIP zákazníci mají i mé soukromé číslo a všechny se snažím nutit, aby posílali objednávky e-mailem nejlépe rovnou na mou asistentku.